«Հասարակայնության հետ կապերի» մասնագետների պատրաստումն ուղղված է աշխարհում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման, հաղորդակցման հարթակների բազմազանեցման, համաշխարհային բազմաբնույթ ճգնաժամերի պայմաններում անհրաժեշտ համակողմանի տեսական գիտելիքների և պրակտիկ հմտությունների տրամադրմանը՝ PR-ի, բրենդինգի, գովազդի, կորպորատիվ, սոցիալական, քաղաքական հաղորդակցության ոլորտներում ազգային ու միջազգային աշխատաշուկայում արդյունավետ մասնագիտական գործունեություն ծավալելու համար։
«Հասարակայնության հետ կապեր» մագիստրոսական կրթական ծրագրի քննություններն անցկացվում են բանավոր ձևաչափով:
Ուսման ձևը` առկա, տևողությունը` 1 տարի, ուսման վարձը` 850 000 ՀՀ դրամ:
Մանրամասներին ծանոթանալու համար հետևե՛ք մեր ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան էջերին:
Գրականության ցանկ
- Մելքոնյան Ն., Հասարակայնության հետ կապերի (PR) ծագման և կայացման պատմական ընթացքը, Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն, 2010:
- Maxim Behar. The Global PR Revolution, How Thought Leaders Succeed in the Transformed World of PR, 2019․
- Rosenberg Amy, A Modern Guide to Public Relations, Unveiling the Mystery of PR: Including: Content Marketing, SEO, Social Media & PR Best Practices, 2021․
- Джефкинс Ф., Ядин Д., Паблик рилейшнз (учебное пособие) Москва, 2005.
- Антипов К. В., Паблик рилейшнз, Москва, 2003.
- Стюарт Юэн, PR! или Умение «раскручивать. Социальная история паблик рилейшнз, Москва, 2006.
- Чумиков А., Бочаров М., Актуальные связи с общественностью. Сфера, генезис, технологии, области применения, структуры. Москва, 2009.