Type:
Master
Speciality:
031803.03.7 - Եվրոպագիտություն
Specialisation:
031803.03.7 - Մարդու իրավունքներ և ժողովրդավարություն (Ղրղզստան)
Qualification awarded:
Եվրոպագիտության մագիստրոս
Programme academic year:
2024/2025
Mode of study:
Full time
General educational component
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
9901 | Հետազոտության մեթոդաբանություն և ակադեմիական գրելաձև | 6 |
1-ին
60
դասախ. -4, գործն. -4
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Դասընթացի նպատակն է զարգացնել ուսանողների ակադեմիական գրագրության հմտությունները, որպեսզի նրանք կարողանան որակյալ մագիստրոսական աշխատանք գրել ձևի, ձևաչափի, բովանդակության և լեզվի տեսանկյունից, նրանց ներկայացնել հետազոտության պլանավորման առանձնահատկություններն ու հետազոտության մեթոդները, ինչպես նաև զարգացնել դրանց կիրառման գործնական հմտությունները,
Դասընթացի խնդիրներն են ուսանողներին. - տրամադրել տեսական գիտելիքներ հետազոտության մեթոդաբանության վերաբերյալ, -տրամադրել գիտելիք հետազոտության գործընթացի և հետազոտության ձևավորման վերաբերյալ՝ ձևի, ձևաչափի, բովանդակության և լեզվի տեսանկյունից, ինչպես նաև տրամադրել գիտելիքներ հետազոտություններում կիրառվող որակական և քանակական մեթոդների վերաբերյալ, - զարգացնել տվյալների բազաներից օգտվելու կարողությունները (Համաշխարհային բանկ, Եվրաստատ), -ուսուցանել SPSS ծրագիրը, որն անհրաժեշտ են վիճակագրական տվյալների մշակման և վիճակագրական մեթոդների կիրառման ժամանակ, -տրամադրել տեսական և գործնական գիտելիքներ ինդեքսների կառուցման մեթոդների մասին՝ Ժողովրդավարության մակարդակի ինդեքսի օրինակի հիման վրա, -ներկայացնել սոցիալ-տնտեսական, քաղաքական վերլուծությունների և չափումներր համար կիրառվող հիմնական ինդեքսները, -ներկայացնել սոցիալ-տնտեսական և քաղաքական վերլուծության և չափման հիմնական ցուցիչները, -ուսանողների մոտ զարգացնել վերլուծական և հետազոտական հմտություններ, -հանձնարարել անհատական հետազոտական աշխատանքներ՝ ծրագրով նախատեսված համապատասխան մեթոդների պարտադիր կիրառմամբ: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ընտրել գրելու համապատասխան գործընթացը և ռազմավարությունը, 2. կիրառել գրելու համապատասխան տարրեր, 3. ընտրել համապատասխան բառապաշար և լեզու, 4. կազմակերպել գիտական աշխատանքը ռեգիստրի չափորոշիչներին համապատասխան 5. հասկանալու հետազոտության պլանավորման և մեթոդների տեսական հիմնահարցերի շրջանակը, 6. սահմանազատել հետազոտության դաշտային և կաբինետային տեսակները, քանակական և որակական մեթոդները, տվյալների առաջնային և երկրորդային աղբյուրները և այլն, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 7. ընտրել գրելու համապատասխան գործընթաց և ռազմավարություն. կատարել հետազոտություն, պլանավորել, ամփոփել, շրջասել, կազմակերպել, խուսափել գրագողությունից, հղում կատարել, մեջբերում անել, սրբագրել և այլն), 8. կիրառել գրելու համապատասխան տարրեր. կիրառել փաստարկման և քննարկման, պատճառի և հետևանքի, սահմանման, ոճի ռազմավարություններ և մարտավարություններ և այլն: 9. ընտրել համապատասխան ակադեմիական բառապաշար և լեզու՝ հասնելու ճշգրտության, պարզության և կիրառել համապատասխան կետադրական նշաններ, համապատասխան ակադեմիական քերականություն, բառապաշար, ուղղագրություն և այլն: 10. կազմակերպել գիտական աշխատանքը ռեգիստրի չափանիշներին համապատասխան՝ աշխատանքը, անցումները, տվյալների մշակումը և ներկայացումը, թեզի կառուցվածքային ամբողջությունը՝ ամփոփում, հետազոտության վարկած, գրականության ակնարկ, ներածություն, եզրակացություն, հիմնամաս/վերլուծություն/, և այլն պատշաճ կազմակերպելու համար: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 11. հետազոտություն կատարել, պատրաստել զեկույցներ, ներկայացնել հետազոտական աշխատանքների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր, պահպանել մասնագիտական էթիկայի նորմերը։ 3. Description
Դասընթացի նպատակն է զարգացնել ուսանողների ակադեմիական գրագրության հմտությունները, որպեսզի նրանք կարողանան որակյալ մագիստրոսական աշխատանք գրել ձևի, ձևաչափի, բովանդակության և լեզվի տեսանկյունից, նրանց ներկայացնել հետազոտության պլանավորման առանձնահատկություններն ու հետազոտության մեթոդները, ինչպես նաև զարգացնել դրանց կիրառման գործնական հմտությունները,
Դասընթացի խնդիրներն են ուսանողներին. - տրամադրել տեսական գիտելիքներ հետազոտության մեթոդաբանության վերաբերյալ, -տրամադրել գիտելիք հետազոտության գործընթացի և հետազոտության ձևավորման վերաբերյալ՝ ձևի, ձևաչափի, բովանդակության և լեզվի տեսանկյունից, ինչպես նաև տրամադրել գիտելիքներ հետազոտություններում կիրառվող որակական և քանակական մեթոդների վերաբերյալ, - զարգացնել տվյալների բազաներից օգտվելու կարողությունները (Համաշխարհային բանկ, Եվրաստատ), -ուսուցանել SPSS ծրագիրը, որն անհրաժեշտ են վիճակագրական տվյալների մշակման և վիճակագրական մեթոդների կիրառման ժամանակ, -տրամադրել տեսական և գործնական գիտելիքներ ինդեքսների կառուցման մեթոդների մասին՝ Ժողովրդավարության մակարդակի ինդեքսի օրինակի հիման վրա, -ներկայացնել սոցիալ-տնտեսական, քաղաքական վերլուծությունների և չափումներր համար կիրառվող հիմնական ինդեքսները, -ներկայացնել սոցիալ-տնտեսական և քաղաքական վերլուծության և չափման հիմնական ցուցիչները, -ուսանողների մոտ զարգացնել վերլուծական և հետազոտական հմտություններ, -հանձնարարել անհատական հետազոտական աշխատանքներ՝ ծրագրով նախատեսված համապատասխան մեթոդների պարտադիր կիրառմամբ: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1.դասախոսություններ և պրեզենտացիաներ,
2.գործնական հետազոտական աշխատանքներ, 3.ինքնուրույն և խմբային աշխատանքներ, 4.վերլուծական/հետազոտական աշխատանքների բանավոր ներկայացում /զեկույցների պրեզենտացիայի պատրաստում/, 5.բանավեճ, քննարկումներ 6.առցանց թեստային աշխատանքներ։ 5. Evaluation Methods and Criteria
1.Եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր արժեքով: Ուսանողները հավաքագրում են տվյալներ սոցիալական, տնտեսական, քաղաքական և այլ փոփոխականների վերաբերյալ՝ կառուցելու Ժողովրդավարության մակարդակի ինդեքսը և կատարելու վերլուծություն՝ ներկայացնելով ամփոփ հետազոտական աշխատանք։ Ուսանողները կներկայացնեն եզրափակիչ քննության նյութը Չիկագո ակադեմիական գրագրության ոճին համապատասխան:
2.Ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 8 միավոր արժեքով։ Երկրորդ ընթացիկ քննությունը առցանց թեստային աշխատանք է՝ կիսամյակի ընթացքում ուսուցանվող ամբողջական նյութին վերաբերող հարցերով՝ առավելագույնը 8 միավոր արժեքով։ Ուսանողները կներկայացնեն հետազոտական աշխատանք, որը կներառի անցած թեմաները: 3.Մասնակցություն՝ դասընթացին ուսանողների հաճախելիության և ակտիվության գնահատում՝ առավելագույնը 3 միավոր արժեքով: Ուսանողները կներկայացնեն տնային առաջադրանքներ: Մասնակցություն 2 1 3 Ընթացիկ քնն. 4 4 8 Եզրափակիչ քնն. 4 5 9 Ընդ. 10 10 20 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Թեմա 1՝ Գիտական հետազոտություն։ Հետազոտությունների էությունը, նպատակը, խնդիրները, տեսակները և ուղղությունները։
