Տվյալների հավաքագրում և վերլուծություն
Հավաքագրել և վերլուծել տվյալներ տարբեր աղբյուրներից, ներառյալ մարքեթինգային արշավներից, սոցիալական մեդիայից, հաճախորդների արձագանքներից և շուկայի հետազոտություններից
Օգտագործել վիճակագրական մեթոդներ՝ տվյալները մեկնաբանելու, վարքագծային տվյալները, միտումները բացահայտելու և մարքեթինգի ու PR ռազմավարությունների համար գործնական պատկերացումներ տրամադրելու համար
Մարքեթինգային արշավների կատարողականի մշտադիտարկում
Հետևել և գնահատել արշավների կատարողականը՝ չափելու համար մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունը (օրինակ՝ ROI (ներդրումների հատույց)) Yeremyan Projects-ի բոլոր բիզնես ոլորտներում և պարբերաբար հաշվետվություններ ներկայացնել ընկերության մարքեթինգի մենեջերին
Իրականացնել խորը վերլուծություն՝ գնահատելու մարքեթինգային ուղիների (օրինակ՝ սոցիալական մեդիա, էլ. փոստ, գովազդ) արդյունավետությունը՝ ընկերության յուրաքանչյուր արդյունաբերական սեգմենտում արշավների կատարողականը օպտիմալացնելու համար
Մշակել մետրիկաներ՝ ընկերության տարբեր բիզնես ոլորտներում մարքեթինգային և PR նախաձեռնությունների արդյունավետությունը չափելու համար
PR ազդեցության գնահատում
Իրականացնել լրատվամիջոցների լուսաբանման քանակական և որակական վերլուծություններ և կատարել տրամադրվածությունների վերլուծություն՝ ընկերության տարբեր բիզնես ոլորտներում PR արշավների արդյունավետությունը գնահատելու համար
Գնահատել PR նախաձեռնությունների ազդեցությունը բրենդի ընկալման, իրազեկվածության և հեղինակության կառավարման վրա՝ յուրաքանչյուր արդյունաբերական ոլորտին հատուկ
Թվային մարքեթինգ
Օգտագործել (PPC) գովազդային հարթակներ, ինչպիսիք են Google Ads-ը, Facebook Ads-ը կամ այլ համապատասխան հարթակներ՝ արշավները օպտիմալացնելու, բյուջեները կառավարելու և կատարողականի ցուցանիշները վերլուծելու համար
Օգտագործել էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգի գործիքներ՝ էլեկտրոնային փոստի արշավներ ստեղծելու և իրականացնելու, ներգրավվածության ցուցանիշները վերլուծելու և լսարանը արդյունավետորեն սեգմենտավորելու համար
Օգտագործել սոցիալական մեդիայի հարթակներ (օրինակ՝ Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)՝ սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի ռազմավարություններ մշակելու և իրականացնելու համար
Մեկնաբանել թվային վերլուծական տվյալները (օրինակ՝ Google Analytics, սոցիալական մեդիայի վերլուծություններ)՝ թվային մարքեթինգի արշավների արդյունավետությունը չափելու համար
CRM կառավարում
Կառավարել և պահպանել հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման (CRM) համակարգը՝ ապահովելով հաճախորդների տվյալների բազաների ճշգրտությունը և ամբողջականությունը
Օգտագործել հաճախորդների տվյալները՝ նպատակային մարքեթինգային արշավներ և անհատականացված հաղորդակցության ռազմավարություններ իրականացնելու համար՝ համապատասխանեցված ոլորտին հատուկ կարիքներին
Շուկայի հետազոտություն
Իրականացնել համապարփակ շուկայի հետազոտություն և մրցակցային վերլուծություն՝ բացահայտելու ոլորտային միտումները, հնարավորությունները, մրցակիցներին և մարտահրավերները, որոնք հատուկ են գյուղատնտեսության/կաթնամթերքի արտադրության և ռեստորանային ոլորտներին
Պատրաստել մանրամասն հաշվետվություններ և պրեզենտացիաներ հետազոտության արդյունքների հիման վրա՝ ռազմավարական որոշումների կայացմանը տեղեկացնելու համար
- Բակալավրի աստիճան տվյալների վերլուծության, մարքեթինգի, բիզնեսի կառավարման կամ հարակից ոլորտում: Նախընտրելի է մագիստրոսի աստիճան՝ տվյալների վերլուծության ուղղվածությամբ
- Ապացուցված փորձ որպես տվյալների վերլուծաբան կամ նմանատիպ դերում, նախընտրելի է գյուղատնտեսության, հյուրընկալության կամ ռեստորանային ոլորտներում
- Ուժեղ վերլուծական հմտություններ՝ վիճակագրական վերլուծության փորձառությամբ՝ վիճակագրական գործիքների օգտագործմամբ, և տվյալների վիզուալիզացիայի գործիքներ օգտագործելու կարողություն (օրինակ՝ առաջադեմ Excel, Tableau, Power BI, այլ)
- CRM համակարգերի և տվյալների բազաների կառավարման փորձը կարևոր է
- Գերազանց հաղորդակցման հմտություններ՝ բարդ տվյալների վերլուծությունը հստակ և արդյունավետ ներկայացնելու կարողությամբ, անհրաժեշտության դեպքում օգտագործելով վիզուալ օժանդակ միջոցներ
- Արդյունավետ համագործակցելու կարողություն միջֆունկցիոնալ թիմերի հետ, ներառյալ վաճառքի և այլ համապատասխան բաժինների հետ՝ տվյալների վերլուծության ջանքերը կազմակերպության նպատակների և առաջնահերթությունների հետ համապատասխանեցնելու համար
- Արագ փոփոխվող, դինամիկ միջավայրում ինքնուրույն և համագործակցաբար աշխատելու կարողություն՝ առաջադրանքները առաջնահերթելու և վերջնաժամկետները պահպանելու ուժեղ կարողությամբ