Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
  4. Միջմշակութային հաղորդակցություն (անգլերեն)
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Միջմշակութային հաղորդակցություն (անգլերեն)

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
023201.02.6 - Լեզվաբանություն
Մասնագիտացումը՝
023201.02.6 - Միջմշակութային հաղորդակցություն (անգլերեն)
Շնորհվող որակավորումը՝
բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
«ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունե­լութ­յան (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգ», ՀՀ կառավարության որոշում (26 ապ­րիլի 2012 թվականի N 597 -Ն)։
Սահմանված ընդունելության քննություններն են.
· Հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր)
Անգլերեն (գրավոր)
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է պատրաստել անգլերենի մասնագետներ, որոնք կունենան համակողմանի գիտելիքներ միջմշակութային հաղորդակցության ոլորտի վերաբերյալ և ունակ կլինեն արդյունավետ հաղորդակցվելու տարբեր մշակույթների ներկայացուցիչների հետ՝ հենվելով մշակութային իրազեկության սկզբունքների վրա: Շրջանավարտները հաջողությամբ կկարողանան կիրառել անգլերեն բանավոր և գրավոր խոսքի գիտելիքներն ու հմտությունները գործառության տարբեր ոլորտներում (ակադեմիական, գործարար և առօրյա հաղորդակցություն), ինչպես նաև համացանցային եղանակով իրականացվող տեղեկատվական հաղորդակցություններում (գովազդ, կոնտենտ տեղեկատվություն):
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. ներկայացնելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցման հենքը կազմող լեզվաբանական գիտակարգերի հիմնախնդիրները և գործարար դիսկուրսի համակարգային յուրա­հատ­կությունները,
    2. ներկայացնելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցման ոլորտում գրավոր, բանավոր և մեդիա ձևաչափերում անգլերենի գործառության լեզվագործաբանական առանձնա­հատկությունները
    3. լուսաբանելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցությունը արդյունավետ կառավարելու խոսքային ռազմավարությունները, հոգեբանական մեխանիզմները և բարեվար­քության հիմնադրույթները
    4. ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնահատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում
    5. լուսաբանելու միջմշակութային իրազեկության լեզվաճանաչողական մեխանիզմները, վերլուծելու գործարար խոսքի կաղապարները՝ դրանք համադրե­լով սեփական լեզվամշակույթին
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. տարբերակելու մշակույթներին բնորոշ խոսքային և վարքագծային էթիկան և կիրառելու միջմշակութային հաղորդակցական բախումներից խուսափելու խոսքային ռազմավարությունները հաղորդակցման տարբեր ձևաչափերում
    2. տարբերակելու մշակույթներին բնորոշ խոսքային և վարքագծային էթիկան և կիրառելու միջմշակութային հաղորդակցական բախումներից խուսափելու խոսքային ռազմավարությունները հաղորդակցման տարբեր ձևաչափերում
    3. կիրառելու ժամանակակից ինտերնետային տեխնոլոգիաները մարքեթինգային տեղեկատվություն տարածելու նպատակով, կատարելու լեզվամշակութային և գովազդային-տե­ղե­կատվական խնդիրներ պարունակող գործնական աշխատանք
    4. կիրառելու ժամանակակից ինտերնետային տեխնոլոգիաները մարքեթինգային տեղեկատվություն տարածելու նպատակով, կատարելու լեզվամշակութային և գովազդային-տե­ղե­կատվական խնդիրներ պարունակող գործնական աշխատանք
    5. Ցուցաբերել տրամաբանական մտածելակերպ գիտահետազոտական և արտադրական խնդիրների վերլուծության, սինթեզի, համադրման, համեմատության և ընդհանրացման գործընթացներում:
    6. գործադրելու երկրորդ օտար լեզվի բանավոր ու գրավոր խոսքի հմտությունները հաղորդակցման տարբեր ոլորտներում,
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. օգտվելու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, լեզվաբանական կորպուսներ, գիտական հոդվածներ),
    2. քննադատաբար ամփոփելու, համադրելու և համակարգելու մասնագիտական տեղեկատվու­թյունը և կատարելու հիմնավորված եզրահանգումներ,
    3. կատարելու թիմային աշխատանք, որը պահանջում է համագործակցային գործունեության հմտություններ:
4. Գնահատման ձևերը
Գնահատման համակարգը ենթադրում է ուսանողների գիտելիքների պարբերական ստուգ­ման և գնահատման բազմագործոն համակարգ, որի նպատակն է կազմակերպել ուսում­նառության համաչափ գործընթաց, խթանել ուսանողի ինքնուրույն աշխատանքը և գնա­հատումը օգտագործել որպես ուսումնառության շարունակական բարելավման միջոց։ Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները և ձևերը.
1.Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում ՝ 2 ընթացիկ քննություն՛
2.Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում՝ ընթացիկ ստուգում,
3. Ծրագրով նասխատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում ՝ ինքնուրույն աշխատանք,
4. Ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին՝ հետազոտական աշխատանք
5.Դասընթացին մասնակցելու գնահատում՝ մասնակցություն,
6.Ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում՝ եզրափակիչ քննություն
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն (անգլերեն) » ծրագրի շրջանա­վարտ­ները հնարավոր աշխատատեղեր կարող են զբաղեցնել հետևյալ հաստատություն­ներում.
