Июня 24, 2019 | 16:56
Կրթություն
Ուսանողական
Խաղի հարցերն ընդհանուր առմամբ կազմված էին աշխարհագրական տրամաբանության սահմանեերում և մասնակցության համար պահանջվում էր, ինչպես աշխարհագրական հիմնարար գիտելիքներ, այնպես էլ տեղեկացվածություն: Խաղին մասնակցում էին ուսանողներ` ֆակուլտետի բոլոր բաժիններից:
Արդյունքում գիտելիքների մեծ բազայի, արագամտության և տեղեկացվածության շնորհիվ իրենց բովանդակալից և հետաքրքիր խաղով հաղթող ճանաչված թիմը պարգևատրվեց ՈՒԳԸ հոդվածների ժողովածուներով և գրենական պիտույքներով:
Ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթները արդյունավետորեն համալրում են ուսանողների ինչպես մասնագիտական, այնպես էլ ընդհաուր գիտելիքների «զամբյուղը»:
Հեղինակ` Լիլիթ Զաքարյան