Cross-Cultural Communication (German)
Master's programme
Ուսուցման ձևը՝ առկա
Ուսման վարձը՝ 750 000 ՀՀ դրամ
Տևողությունը՝ 1.5 տարի
Շնորհվող որակավորումը՝ Բանասիրության մագիստրոս
Ծրագրի նպատակն է պատրաստել միջմշակութային հաղորդակցության ոլորտում գերմաներենի մասնագետներ, որոնք կունենան տեսական և գործնական խոր գիտելիքներ՝ միջմշակութային հաղորդակցության խնդիրները հասկանալու և վերլուծելու համար, ունակ կլինեն գործածելու գերմաներեն բանավոր և գրավոր խոսքի գիտելիքներն ու հմտությունները միջմշակութային շփման տարբեր իրադրություններում:
Ծրագրի հաջող ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- ներկայացնելու և մեկնաբանելու գերմանական լեզվամշակույթին առնչվող խնդիրներն ու դրսևորումները հաղորդակցության տարբեր իրադրություններում,
- քննարկելու միջմշակութային հաղորդակցության տեսության, արդի լեզվաբանության, թարգմանաբանության և հարակից այլ գիտակարգերի հասկացական փոխհարաբերությունները միջմշակութային խնդիրները լուծելու համար,
- նկարագրելու գերմանախոս երկրների հասարակական-քաղաքական, պատմամշակութային զարգացման առանձնահատկությունները,
- արժևորելու լեզվական և արտալեզվական տարբեր գործոնների դերը միջմշակութային հաղորդակցության ոլորտում,
- պարզաբանելու միջմշակութային տեքստերի կառուցման օրինաչափությունները և կիրառելու դրանք տարբեր իրավիճակներում,
- կատարելու ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և լեզվաբանության հարակից ոլորտներում,
- կատարելու գործնական աշխատանքներ (վերլուծություն, մեկնաբանություն, թարգմանություն, միջտեքստային զուգադրական ուսումնասիրություն)՝ տարբեր լեզվամշակույթների համադրմամբ:
- գործնականում կիրառելու ձեռք բերած տեսական գիտելիքները և դրանք ստեղծագործաբար զարգացնելու,
- վերլուծելու միջմշակութային հաղորդկացության ընթացքում ծագած խնդիրները՝ առաջադրելով դրանց լուծման անհրաժեշտ եղանակներն ու ուղիները,
- վերլուծելու գիտական-մասնագիտական տեղեկատվությունը՝ առաջադրելով հետազոտական նոր նպատակներ ու խնդիրներ և կիրառելով անհրաժեշտ մեթոդաբանություն։
Կրթությունը շարունակելու և կարիերա ստեղծելու հնարավորությունները
Մագիստրատուրան ավարտելուց հետո շրջանավարտը հնարավորություն ունի ուսումը շարունակելու թե՛ Հայաստանում, թե՛ արտերկրում, ընդ որում՝ նույն մասնագիտությամբ կամ հարակից մասնագիտություններով, օրինակ՝ ընդհանուր լեզվաբանություն, համեմատական և տիպաբանական լեզվաբանություն, գրականագիտություն, գերմաներենը որպես օտար լեզու: Բացի դրանից, բանասիրության մագիստրոսի դիպլոմը մեծ հնարավորություններ է ընձեռում աշխատելու գերմանախոս երկրների դեսպանություններում, գերմանախոս միջազգային կազմակերպություններում, ՀՀ պետական և մասնավոր կառույցներում, մշակութային միություններում, հրատարակչություններում:
Շրջանավարտները կարող են գերմաներեն դասավանդել միջնակարգ և ավագ դպրոցներում, վարել լեզվական դասընթացներ կրթական տարբեր հաստատություններում:
Ծրագրի ընդհանուր կառուցվածքը և բովանդակությունը
Ծրագիրը բաղկացած է ընդհանուր և մասնագիտական պարտադիր և կամընտրական դասընթացներից, ինչպես նաև հետազոտական կառուցամասից, որը ենթադրում է գիտական քննարկումներ, զեկույցներ, ելույթներ և ծանոթացնում ուսանողներին հետազոտական աշխատանքի մեթոդաբանությանը, նպաստում գիտահետազոտական հմտությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը:
Ծրագրի նպատակն է պատրաստել գերմաներենի բարձրակարգ մասնագետներ գերմանական լեզվամշակույթի և լեզվամշակութային հաղորդակցության ոլորտում, որոնք ուսանողին հնարավորություն կտան արդյունավետ կիրառելու գերմաներենի գիտելիքներն ու հմտությունները միջմշակութային հաղորդակցության իրադրություններում:
Ծրագիրը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում ուսանողը կունենա հետևյալ մասնագիտական կարողությունները.
- գերմանական բանասիրության ոլորտում գիտական ուսումնասիրություններ կատարելու կարողություն,
- հարակից մասնագիտությունների մասին իմացություն (հոգեբանություն, լեզվահոգեբանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, թարգմանություն և այլն),
- տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու կարողություն,
- գերմաներենով բանավոր և գրավոր հաղորդումներ, փաստաթղթեր կազմելու կարողություն,
- լեզվաբանության և հաղորդակցության ժամանակակից տեսությունների հիմնադրույթները ներկայացնելու կարողություն,
- մասնագիտական փաստերի վերլուծություն և հետևություններ անելու կարողություն,
- օտար լեզուների դասավանդման նորագույն մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները լսարանին մատուցելու կարողություն:
Մասնագիտական պրակտիկա
Մասնագիտական պրակտիկան կազմակերպվում է 3-րդ կիսամյակում, ինչպես ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետում, այնպես էլ, կախված մագիստրոսական թեզի պահանջներից, այլ վայրերում, օրինակ՝ Հայաստանի հանրային ռադիոյում, միջազգային կազմակերպությունում և այլուր։
Ընդունելության քննության ձևաչափը՝ բանավոր։
Առարկաներ
Գերմաներենի պատմության և հնչյունաբանության հիմնահարցեր
- Der Gegenstand der Sprachgeschichte und Periodisierung des Deutschen
- Die Existenzformen der deutschen Sprache
- Die 1. und 2. Lautverschiebung
- Der Umlaut, der Ablaut, die Brechung
- Morphematik und Syntagmatik des AHD, MHD und FNHD
- Die Aufgliederung des Germanischen
- Der Gegenstand der Phonetik. Phonetik und Phonologie
- Das Vokalsystem des Deutschen. Die Diphthonge
- Die Klassifikation der Konsonanten im Deutschen
- Die Satzmelodie
Literatur
- Stedje A., Deutsche Sprache gestern und heute. München, 2006.
- Behagel O., Geschichte der deutschen Sprache, Heidelberg, 2005.
- Jespersen O., Lehrbuch für Phonetik, Stuttgart, 2001.
- Gabrieljan J., Chanojan N., Grundzüge der deutschen Sprachgeschichte, 2018.,
- Šileikaitĕ-Kaishauri, Einführung in die Phonetik und Phonologie des Deutschen, Vilnaus, 2015․
Բառագիտության և ոճագիտության հիմնահարցեր
- Gegenstand der Lexikologie und ihre Aufgaben
- Hauptmerkmale des deutschen Wortes
- Etymon des Wortes und Ursachen zur Verdunkelung des Etymons
- Ableitung als ein Bereicherungsweg des deutschen Wortschatzes
- Die Klassifikation der Affixe
- Zusammensetzung und ihre Abarten
- Übergang in eine neue Wortart
- Die Klassifikation der Entlehnungen im Deutschen
- Der Gegenstand der Stilistik. Stil. Das Problem der Klassifikation der Funktionalstile
- Lexikalische und stilistische Metapher
- Lexikalische und stilistische Metonymien
- Klassifikation der Phraseologismen
- Euphemismen
- Stil der Alltagssprache
- Stil der Presse und Publizistik
- Der wissenschaftliche Stil
- Der Stil der schönen Literatur
Literatur
- Eichinger L., Deutsche Wortbildung, Tübingen, 2000.
- Fleischer W., Deutsche Lexikologie, Leipzig, 2009.
- Sandig B., Stilistik, Berlin, 2009.
- Wirtz E., Stilprobleme, Heidelberg, 2000,
- Arakelyan S. ,,Lexikologie des Deutschen“Jerewan, 2017․
Քերականության տեսության հիմնահարցեր
- Der Gegenstand und die Aufgaben der Grammatik
- Die Klassifikation der Wortarten im Deutschen
- Phrasenkategorien
- Syntaktische Funktionen der Phrasen
- Valenz
- Temporalität im Deutschen
- Das Genus des Verbs im Deutschen
- Das topologische Modell im Deutschen
- Verbstellung und Satztypen im Deutschen
- Komplexe Sätze: Hypotaxe und Parataxe
- Klassifikation der Nebensätze
- Topologische Analyse komplexer Sartze
- Infinite Strukturen im Deutschen
Literatur
- Gabrieljan J., Theoreitsche Grammatik des Deutschen, Jerewan, 2017.
- Busmann H., Lexikon der Sprachwissenschaft, Stuttgart, 2003.
- Eisenberg P., Grundriss der deutschen Grammatik, Stuttgart, 2001.
- Helbig G., Buscha J., Deutsche Grammatik, Leipzig, 2001.
Երկրագիտություն
- Landeskunde als selbstsändige Disziplin und Teildisziplin im Fremdsprachenunterricht
- Die Enstehung des deutschen Volks
- Die Entstehung der deutschen Sprache
- Reformation und M.Luther
- Das Frankenreich und die Karolinger Dynastie
- Der 1. Weltkrieg
- Der 2. Weltkrieg
- Die Nazizeit
- Kultur der Moderne
- Die deutschsprachigen Länder
- Wirtschaft und Industrie in Deutschland
- Das politische System Deutschlands
- Die BRD
- Österreich
- Die Schweiz
- Die Bildungssystem Deutschlands
- Feste und Feiertage in Deutschland
Literatur
- Tatsachen über Deutschland, Frankfurt, 2006.
- Dreimal Deutsch Uta Matecki, Stuttgart, 2008.
- Österreichische Landeskunde, Wien, 2001.
- Armenien Landeskunde, Eine Textammlung, Jerewan, 2007.