· ՀՀ Արտաքին գործերի, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի, Էկոնոմիկայի և այլ նախարարությունների արտաքին կապերի վարչություններ և PR բաժիններ,
· ՀՀ գործող բանկեր՝ HSBC, ACBA-CREDIT AGRICOLE, ID, AMERIA
· ՀՀ դեսպանատներ, հյուպատոսություններ՝ ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիայի, Հնդկաստանի Հանրապետության, ՉԺՀ դեսպանատներ, Եվրոպական միության պատվիրակություն
· միջազգային կազմակերպություններ՝ USAID, Եվրոպայի խորհրդի գրասենյակ, ՄԱԿ գրասենյակներ,
· գովազդային գործակալություններ և ինովացիոն տեխնոլոգիաների ոլորտում գործող պետական և մասնավոր ձեռնարկություններ՝ Microsoft, ABC Communications, Marog
· տուրիստական գործակալություններ` Loca, Visa Concord, Great Tours,
· թանգարաններ և գիտահետազոտական ինստիտուտներ` Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարան, Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան, Էրեբունի թանգարան, Մատենադարան, Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտ
· անգլերենի ուսուցման կենտրոններ՝ Universe, Smart Choice, Go Language School, Pass, ՀՀ դպրոցներ:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ծրագրի իրականացման համար ուսումնական ստորաբաժանումում առկա են ան­հրա­ժեշտ ուսումնական տարածքներ և գիտակրթական սարքավորումներ՝ հա­մա­­կարգչային լսարան, լուսացուցադրող սարք, էլեկտրոնային գրատախտակ, հեռուս­տացույց: Ուսումնական ստորաբաժանումում առկա է որոշակի գրականութուն, իսկ նոր նյութերի (տպագիր և էլեկտրոնային) ձեռքբերումն ու մշակումը իրականացվելու է ծրագրում ընդգրկված դասա­խոսական կազմի միջոցով:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Ծրագիրը մշակելիս որպես հիմք են ընդունվել ՀՀ բարձրագույն կրթության ՈԱՇ 6-րդ (բակալավրի) կրթական մակարդակի (որակավորման) համար պահանջվող նկարա­գրիչները (ՀՀ Կառավարության 2016 թվականի հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշում):
Ծրագիրն իրականացվել է նաև Եվրոպայի առաջատար բուհերի տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով (մասնավորապես՝ Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի օտար լեզուների և երկրագիտության ֆակուլտետի, Գրոնինգենի (Նիդերլանդներ), Ուորուիքի (Անգլիա, Ռեդբուդ (Նիդերլանդներ) համալսարանների լեզվաբանության և միջմշա­կու­թային հաղորդակցության ֆակուլտետների տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կա­րո­ղություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
· Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հա­ղորդումներ, զե­կու­ցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կա­րողություն,
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողու­թյուն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլոր­տում),
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրա­կանաց­նելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն
Դասավանդման/մանկավարժական · Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն, · Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն, · Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում, · Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն, · Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում, · Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն: Հետազոտական · Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կա­րո­ղություն, · Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն, · Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հա­ղորդումներ, զե­կու­ցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կա­րողություն, Հաղորդակցման · Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն, · Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողու­թյուն: ՏՀՏ կիրառություն · Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն, · Օնլայն խմբերի կառավարում, · Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն, · Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն: Այլ կարողություններ · Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլոր­տում), · Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրա­կանաց­նելու կարողություն, · Օտար լեզվի իմացություն, · Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն: Մասնագիտական կարողություններ · Անգլերենի գերազանց իմացություն, անգլալեզու միջավայրում համա­պատասխան խոս­քային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջ­մշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից, · Միջմշակութային հաղորդակցությանը առնչվող բանասիրական տարբեր գիտա­կարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ, · Միջմշակութային տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձ­նա­հատ­կությունները քննելու և անգլերենից հայերեն և հայերենից անգլերեն թարգ­մանելու կարողություններ, · Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք ղեկավարելու հմտու­թյուններ, · Միջմշակութային հաղորդակցման հիմնարար սկզբունքների, ձևերի ու առան­ձ­նա­հատկությունների և հաղորդակցական խոչընդոտները հաղթահարելու օպտիմալ ուղիների ներկայացնելու և վերլուծելու կարողություններ, · Մայրենի և օտար լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղա­կան համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննար­կումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ: Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան · Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում, · Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատա­րակութ­յունների առկայություն և / կամ ոլորտում նվազագույնը 3 տարվա փորձ, · Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշ­խա­տա­ժողովների։ Մանկավարժական փորձ · Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերա­պատ­րաս­տումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն, · Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրաց­ման դասընթացների, Պրակտիկ աշխատանքի փորձ · Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարա­կից ոլորտն­երում:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am