Rate:
Full time
Deadline:
31 March 2023
Category:
Vacancy
«Կոնսէլ» ՍՊԸ

Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Կատարել գրասենյակային ադմինիստրատիվ աշխատանքներ (պատասխանել հեռախոսազանգերին և նամակներին, վարել փաստաթղթաշրջանառությունը, կատարել տարաբնույթ թարգմանություններ),
- կազմակերպել հանդիպումներ, ժողովներ,
- կազմակերպել հյուրերի պատշաճ ընդունելություն,
- անմիջական ղեկավարի հանձնարարությամբ կատարել այլ գործառույթներ:
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է լեզվաբանության կամ մարքեթինգի ոլորտում),
- աշխատանքային փորձ տվյալ կամ հարակից ոլորտում (առնվազն 1 տարի),
- անգլերենի և իսպաներենի գերազանց իմացություն,
- համակարգչային գերազանց հմտություններ (MS Word, Excel, Outlook):