Тип:
Магистр
Профессия:
055101.06.7 - Ֆիզիկա
Специализация:
055101.06.7 - Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա
Присвоенная квалификация:
Ֆիզիկայի մագիստրոս
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բնագիտական որևէ մասնագիտությամբ բակալավրի դիպլոմ կամ դրան համարժեք որակավորում.
· տվյալ մասնագիտությամբ դիմորդի ընդունելությունը կատավում է մրցույթային հիմունքներով, նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերված առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ դիմորդի ընդունելությունը կատավում է մրցույթային հիմունքներով, տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կարգի համաձայն։
· տվյալ մասնագիտությամբ դիմորդի ընդունելությունը կատավում է մրցույթային հիմունքներով, նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերված առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ դիմորդի ընդունելությունը կատավում է մրցույթային հիմունքներով, տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կարգի համաձայն։
2. Цели (назначение)
Պատրաստել կենսաֆիզիկայի և մոլեկուլային բժշկության բնագավառներում կողմնորոշված ֆիզիկոս մասնագետներ։ Ուսուցումը հիմնված է կենսաբանական մակրոմոլեկուլների /ԴՆԹ, ՌՆԹ, սպիտակուցներ, կենսաբանական թաղանթներ/ տարածական կառուցվածքի հետազոտման վրա։ Ծրագիրը հիմքում ընկած է նաև ծանոթացնել ուսանողներին կենսաբանական մակրոմոլեկուլների կառուցվածքի հետազոտման ժամանակակից տեսական և փորձարարական մեթոդներին։
3. Образовательные результаты программы
- խոր մասնագիտական գիտելիքներ ֆիզիկայի հիմնական սկզբունքների և տեսությունների վերլուծության, փորձարարական հետազոտությունների պլանավորման, մոդելավորման և իրականացման գործընթացների առանձնահատկությունների վերաբերյալ:
- Արդի ֆիզիկայի կարևոր ուղղությունների և հանգուցային հիմնախնդիրների իմացություն:
- Հետազոտական գործունեության համար թվային մոդելավորման, պատկերների մշակման ծրագրային փաթեթների իմացություն:
- ֆիզիկայի և գիտատեխնիկական հարակից բնագավառների սահմանային խնդիրների իմացություն՝ համալիր գիտահետազոտական աշխատանքներ կատարելու նպատակով։
- ֆիզիկայում օգտագործվող հիմնական ծրագրային փաթեթների կիրառամբ մասնագիտական ծրագրեր կազմելու, ինչպես նաև առկա համակարգչային ծրագրերը փոփոխելու և նոր ծրագրեր գրելու կարողություն ։
- գիտական զեկույցի, թեզիսի, հոդվածի, հաշվետվության մշակման, պատրաստման և ներկայացման եղանակների իմացություն:
- կիրառել գիտելիքը և իմացությունը, մասնագիտական և/կամ հարակից ոլորտների հիմնարար սկզբունքները և առաջավոր մեթոդները` նոր և անծանոթ իրադրություններում տեսական ու գործնական բարդ խնդիրներ լուծելու, հետազոտական գործունեություն իրականացնելու համար:
- բացահայտել և ձևակերպել մասնագիտական հիմնախնդիրներ, ամփոփել և քննաբար վերլուծել ու գնահատել առկա տեղեկույթը և գիտական նորույթները, ձևակերպել ու առաջարկել նոր վարկածներ:
- կիրառել ՏՀՏ-ները մասնագիտական և/կամ միջմասնագիտական ոլորտներում նոր ու բարդ խնդիրներ լուծելու և հետազոտություններ կատարելու նպատակով:
- մասնագիտական գործունեության ընթացքում բազմակողմանիորեն գնահատել առաջացած խնդիրները, դրանց լուծման արդյունավետ տարբերակները և ընտրել համապատասխան միջոցները:
- կողմնորոշվել ֆիզիկայի արդի և հանգուցային նշանակություն ունեցող խնդիրներում, դրանց լուծման արդյունավետ մեթոդների ընտրության և լուծման հարցերում
- կիրառել մասնագիտական գործունեության ընթացքում գիտելիքը և հըմտությունները, դրանք կատարելագործել, մշակել նոր ձևեր և ու մեթոդներ, ստեղծել տվյալների մասնագիտական բազաներ:
- օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (համացանց, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ):
- գնահատել իր կրթական պահանջմունքներն ու մասնագիտական զարգացման կարիքները՝ ուսումնառությունը և ինքնակրթությունը տարբեր միջավայրերում շարունակելու նպատակով:
- ստեղծել ու ղեկավարել մասնագիտական կամ հետազոտական թիմ, և պատասխանատվություն ստանձնել դրա անդամների մասնագիտական առաջընթացի համար:
