Rate:
Full time
Deadline:
05 February 2025
Category:
Vacancy
iBooben Development LLC
Job type:
In office
Main Responsibilities
- Տրամադրել աջակցություն առցանց չաթի, հեռախոսազանգերի և էլ.փոստի միջոցով
- Կառավարել հաճախորդների մուտքային հարցումները և լուծել խնդիրները
- Համոզվել, որ հաճախորդները գոհ են մատուցված ծառայությունից
- Ստեղծել վստահության վրա հիմնված կայուն հարաբերություններ բաց և ինտերակտիվ հաղորդակցության միջոցով
- Սահմանված ժամկետներում կարգավորել բողոքները, տրամադրել համապատասխան լուծումներ և այլընտրանքներ՝ հետևելով խնդրի լուծման ապահովմանը
- Հետևել հաղորդակցման ընթացակարգերին, ուղեցույցներին և քաղաքականությանը
- Տեղեկացնել հաճախորդներին գործարքների և առաջխաղացումների մասին
- Համագործակցել ներքին համապատասխան ստորաբաժանումների հետ
- Բացահայտել և խնդիրների մասին տեղեկացնել ղեկավարությանը
- Լուծել ապրանքի կամ ծառայության խնդիրները՝ պարզաբանելով հաճախորդի բողոքը, խնդրի առաջացման պատճառը, ընտրելով և հիմնավորելով խնդրի լավագույն լուծումը, արագացնելով ուղղումը կամ ճշգրտումը
- Իրականացնել հաճախորդների հարցումների և ձեռքբերումների կամ այլ արդյունքների շարունակական գրանցում։
Required Qualifications
- Գերմաներենի և անգլերենի գերազանց իմացություն
- Բարձրագույն կրթություն (ուսումնառության ընթացքում ընդունելի է)
- Լսելու, միջանձնային և հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, ինչպես գրավոր, այնպես էլ բանավոր ինչպես նաև տարբեր ազգությունների հետ արդյունավետ հաղորդակցվելու և աշխատելու կարողություն
- Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն
- Խնդիրները լուծելու զարգացած հմտություններ
- Ճկուն գրաֆիկով աշխատելու ունակությունը
Other information
Հերթափոխային գրաֆիկ (5 աշխատանքային, 2 հանգստյան օր):