Հարցաշար
- Հոգեբանության գիտության զարգացումը, հիմնական փուլերը և ժամանակակից ուղղությունները
- Հոգեկանի զարգացումը ֆիլոգենեզում
- Հոգեկանի զարգացումը օնտոգենեզում
- Գիտակցության էությունը, ֆունկցիաները, բովանդակային կառուցվածքը
- Զգայությունները որպես իմացության առաջին փուլ և հիմք
- Զգայությունների տեսակները, որակները և հոգեֆիզիոլոգիական մեխանիզմները
- Զգայության շեմը: Ֆեխներ-Վեբերի օրենքը, անալիզատորի կառուցվածքը
- Ընկալման գործընթացը, տեսակները, հատկությունները
- Ապերցեպցիայի և դիրքորոշման դերը ընկալման մեջ
- Ուշադրության ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները, գործառույթները, տեսակները
- Հիշողության մեկնաբանումը հոգեբանական դպրոցներում (տեսությունները)
- Հիշողության մեխանիզմները և տեսակները
- Մտածողության մեկնաբանումը հոգեբանական դպրոցներում (տեսությունները)
- Խնդիրը որպես մտածողության օբյեկտ, դրա կառուցվածքը, խնդրի լուծումը պայմանավորող հիմնական գործոնները
- Մտածողության տեսակները
- Մտածողության և խոսքի գենետիկական արմատները: Էգոցենտրիկ խոսքի բնույթը. համեմատական վերլուծություն (Լ. Վիգոտսկի, Ժ. Պիաժե)
- Խոսքի տեսակները Ներքին խոսքի հոգեֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները
- Երևակայության տեսակները և հնարները: Երևակայության զարգացման հիմնախնդիրը
- Խառնվածքը որպես անհատական առանձնահատկություն. հիմնական եզրակացություններ (Ռուսալով, Ստրելյաու, Մեռլին), հոգեգենետիկ և լոնգիտյուդ ուսումնասիրություններ:
- Խառնվածքի ուսումնասիրման հիմնական ուղղությունները (հումորալ, գործոնային, կոնստիտուցիոնալ, հոգեֆիզիոլոգիական)
- Բնավորության կառուցվածքի բաղկացուցիչները: Բնավորության գծեր
- Լեոնգարդի տեսությունը բնավորության շեշտավորվածության վերաբերյալ
- Շեշտվածության տիպաբանություն
- Ընդունակությունները որպես անհատական առանձնահատկություն: Տեսակները և զարգացման մակարդակները (օժտվածություն, տաղանդ, հանճար)
- Հույզերի և հուզական վիճակների տեսակները
- Հույզերի դրսևորման հոգեֆիզիոլոգիական մեխանիզմները
- Սթրեսի բնութագիրը, գործառույթները և մեխանիզմները
- Կամային գործունեություն, կամային ակտի փուլեր
- Անձ հասկացության մեկնաբանությունները հոգեբանական տեսություններում
- Հոգեբանական խորհրդատվության խնդիրները, սկզբունքները, փուլերը
- Անձի կառուցվածքի ուսումնասիրման հիմնական ստրատեգիաները
- Անհատ, անձ, անհատականություն հասկացությունների փոխհարաբերակցությունը
- Անձի դրդապատճառային-պահանջմունքային ոլորտ. դրդապատճառների տեսակները
- Անձի ձևավորման գործոնները գործունեության տեսության մեջ (ըստ Ա. Լեոնտևի)
- Անձի զարգացման հիմնախնդիրը Լ. Վիգոտսկու պատմամշակութային տեսության մեջ
- Անձի տեսություն. գործառույթները, հիմնական ուղղությունները և հիմնախնդիրները, գնահատման չափանիշները
- Բիհեյվիորիզմի դրույթները և սոցիալական ուսուցման տեսությունը (Բ. Սկիներ, Ա. Բանդուրա)
- Հոգեվերլուծության հիմնական դրույթները և հոգեկան ապարատի մոդելները (Զ. Ֆրոյդ)
- Հոգեբանական պաշտպանական մեխանիզմների գործառույթները և տեսակները (Զ. Ֆրոյդ)
- Հոգեվերլուծության զարգացումը. նեոֆրեյդիզմի ուղղությունները և դրույթները (Կ․ Հորնի, Է․ Ֆրոմ, Ա. Ֆրոյդ, Է. Էրիքսոն և այլք)
- Անձի զարգացման էպիգենետիկ հայեցակարգը. նույնականության հիմնախնդիրը (Է․ Էրիքսոն)
- Ա. Ադլերի անհատական հոգեբանության հիմնադրույթները
- Ինքնաիրականացման տեսության հիմնադրույթները: Մետամոտիվացիա հասկացությունը (Ա. Մասլոու)
- Կ. Ռոջերսի տեսության հիմնադրույթները
- Կ. Յունգի վերլուծական հոգեբանության հիմնադրույթները
- Հոգեֆիզիոլոգիայի ուսումնասիրման առարկան և խնդիրները
- Հոգեբանության հետազոտական ծրագրերը. առավելությունների և թերությունների համեմատականը:
- Հոգեբանական հետազոտությանը ներկայացվող պահանջները և չափանիշները
- Գիտափորձի կազմակերպման առանձնահատկությունները հոգեբանության մեջ
- Փոփոխականների տեսակները
- Հոգեբանական հետազոտության օբյեկտիվության չափանիշները
- Փորձարարական հետազոտության կառուցվածքը և փուլերը
- Հոգեբանական հետազոտության բարոյագիտական պահանջները
- Հոգեմետրիկ հիմքերը գիտափորձում և հոգեդիագնոստիկայում
- Հոգեբանական թեստերի դասակարգումը և դրանց ներկայացվող պահանջները
- Տարիքային հոգեբանության մեթոդները
- Տարիք հասկացությունը, տարիքային պարբերացման հիմնախնդիրը, չափանիշները
- Վաղ մանկության տարիքի առանձնահատկությունները
- Նախադպրոցական տարիքի հոգեբանական բնութագիրը
- Դեռահասի հոգեբանական առանձնահատկությունները
- Դեռահասների անձի շեշտվածության ուսումնասիրությունը և տիպաբանությունը (Լիչկո)
- Հոգեկան զարգացման հիմնախնդիրները հասունության շրջանում
- Տարիքային ճգնաժամերը որպես անձի զարգացման գործոն
- Դևիանտ վարքի հոգեբանություն
- Հետազոտական մեթոդները սոցիալական հոգեբանության մեջ
- Սոցիալական խմբեր. ձևավորման գործոնները, տեսակները
- Անձի սոցիալականացման գործոնները և փուլերը
- Շփումը որպես եռակողմ գործընթաց (կոմունիկատիվ, ինտերակտիվ, պերցեպտիվ)
- Սոցիալ-հոգեբանական վերագրման (ատրիբուցիայի) տեսությունը (Կելլի)
- Զանգվածային հոգեբանության տեսությունները (Լեբոն, Տարդ)
- Ընտանիքի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները
- Ընտանիքի կենսական ցիկլի փուլերը
- Արտակարգ իրավիճակների հոգեբանության առարկան, խնդիրները
- Սպորտի և առողջ ապրելակերպի հոգեբանության առարկան, խնդիրները
- Մասնագիտական գործունեության հոգեբանական բնութագրերը
- Հոգեկան առողջության չափանիշները
- Սոցիալական դերերի տեսությունը
- Անձնային խանգարումների հոգեբանական բնութագիրը
- Շիզոֆրենիայով հիվանդի հոգեբանությունը
- Ֆիզիոլոգիական աֆեկտի փուլերը
- Հոգեսոմատիկ հիվանդությունների դասակարգումը
- Կոնֆլիկտի տեսությունները, դասակարգումը և դինամիկան
- Իրավաբանական հոգեբանության առարկան, խնդիրները և բաժինները
- Մշակույթի հոգեբանության ուսումնասիրման տեսական մոտեցումները
- Դեպրեսիայի հոգեբանական բնութագիրը, ախտանիշները և տեսակները
- Իմիջի տեսակները
- Ինքնակարգավորման մեթոդները
- Հոգեբանական ներազդման տեսակները
- Միջանձնային ընկալման էֆեկտները որպես սոցիալական ճանաչման միջոց
Գրականության ցանկ
- Ավանեսյան Հ. Մ., Փորձարարական հոգեբանություն: Ուսումնական ձեռնարկ, Էդիթ Պրինտ, Երևան, 2010:
- Գրիգորյան Վ. Հ., Հոգեֆիզիոլոգիա, ուս. ձեռնարկ, Եր., ԵՊՀ:
- Андреева Г. М., Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений, М.: Аспект Пресс, 1998.
- Асмолов А. Г., Психология личности: Учебник. – М.: Изд-во МГУ, 1990.
- Вилюнас В., Психология эмоций, СПб.: Питер, 2008, 496 с.
- Годфруа Ш., Что такое психология. Учебник в 2-х т. – М.: Мир, 1996.
- Гудвин Дж., Исследование в психологии: методы и планирование. – СПб.: Питер, 2004.
- Дорфман Л. Я., Методологические основы эмпирической психологии, М.: Смысл, 2005.
- Дружинин Н. Д., Экспериментальная психология. СПб.: Питер, 1998.
- Ждан А. Н., История психологии. От античности до наших дней., М., Изд-во Московского уни-та, 1990․
- Изард К. Э., Психология эмоций. – СПб.: Питер, 2002.
- Кочюнас Р., Основы психологического консультирования, М., 1999.
- Крайг Г., Психология развития. — СПб.: Питер, 2000.
- Маклаков А. Г., Общая психология. – СПб.: Питер, 2006.
- Менделевич В. Д., Клиническая и медицинская психология, М,. 2002․
- Нартова-Бочавер С. К., Дифференциальная психология, М., 2001.
- Обухова Л. Ф., Возрастная психология, М., 2007.
- Психология личности. Хрестоматия в 2-х т./ Под. Ред. Д.Я. Райгородского. – Самара: “Бахрар-М”, 2002.
- Столяренко Л. Д., Основы психологии: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2003.
- Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности, СПб.: Питер, 1997․
- Chamorro-Premuzic, T. (2016). Personality and individual differences. John Wiley & Sons.
- Davey, G. C. (Ed.). (2011). Applied psychology. John Wiley & Sons.
- Davey, G. C. (Ed.). (2018). Psychology. John Wiley & Sons.
- Rogers, W. S. (2011). EBOOK: Social Psychology. McGraw-Hill Education (UK).