Թեմա 2. Ինչպես գրել Համառոտագիր: Նպատակը, հիմնական տեսակները և առանձնահատկությունները: Համառոտագիրի կառուցվածքը, նպատակը և բովանդակությունը։ Թեմա 3՝ Հետազոտության ծրագրի և աշխատանքային պլանի մշակում: Հետազոտության օբյեկտը և առարկան։ Փոփոխականների տեսակները և դրանց փոխկապվածության տարբերակները: Փոփոխականների գործառնացումը, հիպոթեզների առաջադրումը, չափման մակարդակները, սխալները և հուսալիությունը: Տեղեկատվության ձեռք բերման հիմնական աղբյուրները: Տեղեկատվության մշակման և վերլուծության մեթոդների հիմնական խմբերը: Թեմա 4. Ինչպես գրել Հետազոտության վարկած: Ինչ է հետազոտության վարկածը, դրա բովանդակությունը, կառուցվածքը և նպատակը։ Թեմա 5. Գրագողության բացառումը, ամփոփումը և շրջասումը: Գրականության ակնարկ. Ակադեմիական ազնվություն. Ի՞նչ է գրագողությունը: Ինչպե՞ս խուսափել դրանից: Ամփոփման նպատակը և բովանդակությունը, ամփոփման փուլերը, արդյունավետ շրջասումը, շրջասման եղանակներ: Թեմա 6՝ Հետազոտության որակական մեթոդները։ Խորքային հարցազրույցն ու ֆոկուս խմբերի մեթոդը, SWOT-անալիզը, փորձագիտական հարցումը: Թեմա 7՝ Հետազոտության քանակական մեթոդները (1)։ Նոմինալ, կարգային և ինտերվալային չափման մակարդակները, դիսպերսիայի և վարիացիայի գործակցի որոշումը, քվարտիլային միջակայքերի և քվարտիլային ռանգերի սահմանումը, ստանդարտ շեղումը կամ միջին քառակուսային շեղումը որպես միջինի շուրջ ցրվածության չափման եղանակներ` նոմինալ, կարգային և ինտերվալային մակարդակներում, մոդայի, միջնաթվի և միջին թվաբանականի որոշումը որպես միջին մեծության հաշվարկման եղանակներ: Թեմա 8՝ Հետազոտության քանակական մեթոդները (2)՝ կոռելյացիոն և ռեգրեսիոն վերլուծությունների էությունը։ Վիճակագրական տեղեկատվության մշակման SPSS ծրագրային փաթեթը: Ծանոթացում և աշխատանք տվյալների բազաների և ինդեքսների հետ (ՀԲ, Եվրաստատ, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե)։ Այս թեմայի շրջանակում ուսանողները ոչ միայն տեսականորեն են ծանոթանում նշված մեթոդներին, այլև՝ գործնականում կիրառում են դրանք։ Թեմա 9. Հետազոտական աշխատանքի պատրաստումը: Աղբյուրների համակարգում։ Որակական և քանակական հետազոտության վերլուծություն/հետազոտական տեքստեր գրել, վիճակագրության արդյունքները ներկայացնել, տվյալներ համեմատումը: Գրելու գործընթացը և կառուցվածքը: Նշումների կատարում։ Ակադեմիական լեզվական միավորների բանկ. դասակարգել և թվարկել, համեմատել և հակադրել, սահմանել եզրույթները, նկարագրել միտումները, նկարագրել քանակը, օրինակներ ներկայացնել, բացատրել պատճառահետևանքային կապերը, նշավորել անցումները: Ներածություն և եզրակացությունների ձևավորում. հղում, մեթոդների նկարագրում, արդյունքների ներկայացում, արդյունքների նկարագրում, եզրակացությունների ձևակերպում: Թեմա 10: Ինդեքսների կառուցման մեթոդը. Ինդեքսների կառուցման մեթոդի էությունը, սոցիալ-տնտեսական և քաղաքկան ոլորտների գնահատման և վերլուծության հիմնական ինդեքսները։ Այս թեմայի շրջանակում ուսանողները հավաքագրում են տվյալներ և կառուցում Ժողովրդավարության մակարդակի ինդեքսը, կատարում բովանդակային և ռեգրեսիոն վերլուծություններ։ Թեմա 11. Ակադեմիական գրագրություն. քերականական կանոններ, ուղղագրական կանոններ, բառապաշար և կետադրական նշաններ. ակադեմիական համապատասխան ժամանակներ, դերանուններ, ամսաթվեր, նախադասությունների տեսակներ, ամերիկյան անգլերենի ճիշտ ուղղագրություն Չիկագոյի ակադեմիական գրագրության ոճով, կետադրական նշաններ, գենդերային չեզոք բառապաշար: |
||
9901 | Պայքարն ընդդեմ կանանց նկատմամբ բռնության | 3 |
2-րդ
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
- կենտրոնացնել հիմնական հասկացությունները` միջազգային և եվրոպական իրավական դաշտը, նախադեպային իրավունքը, որը կարգավորում է բռնությունից կանանց և աղջիկների պաշտպանությունը,
- ճանաչել կանանց նկատմամբ բռնությունը և ուսումնասիրել ոչ միայն արդյունավետ միջամտության միջոցները, այլև կանխարգելիչ մեթոդները, - տրամադել մատչելի գործնական գործիքներ՝ կանանց նկատմամբ բռնության և ընտանեկան բռնության դեպքերի հետ առնչվելու համար՝ մարդու իրավունքների և զոհերի վրա կենտրոնացած մոտեցման գծով: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. վերլուծել և հետազոտել կանանց նկատմամբ բռնության և ընտանեկան բռնության հիմնական հասկացությունները 2. հասկանալ վեճերի այլընտրանքային լուծման ուղիները և դրանց կիրառումը, ինչպես նաև կանանց նկատմամբ բռնությանը քրեական և քաղաքացիական արդարադատության արձագանքը։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կիրառելու գենդերային զգայուն և զոհակենտրոն մոտեցում կանանց նկատմամբ բռնության և ընտանեկան բռնության դեպքերում 4. հասկանալ քաղաքացիական և քրեական իրավունքի մասնագետների կարևոր դերը կանանց նկատմամբ բռնության և ընտանեկան բռնության զոհերի պաշտպանության և արդարադատության հասանելիության ապահովման գործում; գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. հետազոտություններ իրականացնել հաշվի առնելով ամենաթարմ գիտական գրականությունը և պահպանել գիտական ազնվության էթիկան: 3. Description
- կենտրոնացնել հիմնական հասկացությունները` միջազգային և եվրոպական իրավական դաշտը, նախադեպային իրավունքը, որը կարգավորում է բռնությունից կանանց և աղջիկների պաշտպանությունը,
- ճանաչել կանանց նկատմամբ բռնությունը և ուսումնասիրել ոչ միայն արդյունավետ միջամտության միջոցները, այլև կանխարգելիչ մեթոդները, - տրամադել մատչելի գործնական գործիքներ՝ կանանց նկատմամբ բռնության և ընտանեկան բռնության դեպքերի հետ առնչվելու համար՝ մարդու իրավունքների և զոհերի վրա կենտրոնացած մոտեցման գծով: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ՝ ուղղեկցված սլայդների ներկայացմամբ,
2. գիտական գրականության քննադատական դիսկուսիա 3. աշխատանքների վերաբերյալ թիրախավորված (ուսանողին) և պատշաճ հետադարձ կապ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր։
2. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Կանանց նկատմամբ բռնության դեմ պայքարի ներածություն դասընթաց
2. Հասկանալով կանանց նկատմամբ բռնությունը և ընտանեկան բռնությունը 3. Միջազգային և եվրոպական իրավական շրջանակ 4. Արգելքների հաղթահարում. Արդարադատության հասանելիություն 5. Քրեական արդարադատություն I. Հետաքննություն և նախաքննություն 6. Քրեական արդարադատություն II. Դատավարություն և դատավճիռ 7. Իրավապահ մարմինների արդյունավետ արձագանքները կանանց նկատմամբ բռնության և ընտանեկան բռնության դեմ պայքարում |
||
9901 | Մարդու իրավունքները և շրջակա միջավայրի իրավունքները | 3 |
2-րդ
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
- Անդրադառնալ բնապահպանական մարտահրավերներին մարդու իրավունքների պրիզմայով` լուսաբանելով հիմնական հայեցակարգերը, խնդիրները, դերակատարները և ինստիտուտները,
- Կենտրոնանալ շրջակա միջավայրի պաշտպանության նկատմամբ մարդու իրավունքների վրա հիմնված մոտեցման, մարդու «կանաչ» իրավունքների, ՄԱԿ-ի մարդու իրավունքների մեխանիզմների վրա՝ կապված բնապահպանական խնդիրների առաջմղման հետ, բնապահպանական իրավապաշտպանների, մարդու իրավունքների պահանջների բնապահպանական վերահսկողության մեխանիզմների, կլիմայի փոփոխության վրա: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. մշակելու միջազգային բնապահպանական իրավունքի (IEL) հայեցակարգային շրջանակը և սկզբունքները 2. հետազոտելու և վերլուծելու մարդու իրավունքների և բնապահպանական իրավունքի ոլորտում վեճերը և ձեռք բերված գիտելիքները կիրառել տարբեր հիպոթետիկ իրավիճակներում բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. բացահայտել հիմնական խնդիրները՝ կապված ժողովրդավարական կառավարման, բնապահպանական արդարադատության և IEL-ի հետ 4. կատարել մանրակրկիտ հետազոտություն և գրել մարդու իրավունքների և օդի աղտոտվածության, վտանգավոր նյութերի, կլիմայի փոփոխության, կենսաբազմազանության, քաղցրահամ ջրային ռեսուրսների և այլ թեմաների շուրջ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. Հետազոտություններ իրականացնել հաշվի առնելով ամենաթարմ գիտական գրականությունը և պահպանել գիտական ազնվության էթիկան: 3. Description
- Անդրադառնալ բնապահպանական մարտահրավերներին մարդու իրավունքների պրիզմայով` լուսաբանելով հիմնական հայեցակարգերը, խնդիրները, դերակատարները և ինստիտուտները,
- Կենտրոնանալ շրջակա միջավայրի պաշտպանության նկատմամբ մարդու իրավունքների վրա հիմնված մոտեցման, մարդու «կանաչ» իրավունքների, ՄԱԿ-ի մարդու իրավունքների մեխանիզմների վրա՝ կապված բնապահպանական խնդիրների առաջմղման հետ, բնապահպանական իրավապաշտպանների, մարդու իրավունքների պահանջների բնապահպանական վերահսկողության մեխանիզմների, կլիմայի փոփոխության վրա: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. Դսախոսություններ՝ ուղղեկցված սլայդների ներկայացմամբ,
2. Գիտական գրականության քննադատական դիսկուսիա 3. Աշխատանքների վերաբերյալ թիրախավորված (ուսանողին) և պատշաճ հետադարձ կապ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր։
2. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Ներածություն մարդու իրավունքներին (HR) և բնապահպանական իրավունքին: Միջազգային բնապահպանական իրավունքի հայեցակարգային շրջանակը:
2. HR-ի և IEL-ի հիմնական առանձնահատկությունները: HR-ի և IEL-ի սկզբունքներն ու աղբյուրները: 3. HR-ի և IEL-ի իրականացում (մոնիթորինգ և հաշվետվություն): Վեճերի կարգավորում և իրավական հետևանքներ (միջազգային բնապահպանական վճիռ, պետությունների միջազգային պատասխանատվություն, շրջակա միջավայրին հասցված վնասի գնահատում և փոխհատուցում): կլիմայի փոփոխության վերաբերյալ դատավարություն. 4. Անձնական և ընտանեկան կյանքը, տունը և շրջակա միջավայրը հարգելու իրավունք (Շրջակա միջավայրի ռիսկեր և տեղեկատվության հասանելիություն, արդյունաբերական աղտոտում, աղմուկի աղտոտում, թափոնների հավաքում, կառավարում, բուժում և հեռացում և այլն) 5. Սեփականության և շրջակա միջավայրի պաշտպանություն 6. Բնապահպանական տեղեկատվության իրավունք (Օրհուսի կոնվենցիա). Հանրային մասնակցություն |
Professional educational component
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
9901 | Հանրային շահերի պաշտպանություն և մարդու իրավունքների փաստահավաք աշխատանքներ | 6 |
1-ին
4 ժամ/շաբ.
Սեմինար՝ 2, դասախոսություն՝ 2
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Դասընթացի նպատակն է՝
Առավելապես իրավաբաններ, հանրային կառավարման վերաբերյալ իրենց խորաթափանցության պատճառով, կոչ են արվում օգտագործել իրենց հմտությունները հանրային կարծիքի դատարանում և պաշտոնական դատական նիստերի դահլիճից և խորհրդակցական ժողովից դուրս այլ հարթակներում պաշտպանելու համար: Այս դասընթացը նպատակ ունի ուսանողներին մոդելներով և հմտություններով զինել արդյունավետ հանրային շահերի պաշտպան լինելու համար: Ի լրումն տեսական մոդելների և դեպքերի ուսումնասիրության, ուսանողներին կխրախուսվի մշակել շահերի պաշտպանության ռազմավարություններ և կատարել գրավոր և բանավոր ելույթներ հանրային քննարկման սիմուլյացիաներում: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Քննարկել հանրային շահերի պաշտպանության, ինչպես նաև մարդու իրավունքների պաշտպանության և խթանման գաղափարը ներպետական և միջազգային մակարդակներում, ներառյալ ռազմավարական պլանավորման և իրավակարգավորումների մշակման գործընթացները, դատական հայցերը ազգային և միջազգային ատյաններում: 2. Բացահայտել հանրությանը հուզող խնդիրների ախտորոշման համար օգտագործվող մեթոդները և կիրառել շահերի պաշտպանության հասանելի մեխանիզմներ: 3. Վերլուծել հանրային շահերի պաշտպանությունը հանրությանը հուզող կոնկրետ խնդիրների օրինակով, ինչպես նաև որոշակի իրավունքների և հատուկ խմբերի պաշտպանությունն ու խթանումը: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. Բացահայտել հասարակությանը հուզող մարդու իրավունքների առկա մարտահրավերների շահերի պաշտպանության հնարավոր մեխանիզմները՝ վերլուծելով առկա փաստերն ու հանգամանքները: 5. Մասնակցել մարդու իրավունքների համակարգի ամրապնդման հեռանկարների վերաբերյալ քննարկմանը: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. Բացատրել հանրային շահերի պաշտպանությամբ զբաղվող շահագրգիռ կողմերի դերն ու մանդատը: 8. Աշխատեք այլ սուբյեկտների հետ՝ համակարգային բացերի համար առաջարկվող լուծում մշակելու համար, ներառյալ մարդու իրավունքների պաշտպանության և խթանման վերաբերյալ ռազմավարական փաստաթղթերի մշակումը: 3. Description
Դասընթացի նպատակն է՝
Առավելապես իրավաբաններ, հանրային կառավարման վերաբերյալ իրենց խորաթափանցության պատճառով, կոչ են արվում օգտագործել իրենց հմտությունները հանրային կարծիքի դատարանում և պաշտոնական դատական նիստերի դահլիճից և խորհրդակցական ժողովից դուրս այլ հարթակներում պաշտպանելու համար: Այս դասընթացը նպատակ ունի ուսանողներին մոդելներով և հմտություններով զինել արդյունավետ հանրային շահերի պաշտպան լինելու համար: Ի լրումն տեսական մոդելների և դեպքերի ուսումնասիրության, ուսանողներին կխրախուսվի մշակել շահերի պաշտպանության ռազմավարություններ և կատարել գրավոր և բանավոր ելույթներ հանրային քննարկման սիմուլյացիաներում: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
Դասախոսի համակարգմամբ դասերը տեղի կունենան շաբաթական երկու անգամ: Տնային առաջադրանքները ներառում են ընթերցանություն, անհատական կամ խմբակային աշխատանքներ, համապատասխան իրավական փաստաթղթերի վերանայում և վերլուծություն և ներկայացումների նախապատրաստում: Բոլոր տնային առաջադրանքները պետք է ավարտվեն և ներկայացվեն մինչև դասի մեկնարկը կամ դասի ընթացքում, եթե այլ հրահանգ չկա:
5. Evaluation Methods and Criteria
• Մասնակցություն - 3
Ակնկալվում է, որ ուսանողները ներկա կլինեն դասին և կներկայացնեն թեմաների իրենց գիտելիքները` մասնակցելով քննարկումներին: • Ընթացիկ ստուգում (Խմբային աշխատանք) - 4 Ուսանողներին կհանձնարարվի մշակել փաստաթուղթ և ներկայացնել խմբային աշխատանքի դասընթացի առանձին թեմաների վերաբերյալ, որոնք կառաջարկվեն դասախոսի կողմից: • Առաջին ընթացիկ քննություն - 3 Առաջին ընթացիկ քննությունը կընդգրկի 1-ից 7-րդ թեմաները և բաղկացած կլինի հիպոթետիկ դեպքի ուսումնասիրության և/կամ բազմակի ընտրության վերլուծությունից և հիմնական տերմինաբանության և հասկացությունների վերաբերյալ կարճ պատասխաններից: • Երկրորդ ընթացիկ քննություն - 3 Երկրորդ միջանկյալ քննությունը կներառի դասընթացի ընթացքում քննարկված թեմաները՝ հատուկ շեշտադրելով 8-ից 15 շաբաթների ընթացքում ընդգրկված թեմաները: • Ավարտական քննություն - 7 Ավարտական քննությունը կներառի դասընթացի ընթացքում քննարկված թեմաներ: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Հանրային շահերի պաշտպանության հասկացություն
2. Ժողովրդավարություն և օրենքի գերակայություն 3. Մարդու իրավունքների ռազմավարական պլանավորում 4. Օրենքի ընդունման ընթացակարգ 5. Մարդու իրավունքների դատավարական պաշտպանություն 6. Մարդու իրավունքների ազգային հաստատություններ 7. Մարդու իրավունքներ և այլ հանրային շահերի պաշտպաններ 8. Ռազմավարական դատավարությունը ՄԻԵԴ-ում 9. Խոսքի ազատություն 10. Հավաքների և միավորումների ազատություն 11. Մտքի, խղճի և կրոնի ազատություն 12. Ընտրական իրավունք 13. Հանրային շահերի պաշտպանությունը և փաստահավաք աշխատանքը կոնֆլիկտային և հետկոնֆլիկտային իրավիճակներում 14. Հանրային շահերի պաշտպանություն և հարկադիր տեղահանություն 15. Հանրային շահերի պաշտպանությունը և փաստահավաք աշխատանքն արտակարգ իրավիճակներում |
||
9901 | Մարդու իրավունքների տեսական հիմունքները | 6 |
1-ին
60
4 ժամ/շաբ.
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Դասընթացի նպատակն է՝
§ մագիստրատուրայի ուսանողներին տրամադրել համակարգային գիտելիքներ մարդու իրավունքների տեսական հիմունքների վերաբերյալ, ինչպես նաև նրանց մոտ ձևվորել մարդու իրավունքների պաշտպանության ու խթանման գործիքների մասին համակողմանի պատկերացումներ. § տալ ներածական հիմնարար գիտելիքներ մարդու իրավունքներին առնչվող իրավակարգավորումների և ընթացակարգերի, ինչպես նաև հիմնարար հասկացությունների և խնդիրների մասին: Որո՞նք են մարդու իրավունքները և ինչու են դրանք կարևոր: Ո՞վ է պարտավոր հարգել, պաշտպանել և ապահովել մարդու իրավունքները։ Ովքե՞ր և ինչպե՞ս են ենթարկվում պատասխանատվության իրավախախտումների համար: Արդյո՞ք հնարավոր է ներազդել պարտավորությունների կատարման վրա. § համատեղելով իրավունքի և քաղաքականության տեսությունն ու պրակտիկան՝ մարդու իրավունքների պաշտպանության և խթանման գործում հնարավորություններն ու մարտահրավերներն ուսումնասիրել միջազգային, տարածաշրջանային և ազգային ռեժիմներում: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. հասկանալ մարդու իրավունքների հայեցակարգը, բացահայտել իրավունքի և մարդու իրավունքների տեսությունն ու պրակտիկան, 2. ուսումնասիրել մարդու իրավունքների պաշտպանությանն ու խթանմանը վերաբերող ՄԱԿ-ի և Եվրոպայի խորհրդի համակարգերի իրավական շրջանակը, 3. կիրառել մարդու իրավունքների խնդիրների, օրենսդրության և գործնական հարցերի ախտորոշման որոշ մեթոդներ: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. քննադատական մտածողությամբ վերլուծել մարդու իրավունքների ռեժիմը և գնահատել մարդու իրավունքների պաշտպանության շրջանակը. 5. ներգրավվել մասնագիտական քննարկումներին, այդ թվում՝ էթիկայի, մարդու արժանապատվության և մարդու իրավունքների վերաբերյալ. 6. գնահատել մարդու իրավունքների խախտման աստիճանը և նախատեսել նորարարական միջոցներ՝ մարդու իրավունքների պաշտպանությանն ու խթանմանը հասնելու համար: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. վերլուծական հմտությունների գործադրմամբ իրականացնել անհրաժեշտ հետազոտություններ, կիրառել միջազգային և ներպետական իրավունքի մեկնաբանման մեթոդներ. 8. գնահատել իրավական տարբեր համակարգերում մարդու իրավունքների խախտման դեմ ուղղված միջոցները և, ըստ անհրաժեշտության, գնահատել գործնական իրավիճակները. 9. տեսական գիտելիքները վերածել գործնական հմտությունների, ձեռք բերել մարդու իրավունքների իրավունքի ոլորտին առնչվող նոր գիտելիքներ և կարողություններ. 3. Description
Դասընթացի նպատակն է՝
§ մագիստրատուրայի ուսանողներին տրամադրել համակարգային գիտելիքներ մարդու իրավունքների տեսական հիմունքների վերաբերյալ, ինչպես նաև նրանց մոտ ձևվորել մարդու իրավունքների պաշտպանության ու խթանման գործիքների մասին համակողմանի պատկերացումներ. § տալ ներածական հիմնարար գիտելիքներ մարդու իրավունքներին առնչվող իրավակարգավորումների և ընթացակարգերի, ինչպես նաև հիմնարար հասկացությունների և խնդիրների մասին: Որո՞նք են մարդու իրավունքները և ինչու են դրանք կարևոր: Ո՞վ է պարտավոր հարգել, պաշտպանել և ապահովել մարդու իրավունքները։ Ովքե՞ր և ինչպե՞ս են ենթարկվում պատասխանատվության իրավախախտումների համար: Արդյո՞ք հնարավոր է ներազդել պարտավորությունների կատարման վրա. § համատեղելով իրավունքի և քաղաքականության տեսությունն ու պրակտիկան՝ մարդու իրավունքների պաշտպանության և խթանման գործում հնարավորություններն ու մարտահրավերներն ուսումնասիրել միջազգային, տարածաշրջանային և ազգային ռեժիմներում: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ` ակտիվ և ինտերակտիվ դասավանդման մեթոդներով,
2. թեմատիկ առաջադրանքներ և ներկայացումներ, 3. թեստեր և հարցուպատասխաններ, 4. խմբային աշխատանքներ, ինտերակտիվ ելույթ, ուղեղային գրոհ, 5. բանավեճեր և քննարկումներ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. եզրափակիչ քննության համար ուսանողը կստանա առավելագույնը 9 միավոր 20-ից [45%],
2. երկու ընթացիկ քննությունների համար հնարավոր է հավաքել 7 միավոր՝ ընդ որում՝ 1-ինի և 2-րդի համար համապատասխանաբար 3 և 4 միավոր [35%], ինչպես նաև՝ 3. մասնակցության համար՝ 2 միավոր [10%]. 4. ինքնուրույն աշխատանքի համար՝ 2 միավոր [10%]: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Մարդու իրավունքների եվ իրավունքի տեսության ու պատմության ներածություն
2. Մարդու իրավունքների հայեցակարգ 3. Մարդու իրավունքներ եվ արժանապատվություն 4. Մարդու իրավունքների կատեգորիաները 5. Մարդու իրավունքների միջազգային իրավունքի կառուցվածքային սկզբունքները 6. Մարդու իրավունքների միջազգային բիլլ 7. Մարդու իրավունքների ռազմավարական փաստաթղթեր 8. Մակ-ը եվ մարդու իրավունքները 9. Եվրոպայի խորհուրդը եվ մարդու իրավունքները 10. Ժողովրդավարություն, մարդու իրավունքներ եվ իրավունքի գերակայություն 11. Որոշ հիմնարար իրավունքներ 12. Մարդու իրավունքների ներպետական կիրարկումը 13. Մարդու իրավունքները եվ արտաքին քաղաքականությունը 14. Մարդու իրավունքներ եվ անվտանգություն 15. Մարդու իրավունքներն արհեստական բանականության դարաշրջանում |
||
9901 | Հանրային քաղաքականության պրակտիկա և փաստաթղթավորման հիմունքները | 3 |
1
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Դասընթացի նպատակն է՝
1. ներկայացնել ժամանակակից հանրային քաղաքականության էմպիրիկ չափումները, հանրային և սոցիալական գործընթացներում` կառավարության և գործադիր իշխանության մարմինների ներգրավվածության/ միջամտության հիմնական պատճառներն ու շարժառիթները, 2. ծանոթացնել հանրային տարբեր ոլորտներում քաղաքականության գործիքների և ռեսուրսների կիրառման առանձնահատկությունների հետ, 3. վերլուծել հանրային քաղաքականության հիմնահարցերը գործնական և հայեցակարգային հարթություններում, 4. քննարկել և վերլուծել հանրային քաղաքականության բնագավառին վերաբերող հիմնական հայեցակարգային և դիսկուրսային ձևաչափերը 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. մեկնաբանել հանրային քաղաքականության իրագործման և ոլորտային քաղաքականությունների գործնական կիրառման առանձնահատկությունները առանձին դեպքային ուսումնասիրությունների օրինակներով, 2. քննել հանրային քաղաքականության բնագավառին վերաբերող համալիր հիմնահարցերի չափումները և հանրային քաղաքականության մեխանիզմների կիրառման հայեցակետերը, 3. քննել հանրային քաղաքականության համակարգերի վրա ներազդող ներքին և արտաքին գործոնները (ենթատեքստ), 4. ըմբռնել և մեկնաբանել հանրային քաղաքականության տարբեր մոդելներ` ռացիոնալ և ոչ ռացիոնալ համադրույթների շրջանակում, 5.սահմանել հանրային քաղաքականության ընթացակարգային և բովանդակային տարրերը բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 6. կկարողանա նեղմասնագիտական էմպրիկ ուսումնասիրություններ իրականացնել հանրային քաղաքականության առանձին և/կամ միջոլորտային հիմնահարցերի վերաբերյալ, 7. մշակել և ներդնել հանրային քաղաքականության հիմնահարցերի կարգավորման/ լուծման մոդելներ և եղանակներ, 8. վերլուծել հավաքագրված տվյալները և արժևորել դրանց գործնական կիրառման հնարավորությունները՝ քաղաքական հիմնահարցերի կարգավորման և/կամ լուծման նպատակով, 9. Առաջադրել հանրային քաղաքականության մասնագիտական ոլորտին առնչվող հարակից պրոբլեմների կարգավորման տարբերակներ։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 10.Կկարողանա տարբերակել և դասակարգել բյուրոկրատական իշխանության դերն ու ազդեցությունը պետական/ հանրային քաղաքականության ոլորտում, 11. Ի վիճակի կլինի մեկնաբանել և քննադատաբար վերլուծել քաղաքական ոլորտի փոխակերպումների սոցիալական, փիլիսիփայական, քաղաքական և տնտեսական չափումները։ 3. Description
Դասընթացի նպատակն է՝
1. ներկայացնել ժամանակակից հանրային քաղաքականության էմպիրիկ չափումները, հանրային և սոցիալական գործընթացներում` կառավարության և գործադիր իշխանության մարմինների ներգրավվածության/ միջամտության հիմնական պատճառներն ու շարժառիթները, 2. ծանոթացնել հանրային տարբեր ոլորտներում քաղաքականության գործիքների և ռեսուրսների կիրառման առանձնահատկությունների հետ, 3. վերլուծել հանրային քաղաքականության հիմնահարցերը գործնական և հայեցակարգային հարթություններում, 4. քննարկել և վերլուծել հանրային քաղաքականության բնագավառին վերաբերող հիմնական հայեցակարգային և դիսկուրսային ձևաչափերը 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություն
2. ինքնուրույն աշխատանք - վերլուծություն 3. հարցում/ սեմինար 5. Evaluation Methods and Criteria
1. 2 ընթացիկ քննությունները անցկացվում են գրավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։
2. Ընթացիկ ստուգումն անցկացվում է բանավոր` 8 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 3. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Հանրային քաղաքականության հիմնահարցի սահմանում և կառուցվածքայնացում, հանրային քաղաքականության մոդելներ, դրանց տարբերակման չափանիշները և փոփոխականների առանձնացում:
2. Քաղաքական հիմնահարցեր (policy problems) և քաղաքականության շրջափուլ` հիմնական տարրերը և գործոններ։ 3. Քաղաքականության հետազոտման առանձնահատկությունները և տեխնիկական վերլուծություն։ 4. Հիմնահարցի սահմանում. պրագմատիկ և տարբերակված մեթոդաբանություն։ 5. Ոչ ռացիոնալ քաղաքական (political) մոտեցման առանձնահատկությունները։ 6. Պոզիտիվիստական մոտեցումները և կանխատեսման մեթոդները հանրային քաղաքականության ասպարեզում։ 7. Գենդերային և ռասայական հիմնահարցերը հանրային քաղաքականության ոլորտում։ |
||
9901 | Ժողովրդավարության տեսություն և պրակտիկա | 3 |
1-ին
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Ուսանողներին ներկայացնել ժողովրդավարության ժամանակակից հայեցակարգերը և դրա տարբեր մոդելները: Դասընթացի ընթացքում կարևորվում են ժողովրդավարության հայեցակարգային մշակումները, ինչպես նաև ժամանակակից ժողովրդավարական պրակտիկայի առանձնահատկությունները:
Դասընթացի հիմնական նպատակն է քաղաքագիտության մեջ առկա տարբեր տեսությունների շրջանակներում ուսումնասիրել, վերլուծել և գնահատել ժողովրդավարության վերաբերյալ առկա մոտեցումները՝ դրանք դիտարկելով համամետական տեսանկյունից: Դասընթացի ընթացքում կիրառվող մեթոդաբանությունը պետք է խրախուսի մասնակցությունը, խթանի ուսանողի քննադատական մտածողությունը և ուսանողներին տրամադրի ինչպես անհրաժեշտ գիտելիքներ, այնպես էլ անհրաժեշտ հմտություններ: Ակնկալվում է, որ դասընթացը աստիճանաբար կանցնի պարզ գիտելիքների ձեռքբերման և դրա ընկալումից դեպի տեսությունների կիրառումը իրավի-ակների վերլուծությունների համար: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ժողովրդավարության հիմանական այնպիսի հասկացությունների սահամանում, ինչպիսիք են ազատություն, մասնակցություն, ընդդիմություն, կարողանալ վերլուծել և մեկնաբանել դրանք: 2. Ժողովրդավարության հիմնական քննադատ տեսությունների իմացություն: 3. Ուսանողները կիմանան ժողովրդավարացման գործընթացի հետ կապված հիմնական հասկացությունները և կներկայացնեն համախմբված ժողովրդավարության մակարդակները, դրա կողմ և դեմ վերլուծությունը։ 4.Ժամանակակից անցումային տեսությունների ուսուցում 5. Անցումային քաղաքականության դեպքերի ուսումնասիրություն բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 6. Ուսանողները կկարողանան ուրվագծել ժողովրդավարության հիմնական քննադատություննեը և ներկայացնել փաստարկներ՝ հօգուտ ժողովրդավարության 7. Ուսանողները կկարողանան հիմնավորել մեծամասնության կանոնը և ներկայացնել փաստարկներ, հօգուտ գաղափարի, ինչպես նաև քննադատել այլընտրանքային կառավարության գործունեության եղանակները: 8. Ուսանողները կզարգացնեն վերլուծական հմտություններ, որոնք թույլ կտան գնահատել ժողովրդավարության գործունեությունը ժողովրդավարության ինդեքսների հիման վրա: 9. Ուսանողները կկարողանան ուրվագծել ազատ և արդար ընտրությունների հիմնական չափանիշները և կկարողանան գնահատել նախընտրական քարոզարշավը՝ հիմնվելով այդ սկզբունքների վրա։ 10. Ուսանողները կզարգացնեն վերլուծական հմտություններ և կկարողանան բացահայտել որոշումների կայացման պատճառները ինստիտուցիոնալ դիզայնի զարգացման գործընթացում՝ ժամանակակից ժողովրդավարական ինստիտուտների շրջանակներում: 11. Ժամանակակից անցումային տեսությունների կիրառում տարբեր իրավիճակների վերլուծության համար կիրառում: 12. Անցումային քաղաքականության դեպքերի ուսումնասիրության վրա ընդհանրացումներ անելու ունակություն: 13. Հետխորհրդային տարածաշրջանի տարբեր երկրներում անցումային արդյունքների համեմատությունը ինչպես միմյանց հետ, այնպես էլ տարբեր տեսություններով կանխատեսված, տեսությունների ձախողման կամ համարժեքության բացատրություն: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 14. Խմբում աշխատելու կարողությունների զարգացում: 15. Կառավարչական հմտությունների զարգացում, ներառյալ ժամանակի կառավարումը; 16. Ինքնահարգանք և ուրիշի կարծիքի նկատմամբ հարգանք կրթություն: 3. Description
Ուսանողներին ներկայացնել ժողովրդավարության ժամանակակից հայեցակարգերը և դրա տարբեր մոդելները: Դասընթացի ընթացքում կարևորվում են ժողովրդավարության հայեցակարգային մշակումները, ինչպես նաև ժամանակակից ժողովրդավարական պրակտիկայի առանձնահատկությունները:
Դասընթացի հիմնական նպատակն է քաղաքագիտության մեջ առկա տարբեր տեսությունների շրջանակներում ուսումնասիրել, վերլուծել և գնահատել ժողովրդավարության վերաբերյալ առկա մոտեցումները՝ դրանք դիտարկելով համամետական տեսանկյունից: Դասընթացի ընթացքում կիրառվող մեթոդաբանությունը պետք է խրախուսի մասնակցությունը, խթանի ուսանողի քննադատական մտածողությունը և ուսանողներին տրամադրի ինչպես անհրաժեշտ գիտելիքներ, այնպես էլ անհրաժեշտ հմտություններ: Ակնկալվում է, որ դասընթացը աստիճանաբար կանցնի պարզ գիտելիքների ձեռքբերման և դրա ընկալումից դեպի տեսությունների կիրառումը իրավի-ակների վերլուծությունների համար: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
Դասավանդումը կանցկացվի լսարանում դասախոսությունների և սեմինարների համակցությամբ, նախապես տրված գրականության ուսումնասիրությամբ: Սեմինարները կխթանեն խմբային քննարկումներ դասընթացում ընդգրկված թեմաների շուրջ, ուսանողների կողմից անհատական ներկայացումներ, հատկապես իրենց հանձնարարված էսսեների թեմաների շուրջ:
Դասընթացների մատուցման ձևերը կներառեն ոչ միայն դասախոսություններ, այլ նաև քննարկումներ և, հնարավոր է, նաև դասավանդում: Դասընթացի շրջանակներում ուսանողներին կարող են հանձնարարվել նախապատրաստվել համատեղ դասավանդելու կոնկրետ թեմա: Ուսանողները նաև պետք է իրականցնեն խմբային աշխատանքներ, միասին աշխատելով խնդրի վերլուծության վրա: Կիրառվող մեթոդաբանությունը կխրախուսի և կխթանի ուսանողների քննադատական մտածողությունը, ուսանողներին կտրամադրի դասի աշխատանքի այլընտրանքային եղանակ և նրանց կտրամադրի ոչ միայն անհրաժեշտ գիտելիքներ, այլև անհրաժեշտ հմտություններ: 5. Evaluation Methods and Criteria
Խմբային աշխատանք-վերլուծություն՝ 6 միավոր առավելագույն արժեքով
Անհատական աշխատանք-վերլուծություն 6 միավոր առավելագույն արժեքով Եզրափակիչ քննություն՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց՝ մեկը ժողովրդավարության տեսության վերաբերյալ, մյուսը՝ ժողովրդավարացման խնդիրների: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Ներածություն
Հետազոտության գործընթացի փուլեր Ժողովրդավարության մինիմալիստական մոտեցում Շմիտտեր, Կառլ, Շումպետեր: Ազատ արդար ընտրությունների չափանիշներ (Էլկլիտ): Ժողովրդավարությունն ապահովող ընթացակարգեր: Ինչը ժողովրդավարություն չէ: Դելեգատիվ ժողովրդավարություն: Լիբերալ ժողովրդավարություն: Մրցակցային ավտորիտարիզմ: Ժողովրդավարության 2-րդ փոխակերպումը և պոլիարխիա: Ժողովրդավարության մոդելները ըստ Լայփհարթի՝ Վեստմինստրյան մոդել: Ժողովրդավարության միջանկյալ և կոնսենսուալ մոդելները: Կոալիցիաների տեսություններ: Ժողովրդավարության ինդեքսներ: Ժողովրդավարության ուսումնասիրության հիմնախնդիրներ Հին հունական ժողովրդավարությունը Խնամակալություն և դրա քննադատությունները: Կոմպետենտության գնահատում Հանրապետականության 2 մոտեցումները. Արժեքների հավասար հասանելիության գաղափարը. Ժողովրդավարություն և ազատություն. Անձնական ինքնավարություն և հավասարության սկզբունք Կոլոկվիում. Ժողովրդավարական մինիլմալիզմ: Խնամակալներ և դեմոկրատներ: Կայունություն և անկայունություն Մեծամասնական կանոնի արդարացումները: Ընդդիմություն և դրա տիպաբանությունը Քաղաքական կարգը: Ժողովրդավարական գործընթացի տեսություն և դրա չափանիշներ Ժամանակակից ոչ ժողովրդավարական վարչակարգեր և ժողովրդավարական անցման հիմնախնդիրներ Ժողովրդավարության բնագավառներ, դրանց փոխկապակցվածություն: Ժողովրդավարացման փուլեր, ազատականացում, Ժողովրդավարական կոնսոլիդացիա, Ժողովրդավարական անցումների տեսակները Ինստիտուցիոնալ դիզայն: Առավելություններ և թերություններ Ժողովրդավարության ալիքներ, Ժողովրդավարության III ալիք Ժողովրդավարության III ալիքի պատճառները և ալիքների օրինաչափությունները: ժողովրդավարացման փուլեր Ժողովրդավարական անցման գործոնները և տեսակները. Տարածաշրջանի երկրների օրինակով: |
||
9901 | ՄԻԵԴ գանգատ ներկայացնելու պրակտիկ առաջարկներ | 3 |
1-ին
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Դասընթացի նպատակն է Եվրոպայի խորհրդի շրջանակներում գործող մարդու իրավունքների պաշտպանության միջոցների և մեխանիզմների ներկայացումն ու դրանց պրակտիկ ազդեցութան մատուցումը, մասնավորապես՝ որպես առանձին և կենտրոնական նպատակ դասընթացը ուշադրություն է դարձնում Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանին, դրա ստեղծման պատմությանն ու նշանակությանը, իրավազորությանն ու կառուցվածքին։
Դասընթացը մեծապես կառուցված է ՄԻԵԴ գանգատ ներկայացնելու պահանջների և պայմանների շուրջ։ 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. տիրապետել ԵԽ ստեղծման պատմությանն ու անհրաժեշտությանը 2. հասկանալ ԵԽ շրջանակներում գործող մարդու իրավունքների պաշտպանության մեխանիզմները 3. սահմաննել մարդու իրավունքների և հիմնարար ազատությունների պաշտպանության եվրոպական կոնվենցիայի նպատակներն ու նշանակությունը 4. վերլուծել ՄԻԵԴ գանգատ ներկայացնելու պահանջներն ու գանգատի ընդունելիության պայմանները, 5. տիրապետել մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման տեսությանն ու հիմունքներին բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 6. պատրաստել ՄԻԵԴ գանգատ, որը ընդունելի կհամարվի դատարանի կողմից, 7. վերլուծել գանգատի հիմքում ընկած փաստերի և իրավունքի տարանջատումը, 8. հմտորեն որոնել ՄԻԵԴ դատաբազայում անհրաժեշտ ինֆորմացիան և դատական գործերը ։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 9 մասնակցել բազմաբնույթ քննարկումներին, վերլուծել մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման ոլորտում առկա խնդիրները և գնահատել դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները, 10 հմտորեն կիրառել ձեռքբերված մասնագիտական գիտելիքները: 3. Description
Դասընթացի նպատակն է Եվրոպայի խորհրդի շրջանակներում գործող մարդու իրավունքների պաշտպանության միջոցների և մեխանիզմների ներկայացումն ու դրանց պրակտիկ ազդեցութան մատուցումը, մասնավորապես՝ որպես առանձին և կենտրոնական նպատակ դասընթացը ուշադրություն է դարձնում Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանին, դրա ստեղծման պատմությանն ու նշանակությանը, իրավազորությանն ու կառուցվածքին։
Դասընթացը մեծապես կառուցված է ՄԻԵԴ գանգատ ներկայացնելու պահանջների և պայմանների շուրջ։ 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ և պրեզենտացիաներ,
2. գործնական հետազոտական աշխատանքներ, 3. ինքնուրույն և խմբային աշխատանքներ, 4. վերլուծական/հետազոտական աշխատանքների բանավոր ներկայացում /զեկույցների պրեզենտացիայի պատրաստում/, 5. բանավեճ, քննարկումներ, դատախաղեր 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացը գնահատվում է 20 միավոր։ Վերջնական քննությանը հատկացվում է 9 միավոր, վերջինս ներառում է իրավիճակային խնդրի ուսումնասիրություն և դրա հիման վրա ՄԻԵԴ գանգատի ներկայացում։
Դատախաղի մասնակցություն՝ 8 միավոր, ինչը ներառում է ՄԻԵԴ գանգատի պատրաստում, որպես կողմ դիրքորոշման գրավոր և բանավոր ներկայացում։ Դասընթացին ներկայություն և մասնակցություն՝ 3 միավոր։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Մարդու իրավունքների պաշտպանության եվրոպական համակարգը
Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի կառուցվածքը և գործերի քննության ընթացքը Գանգատի ընդունելիության պայմաններն ու պահանջները ՄԻԵԴ նախադեպերի որոնողական համակարգի ծանոթացում Անհրաժեշտ փաստաթղթերի և հղումների ներկայացում և ուսումնասիրություն Իրավիճակային դեպքերի և դատական գործերի քննարկում Դատախաղի կազմակերպում |
||
9901 | Մարդու իրավունքների իրավական ասպեկտները | 3 |
1-ին
30
2 ժամ/շաբ.
