Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Ֆիզիկայի ինստիտուտ
  4. Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
055101.06.7 - Ֆիզիկա
Մասնագիտացումը՝
055101.06.7 - Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա
Շնորհվող որակավորումը՝
Ֆիզիկայի մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բնագիտական որևէ մասնագիտությամբ բակալավրի դիպլոմ կամ դրան համարժեք որակավորում.
· տվյալ մասնագիտությամբ դիմորդի ընդունելությունը կատավում է մրցույթային հիմունքներով, նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերված առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ դիմորդի ընդունելությունը կատավում է մրցույթային հիմունքներով, տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կարգի համաձայն։
2. Ծրագրի նպատակները
Պատրաստել կենսաֆիզիկայի և մոլեկուլային բժշկության բնագավառներում կողմնորոշված ֆիզիկոս մասնագետներ։ Ուսուցումը հիմնված է կենսաբանական մակրոմոլեկուլների /ԴՆԹ, ՌՆԹ, սպիտակուցներ, կենսաբանական թաղանթներ/ տարածական կառուցվածքի հետազոտման վրա։ Ծրագիրը հիմքում ընկած է նաև ծանոթացնել ուսանողներին կենսաբանական մակրոմոլեկուլների կառուցվածքի հետազոտման ժամանակակից տեսական և փորձարարական մեթոդներին։
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • խոր մասնագիտական գիտելիքներ ֆիզիկայի հիմնական սկզբունքների և տեսությունների վերլուծության, փոր­ձարարական հետազոտություն­ների պլա­նավորման, մոդելավորման և իրա­կանացման գործընթացների ա­ռանձ­­նահատկությունների վերա­բեր­յալ:
  • Արդի ֆիզիկայի կարևոր ուղղություն­ների և հան­գու­ցային հիմնախնդիրնե­րի իմա­ցու­թյուն:
  • Հետազոտական գործունեության հա­մար թվային մոդելավորման, պատ­կեր­ների մշակման ծրագրային փա­թեթ­­ների իմացություն:
  • ֆիզիկայի և գիտատեխնիկական հա­րա­կից բնագա­վառ­ների սահմանային խնդիրների իմա­ցություն՝ համալիր գի­տահետա­զո­տական աշխատանք­ներ կատարելու նպատակով։
  • ֆիզիկայում օգտագործվող հիմնական ծրագրային փաթեթների կիրառամբ մաս­նա­գի­տական ծրագրեր կազմելու, ինչպես նաև առկա համակարգչային ծրագրե­րը փո­­­­փոխելու և նոր ծրագրեր գրելու կա­րո­ղություն ։
  • գիտական զեկույցի, թեզիսի, հոդ­վա­ծի, հաշվետվության մշակման, պատ­րաստման և ներկայացման եղա­նակ­ների իմացություն:
  • կիրառել գիտե­լիքը և իմա­ցությունը, մաս­նա­գիտա­կան և/կամ հարակից ո­լորտ­­­ների հիմ­նարար սկզ­բունքները և առաջա­վոր մե­թոդները` նոր և ան­ծանոթ իրա­­դրու­­­­­թյուններում տե­­սա­կան ու գործ­նա­կան բարդ խն­դիրներ լուծելու, հե­տա­զոտա­կան գոր­ծու­նեություն իրա­կա­նաց­նելու հա­մար:
  • բացահայտել և ձևա­կերպել մասնա­գի­տական ​​հիմնախնդիրներ, ամփոփել և քննաբար վերլուծել ու գնահա­տել առկա տեղեկույթը և գի­տական նո­րույթները, ձևակերպել ու առաջար­կել նոր ​​վար­կածներ:
  • կիրառել ՏՀՏ-ները մաս­նագիտական և/կամ միջմաս­նա­գի­տա­կան ոլորտնե­րում նոր ու բարդ խն­դիր­ներ լուծելու և հետա­զո­տու­թյուն­ներ կատարելու նպա­տակով:
  • մասնագիտական գործունեության ըն­թացքում բազմակողմանիորեն գնա­հա­­տել առաջացած խնդիրները, դրանց լուծման արդյունավետ տար­բերակները և ընտրել համապա­տաս­խան միջոցները:
  • կողմնորոշվել ֆիզիկայի արդի և հան­գու­ցային նշա­նա­կություն ունեցող խնդիրներում, դրանց լուծման ար­դյու­նա­վետ մե­­թոդների ընտ­րության և լուծ­ման հարցերում
  • կիրառել մասնագիտական գործու­նեու­թյան ըն­թացքում գիտելիքը և հըմ­տու­­թյուն­ները, դրանք կատա­րե­լագոր­ծել, մշակել նոր ձևեր և ու մեթոդներ, ստեղ­ծել տվյալների մասնագիտական բազաներ:
  • օգտվել տեղեկատվության տարա­տե­սակ աղբյուրներից (համացանց, ­ էլեկ­տրո­նային գրա­դա­րան­ներ, գիտական հոդվածներ, հաշ­վե­տվու­թյուններ):
  • գնահատել իր կրթա­կան պահանջ­մունք­ներն ու մաս­նա­գիտական զար­գաց­ման կարիք­ները՝ ուսումնառու­թյունը և ինքնակրթությունը տարբեր միջա­վայ­րե­րում շա­րու­նակելու նպա­­­տա­կով:
  • ստեղծել ու ղեկավարել մաս­նա­գի­տական կամ հետա­զո­տա­­կան թիմ, և պատասխանա­տվու­թյուն ստանձ­­նել դրա ան­դամների մասնա­գի­տա­կան ա­ռա­ջ­ընթացի համար:
  • հետազոտել մասնա­գի­տա­կան ոլորտի հիմնախն­դիր­ները և առաջարկել նորարա­րա­կան ու ստեղծագործական լուծում­ներ, ինչպես նաև առաջադրել ոլորտի գի­տելիքի և պրակտիկայի ընդ­լայն­մանը միտված արդիական գա­ղա­փար­ներ ու տեսակետներ:
4. Գնահատման ձևերը
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավան­դման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորության աստիճանը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4 խմբի՝ ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի համար Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առա­վելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելա­գույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ Մասնակցության տոկոսը (%) Հատկացվող միավորը 81-100 % 2 61-80 % 1 £ 60 % 0
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելա­գույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունա­կում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավոր­ների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամ­յակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ գ) Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի համար Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթա­ցիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելա­գույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հար­ցա­տոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասա­­խոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ դ) ստուգարքային Ստուգարքն անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
ՀԲ ներառող դասընթացի դեպքում երկու ընթացիկ քննություններից մեկի գնահա­տականը համարվում է հետազոտական աշխատանքի արդյունք։
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել այդ ոլորտում գործող ձեռնարկություններում` զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.

ա) Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող ինստիտուտներում
· փորձարարական հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· կենսաբանական և ֆիզիկական պրոցեսների մոդելավորման ոլորտում հետազոտություններ կատարող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· որոշակի ուղղվածությամբ հետազոտական թեմատիկ ծրագրեր իրականացնող ստորաբաժանումների գիտաշխատող
բ) Մասնագետների պատրաստման բնագավառում, նյութագիտության և կենսաֆիզիկայի ստորաբաժումներ,
· ավագ լաբորանտ
· կրտսեր գիտաշխատող
· դասախոս, ասիստենտ
· ավագ դպրոցներում՝ դասախոս մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատու

Ծրագրի շրջանավարտները հնարավոր աշխատավայրերն են.
· ԵՊՀ ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետները,
· Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ուսումնական, գիտական ստորաբաժանումները,
· ՀՀ ԳԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտը,
· ՀՀ ԳԱԱ Օրգանական և դեղագործական քիմիայի գիտատեխնոլոգիական կենտրոնը,
· Մոլեկուլի կառուցվածքի ուսումնասիրման կենտրոնը,
· “ՔԵՆԴԼ” սինքրոտրոնային հետազոտությունների ինստիտուտը,
· Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) պետական համալսարանը,
· Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների կազմակերպությունները,
· Դուբնայի (ՌԴ) միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտը (ՄԻՄՀ),
· Կենսաֆիզիկայի և պոլիմերների բնագավառում գործող մասնավոր ձեռնարկություններ:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետների, ինչպես նաև ՀՀ ԳԱ համապատասխան ինստիտուտների ասպիրանտուրայում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ծրագրի իրականացման համար ԵՊՀ մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոնը ունի անհրաժեշտ մարդկային ռեսուրսներ և համալրված է ժամանակակից անրհաժեշտ սարքավորումներով` UV/VIS-սպեկտրոֆոտոմետր Lambda 800 (Perkin Elmer), ՇԴ-սպեկտրոֆոտոմետր DSM 20 (OLIS), դիֆերենցիալ սկանավորող միկրոկալորիմետր Nano-DSC (TA instrument), Ֆլուորեսցենտային սպեկտրոմետր LS5 (Perkin-Elmer), և այլն: Բացի դրանից ամբիոնում առկա են բիոքիմիական և բիոֆիզիկական հետազոտությունների անցկացման համար անհրաժեշտ սարքավորումները` рН-մետրեր, էլեկտրոնային գերզգայուն կշեռքներ, ցենտրիֆուգեր, կվարցե սրվակներ, համիլտոնյան ներարկիչներ, ապակե և տեֆլոնե սպասք և այլն:
Ստացված փորձարարական արդյունքները մշակելու և զուտ տեսական հետազոտութններ կատարելու համար առկա են բավարար թվով համակարգչային տեխնիկա, որոնք համալրված են անհրաժեշտ ծրագրերով: էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Որպես ազգային և միջազգային չափորոշիչներ տվյալ մասնագիտության համար օգտագորրծվել են
· “ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ”, Երևան, 2016.
· Մ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի ֆիզիկայի ֆակուլտետի “Մոլեկուլային կենսաֆիզիկա” ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Հարավային Ֆեդերալ համալսարանի "Հետազոտման ֆիզիկական մեթոդներ" ուսումնառության ծրագիր (Ռ Դ).
· Մինսկի պետական համալսարանի “Կենսաֆիզիկա” ուսումնառության ծրագիր (Բելառւս).
Ծրագիրը կազմելիս օգտագործել ենք նաև Ֆլորենցիայի, Թորոնտոյի, Լայպցիգի, Թայպեյի, Բոստոնի համալսարւաններում կարդացվող առարկաներին բնորոշ սկզբունքային մոտեցումները:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ Դասավանդման/մանկավարժական · դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն · դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտու­թյուն, · տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն, · ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողու­թյուն: Հետազոտական · տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն, · մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն, · հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն: Հաղորդակցման · լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն, · հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն, · օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1մակարդակին համապա­տաս­խան)։ · ՏՀՏ կիրառություն · բազային համակարգչային (MS Office փաթեթիազատտիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն, · մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն: Այլ կարողություններ · հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն · անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն, · ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն 2.Մասնագիտական կարողություններ · Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն, · հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականաց­նելու կարողություն, · մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրակա­նացնելու կարողություն: · ֆիզիկայի եւ հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական եւ քննական վերլուծություններ իրականացնելու եւ գնահատելու կարողություն, · ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական եւ կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն, · ֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն, · հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն, · մասնագիտական գիտաժողովների եւ կրթական միջոցառումների կազմակերպման եւ անցկացման ընթացքում լրատվական եւ հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն, · մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն, · սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն, 3.Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան · գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում, · վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակու­թյունների առկայություն, · վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա­տաժողովների։ Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ · մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաս­տումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ, · վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների, Այլ պահանջներ · դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն, · ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Ծանոթացնել ֆիզիկոս ուսանողներին մարդու օրգանիզմի գործունեության հիմքում ընկած գործընթացների ֆիզիկական մեխանիզմների հետ, ինչպես նաև կենսաբանական կարևոր մակրոմոլեկուլներում /ԴՆԹ, ՌՆԹ, սպիտակուցներ, կենսաբանական թաղանթ/ տեղի ունեցող կառուցվածքային փոփոխությունների հետ։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am