Type:
Bachelor
Speciality:
023201.11.6 - Լեզվաբանություն
Specialisation:
023201.11.6 - Անգլերեն, գերմաներեն և հաղորդակցություն
Qualification awarded:
Բանասիրության բակալավր
Programme academic year:
2023/2024
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
1. Admission criteria/requirements
Ծրագրին կարող են դիմել միջնակարգ, նախնական կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական ունեցող դիմորդները: Ընդունելությունը կատարվում է ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված «Հայաստանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգի», ՀՀ կառավարության որոշում (26 ապրիլի 2012 թ. N 597-Ն): Դիմորդը հանձնում է հետևյալ ընդունելության քննությունները՝ օտար լեզու (գերմաներեն կամ անգլերեն գրավոր), հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր):
2. Programme Objectives
Ծրագրի նպատակն է.
·զարգացնել ուսանողների լեզվական երևույթների վերլուծության կարողություններ ու հմտություններ և գործնական գիտելիքները տեսականի հետ համադրելու և գնահատելու ունակություններ,
·ապահովել գերմաներենի, ինչպես նաև անգլերենի բնագավառում համակողմանի և մրցունակ բարձրագույն կրթություն,
·պատրաստել լայն պրոֆիլի մասնագետներ միջմշակութային և միջլեզվային հաղորդակցության և թարգմանության բնագավառում,
Ծրագրի շրջանավարտները հնարավորություն կունենան աշխատելու գերմանախոս և անգլիախոս երկրների դեսպանություններում, միջազգային կազմակերպություններում, հայրենական կառույցներում, տարբեր հրատարակչություններում ու հանրակրթական հաստատություններում և հաջողությամբ լուծել կոնկրետ մասնագիտական խնդիրները:
·զարգացնել ուսանողների լեզվական երևույթների վերլուծության կարողություններ ու հմտություններ և գործնական գիտելիքները տեսականի հետ համադրելու և գնահատելու ունակություններ,
·ապահովել գերմաներենի, ինչպես նաև անգլերենի բնագավառում համակողմանի և մրցունակ բարձրագույն կրթություն,
·պատրաստել լայն պրոֆիլի մասնագետներ միջմշակութային և միջլեզվային հաղորդակցության և թարգմանության բնագավառում,
Ծրագրի շրջանավարտները հնարավորություն կունենան աշխատելու գերմանախոս և անգլիախոս երկրների դեսպանություններում, միջազգային կազմակերպություններում, հայրենական կառույցներում, տարբեր հրատարակչություններում ու հանրակրթական հաստատություններում և հաջողությամբ լուծել կոնկրետ մասնագիտական խնդիրները:
3. Educational outcomes of the programme
- ներկայացնելու գերմաներենի և անգլերենի ուսումնասիրության արդի տեսությունները, դրանց սկզբունքներն ու հայեցակարգերը,
- նկարագրելու լեզվաբանության և լեզվական հաղորդակցության փոխադարձ կապերի էությունը,
- ներկայացնելու գերմաներենի և անգլերենի հնչյունաբանական, քերականական և բառակազմական, ոճագիտական յուրահատկությունները, նրանց համապատասխան կաղապարները, ինչպես նաև թարգմանաբանության հիմնարար հասկացությունները,
- ներկայացնելու գերմանախոս և անգլիախոս երկրների լեզվամշակույթը, պատմությունը, աշխարհագրությունը, քաղաքականությունը, կրթությունը, հասարակական կյանքը, սովորույթները, արժեհամակարգը՝ համադրելով հայ մշակույթի հետ,
- ներկայացնելու հիմնարար և համակարգված տեսական և մեթոդաբանական գիտելիքներ ուսումնասիրող գիտակարգերի, տեսության և պատմության վերաբերյալ,
- քննարկելու ուսումնասիրվող լեզուների հնչյունաբանական, բառակազմական, քերականական համակարգերի յուրահատկությունները, դրանց իրացման հանգամանքները,
- վեր հանելու և մեկնաբանելու գերմաներենին և անգլերենին բնորոշ լեզվական յուրահատկությունները,
- իրականացնելու ուսումնասիրվող լեզուների բառապաշարի բոլոր շերտերի նկարագրական վերլուծություն, բացատրելու դրանց յուրահատկությունները տարբեր լեզուներում,
- բացահայտելու գերմաներենին և անգլերենին բնորոշ լեզվամտածողության առանձնահատկությունները՝ համապատասխան շարահյուսական կառուցվածքների քննությամբ,
- իրականացնելու մասնագիտության ոլորտում անհրաժեշտ մակարդակով եռալեզու բանավոր և գրավոր հաղորդակցություն և թարգմանություն,
- կիրառելու մասնագիտական գիտելիքներն աշխատանքային տարբեր բնագավառներում և հասարակական դիսկուրսներում։
- մասնագիտական և ոչ մասնագիտական հանրությանը բացատրելու և մեկնաբանելու տվյալ ոլորտին վերաբերող տեղեկատվություն ու փաստեր,
- հավաքելու, մշակելու և վերլուծելու մասնագիտական ոլորտին առնչվող տարաբնույթ տվյալներ, անելու համապատասխան հետազոտություններ,
- տրամաբանորեն ճիշտ և փաստարկված կառուցելու բանավոր և գրավոր խոսքը օտար և մայրենի լեզուներով,
- օգտվելու տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ինտերնետ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և այլն),
- լինելու բազմակողմանի զարգացած, մասնակցելու բանավեճերի և քննարկումների, ցուցաբերելու սեփական տեսակետի ներկայացման և փաստարկման բարձր կարողություններ և լինելու պատրաստ հաղթահարել առօրյա մարտահրավերները:
4. Assessment methods
Ըստ ուսումնական պլանի նախատեսված դասընթացների տարբերակում են 4 տեսակի գնահատման ձև.
1.Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
2.Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
3.Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց
4.Ստուգարքային դասընթաց:
Գնահատման առավելագույն միավորը՝ 20-ն է, նվազագույնը՝ 10.
18-20 միավոր՝ գերազանց,
14-17 միավոր՝ լավ,
10-13 միավոր՝ բավարար,
0-9 միավոր անբավարար:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում և եզրափակիչ քննություն: Հաշվի է առնվում նաև մասնակցությունը:
1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
2-րդ ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
Ընթացիկ ստուգումն անց է կացվում գրավոր և բանավոր, որը գնահատվում է 3 առավելագույն միավոր:
Մասանկցությանը տրվում է 2 միավոր:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 7 միավոր առավելագույն արժեքով:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Գնահատման մեթոդները և չափանիշներն են.
1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
2-րդ ընթացիկ քննությունն անց է կացվում բանավոր, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
Ընթացիկ ստուգումն անց է կացվում գրավոր և բանավոր, որը գնահատվում է 8 առավելագույն միավոր:
Ինքնուրույն աշխատանքին տրվում է 2 միավոր:
Մասանկցությանը տրվում է 2 միավոր:
գ) Առանց ընթացիկ քննությունների դասընթաց
Գնահատման մեթոդները և չափանիշներն են.
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ ստուգում, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 2 միավոր, մասնակցություն՝ 2 միավոր և եզրափակիչ քննություն՝ 8 միավոր:
1.Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
2.Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
3.Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց
4.Ստուգարքային դասընթաց:
Գնահատման առավելագույն միավորը՝ 20-ն է, նվազագույնը՝ 10.
18-20 միավոր՝ գերազանց,
14-17 միավոր՝ լավ,
10-13 միավոր՝ բավարար,
0-9 միավոր անբավարար:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում և եզրափակիչ քննություն: Հաշվի է առնվում նաև մասնակցությունը:
1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
2-րդ ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
Ընթացիկ ստուգումն անց է կացվում գրավոր և բանավոր, որը գնահատվում է 3 առավելագույն միավոր:
Մասանկցությանը տրվում է 2 միավոր:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 7 միավոր առավելագույն արժեքով:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Գնահատման մեթոդները և չափանիշներն են.
1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
2-րդ ընթացիկ քննությունն անց է կացվում բանավոր, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
Ընթացիկ ստուգումն անց է կացվում գրավոր և բանավոր, որը գնահատվում է 8 առավելագույն միավոր:
Ինքնուրույն աշխատանքին տրվում է 2 միավոր:
Մասանկցությանը տրվում է 2 միավոր:
գ) Առանց ընթացիկ քննությունների դասընթաց
Գնահատման մեթոդները և չափանիշներն են.
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ ստուգում, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 2 միավոր, մասնակցություն՝ 2 միավոր և եզրափակիչ քննություն՝ 8 միավոր:
5. Graduates future career opportunities
Ծրագրի շրջանավարտները հնարավորություն կունենան աշխատելու.
·գերմանախոս և անգլիախոս դեսպանատներում, հյուպատոսարաններում,
·Գերմանական ակադեմիական փոխանակման ծառայության գրասենյակներում,
·Գյոթեի անվան ինստիտուտում,
·գերմաներեն և անգլերեն լեզվի ուսուցիչների վերապատրաստման գրասենյակներում,
·հայրենական պետական կառույցներում,
· ՀՀ Արտգործնախարարությունում,
· «Մատենադարան» Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում,
· Պատմության թանգարանում,
· մշակութային միություններում,
· հրատարակչություններում (օր.՝ «Զանգակ», «Անտարես»)
· տուրիստական ընկերություններում,
· դասավանդել գերմաներեն կամ անգլերեն /ըստ ընտրության/ հանրակրթական դպրոցներում և տարբեր կրթական հաստատություններում:
·գերմանախոս և անգլիախոս դեսպանատներում, հյուպատոսարաններում,
·Գերմանական ակադեմիական փոխանակման ծառայության գրասենյակներում,
·Գյոթեի անվան ինստիտուտում,
·գերմաներեն և անգլերեն լեզվի ուսուցիչների վերապատրաստման գրասենյակներում,
·հայրենական պետական կառույցներում,
· ՀՀ Արտգործնախարարությունում,
· «Մատենադարան» Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում,
· Պատմության թանգարանում,
· մշակութային միություններում,
· հրատարակչություններում (օր.՝ «Զանգակ», «Անտարես»)
· տուրիստական ընկերություններում,
· դասավանդել գերմաներեն կամ անգլերեն /ըստ ընտրության/ հանրակրթական դպրոցներում և տարբեր կրթական հաստատություններում:
6. Resources and forms to support learning
Դասագրքեր, ուսումնաօժանդակ և տեսողական նյութեր, համացանցային և տեխնիկական միջոցներ
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
Ծրագիրը կազմված է եվրոպական բակալավրատի ծրագրերին համապատասխան՝ հաշվի առնելով, իհարկե, նաև տեղական կրթական գործոնները:
Ծրագրային կողմնորոշիչներն են՝
1.ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016 թ. հուլիսի 7-ի N7 14-Ն որոշմամբ:
2.Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, 2017:
3.ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ: Երևան, 2010:
4.ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2012 թ. ապրիլի 26-ի N597-Ն որոշմամբ:
5.Երևանի պետական համալսարանի բակալավրի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը:
6.Արդյունահեն դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում, Բուդաղյան Ա., Գրիգորյան Ա. Երևան, 2017:
Ծրագիրը իրականացվել է նաև տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա միջազգային ծրագրային կողմնորոշիչների և չոփորոշիչների հաշվառումով՝ հիմնված համալսարանների գերմանագիտության և մշակութաբանության բակալավրի կրթական ծրագրերի վրա, մասնավորապես Մաննհայմի համալսարան, Քոբլենց-Լանդաու համալսարան, Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարան:
Ծրագրային կողմնորոշիչներն են՝
1.ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016 թ. հուլիսի 7-ի N7 14-Ն որոշմամբ:
2.Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, 2017:
3.ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ: Երևան, 2010:
4.ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2012 թ. ապրիլի 26-ի N597-Ն որոշմամբ:
5.Երևանի պետական համալսարանի բակալավրի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը:
6.Արդյունահեն դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում, Բուդաղյան Ա., Գրիգորյան Ա. Երևան, 2017:
Ծրագիրը իրականացվել է նաև տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա միջազգային ծրագրային կողմնորոշիչների և չոփորոշիչների հաշվառումով՝ հիմնված համալսարանների գերմանագիտության և մշակութաբանության բակալավրի կրթական ծրագրերի վրա, մասնավորապես Մաննհայմի համալսարան, Քոբլենց-Լանդաու համալսարան, Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարան:
8. Requirements for the academic staff
Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
·տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
·տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
·տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
·գիտական խոսույթի բովանդակային վերլուծության կարողություն,
·գիտական տեքստերի լեզվաոճական առանձնահատկությունների տիրապետում և վերլուծության կարողություն,
·գիտական աշխատանքները խմբագրելու և ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
·համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
·սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
·օնլայն խմբերի կառավարում,
·թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
·մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն հաղորդակցությունների ոլորտում,
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
·գերմանական բանասիրության ոլորտում գիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու կարողություն,
·հարակից մասնագիտությունների մասին իմացություն (հոգեբանություն, լեզվահոգեբանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, թարգմա-նություն և այլն),
·տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու և դրանք մատուցելու կարողություն,
·լեզվաբանության և հաղորդակցության ժամանակակից տեսությունների հիմնադրությունները ներկայացնելու կարողություն,
·մասնագիտական փաստերի վերլուծություն և հետևություններ անելու կարողություն,
·օտար լեզուների դասավանդման նորագույն մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները լսարանին մատուցելու կարողություն:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
·գիտական աստիճան և/կամ կոչում հումանիտար և հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում:
·վերջին 3 տարում առնվազն 3 գիտական կամ/և մեթոդական հրատարակությունների առկայություն:
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
·տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
·տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
·տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
·գիտական խոսույթի բովանդակային վերլուծության կարողություն,
·գիտական տեքստերի լեզվաոճական առանձնահատկությունների տիրապետում և վերլուծության կարողություն,
·գիտական աշխատանքները խմբագրելու և ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
·համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
·սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
·օնլայն խմբերի կառավարում,
·թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
·մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն հաղորդակցությունների ոլորտում,
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
·գերմանական բանասիրության ոլորտում գիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու կարողություն,
·հարակից մասնագիտությունների մասին իմացություն (հոգեբանություն, լեզվահոգեբանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, թարգմա-նություն և այլն),
·տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու և դրանք մատուցելու կարողություն,
·լեզվաբանության և հաղորդակցության ժամանակակից տեսությունների հիմնադրությունները ներկայացնելու կարողություն,
·մասնագիտական փաստերի վերլուծություն և հետևություններ անելու կարողություն,
·օտար լեզուների դասավանդման նորագույն մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները լսարանին մատուցելու կարողություն:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
·գիտական աստիճան և/կամ կոչում հումանիտար և հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում:
·վերջին 3 տարում առնվազն 3 գիտական կամ/և մեթոդական հրատարակությունների առկայություն:
9. Additional information about the programme
Նախկին ծրագիրը վերանայելու արդյունքում, աշխատանքային խմբի առաջարկությամբ, ԵԼՀ ֆակուլտետի դեկանի և համալսարանի ղեկավարության համաձայնությամբ, որոշում ընդունվեց.
6-րդ կիսամյակից ծրագրում ներառել կառուցամաս՝ Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն՝ (գերմաներեն և հայերեն) և Անգլերեն և քաղաքակրթություն: Ուսանողները registrar համակարգով կընտրեն այս կառուցամասերից մեկը (ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ):
Ծրագրի շրջանակներում ուսանողները կարող են վճարովի հիմունքներով, լրացուցիչ 30 կրեդիտի համարժեք դասընթաց ընտրել՝ մանկավարժի որակավորմամբ, ինչն էլ հանրակրթական դպրոցներում աշխատելու հնարավորություն կընձեռի:
Ուսսումնառության ընթացքում արտեկրից պարբերաբար հրավիրվում են մասնագետներ՝ դասախոսություններ, սեմինարներ, վերապատրաստումներ և հետազոտություններ անցկացնելու համար:
6-րդ կիսամյակից ծրագրում ներառել կառուցամաս՝ Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն՝ (գերմաներեն և հայերեն) և Անգլերեն և քաղաքակրթություն: Ուսանողները registrar համակարգով կընտրեն այս կառուցամասերից մեկը (ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ):
Ծրագրի շրջանակներում ուսանողները կարող են վճարովի հիմունքներով, լրացուցիչ 30 կրեդիտի համարժեք դասընթաց ընտրել՝ մանկավարժի որակավորմամբ, ինչն էլ հանրակրթական դպրոցներում աշխատելու հնարավորություն կընձեռի:
Ուսսումնառության ընթացքում արտեկրից պարբերաբար հրավիրվում են մասնագետներ՝ դասախոսություններ, սեմինարներ, վերապատրաստումներ և հետազոտություններ անցկացնելու համար: