Type:
Bachelor
Speciality:
023201.02.6 - Լեզվաբանություն
Specialisation:
023201.02.6 - Միջմշակութային հաղորդակցություն (անգլերեն)
Qualification awarded:
բակալավր
Programme academic year:
2024/2025
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
1. Admission criteria/requirements
«ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգ», ՀՀ կառավարության որոշում (26 ապրիլի 2012 թվականի N 597 -Ն)։
Սահմանված ընդունելության քննություններն են.
· Հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր)
Անգլերեն (գրավոր)
Սահմանված ընդունելության քննություններն են.
· Հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր)
Անգլերեն (գրավոր)
2. Programme Objectives
Ծրագրի նպատակն է պատրաստել անգլերենի մասնագետներ, որոնք կունենան համակողմանի գիտելիքներ միջմշակութային հաղորդակցության ոլորտի վերաբերյալ և ունակ կլինեն արդյունավետ հաղորդակցվելու տարբեր մշակույթների ներկայացուցիչների հետ՝ հենվելով մշակութային իրազեկության սկզբունքների վրա: Շրջանավարտները հաջողությամբ կկարողանան կիրառել անգլերեն բանավոր և գրավոր խոսքի գիտելիքներն ու հմտությունները գործառության տարբեր ոլորտներում (ակադեմիական, գործարար և առօրյա հաղորդակցություն), ինչպես նաև համացանցային եղանակով իրականացվող տեղեկատվական հաղորդակցություններում (գովազդ, կոնտենտ տեղեկատվություն):
3. Educational outcomes of the programme
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- ներկայացնելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցման հենքը կազմող լեզվաբանական գիտակարգերի հիմնախնդիրները և գործարար դիսկուրսի համակարգային յուրահատկությունները,
- ներկայացնելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցման ոլորտում գրավոր, բանավոր և մեդիա ձևաչափերում անգլերենի գործառության լեզվագործաբանական առանձնահատկությունները
- լուսաբանելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցությունը արդյունավետ կառավարելու խոսքային ռազմավարությունները, հոգեբանական մեխանիզմները և բարեվարքության հիմնադրույթները
- ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում
- լուսաբանելու միջմշակութային իրազեկության լեզվաճանաչողական մեխանիզմները, վերլուծելու գործարար խոսքի կաղապարները՝ դրանք համադրելով սեփական լեզվամշակույթին
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- տարբերակելու մշակույթներին բնորոշ խոսքային և վարքագծային էթիկան և կիրառելու միջմշակութային հաղորդակցական բախումներից խուսափելու խոսքային ռազմավարությունները հաղորդակցման տարբեր ձևաչափերում
- տարբերակելու մշակույթներին բնորոշ խոսքային և վարքագծային էթիկան և կիրառելու միջմշակութային հաղորդակցական բախումներից խուսափելու խոսքային ռազմավարությունները հաղորդակցման տարբեր ձևաչափերում
- կիրառելու ժամանակակից ինտերնետային տեխնոլոգիաները մարքեթինգային տեղեկատվություն տարածելու նպատակով, կատարելու լեզվամշակութային և գովազդային-տեղեկատվական խնդիրներ պարունակող գործնական աշխատանք
- կիրառելու ժամանակակից ինտերնետային տեխնոլոգիաները մարքեթինգային տեղեկատվություն տարածելու նպատակով, կատարելու լեզվամշակութային և գովազդային-տեղեկատվական խնդիրներ պարունակող գործնական աշխատանք
- Ցուցաբերել տրամաբանական մտածելակերպ գիտահետազոտական և արտադրական խնդիրների վերլուծության, սինթեզի, համադրման, համեմատության և ընդհանրացման գործընթացներում:
- գործադրելու երկրորդ օտար լեզվի բանավոր ու գրավոր խոսքի հմտությունները հաղորդակցման տարբեր ոլորտներում,
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- օգտվելու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, լեզվաբանական կորպուսներ, գիտական հոդվածներ),
- քննադատաբար ամփոփելու, համադրելու և համակարգելու մասնագիտական տեղեկատվությունը և կատարելու հիմնավորված եզրահանգումներ,
- կատարելու թիմային աշխատանք, որը պահանջում է համագործակցային գործունեության հմտություններ:
4. Assessment methods
Գնահատման համակարգը ենթադրում է ուսանողների գիտելիքների պարբերական ստուգման և գնահատման բազմագործոն համակարգ, որի նպատակն է կազմակերպել ուսումնառության համաչափ գործընթաց, խթանել ուսանողի ինքնուրույն աշխատանքը և գնահատումը օգտագործել որպես ուսումնառության շարունակական բարելավման միջոց։ Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները և ձևերը.
1.Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում ՝ 2 ընթացիկ քննություն՛
2.Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում՝ ընթացիկ ստուգում,
3. Ծրագրով նասխատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում ՝ ինքնուրույն աշխատանք,
4. Ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին՝ հետազոտական աշխատանք
5.Դասընթացին մասնակցելու գնահատում՝ մասնակցություն,
6.Ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում՝ եզրափակիչ քննություն
1.Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում ՝ 2 ընթացիկ քննություն՛
2.Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում՝ ընթացիկ ստուգում,
3. Ծրագրով նասխատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում ՝ ինքնուրույն աշխատանք,
4. Ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին՝ հետազոտական աշխատանք
5.Դասընթացին մասնակցելու գնահատում՝ մասնակցություն,
6.Ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում՝ եզրափակիչ քննություն
5. Graduates future career opportunities
«Լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն (անգլերեն) » ծրագրի շրջանավարտները հնարավոր աշխատատեղեր կարող են զբաղեցնել հետևյալ հաստատություններում.
· ՀՀ Արտաքին գործերի, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի, Էկոնոմիկայի և այլ նախարարությունների արտաքին կապերի վարչություններ և PR բաժիններ,
· ՀՀ գործող բանկեր՝ HSBC, ACBA-CREDIT AGRICOLE, ID, AMERIA
· ՀՀ դեսպանատներ, հյուպատոսություններ՝ ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիայի, Հնդկաստանի Հանրապետության, ՉԺՀ դեսպանատներ, Եվրոպական միության պատվիրակություն
· միջազգային կազմակերպություններ՝ USAID, Եվրոպայի խորհրդի գրասենյակ, ՄԱԿ գրասենյակներ,
· գովազդային գործակալություններ և ինովացիոն տեխնոլոգիաների ոլորտում գործող պետական և մասնավոր ձեռնարկություններ՝ Microsoft, ABC Communications, Marog
· տուրիստական գործակալություններ` Loca, Visa Concord, Great Tours,
· թանգարաններ և գիտահետազոտական ինստիտուտներ` Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարան, Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան, Էրեբունի թանգարան, Մատենադարան, Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտ
· անգլերենի ուսուցման կենտրոններ՝ Universe, Smart Choice, Go Language School, Pass, ՀՀ դպրոցներ:
· ՀՀ Արտաքին գործերի, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի, Էկոնոմիկայի և այլ նախարարությունների արտաքին կապերի վարչություններ և PR բաժիններ,
· ՀՀ գործող բանկեր՝ HSBC, ACBA-CREDIT AGRICOLE, ID, AMERIA
· ՀՀ դեսպանատներ, հյուպատոսություններ՝ ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիայի, Հնդկաստանի Հանրապետության, ՉԺՀ դեսպանատներ, Եվրոպական միության պատվիրակություն
· միջազգային կազմակերպություններ՝ USAID, Եվրոպայի խորհրդի գրասենյակ, ՄԱԿ գրասենյակներ,
· գովազդային գործակալություններ և ինովացիոն տեխնոլոգիաների ոլորտում գործող պետական և մասնավոր ձեռնարկություններ՝ Microsoft, ABC Communications, Marog
· տուրիստական գործակալություններ` Loca, Visa Concord, Great Tours,
· թանգարաններ և գիտահետազոտական ինստիտուտներ` Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարան, Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան, Էրեբունի թանգարան, Մատենադարան, Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտ
· անգլերենի ուսուցման կենտրոններ՝ Universe, Smart Choice, Go Language School, Pass, ՀՀ դպրոցներ:
6. Resources and forms to support learning
Ծրագրի իրականացման համար ուսումնական ստորաբաժանումում առկա են անհրաժեշտ ուսումնական տարածքներ և գիտակրթական սարքավորումներ՝ համակարգչային լսարան, լուսացուցադրող սարք, էլեկտրոնային գրատախտակ, հեռուստացույց: Ուսումնական ստորաբաժանումում առկա է որոշակի գրականութուն, իսկ նոր նյութերի (տպագիր և էլեկտրոնային) ձեռքբերումն ու մշակումը իրականացվելու է ծրագրում ընդգրկված դասախոսական կազմի միջոցով:
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
Ծրագիրը մշակելիս որպես հիմք են ընդունվել ՀՀ բարձրագույն կրթության ՈԱՇ 6-րդ (բակալավրի) կրթական մակարդակի (որակավորման) համար պահանջվող նկարագրիչները (ՀՀ Կառավարության 2016 թվականի հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշում):
Ծրագիրն իրականացվել է նաև Եվրոպայի առաջատար բուհերի տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով (մասնավորապես՝ Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի օտար լեզուների և երկրագիտության ֆակուլտետի, Գրոնինգենի (Նիդերլանդներ), Ուորուիքի (Անգլիա, Ռեդբուդ (Նիդերլանդներ) համալսարանների լեզվաբանության և միջմշակութային հաղորդակցության ֆակուլտետների տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով:
Ծրագիրն իրականացվել է նաև Եվրոպայի առաջատար բուհերի տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով (մասնավորապես՝ Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի օտար լեզուների և երկրագիտության ֆակուլտետի, Գրոնինգենի (Նիդերլանդներ), Ուորուիքի (Անգլիա, Ռեդբուդ (Նիդերլանդներ) համալսարանների լեզվաբանության և միջմշակութային հաղորդակցության ֆակուլտետների տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով:
8. Requirements for the academic staff
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
· Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն,
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլորտում),
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն
Դասավանդման/մանկավարժական · Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն, · Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն, · Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում, · Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն, · Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում, · Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն: Հետազոտական · Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն, · Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն, · Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն, Հաղորդակցման · Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն, · Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն: ՏՀՏ կիրառություն · Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն, · Օնլայն խմբերի կառավարում, · Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն, · Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն: Այլ կարողություններ · Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլորտում), · Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն, · Օտար լեզվի իմացություն, · Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն: Մասնագիտական կարողություններ · Անգլերենի գերազանց իմացություն, անգլալեզու միջավայրում համապատասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջմշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից, · Միջմշակութային հաղորդակցությանը առնչվող բանասիրական տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ, · Միջմշակութային տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձնահատկությունները քննելու և անգլերենից հայերեն և հայերենից անգլերեն թարգմանելու կարողություններ, · Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք ղեկավարելու հմտություններ, · Միջմշակութային հաղորդակցման հիմնարար սկզբունքների, ձևերի ու առանձնահատկությունների և հաղորդակցական խոչընդոտները հաղթահարելու օպտիմալ ուղիների ներկայացնելու և վերլուծելու կարողություններ, · Մայրենի և օտար լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղական համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննարկումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ: Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան · Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում, · Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն և / կամ ոլորտում նվազագույնը 3 տարվա փորձ, · Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։ Մանկավարժական փորձ · Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն, · Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների, Պրակտիկ աշխատանքի փորձ · Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարակից ոլորտներում:
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
· Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն,
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլորտում),
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն
Դասավանդման/մանկավարժական · Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն, · Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն, · Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում, · Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն, · Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում, · Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն: Հետազոտական · Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն, · Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն, · Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն, Հաղորդակցման · Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն, · Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն: ՏՀՏ կիրառություն · Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն, · Օնլայն խմբերի կառավարում, · Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն, · Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն: Այլ կարողություններ · Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլորտում), · Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն, · Օտար լեզվի իմացություն, · Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն: Մասնագիտական կարողություններ · Անգլերենի գերազանց իմացություն, անգլալեզու միջավայրում համապատասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջմշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից, · Միջմշակութային հաղորդակցությանը առնչվող բանասիրական տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ, · Միջմշակութային տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձնահատկությունները քննելու և անգլերենից հայերեն և հայերենից անգլերեն թարգմանելու կարողություններ, · Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք ղեկավարելու հմտություններ, · Միջմշակութային հաղորդակցման հիմնարար սկզբունքների, ձևերի ու առանձնահատկությունների և հաղորդակցական խոչընդոտները հաղթահարելու օպտիմալ ուղիների ներկայացնելու և վերլուծելու կարողություններ, · Մայրենի և օտար լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղական համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննարկումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ: Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան · Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում, · Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն և / կամ ոլորտում նվազագույնը 3 տարվա փորձ, · Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։ Մանկավարժական փորձ · Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն, · Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների, Պրակտիկ աշխատանքի փորձ · Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարակից ոլորտներում: