Education
Institution
Yerevan State University
Faculty
Faculty of philosophy, sociology and psychology, chair of psychology
Date
-
Degree name
PhD student
Institution
Yerevan State University
Faculty
Faculty of philosophy, sociology and psychology
Date
-
Degree name
Qualified specialist
Scientific Rank/degree
Institution
Armenian State Pedagogical University, Specialty "Age and pedagogical psychology", 00.05, supervizor Azaryan Robert, Topic of Ph.D. thesis: "Psychological adaptation of children with special needs to school in a co-educational environment"
Date
2004
Degree name
Candidate
Specialty
Psychological sciences
Scientific Supervisor
Ռոբերտ Ազարյան
Research Topic
«Հատուկ կարիքներով երեխաների հոգեբանական հարմարումը դպրոցին համատեղ ուսուցման պայմաններում»
Language skills
Հայերեն
Русский
English
Work experience
Institution
Charitable Foundation "Diakonia"
Period of time
-
Rank/degree
Consulting Psychologist
Institution
"Peace Dialogue" NGO
Period of time
-
Rank/degree
Psychologist-supervisor
Institution
"Mission Armenia" NGO, Artsakh Branch
Period of time
-
Rank/degree
Psychologist-supervisor
Institution
Yerevan State University
Period of time
Rank/degree
Associate Professor
Institution
Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan
Period of time
Rank/degree
Associate Professor
Institution
University of Practical Psychology and Sociology "Urartu"
Period of time
-
Rank/degree
Lecturer
Institution
Yerevan State Linguistic University after V. Bryusov
Period of time
-
Rank/degree
Senior Lecturer
Institution
“Sasun Mikaelian” college
Period of time
-
Rank/degree
Psychologist
Publications
Article
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ ԲԱՐԵԿԵՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՍՆԵԼՈՒ ՁԳՏՄԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
Article
Խառնվածքի գերակշռող տիպի ներգործությունը պատանու մասնագիտական ինքնորոշման վրա
Article
Արցախյան 44-օրյա պատերազմում վիրավորված զինծառայողների հոգեբանական աջակցության փուլերը
Article
The psychological manifestations of the armenian youth’s political activity
Article
OVERCOMING OF AGGRESSIVE BEHAVIOR OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN THROUGH FAIRY TALE THERAPY
Article
СООТНОШЕНИЕ СОСТАВЛЯЮЩИХ ТВОРЧЕСКОГО ВООБРАЖЕНИЯ ДЕТЕЙ СРЕДНЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
Article
Դպրոցական բռնությունը՝ որպես երեխայի հոգեբանական անվտանգության խաթարում
Manual
Հոգեբանամանկավարժական հետազոտության մեթոդաբանություն և մեթոդներ
2018
184
Article
Մաթեմատիկա առարկայից աշակերտների ուսումնասկան առաջադիմության և նրանց շփվողականության, նյարդային կայունության միջև հարաբերությունը
Article
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող և բնականոն զարգացումով երեխաների հաղորդակցական ու կազմակերպչական ունակությունները
Article
Փոխհատուցման բազմաբնույթ մեխանիզմները և դրանց կիրառական նշանակությունը հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաների զարգացման գործում
Article
Հայ հասարակության մեջ զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող մարդկանց ներառման պատմական նախադրյալները
Manual
Բռնության և զոհի հոգեբանություն
2016
164
Article
Շախմատի դասավանդման ներգործությունը հոգեկան որակների ձևավորման վրա
Monograph
Инновации в Российской системе образования и за рубежом: Монография
2015
212
Conference
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող (ԿԱՊԿՈՒ) աշակերտների դպրոցական մոտիվացիան և հարմարումը ներառական դպրոցում
Conference
Շախմատ առարկայի նկատմամբ մոտիվացիայի շարժընթացը տարրական դպրոցում
Conference
ОСОБЕННОСТИ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО КОМПОНЕНТА УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ПРАКТИКИ СТУДЕНТОВ