Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
08 февраля 2025
Категория:
Вакансия
«Տելեկոմ Արմենիա» ՓԲԸ

Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Ընդունել հաճախորդների զանգերը և տրամադրել ճշգրիտ, բավարար պատասխաններ նրանց հարցերին և մտահոգություններին
- Դժգոհ հաճախորդների հետ կապված իրավիճակների դեէսկալացիա՝ առաջարկելով օգնություն և աջակցություն
- Վերանայել հաճախորդների հաշիվները՝ տրամադրելով թարմացումներ և տեղեկություններ վճարումների և հաշվի այլ տարրերի մասին
- Համագործակցել զանգերի կենտրոնի այլ մասնագետների հետ՝ հաճախորդների սպասարկումը բարելավելու համար
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն
- Անգլերենի գերազանց իմացություն
- Ուժեղ հաղորդակցման հմտություններ, ինչպես գրավոր, այնպես էլ բանավոր
- Ակտիվ լսելու հմտություններ
- Բացառիկ միջանձնային հմտություններ
- Համբերատար և կարեկից վերաբերմունք
- Ժամանակի կառավարման և կազմակերպչական հմտություններ
- Հարմարվողականություն և ճկունություն
- Համակարգչային գրագիտություն
- Օտար լեզուներով հաղորդակցվելու ունակություն
- Համապատասխան ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն