Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
Նանոֆիզիկա և առաջատար տեխնոլոգիաներ
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Ֆիզիկայի ինստիտուտ
  4. Նանոֆիզիկա և առաջատար տեխնոլոգիաներ
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Նանոֆիզիկա և առաջատար տեխնոլոգիաներ

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
055101.03.6 - Ֆիզիկա
Մասնագիտացումը՝
055101.03.6 - Նանոֆիզիկա և առաջատար տեխնոլոգիաներ
Շնորհվող որակավորումը՝
Ֆիզիկայի բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2023/2024
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ընդունելությունը կատարվում է համաձայն ՀՀ կառավարության հաստատած «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ եւ ինտեգրված կրթական ծրագրերի) կարգի»։ Ընդունելության համար դիմորդը հանձնում է քննություններ հետևյալ առարկաներից՝ «Մաթեմատիկա»՝ պարտադիր, «Ֆիզիկա» և «Անգլերեն»՝ կամընտրական։
2. Ծրագրի նպատակները
· ապահովել հիմնարար գիտելիքներ և գործնական կարողություններ նանոֆիզիկայի և դրան առնչվող ժամանակակից առաջատար տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ նանո­տեխ­նոլոգիաների վերաբերյալ, ներկայացնել ժամանակակից նյութագիտության, քվանտային տեխնոլոգիաների և բարձրտեխնոլոգիական արտա­դրությունների զարգացման կարևո­րա­գույն ուղղու­թյունները և հեռանկար­ները,
խթանել ուսանողի քննադատական մտածողությունը, զարգացնել մտավոր կա­րո­ղությունները և հիմնարար գիտելիքի գործնական կիրառության ունակությունը, զարգացնել աշխատանքային նախաձեռնողականությունը և գործունակությունը՝ մաս­նագիտական կարողությունները հասարակության կենսագործնեության տարբեր ոլորտներում կիրառելու համար:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • ներկայացնել ֆիզիկայի հիմնական բաժինների հիմնարար սկզբունքները, հայեցակարգերը, օրենքները, գործառույթները եւ հիմնախնդիրները
  • ներկայացնել կոնդենսացված վիճակի ֆիզիկայում, օպտոէլեկտրոնիկայում, նանոգիտության և այլ բնագավառներում ֆիզիկայի հիմնարար ձեռքբերումների կիրառությունները
  • բացատրել նանոհամակարգերի ֆիզիկական հատկությունները, ներկայացնելով խորքային վերլուծություններ՝ հիմնական ֆիզիկական սկզբունքների, տեսական և փորձարարական մեթոդների իմացությամբ
  • ներկայացնել արդի ֆիզիկայի հիմնարար նվաճումները ու առկա խնդիրները, նանոգիտության ձեռքբերումները, զարգացման ուղղությունները և հեռանկարում ակնկալվող արդյունքները
  • նկարագրել ժամանակակից քվանտային տեխնոլոգիաները և դրանց հնարավոր կիրառությունները, ինչպես նաև ներկայացնել արդի ֆիզիկայում օգտագործվող փորձարարական սարքերի աշխատանքի սկզբունքները և օգտագործման հիմունքները,
  • ցուցադրել հարակից բնագավառներում մասնագիտական գիտելիքների կիրառման առանձնահատկությունների իմացություն
  • ներկայացնել արդի ֆիզիկայում օգտագործվող համակարգչային ծրագրերի (Wolfram Mathematica, Maple և/կամ այլ), ծրագրավորման լեզուների (C++, Python և/կամ այլ) ծրագրային փաթեթների, գործառույթների մոդելավորման, չափումների և հաշվարկների ավտոմատացման եղանակները,
  • ընտրել ֆիզիկական և մաթեմատիկական խնդիրների լուծման արդյունավետ տեսական և փորձարարական մեթոդներ
  • մշակել և իրագործել ֆիզիկայի ոլորտին առնչվող տարբեր ծրագրեր՝ համապատասխան մեթոդների և սկզբունքների ընտրությամբ, նանոֆիզիկայի ոլորտում պլանավորել ու իրականացնել դիտարկումներ և փորձարարական հետազոտություններ
  • կիրառել տեսական գիտելիքները ֆիզիկական հետազոտությունների մեթոդները ընտրելիս և գործնական խնդիրները լուծելիս
  • կիրառել կոնկրետ և արդիական նշանակություն ունեցող ուղղություններում և հիմնավորել այդ կիրառությունները, լուսաբանել տարբեր նանոհամակարգերի ստացման եղանակներ և գործարկել համապատասխան տեխնիկան և մեկնաբանել ստացված փորձարարական արդյունքները,
  • կողմնորոշվել ֆիզիկայի արդիական ուղղությունների և մեթոդների ընտրության հարցում` նանոֆիզիկայի ոլորտին առնչվող ժամանակակից տեխնիկայի և սարքավորումների շահագործման, պահպանման, նորոգման, որակի վերահսկման և անսարքությունների ախտորոշման հիմնական կանոններին տիրապետելու նպատակով
  • մասնագիտական գործունեության ընթացքում առաջադրել նոր վարկածներ, բացահայտել խնդիրներ և ընդունել որոշումներ
  • մոդելավորել և լուծել գիտակրթական և արդյունաբերական ոլորտների ստանդարտ խնդիրներ և ներկայացնել տեղեկույթը, գաղափարները, հետազոտական ​​կամ ուսումնական նյութը լայն լսարանին գրավոր, բանավոր կամ տեխնիկական միջոցներով
  • Կիրառել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հնարավորությունները, ինչպես նաև փորձարկել նանոֆիզիկական բնույթի խնդիրների լուծման ուղիները, անել տեսական հետևություններ և գործնական եզրակացություններ։
  • մատչելի ներկայացնել և մեկնաբանել տվյալ ոլորտին առնչվող տեղեկությունները, փաստարկները, գաղափարները մասնագիտական և ոչ մասնագիտական հանրությանը, խնդիրները և դրանց լուծումները,
  • կանխատեսել տնտեսական գործունեության սոցիալական, էթիկական և բնապահպանական հետևանքները՝ հաշվի առնելով տնտեսության տարբեր ոլորտներում մասնագիտական գիտելիքի կիրառման հնարավորությունները
  • պարզաբանել ազգաբնակչության նկատմամբ նանոտեխնոլոգիաների կիրառմամբ հնարավոր վտանգները և բացահայտել կանխարգելման ուղիները
  • Վերլուծել և եզրահանգումներ անել՝ դրսևորելով քննադատական մտածողություն, ինչպես նաև ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում մասնագիտական և հարակից ոլորտների խնդիրները բացահայտելու և տարբեր լուծումներ առաջադրելու համար
  • Դրսևորել անհատականություն՝ տարաբնույթ կրթական և մշակութային միջավայրերում աշխատելիս
4. Գնահատման ձևերը
Տվյալ ծրագրի սահմանում դասընթացներն ըստ գնահատման ձեւի բաժանվում են 4 խմբի՝
1. Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր, եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 8 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելագույն ար­ժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքան­չյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8միավոր առավելագույն ար­ժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքան­չյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
Մասնակցության տոկոսը (%) Հատկացվող միավորը
81-100 % 2
61-80 % 1
£ 60 % 0

2. Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5միավոր առավելագույն ար­ժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքան­չյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
Մասնակցության տոկոսը (%)Հատկացվող միավորը
81-100 % 2
61-80 % 1
£ 60 % 0

3.Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց
Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9միավոր առավելագույն ար­ժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքան­չյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի


Մասնակցության տոկոսը (%)Հատկացվող միավորը
81-100 % 2
61-80 % 1
£ 60 % 0

դ) Ստուգարք. Անցկացվում է բանավոր հարցման ձեւով՝ անցած նյութի հիման վրա:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Նանոֆիզիկա և առաջատար տեխնոլոգիաներ» մասնագիտությամբ շրջանավարտները կարող են հաջողությամբ աշխատել բուհերում, ակադեմիական և այլ գիտա­հե­տազոտական ինստիտուտներում, բարձրտեխնոլոգիական արտադրություններում, էներգետիկայում, բնապահպանության, ինչպես նաև տնտեսության այլ ոլորտ­ներում: Հնարավոր աշխա­տավայրերն են՝ ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի պինդ մարմնի ֆիզիկայի ամբիոնը, ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի ակադեմիկոս Գ. Սահակյանի անվան տեսական ֆիզիկայի, ակա­դեմիկոս Վ. Համբարձումյանի անվան ընդհանուր ֆիզիկայի և աստղագիտության, միջու­կային ֆիզիկայի, օպտիկայի, մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոնները, ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի ֆիզիկայի ինստիտուտը, ԵՊՀ ռադիոֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության ֆակուլտետների ամբիոն­ները և գիտահետազոտական լաբորատորիաները, ՀՀ ԳԱԱ ֆիզիկական հետազոտությունների ինստիտուտը, ՀՀ ԳԱԱ ռադիոֆիզիկայի և էլեկտրոնի­կայի ինստիտուտը, ՀՀ ԳԱԱ ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների ինստիտուտը, Ալիխան­յանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիան (Երևանի ֆիզիկայի ինստիտուտ), «CANDLE» սինքրոտրոնային հետազոտությունների ինստիտուտը, Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանը, Հայ-ռուսական (սլավոնական) համալսարանը, Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը, Երևանի պետական բժշկական համալսարանը, Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալ­սարանը, Շիրակի պետական համալսարանը, Գյումրու պոլիտեխնիկական ինստիտուտը, Վանաձորի պետական համալսարանը, ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղը, Հայաստանի ատոմային էլեկտրակայանը, «ՍԻՆՈՓՍԻՍ Արմենիա» ՓԲԸ-ն, Զանգեզուրի պղնձա­մոլիբդենային կոմբինատը, Սոտքի ոսկու հարստացուցիչ գործարանը, Չարենցավանի հաստոցաշինական գործարանը, «ՄԻԿՄԵՏԱԼ» ՓԲԸ-ն և այլն:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել մագիստրատուրայում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսուցման ընթացքում օգտագործվում են հետևյալ ռեսուրսները.
1. ժամանակակից սարքավորումներով համալրված փորձարարական և ուսումնական լաբորատորիաներ,
2. էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
3. հետազոտական այլ կենտրոնների փորձարարական բազաներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
· ՀՀ որակավորումների ոլորտային շրջանակի բնութագրերը:
· «ԵՊՀ բակալավրի կրթական ծրագրի կառուցվածքը եւ բովանդակությունը:
· Բազելի համալսարանի «Նանոգիտության» բակալավրական ծրագիրը (Շվեյցարիա):
· Աարհուս համալսարանի «Նանոգիտության» բակալավրական ծրագիրը (Դանիա):
· Համբուրգի համալսարանի «Նանոգիտության» բակալավրական ծրագիրը (ԳԴՀ):
· Լիդսի համալսարանի «Էլեկտրոնիկա և նանոտեխնոլոգիա» բակալավրական ծրագիրը (Միացյալ Թագավորություն):
· Կալիֆոռնիայի համալսարանի «Նանոճարտարագիտություն» բակալավրական ծրագի­րը (ԱՄՆ):
Ծրագրային այլ կողմնորոշիչներ
Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետհամալսարանի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ):
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան, Մ. Սանթուրջյան, Գ. Հարությունյան, Տ. Դարբինյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 2016-2020 թ.թ. իրականացման ռազմավարություն, Երևան, 2016:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ Դասավանդման/մանկավարժական · Դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն, · Դասավանդման ներգործուն մեթոդների իմացություն, գործուն ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն: Հետազոտական · Տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն, · գիտական ձեռքբերումների հանրամատչելի ներկայացման հմտություն և գիտական գործունեության կարևորության վերաբերյալ համոզիչ քարոզչության ունակություն, · հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն: Հաղորդակցման · լսարանի հետ համոզիչ, գրագետ և կուռ տրամաբանական խոսքով հաղորդակցվելու հմտություն, · հետազոտության արդյունքները գիտականորեն գրավոր շարադրելու կարողություն, · օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։ ՏՀՏ կիրառություն · բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · ժամանակակից Research Gate, Linkdin և այլ հանրագիտական հարթակներից օգտվելու հմտություն, · լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն): Այլ կարողություններ · գիտական համագործակցության հաստատման նրբությունների, մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` հաղորդա­կցու­թյուն­ների ոլորտում), · անհրաժեշտ կրթական և գիտական ռեսուրսներ գնահատելու և նման ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն, · ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն: 1. Մասնագիտական կարողություններ · Ֆիզիկայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական և քննական վերլուծություններ իրականացնելու և գնահատելուկարողություն, · նանոգիտության և մասնավորապես նանոֆիզիկայի, ինչպես նաև և նանոտեխնոլոգիաների բնագավառներում օժանդակ կրթական միջոցառումներ ծրագրավորելու, կազմակերպելու և իրականացնելու կարողություն, · ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն, · նանոգիտության և մասնավորապես նանոֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող գիտահանրամատչելի տեղեկատվություն մշակելու, գրավոր և բանավոր ներկայացնելու հմտություններ, · ֆիզիկայի և մասնավորապես նանոֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն, · հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն, · հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն, · մասնագիտական գիտաժողովների և կրթական միջոցառումների կազմակերպման և անցկացման ընթացքում լրատվական և հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն, · մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարո­ղություն, · սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն, · իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու, իմիջային հաղորդակցման իրականացնելու կարողություն, · բրենդ-հաղորդակցություններ մշակելու և իրականացնելու կարողություն։ 2. Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան · գիտական աստիճան և/կամ կոչումֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների ոլորտում (գործող դասախոսների համար), · վերջին 5 տարում առնվազն 5 գիտական հոդվածի և 1 մեթոդական հրատարակու­թյունների առկայություն, · վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա­տաժողովների։ Մանկավարժական փորձ · մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաս­տումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ, · վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների, Պրակտիկ աշխատանքի փորձ · առնվազն 5 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ (գործող դասախոսների համար)։ Այլ պահանջներ · դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն, ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3,0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
«Նանոֆիզիկա և առաջատար տեխնոլոգիաներ» կրթական ծրագիրը կոչված է ներկայաց­նելու ժամանակակից ֆիզիկայի բուռն զարգացող ոլորտներից մեկը: Նանոֆիզիկան գիտու­թյուն է, որն ուսումնասիրում է անօրգանական և օրգանական աշ­խար­հում նանոչափային համա­կար­գերում ընթացող ֆիզիկական երևույթների ընդհանուր օրինաչափությունները և մրցակ­ցային դիտարկմամբ բացահայտում այդպիսի համակար­գերի կիրառության հնա­րավորությունները, նոր նվաճումների համար արձանագրելով խոս­տումնալից ձեռքբերում­ներ և գայթակղիչ հեռանկարներ մարդկային գործունեության ամե­նա­տարբեր ոլորտներում: Լինելով նանոտեխնոլոգիաների կարևորագույն հիմնարար գի­տա­կան հենասյունը՝ նանո­ֆիզիկան ձևավորում է ժամանակակից տեղեկատվական (քվան­տային) տեխնոլոգիաների և բարձրտեխնոլոգիական արտադրությունների գի­տա­կան հենքը: Նանոֆի­զի­կայի և առաջատար տեխնոլոգիաների բնագավառի մասնա­գետ­ները կոչված են ապահո­վելու պետական և մասնավոր գիտահետազոտական և արտադրա­կան կազմա­կերպու­թյուն­ների համար ֆիզիկական կոմպլեքս բնույթի խնդիրների լուծում: Այս բնագավառի մասնագետների արհեստավարժ գործունեության առարկան տար­բեր մասշտաբի և կազմակեր­պական մակարդակի ֆիզիկական համակարգերն են և դրանց գործառնության հիմքում ընկած ֆիզիկական, ճարտարագիտաֆիզիկական, կենսա­ֆի­զիկական, քիմֆիզի­կական երևույթները, բնա­պահ­պանական տեխնոլոգիաները, ֆիզի­կական փոր­ձա­քննությունը, ինչ­պես նաև այս ոլորտի մշտադիտարկումը: Վերջին երկու տասնամ­յակ­ում նանո­ֆիզիկայի ուսուցման գիտակրթական կենտրոններ կամ բակալա­վ­րական կրթական ծրագրեր են գործում աշխարհի գրեթե բոլոր առաջատար համալսարան­ներում (այս ուղղությամբ իրականացվող բակալավրական ծրագրերի մի մասը տես՝ ):

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am