Type:
Bachelor
Speciality:
022801.01.6 - Արևելագիտություն
Specialisation:
022801.01.6 - Արաբագիտություն
Qualification awarded:
Արևելագիտության բակալավր
Programme academic year:
2024/2025
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
1. Admission criteria/requirements
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա միջնակարգ, նախնական մաuնագիտական կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական։
Ընդունելությունը կատարվում է մրցութային կարգով հայ ժողովրդի պատմություն և օտար լեզու կամ հայոց լեզու առարկաներից գրավոր քննությունների արդյունքների հիման վրա՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի N 476-Ն որոշմամբ հաստատված «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերի) կարգ»-ի:
Ընդունելությունը կատարվում է մրցութային կարգով հայ ժողովրդի պատմություն և օտար լեզու կամ հայոց լեզու առարկաներից գրավոր քննությունների արդյունքների հիման վրա՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի N 476-Ն որոշմամբ հաստատված «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերի) կարգ»-ի:
2. Programme Objectives
1. Ուսանողի մոտ ձևավորել արաբալեզու և հարակից տարածաշրջանների էթնոլեզվական, կրոնական, արժեհամակարգային, աշխարհաքաղաքական, սոցիալ-մշակութային բնույթի տեղեկատվությունը համադրելու և համակարգելու կարողություն։
2. Զարգացնել արաբալեզու և հարակից տարածաշրջանների զարգացման հիմնական միտումներն ուրվագծելու կարողություն։
3. Ձևավորել գիտական, գիտամանկավարժական բնագավառներում աշխատելու և տարբեր հետազոտությունների արդյունքներ վերլուծելու հմտություններ։
4. Պատրաստել գրական արաբերենով թարգմանչական աշխատանք (գրավոր և բանավոր) կատարելու հմտություններ ունեցող մասնագետներ:
2. Զարգացնել արաբալեզու և հարակից տարածաշրջանների զարգացման հիմնական միտումներն ուրվագծելու կարողություն։
3. Ձևավորել գիտական, գիտամանկավարժական բնագավառներում աշխատելու և տարբեր հետազոտությունների արդյունքներ վերլուծելու հմտություններ։
4. Պատրաստել գրական արաբերենով թարգմանչական աշխատանք (գրավոր և բանավոր) կատարելու հմտություններ ունեցող մասնագետներ:
3. Educational outcomes of the programme
- Բացատրել արաբալեզու տարածաշրջանին առնչվող գլոբալ և լոկալ հիմնախնդիրները
- Ներկայացնել արաբերենի հնչյունաբանական, ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունները
- Ձևակերպել միտքն ու խոսքը արաբերեն թե՛ գրավոր, թե՛ բանավոր մակարդակներում
- Ներկայացնել արաբագիտության բնագավառի հիմնական գիտակարգերը
- Նկարագրել մերձավորարևելյան տարածաշրջանի ժամանակակից էթնիկ և լեզվական, ինչպես նաև ընդհանուր պատմամշակութային պատկերը
- Ձևակերպել արաբամուսուլմանական հումանիտար գիտելիքի (գրականություն, փիլիսոփայություն և այլն) առանձնահատկությունները
- Սահմանել մերձավորարևելյան տարածաշրջանային ինտեգրացիոն գործընթացների առանձնահատկությունները
- Բացատրել իսլամի՝ որպես կրոնական արժեհամակարգի առանձնահատկությունները
- Տարբերակել և տարանջատել ժամանակակից արաբերենի գրական և խոսակցական տարբերակները գրավոր և բանավոր մակարդակներում
- Արաբերենով պատրաստել զեկույցներ, ելույթներ, վարել մասնագիտական բանավեճեր, լուսաբանել Հայաստանի պատմամշակութային ժառանգությունը
- Լուսաբանել արաբամուսուլմանական տարածագոտու զարգացման պատմական առանձնահատկությունները
- Լուսաբանել իսլամական արժեհամակարգի առանձնահատկությունները և դրանց ազդեցությունը մուսուլմանական ինքնության ձևավորման վրա
- Ծավալել ինքնուրույն մասնագիտական (թարգմանչական) գործունեություն
- Կիրառել ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները արաբագիտության տարբեր ոլորտներում
- Վերլուծել արաբական միջնադարյան և ժամանակակից գրական ստեղծագործություններ
- Մայրենի և որևէ օտար լեզվով կառուցել տրամաբանորեն ճիշտ, փաստարկված և հստակ բանավոր և գրավոր խոսք
- Ընդհանրացնել տարբեր աղբյուրներից հայթայթած տեղեկատվությունը և վերլուծել
- Պատրաստել զեկույցներ, ներկայացնել հետազոտական աշխատանքների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր
- Վերլուծել մասնագիտական տեքստեր և անել եզրահանգումներ՝ դրսևորելով քննադատական մտածողություն
- Կատարել թիմային աշխատանք և պահպանել մասնագիտական էթիկայի նորմերը
4. Assessment methods
1. Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
● դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
● դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
● ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
● ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
● դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
● ամբողջ դասընթացի կամ ուսումնական մոդուլի եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի կամ կրթական մոդուլի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
2. Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4 խմբի՝
● եզրափակիչ գնահատումով,
● առանց եզրափակիչ գնահատման,
● առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
● ստուգարքային:
3. ԵՊՀ-ում ուսանողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման համար կիրառվում է 20-միավորանոց սանդղակը:
Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը:
● դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
● դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
● ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
● ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
● դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
● ամբողջ դասընթացի կամ ուսումնական մոդուլի եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի կամ կրթական մոդուլի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
2. Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4 խմբի՝
● եզրափակիչ գնահատումով,
● առանց եզրափակիչ գնահատման,
● առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
● ստուգարքային:
3. ԵՊՀ-ում ուսանողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման համար կիրառվում է 20-միավորանոց սանդղակը:
Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը:
5. Graduates future career opportunities
«Արաբագիտություն» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել քաղաքագիտական, տնտեսական և մշակութաբանական, թարգմանչական ոլորտներում գործող պետական և ոչ կառավարական կազմակերպություններում, մասնավորապես՝ պետական մարմինների տեղեկատվական-վերլուծական և արտաքին կապերի ստորաբաժանումներում, ՀՀ-ում արաբական երկրների դեսպանություններում և միջազգային հասարակական կառույցների հայաստանյան և օտարերկրյա բաժանմունքներում, արտասահմանյան հասարակական և տնտեսական կազմակերպությունների՝ արաբական երկրներում իրականացվող նախագծերում՝ զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
Խորհրդատվական ընկերություններ.
● բնագավառի զարգացման ռազմավարությունների խորհրդատու
● թարգմանիչ
Գիտահետազոտական ինստիտուտներ.
● կրտսեր գիտաշխատող
Պետական մարմիններ.
● կրտսեր մասնագետներ
Հնարավոր աշխատավայրերն են. ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետը, ԵՊՀ Քաղաքակարթական ու մշակութաբանական հետազոտությունների կենտրոնը, ՀՀ ԳԱԱ արևելագիտության, պատմության ինստիտուտները, ավագ և միջնակարգ դպրոցները, ՀՀ-ում և արաբական երկրներում գործող կազմակերպությունները, ՀՀ պետական գերատեսչությունները (Նախագահի աշխատակազմ, արտաքին գործերի, պաշտպանության, ներքին գործերի նախարարության միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայություն և այլ նախարարություններ, ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայություն)։
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետի, հարակից այլ մասնագիտություններով ծրագրեր իրականացնող բարձրագույն մասնագիտական այլ հաստատությունների մագիստրատուրայում։
Խորհրդատվական ընկերություններ.
● բնագավառի զարգացման ռազմավարությունների խորհրդատու
● թարգմանիչ
Գիտահետազոտական ինստիտուտներ.
● կրտսեր գիտաշխատող
Պետական մարմիններ.
● կրտսեր մասնագետներ
Հնարավոր աշխատավայրերն են. ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետը, ԵՊՀ Քաղաքակարթական ու մշակութաբանական հետազոտությունների կենտրոնը, ՀՀ ԳԱԱ արևելագիտության, պատմության ինստիտուտները, ավագ և միջնակարգ դպրոցները, ՀՀ-ում և արաբական երկրներում գործող կազմակերպությունները, ՀՀ պետական գերատեսչությունները (Նախագահի աշխատակազմ, արտաքին գործերի, պաշտպանության, ներքին գործերի նախարարության միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայություն և այլ նախարարություններ, ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայություն)։
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետի, հարակից այլ մասնագիտություններով ծրագրեր իրականացնող բարձրագույն մասնագիտական այլ հաստատությունների մագիստրատուրայում։
6. Resources and forms to support learning
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
● գրադարան, էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
● առցանց դասախոսություններ և սեմինարներ (վեբինարներ),
ժամանակակից սարքավորումներ և ծրագրային միջոցներով ապահովված լսարաններ
● գրադարան, էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
● առցանց դասախոսություններ և սեմինարներ (վեբինարներ),
ժամանակակից սարքավորումներ և ծրագրային միջոցներով ապահովված լսարաններ
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
● ԵՊՀ Բակալավրիատի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը (Ղեկավար ձեռնարկ), Երևան. 2023
● ՀՀ բարձրագույն կրթության որկավորումների ազգային շրջանակի օգտագործման ուղեցույց, Երևան, 2017
● Բուդաղյան Ա., Գրիգորյան Ա., Արդյունահեն դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում. Ձեռնարկ դասախոսի համար, Երևան 2017
● Բուդաղյան Ա., Կարաբեկյան Ս., Կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված կրթական ծրագրերի կառուցում և իրականացում. Մեթոդական ուղեցույց։ Բարձրագույն կրթության ռազմավարական հետազոտությունների ազգայինկենտրոն, Թայմթուպրինթ, Երևան, 2010
● Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, Որակի կենտրոն, Երևան, 2016
● ՀՀ բարձրագույն կրթության որկավորումների ազգային շրջանակի օգտագործման ուղեցույց, Երևան, 2017
● Բուդաղյան Ա., Գրիգորյան Ա., Արդյունահեն դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում. Ձեռնարկ դասախոսի համար, Երևան 2017
● Բուդաղյան Ա., Կարաբեկյան Ս., Կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված կրթական ծրագրերի կառուցում և իրականացում. Մեթոդական ուղեցույց։ Բարձրագույն կրթության ռազմավարական հետազոտությունների ազգայինկենտրոն, Թայմթուպրինթ, Երևան, 2010
● Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, Որակի կենտրոն, Երևան, 2016
8. Requirements for the academic staff
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
● Դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (լեզվական խմբերի համար՝ օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
● Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
● Տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
● Հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
● Լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
● Հետազոտական արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
● Օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B2 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
● Բազային համակարգչային հմտություններ (MS Office փաթեթի ազատ տիրպետում),
● Ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
● Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ։
Այլ կարողություններ
● Հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
● Թիմային աշխատանք կատարելու ունակություն։
Մասնագիտական կարողություններ
● Հումանիտար մտքի ուսումնասիրության ժամանակակից մեթոդներն ու մոդելները վերլուծելու կարողություն,
● Արաբագիտության՝ որպես հումանիտար մի շարք գիտակարգերի հետազոտական մոտեցումներն օրգանապես համակցող գիտության մեթոդաբանական հիմքերը, հայեցակարգերը, տարածաշրջանին առնչվող գլոբալ և լոկալ հիմնախնդիրները հետազոտելու կարողություն,
● Արևելագիտություն ու արաբագիտություն բնագավառները կազմող հիմնական գիտակարգերի և գիտական հարացույցների իմացություն,
● Տարածագոտու ընդհանուր պատմամշակութային, էթնիկ և սոցիոլեզվական պատմական ու ժամանակակից պատկերը վերլուծելու կարողություն,
● Արաբա-մուսուլմանական մշակութային արեալի՝ միջգիտակարգային ուսումնասիրման ժամանակակից մեթոդոբանական մոտեցումները հետազոտելու և տարածաշրջանային ինտեգրացին գործընթացների առանձնահատկությունները վերհանելու կարողություն,
● Արաբերենի հնչյունաբանական, ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունների իմացություն (լեզվական դասընթացներում դասավանդողների համար),
● Արաբերենի համաժամանակյա և/կամ հերթականությամբ թարգմանության կարողություն (լեզվական դասընթացներում դասավանդողների համար)։
2. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
● Գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտության (մասնավորապես՝ արաբագիտության) ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
● Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական հոդվածի հրատարակություն գրախոսվող պարբերականում և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
● Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների,
● Արաբերեն և տարածաշրջանի արաբական բարբառներ դասավանդելու համար առնվազն C1 մակարդակին համապատասխան իմացություն։
Մանկավարժական փորձ
● Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
● Վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական և/կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
● Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ մասնագիտական կամ հարակից ոլորտներում։
Այլ պահանջներ
● Դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
Ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների մինջինը՝ առնվազն 4.0 (գործող դասախոսների համար):
Դասավանդման/մանկավարժական
● Դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (լեզվական խմբերի համար՝ օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
● Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
● Տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
● Հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
● Լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
● Հետազոտական արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
● Օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B2 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
● Բազային համակարգչային հմտություններ (MS Office փաթեթի ազատ տիրպետում),
● Ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
● Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ։
Այլ կարողություններ
● Հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
● Թիմային աշխատանք կատարելու ունակություն։
Մասնագիտական կարողություններ
● Հումանիտար մտքի ուսումնասիրության ժամանակակից մեթոդներն ու մոդելները վերլուծելու կարողություն,
● Արաբագիտության՝ որպես հումանիտար մի շարք գիտակարգերի հետազոտական մոտեցումներն օրգանապես համակցող գիտության մեթոդաբանական հիմքերը, հայեցակարգերը, տարածաշրջանին առնչվող գլոբալ և լոկալ հիմնախնդիրները հետազոտելու կարողություն,
● Արևելագիտություն ու արաբագիտություն բնագավառները կազմող հիմնական գիտակարգերի և գիտական հարացույցների իմացություն,
● Տարածագոտու ընդհանուր պատմամշակութային, էթնիկ և սոցիոլեզվական պատմական ու ժամանակակից պատկերը վերլուծելու կարողություն,
● Արաբա-մուսուլմանական մշակութային արեալի՝ միջգիտակարգային ուսումնասիրման ժամանակակից մեթոդոբանական մոտեցումները հետազոտելու և տարածաշրջանային ինտեգրացին գործընթացների առանձնահատկությունները վերհանելու կարողություն,
● Արաբերենի հնչյունաբանական, ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունների իմացություն (լեզվական դասընթացներում դասավանդողների համար),
● Արաբերենի համաժամանակյա և/կամ հերթականությամբ թարգմանության կարողություն (լեզվական դասընթացներում դասավանդողների համար)։
2. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
● Գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտության (մասնավորապես՝ արաբագիտության) ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
● Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական հոդվածի հրատարակություն գրախոսվող պարբերականում և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
● Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների,
● Արաբերեն և տարածաշրջանի արաբական բարբառներ դասավանդելու համար առնվազն C1 մակարդակին համապատասխան իմացություն։
Մանկավարժական փորձ
● Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
● Վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական և/կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
● Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ մասնագիտական կամ հարակից ոլորտներում։
Այլ պահանջներ
● Դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
Ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների մինջինը՝ առնվազն 4.0 (գործող դասախոսների համար):
9. Additional information about the programme
Պետք է նկատի ունենալ, որ ծրագրի մասնագիրը տալիս է ծրագրի հիմնական բնութագրերի համառոտ նկարագրությունը և այն կրթական վերջնարդյունքները, որոնք ենթադրվում են, որ ձեռք կբերի միջին բնութագրական ուսանողը, եթե նա լիարժեք կերպով օգտվի ծրագրի ընձեռած ուսումնառության հնարավորություններից։ Ծրագրի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է գտնել ԵՊՀ Կրեդիտային համակարգով ուսումնառության ուղեցույցի և դասընթացների տեղեկագրքում։
Ուսումնառության ընթացքում «Արաբագիտություն» կրթական ծրագրի ուսանողները հնարավորություն ունեն մեկ ուսումնական տարվա ընթացքում լեզվական վերապատրաստում անցնել Եգիպտոսի, Կատարի, Քուվեյթի և Հորդանանի առաջատար համալսարաններում։
Ուսումնառության ընթացքում «Արաբագիտություն» կրթական ծրագրի ուսանողները հնարավորություն ունեն մեկ ուսումնական տարվա ընթացքում լեզվական վերապատրաստում անցնել Եգիպտոսի, Կատարի, Քուվեյթի և Հորդանանի առաջատար համալսարաններում։