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
ուսանողներին ծանոթացնել պատերազմում մարդու իրավունքների պաշտպանությունը կարգավորող միջազգային-իրավական նորմերի տեսական հիմունքներին և գործնական կիրառմանը, քրեական իրավունքում մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության ազգային և միջազգային չափանիշներին, տարբերակել ՄԻՀ հասկացությունները և սկզբունքները մարդու իրավունքների միջազգային իրավունքից, բացահայտել պատերազմի մասնակիցների տարբեր կատեգորիաների պաշտպանության առանձնահատկությունները, ինչպես նաև միջազգային մարդասիրական իրավունքի կոպիտ խախտումների համար միջազգային պատասխանատվության խնդիրները, զարգացնել ուսանողների հետազոտական և քննադատական մտածողության հմտությունները:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Սահմանել մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության ազգային և միջազգային իրավական չափանիշները: 2. Քննարկել մարդու իրավունքների և ազատությունների հանցավոր պաշտպանության առանձնահատկությունները: 3. Քննարկել միջազգային մարդասիրական իրավունքում մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության առանձնահատկությունները: 4. Բացատրել մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության շրջանակը: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5.Կառուցել հիմնավորված փաստարկներ: 6.Գնահատել մարդու իրավունքների միջազգային փաստաթղթերի նորմերի ներդրման գործնական ասպեկտները և դրանց վերափոխման մեխանիզմները ազգային իրավական համակարգին: 7. Գնահատել միջազգային մարդասիրական իրավունքի նորմերի իրականացման գործնական ասպեկտները և դրանց վերափոխման մեխանիզմները ազգային իրավական համակարգին։ 8. Ուսումնասիրել ազգային քրեական օրենսդրության ուժեղ և թույլ կողմերը՝ կապված մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության հետ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ։ 9. Որոնել HUDOC տվյալների բազան որոշակի դեպքերի համար 10. կիրառել քննադատական, ստեղծագործական մտածողություն տարբեր հետազոտական հարցեր լուծելիս: 3. Description
ուսանողներին ծանոթացնել պատերազմում մարդու իրավունքների պաշտպանությունը կարգավորող միջազգային-իրավական նորմերի տեսական հիմունքներին և գործնական կիրառմանը, քրեական իրավունքում մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության ազգային և միջազգային չափանիշներին, տարբերակել ՄԻՀ հասկացությունները և սկզբունքները մարդու իրավունքների միջազգային իրավունքից, բացահայտել պատերազմի մասնակիցների տարբեր կատեգորիաների պաշտպանության առանձնահատկությունները, ինչպես նաև միջազգային մարդասիրական իրավունքի կոպիտ խախտումների համար միջազգային պատասխանատվության խնդիրները, զարգացնել ուսանողների հետազոտական և քննադատական մտածողության հմտությունները:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
Դասավանդումը կանցկացվի լսարանում դասախոսությունների և սեմինարների համակցությամբ, նախապես տրված գրականության ուսումնասիրությամբ: Սեմինարները կխթանեն խմբային քննարկումներ դասընթացում ընդգրկված թեմաների շուրջ, ուսանողների կողմից անհատական ներկայացումներ, հատկապես իրենց հանձնարարված էսսեների թեմաների շուրջ:
Դասընթացների մատուցման ձևերը կներառեն ոչ միայն դասախոսություններ, այլ նաև քննարկումներ և, հնարավոր է, նաև դասավանդում: Դասընթացի շրջանակներում ուսանողներին կարող են հանձնարարվել նախապատրաստվել համատեղ դասավանդելու կոնկրետ թեմա: Ուսանողները նաև պետք է իրականցնեն խմբային աշխատանքներ, միասին աշխատելով խնդրի վերլուծության վրա: Կիրառվող մեթոդաբանությունը կխրախուսի և կխթանի ուսանողների քննադատական մտածողությունը, ուսանողներին կտրամադրի դասի աշխատանքի այլընտրանքային եղանակ և նրանց կտրամադրի ոչ միայն անհրաժեշտ գիտելիքներ, այլև անհրաժեշտ հմտություններ: 5. Evaluation Methods and Criteria
1. 2 ընթացիկ քննությունները անցկացվում են գրավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։
2. Ընթացիկ ստուգումն անցկացվում է բանավոր` 8 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 3. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Մարդու իրավունքների քրեական պաշտպանության ընդհանուր ակնարկ
2. Մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանությանն առնչվող իրավական գործիքներ 3. Կյանքի իրավունք 4. Խոշտանգումների, անմարդկային և արժանապատվությունը նվաստացնող վերաբերմունքի և պատժի արգելում 5. Ազատության և անվտանգության իրավունք անձի. 6. ՄԻՀ-ի հայեցակարգը, աղբյուրները և համակարգը 7. ՄԻՀ-ի ծագումն ու զարգացումը 8. ՄԻՀ-ի սկզբունքները Թեմա 9. Զինված հակամարտությունների հայեցակարգը և տեսակները 10. ՄԻՀ-ի կիրառումը ժամանակի և տարածության մեջ 11. Զինված հակամարտությունների մասնակիցները. 12. Պատերազմի միջոցներ և մեթոդներ |
||
9901 | Մարդու իրավունքները փոփոխվող աշխարհում | 3 |
2-րդ
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
- զինել գիտելիքներով մարդու իրավունքների տարբեր տեսակների, նախադեպերի ու այդ ոլորտում առկա դիսկուրսի վերաբերյալ,
- ներկայացնել փոփոխվող աշխարհում մարդու իրավունքներին վերաբերող միջազգային և տարածաշրջանային քննարկումներին, տեսությունները: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. քննադատորեն վերլուծելու մարդու իրավունքների արդյունավետությունն ու սահմանները, 2. ստանալու առարկայական գիտելիքներ փոփոխվող աշխարհում մարդու իրավունքների արդի խնդիրների վերաբերյալ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. զարգացնելու քննադատական վերլուծության, հաղորդակցման, ինքնագիտակցության և համագործակցային ուսուցման հմտությունները, 4. համագործակցության միջոցով ստեղծելու ուսումնական միջավայր, որը մարմնավորում է մարդու իրավունքների պրակտիկան գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. հետազոտություններ իրականացնել հաշվի առնելով ամենաթարմ գիտական գրականությունը և պահպանել գիտական ազնվության էթիկան 3. Description
- զինել գիտելիքներով մարդու իրավունքների տարբեր տեսակների, նախադեպերի ու այդ ոլորտում առկա դիսկուրսի վերաբերյալ,
- ներկայացնել փոփոխվող աշխարհում մարդու իրավունքներին վերաբերող միջազգային և տարածաշրջանային քննարկումներին, տեսությունները: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ՝ ուղղեկցված սլայդների ներկայացմամբ,
2. գիտական գրականության քննադատական դիսկուսիա 3. աշխատանքների վերաբերյալ թիրախավորված (ուսանողին) և պատշաճ հետադարձ կապ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. գրավոր աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։
2. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Որո՞նք են մարդու իրավունքները փոփոխվող աշխարհում:
2. Մարդու իրավունքները քննադատական տեսանկյունից: 3. Մարդու իրավունքները և ժողովրդավարությունը Կենտրոնական Ասիայում: 4. Կենտրոնական Ասիայում մարդու իրավունքների հանձնաժողովների առաջարկությունների իրականացման մարտահրավերները: 5. Մարդու իրավունքներ և մշակույթ: 6. Մարդու իրավունքներ և քաղաքականություն: 7. Մարդու իրավունքները և ազատ խոսք: 8. Մարդու իրավունքների արժեքը ժամանակակից աշխարհում: |
||
9901 | Մարդու իրավունքները զինված հակամարտություններում | 3 |
2-րդ
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
- տալ ուսանողին խորը/համապարփակ պատկերացում՝ ինչպես են հակամարտությունները ազդում մարդու իրավունքները վրա կամ ինչպես են դրանք փոփոխվում զինված հակամարտությունների դեպքում,
- դիտարկում է միջազգային քրեական իրավունքի՝ անպատժելիության դեմ պայքարի դերը, որպես զինված հակամարտությունների զոհերի պաշտպանության մեխանիզմ 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. վերլուծել և հետազոտել Միջազգային հումանիտար իրավունքի /ՄՀԻ/համապատասխան խնդիրները 2. քննադատորեն վերլուծել և մեկնաբանել ՄՀԻ-ին վերաբերող ժամանակակից պրակտիկայի խնդիրները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կիրառելու միջազգային քրեական իրավունքի ինստիտուտների և միջազգային քաղաքականության հետ դրանց մշտական փոխգործակցության փորձը 4. տրամադրելու միջազգային հանցագործությունների տարրերի վերաբերյալ համապարփակ գիտելիքներ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. հետազոտություններ իրականացնել հաշվի առնելով ամենաթարմ գիտական գրականությունը և պահպանել գիտական ազնվության էթիկան 3. Description
- տալ ուսանողին խորը/համապարփակ պատկերացում՝ ինչպես են հակամարտությունները ազդում մարդու իրավունքները վրա կամ ինչպես են դրանք փոփոխվում զինված հակամարտությունների դեպքում,
- դիտարկում է միջազգային քրեական իրավունքի՝ անպատժելիության դեմ պայքարի դերը, որպես զինված հակամարտությունների զոհերի պաշտպանության մեխանիզմ 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ՝ ուղղեկցված սլայդների ներկայացմամբ,
2. գիտական գրականության քննադատական դիսկուսիա 3. աշխատանքների վերաբերյալ թիրախավորված (ուսանողին) և պատշաճ հետադարձ կապ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Գրավոր հանձնարարություններ՝ 8 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։
2. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Մարդու իրավունքները զինված հակամարտություններում. Դասընթացի այս հատվածը կենտրոնանում է զինված հակամարտություններում մարդու իրավունքների օրենսդրության կիրառելիության վրա: Դասընթացն ընդգրկում է այնպիսի հարցեր, ինչպիսիք են մարդու իրավունքները և միջազգային մարդասիրական իրավունքը, որպես զինված հակամարտությունների լրացուցիչ կամ մրցակցող կանոնակարգեր: Ինչպես նաև այս հատվածում կուսումնասիրվեն այն հակամարտությունները և իրավիճակները, որոնք “չեզոք գոտում” են և գտնվում են խաղաղության և պատերազմի մեջ և ինպես է դա ազդում կարգավորումների և պետությունների դիրոքորոշումների վրա մարդու իրավունքների և միջազգային մարդասիրական իրավունքի կիրառման տեսակետից:
|
||
9901 | Տեխնոլոգիա, արդարադատություն և մարդու իրավունքներ | 3 |
2-րդ կիսամյակ
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
Տեխնոլոգիաների, արդարադատության և մարդու իրավունքների ոլորտը ակադեմիական հետաքրքրություն ներկայացնող քաղաքական, իրավական և սոցիալական թեմաների նոր և արագ զարգացող հիբրիդային տարածքի ուսումնասիրությունը: Այս ոլորտը ոգեշնչված է մի քանի տարբեր առարկաներից և հասկացություններից, ինչպիսիք են իրավունքը, մարդու իրավունքները, տնտեսագիտությունը և գլոբալիզացիայի ուսումնասիրությունները: Տեսական մակարդակում ուսանողները կծանոթանան իրավունքի, մարդու իրավունքների և տեխնոլոգիական ուսումնասիրությունների վերաբերյալ միջառարկայական մտածողությանը:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. մշակել և գնահատել տեխնոլոգիային և մարդու իրավունքներին առնչվող հայեցակարգային խնդիրները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. վերլուծելու ինտերնետի կարգավորման և խոսքի ազատության, IP-ի, առևտրի, գաղտնիության կամ կիբերհանցագործության և մարդու իրավունքների պաշտպանության միջև կապը 3. քննադատաբար գնահատելու տարբեր պետությունների/միջազգային կազմակերպությունների դատարանների և տրիբունալների կողմից մարդու իրավունքների պաշտպանության տարբեր չափանիշները գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. հետազոտություններ իրականացնել հաշվի առնելով ամենաթարմ գիտական գրականությունը և պահպանել գիտական ազնվության էթիկան 3. Description
Տեխնոլոգիաների, արդարադատության և մարդու իրավունքների ոլորտը ակադեմիական հետաքրքրություն ներկայացնող քաղաքական, իրավական և սոցիալական թեմաների նոր և արագ զարգացող հիբրիդային տարածքի ուսումնասիրությունը: Այս ոլորտը ոգեշնչված է մի քանի տարբեր առարկաներից և հասկացություններից, ինչպիսիք են իրավունքը, մարդու իրավունքները, տնտեսագիտությունը և գլոբալիզացիայի ուսումնասիրությունները: Տեսական մակարդակում ուսանողները կծանոթանան իրավունքի, մարդու իրավունքների և տեխնոլոգիական ուսումնասիրությունների վերաբերյալ միջառարկայական մտածողությանը:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ՝ ուղղեկցված սլայդների ներկայացմամբ,
2. գիտական գրականության քննադատական դիսկուսիա 3. աշխատանքների վերաբերյալ թիրախավորված (ուսանողին) և պատշաճ հետադարձ կապ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր։
2. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և ինտերնետի կարգավորող իրավասության կարգավորում, հիմնական դերակատարներ (պետություններ, միջնորդներ, անհատներ)
2. Թվային ազատություններ, գաղտնիություն և տվյալների պաշտպանություն 3. Կիբերհանցագործություն (իրավական շրջանակներ և մարդու իրավունքներ և միջազգային համագործակցություն կիբերհանցագործության դեմ) 4. Կիբերհանցագործություն (կիբերանվտանգություն և կիբերհանցագործությունների կանխարգելում. ռազմավարություններ, քաղաքականություններ և ծրագրեր// հաքերականություն, ապատեղեկատվական արշավներ և պատերազմ կիբերտարածությունում) 5. Մտավոր սեփականություն, ինտերնետ և մարդու իրավունքները 6. Տեխնոլոգիաներ և մարդու իրավունքներ. գիգ-տնտեսություն և արհեստական ինտելեկտ) 7. Սպառողների պաշտպանության մասին օրենքները և վեճերի լուծումը էլեկտրոնային առևտրում |
||
9901 | Բիզնես և մարդու իրավունքներ | 3 |
2-րդ
30
2 ժամ շաբաթական
MANDATORY
9901/Մ
1. Purpose of the Course
- ներկայացնել ՄԱԿ-ի և այլ միջազգային կազմակերպությունների նախաձեռնությունները, որոնք միտված են ապահովելու բիզնեսի կողմից մարդու իրավունքների հարգմանը, մասնավորապես՝ բիզնեսի և մարդու իրավունքների վերաբերյալ ՄԱԿ-ի առաջնորդող սկզբունքներին,
- ծանոթացնել Միացյալ Նահանգներում, Եվրոպական Միությունում և այլ երկրներում բիզնեսի և մարդու իրավունքներին առնչվող օրենսդրական պրակտիկան և նախադեպային իրավունքը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. տարբերելու և քննադատորեն գնահատելու տարբեր պետությունների/միջազգային կազմակերպությունների դատարանների և տրիբունալների կողմից մարդու իրավունքների պաշտպանության տարբեր չափանիշները (ամերիկյան, եվրոպական, կենտրոնական ասիական դատարանների մեկնաբանություններ և այլն), 2. վերլուծելու անդրազգային կորպորացիաների կողմից մարդու իրավունքների վրա քաղաքականությունների, օրենքների և այլ օրենքների հնարավոր ազդեցությունները՝ ըստ դրանց ձևակերպման/մեկնաբանության և տրամադրել համապատասխան կարծիքներ։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. քննադատորեն գնահատել մարդու իրավունքների պաշտպան կազմակերպությունների, գործարար համայնքների և ազգային/միջազգային դատարանների/տրիբունալների կողմից ձեռնարկված պրագմատիկ մոտեցումները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. Հետազոտություններ իրականացնել հաշվի առնելով ամենաթարմ գիտական գրականությունը և պահպանել գիտական ազնվության էթիկան։ 3. Description
- ներկայացնել ՄԱԿ-ի և այլ միջազգային կազմակերպությունների նախաձեռնությունները, որոնք միտված են ապահովելու բիզնեսի կողմից մարդու իրավունքների հարգմանը, մասնավորապես՝ բիզնեսի և մարդու իրավունքների վերաբերյալ ՄԱԿ-ի առաջնորդող սկզբունքներին,
- ծանոթացնել Միացյալ Նահանգներում, Եվրոպական Միությունում և այլ երկրներում բիզնեսի և մարդու իրավունքներին առնչվող օրենսդրական պրակտիկան և նախադեպային իրավունքը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություններ՝ ուղղեկցված սլայդների ներկայացմամբ,
2. գիտական գրականության քննադատական դիսկուսիա 3. աշխատանքների վերաբերյալ թիրախավորված (ուսանողին) և պատշաճ հետադարձ կապ 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Գրավոր հանձնարարություններ՝ 8 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։
2. Մասնակցություն՝ 3 միավոր (ներկայություն դասերին)։ 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատմամբ։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Բիզնես և մարդու իրավունքները. ներածություն:
2. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. Սյուն I. Մարդու իրավունքների պաշտպանության պետական պարտականությունը 3. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. Սյուն II. Մարդու իրավունքները հարգելու կորպորատիվ պարտականություն 4. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. Սյուն II (շարունակություն). Խնամքի կորպորատիվ պարտականությունը 5. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. Սյուն III. Պաշտպանության միջոցների հասանելիություն 6. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. ստրկության, ստրկության, հարկադիր աշխատանքի և երեխաների աշխատանքի հարցեր 7. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. ԱՄՆ նախադեպային իրավունք արտատարածքային կորպորատիվ պատասխանատվության մասին. օտարերկրացիների խախտման կանոնադրություն 8. Բիզնես և մարդու իրավունքներ. կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն |