Rate:
Full time
Deadline:
15 August 2024
Category:
Vacancy
Նաիրի Ինշուրանս ԱՍՊԸ
Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Ընդունել Զանգերի սպասարկման բաժնին ուղղված հեռախոսազանգերը, դասակարգել հարցը, անհրաժեշտության դեպքում պատասխանել կամ վերահասցեավորել համապատասխան ստորաբաժանմանը
- Նույնականացնել հաճախորդին,պատշաճ սպասարկել հեռախոսազանգերը
- Հեռախոսազանգն ամրագրել Ընկերության համակարգչային ծրագրում
- Ընկերությանը ներկայացված ապահովագրական պահանջի կարգավորման գործընթացի, ապահովագրական հատուցման գումարի և ստացման եղանակի մասին տրամադրել տեղեկատվություն Ապահովադրին, Ապահովագրված անձին կամ Շահառուին
- Ընկերության համակարգչային ծրագրից ստանալ Ընկերության հետ կնքված ապահովագրության պայմանագրին/վկայագրին առնչվող տեղեկատվություն և տրամադրել հաճախորդին
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն
- Հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք
- Գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն
- Հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ
- Փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն
- Ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում
- Աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն
- Տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/
- Աշխատանքային փորձը զանգերի սպասարկման և ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է