Rate:
Full time
Deadline:
08 February 2025
Category:
Vacancy
«Տելեկոմ Արմենիա» ՓԲԸ

Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Ընդունել հաճախորդների զանգերը և տրամադրել ճշգրիտ, բավարար պատասխաններ նրանց հարցերին և մտահոգություններին
- Դժգոհ հաճախորդների հետ կապված իրավիճակների դեէսկալացիա՝ առաջարկելով օգնություն և աջակցություն
- Վերանայել հաճախորդների հաշիվները՝ տրամադրելով թարմացումներ և տեղեկություններ վճարումների և հաշվի այլ տարրերի մասին
- Համագործակցել զանգերի կենտրոնի այլ մասնագետների հետ՝ հաճախորդների սպասարկումը բարելավելու համար
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն
- Անգլերենի գերազանց իմացություն
- Ուժեղ հաղորդակցման հմտություններ, ինչպես գրավոր, այնպես էլ բանավոր
- Ակտիվ լսելու հմտություններ
- Բացառիկ միջանձնային հմտություններ
- Համբերատար և կարեկից վերաբերմունք
- Ժամանակի կառավարման և կազմակերպչական հմտություններ
- Հարմարվողականություն և ճկունություն
- Համակարգչային գրագիտություն
- Օտար լեզուներով հաղորդակցվելու ունակություն
- Համապատասխան ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն