ՎԱՐՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ ‹‹ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ›› ԵՎ ‹‹ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ›› ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ ԿՈՒՐՍԵՐԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետում «Մարքեթինգ» առարկայի շրջանակում տեղի է ունեցել վարպետության դաս, որը կրել է «Թվային մարքեթինգի գործիքների կիրառումը բիզնեսի առաջխաղացման համար» խորագիրը։
![Master-class-for-management-and-economics-professional-students](/sites/default/files/styles/large_slide/public/migrated/images/KVWMdhWrbRk76As7PIA3Nh8KNK.jpg?h=bccd1fa5&itok=BrRagHfL)
Վարպետության դասը վարել է ‹‹HA Marketing›› ՍՊԸ-ի հիմնադիր, տնօրեն Հայկ Աբաջյանը։ Հանդիպման նպատակն էր բակալավրիատի ‹‹Կառավարում›› և ‹‹Տնտեսագիտություն›› մասնագիտությունների ավարտական կուրսերի ուսանողներին ծանոթացնել թվային մարքեթինգի կիրառական գործիքներին։
ԵՊՀ կառավարման և գործարարության ամբիոնն ամբիոնի վարիչ Կառլեն Խաչատրյանի նախաձեռնությամբ հետևողականորեն ամրապնդում է բուհի և բիզնեսի ներկայացուցիչների կապը՝ տեսական գիտելիքը գործնական հմտություններով լրացնելու նպատակով։
Նմանօրինակ հանդիպումները շարունակական բնույթ են կրում, և ամբիոնը տարիների ընթացքում համագործակցության լայն հնարավորություններ է ստեղծում ուսանողների համար։