- հետազոտել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները և առաջարկել նորարարական ու ստեղծագործական լուծումներ, ինչպես նաև առաջադրել ոլորտի գիտելիքի և պրակտիկայի ընդլայնմանը միտված արդիական գաղափարներ ու տեսակետներ:
4. Способ оценки
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորության աստիճանը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4 խմբի՝ ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի համար Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ Մասնակցության տոկոսը (%) Հատկացվող միավորը 81-100 % 2 61-80 % 1 £ 60 % 0
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ գ) Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի համար Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ դ) ստուգարքային Ստուգարքն անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
ՀԲ ներառող դասընթացի դեպքում երկու ընթացիկ քննություններից մեկի գնահատականը համարվում է հետազոտական աշխատանքի արդյունք։
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ գ) Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի համար Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ դ) ստուգարքային Ստուգարքն անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
ՀԲ ներառող դասընթացի դեպքում երկու ընթացիկ քննություններից մեկի գնահատականը համարվում է հետազոտական աշխատանքի արդյունք։
5. Возможности будущей карьеры выпускников
«Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել այդ ոլորտում գործող ձեռնարկություններում` զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
ա) Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող ինստիտուտներում
· փորձարարական հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· կենսաբանական և ֆիզիկական պրոցեսների մոդելավորման ոլորտում հետազոտություններ կատարող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· որոշակի ուղղվածությամբ հետազոտական թեմատիկ ծրագրեր իրականացնող ստորաբաժանումների գիտաշխատող
բ) Մասնագետների պատրաստման բնագավառում, նյութագիտության և կենսաֆիզիկայի ստորաբաժումներ,
· ավագ լաբորանտ
· կրտսեր գիտաշխատող
· դասախոս, ասիստենտ
· ավագ դպրոցներում՝ դասախոս մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատու
Ծրագրի շրջանավարտները հնարավոր աշխատավայրերն են.
· ԵՊՀ ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետները,
· Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ուսումնական, գիտական ստորաբաժանումները,
· ՀՀ ԳԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտը,
· ՀՀ ԳԱԱ Օրգանական և դեղագործական քիմիայի գիտատեխնոլոգիական կենտրոնը,
· Մոլեկուլի կառուցվածքի ուսումնասիրման կենտրոնը,
· “ՔԵՆԴԼ” սինքրոտրոնային հետազոտությունների ինստիտուտը,
· Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) պետական համալսարանը,
· Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների կազմակերպությունները,
· Դուբնայի (ՌԴ) միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտը (ՄԻՄՀ),
· Կենսաֆիզիկայի և պոլիմերների բնագավառում գործող մասնավոր ձեռնարկություններ:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետների, ինչպես նաև ՀՀ ԳԱ համապատասխան ինստիտուտների ասպիրանտուրայում:
ա) Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող ինստիտուտներում
· փորձարարական հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· կենսաբանական և ֆիզիկական պրոցեսների մոդելավորման ոլորտում հետազոտություններ կատարող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· որոշակի ուղղվածությամբ հետազոտական թեմատիկ ծրագրեր իրականացնող ստորաբաժանումների գիտաշխատող
բ) Մասնագետների պատրաստման բնագավառում, նյութագիտության և կենսաֆիզիկայի ստորաբաժումներ,
· ավագ լաբորանտ
· կրտսեր գիտաշխատող
· դասախոս, ասիստենտ
· ավագ դպրոցներում՝ դասախոս մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատու
Ծրագրի շրջանավարտները հնարավոր աշխատավայրերն են.
· ԵՊՀ ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետները,
· Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ուսումնական, գիտական ստորաբաժանումները,
· ՀՀ ԳԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտը,
· ՀՀ ԳԱԱ Օրգանական և դեղագործական քիմիայի գիտատեխնոլոգիական կենտրոնը,
· Մոլեկուլի կառուցվածքի ուսումնասիրման կենտրոնը,
· “ՔԵՆԴԼ” սինքրոտրոնային հետազոտությունների ինստիտուտը,
· Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) պետական համալսարանը,
· Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների կազմակերպությունները,
· Դուբնայի (ՌԴ) միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտը (ՄԻՄՀ),
· Կենսաֆիզիկայի և պոլիմերների բնագավառում գործող մասնավոր ձեռնարկություններ:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետների, ինչպես նաև ՀՀ ԳԱ համապատասխան ինստիտուտների ասպիրանտուրայում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ծրագրի իրականացման համար ԵՊՀ մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոնը ունի անհրաժեշտ մարդկային ռեսուրսներ և համալրված է ժամանակակից անրհաժեշտ սարքավորումներով` UV/VIS-սպեկտրոֆոտոմետր Lambda 800 (Perkin Elmer), ՇԴ-սպեկտրոֆոտոմետր DSM 20 (OLIS), դիֆերենցիալ սկանավորող միկրոկալորիմետր Nano-DSC (TA instrument), Ֆլուորեսցենտային սպեկտրոմետր LS5 (Perkin-Elmer), և այլն: Բացի դրանից ամբիոնում առկա են բիոքիմիական և բիոֆիզիկական հետազոտությունների անցկացման համար անհրաժեշտ սարքավորումները` рН-մետրեր, էլեկտրոնային գերզգայուն կշեռքներ, ցենտրիֆուգեր, կվարցե սրվակներ, համիլտոնյան ներարկիչներ, ապակե և տեֆլոնե սպասք և այլն:
Ստացված փորձարարական արդյունքները մշակելու և զուտ տեսական հետազոտութններ կատարելու համար առկա են բավարար թվով համակարգչային տեխնիկա, որոնք համալրված են անհրաժեշտ ծրագրերով: էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
Ստացված փորձարարական արդյունքները մշակելու և զուտ տեսական հետազոտութններ կատարելու համար առկա են բավարար թվով համակարգչային տեխնիկա, որոնք համալրված են անհրաժեշտ ծրագրերով: էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Որպես ազգային և միջազգային չափորոշիչներ տվյալ մասնագիտության համար օգտագորրծվել են
· “ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ”, Երևան, 2016.
· Մ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի ֆիզիկայի ֆակուլտետի “Մոլեկուլային կենսաֆիզիկա” ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Հարավային Ֆեդերալ համալսարանի "Հետազոտման ֆիզիկական մեթոդներ" ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Մինսկի պետական համալսարանի “Կենսաֆիզիկա” ուսումնառության ծրագիր (Բելառւս).
Ծրագիրը կազմելիս օգտագործել ենք նաև Ֆլորենցիայի, Թորոնտոյի, Լայպցիգի, Թայպեյի, Բոստոնի համալսարւաններում կարդացվող առարկաներին բնորոշ սկզբունքային մոտեցումները:
· “ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ”, Երևան, 2016.
· Մ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի ֆիզիկայի ֆակուլտետի “Մոլեկուլային կենսաֆիզիկա” ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Հարավային Ֆեդերալ համալսարանի "Հետազոտման ֆիզիկական մեթոդներ" ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Մինսկի պետական համալսարանի “Կենսաֆիզիկա” ուսումնառության ծրագիր (Բելառւս).
Ծրագիրը կազմելիս օգտագործել ենք նաև Ֆլորենցիայի, Թորոնտոյի, Լայպցիգի, Թայպեյի, Բոստոնի համալսարւաններում կարդացվող առարկաներին բնորոշ սկզբունքային մոտեցումները:
8. Требования к академическому персоналу
1.Ընդհանրական կարողություններ Դասավանդման/մանկավարժական · դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն · դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն, · տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն, · ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն: Հետազոտական · տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն, · մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն, · հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն: Հաղորդակցման · լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն, · հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն, · օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1մակարդակին համապատասխան)։ · ՏՀՏ կիրառություն · բազային համակարգչային (MS Office փաթեթիազատտիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն, · մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն: Այլ կարողություններ · հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն · անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն, · ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն 2.Մասնագիտական կարողություններ · Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն, · հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն, · մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրականացնելու կարողություն: · ֆիզիկայի եւ հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական եւ քննական վերլուծություններ իրականացնելու եւ գնահատելու կարողություն, · ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական եւ կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն, · ֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն, · հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն, · մասնագիտական գիտաժողովների եւ կրթական միջոցառումների կազմակերպման եւ անցկացման ընթացքում լրատվական եւ հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն, · մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն, · սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն, 3.Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան · գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում, · վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն, · վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։ Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ · մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ, · վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների, Այլ պահանջներ · դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն, · ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Подробнее о программе
Ծանոթացնել ֆիզիկոս ուսանողներին մարդու օրգանիզմի գործունեության հիմքում ընկած գործընթացների ֆիզիկական մեխանիզմների հետ, ինչպես նաև կենսաբանական կարևոր մակրոմոլեկուլներում /ԴՆԹ, ՌՆԹ, սպիտակուցներ, կենսաբանական թաղանթ/ տեղի ունեցող կառուցվածքային փոփոխությունների հետ։