Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
  4. Աշխարհագրություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Աշխարհագրություն

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
054201.01.6 - Աշխարհագրություն
Մասնագիտացումը՝
054201.01.6 - Աշխարհագրություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Աշխարհագրության բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ընդունելությունը կատարվում է ըստ՝ «Հայաստանի Հանրապետության պետական և
ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության
(ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրված կրթական ծրագրերի) կարգ»-ի: Ընդունելության քննությունները. Աշխարհագրություն և Մաթեմատիկա
2. Ծրագրի նպատակները
· Պատրաստել աշխարհագրության մասնագիտության գծով, անհրաժեշտ գիտելիքներով և կարողություններով օժտված մասնագետներ՝ տնտեսության համապատասխան ոլորտներում աշխատելու համար,
· Ուսանողներին տրամադրել խոր և համակողմանի գիտելիք աշխարհագրական թաղանթի ոլորտների և դրանցում ընթացող ֆիզիկաաշխարհագրական և հասարակական գործընթացների մասին,
· Ուսանողներին ծանոթացնել բնական և հասարակական երևույթների ընթացքի, « մարդ-բնություն» փոխհարաբերությունների և հասարա­կական կյանքի կայուն զարգացման գործընթացներին:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • ներկայացնելու աշխարհագրական տեսական և գործնական հետազոտությունների հիմնարար և արդի մեթոդները
  • հիմնավորելու աշխարհագրական տարածքային համակարգերի ձևավորման և զարգացման գործընթացները
  • ճշգրիտ և պարզ կերպով ներկայացնելու աշխարհագրական թաղանթի ոլորտային կառուցվածքը, դրանցում ընթացող աշխարհագրական գործընթացները, դրանց փոխկապակցվածությունը
  • նրանում ներկայացնելու աշխարհագրական թաղանթի ոլորտային կառուցվածքը, նրանում ընթացող աշխարհագրական գործընթացները, դրանց փոխկապակցվածությունը
  • լուսաբանելու մարդ-բնություն փոխհարաբերությունների, բնական երևույթների ընթացքը, հասարակության տարածքային կազմակերպման և զարգացման մեխանիզմները և հասարակության կայուն զարգացման գործընթացը
  • վերլուծելու համամոլորակային ու տարածաշրջանային բնապահպանական հիմնախնդիրները և առաջարկել լուծման ուղիները
  • ներկայացնելու աշխարհի, տարածաշրջանների, այդ թվում Հայաստանի աշխարհագրության վերաբերյալ հիմնարար ու համակողմանի գիտելիքներ
  • կատարելու դաշտային հետազոտություններ, հավաքելու, մշակելու և վերլուծելու աշխարհագրական նյութը
  • կիրառելու ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները աշխարհագրական հետազոտություններ կատարելու համար
  • դիտարկելու բնական և հասարակական երևույթների փոփոխությունները, կատարելու համապատասխան վերլուծություններ և առաջարկություններ
  • մշակելու «մարդ-բնություն» փոխհարաբերության տարածքային ներդաշնակ համակարգերի և հասարակության տարածքային կազմակերպման մոդելներ
  • համակարգչային ծրագրերի կիրառմամբ կառուցելու բնական և հասարակական աշխարհագրական երևույթների բազմաֆունկցիոնալ կապեր, մշակելու առաջադրված խնդիրների լուծման մոդելներ և կատարելու կանխատեսումներ
  • աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգերի (ԱՏՀ) օգնությամբ կազմելու տարբեր բովանդակության քարտեզներ
  • ծավալելու ինքնուրույն մասնագիտական և մանկավարժական գործունեություն
  • տարբեր աղբյուրներից ձեռք բերելու տեղեկատվություն (էլեկտրոնային գրադարան, համացանցային ռեսուրսներ, գիտական հաշվետվություններ, հոդվածներ) մշակելու և վերլուծելու դրանք
  • վերլուծելու առկա խնդիրները և գնահատելու դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները
  • ստեղծագործաբար կիրառելու ձեռքբերված գիտելիքները, ընկալելու և տարածելու նորերը
  • աշխատելու թիմում, կազմակերպելու և առաջնորդելու աշխատանքային թիմը, ցուցաբերելու աշխատանքի բարձր արդյունավետություն, պահպանելու աշխատանքային անվտանգության և մասնագիտական էթիկայի կանոնները
  • մայրենի և օտար լեզուներով կառուցելու բանավոր և գրավոր խոսք՝ տրամաբանորեն ճիշտ փաստարկումներով ու ձևակերպումներով, նպաստելու ժողովրդավարական, ազգային և համամարդկային արժեքների տարածմանը
4. Գնահատման ձևերը
Գնահատումն իրականացվում է ըստ ԵՊՀ-ում գործող 2022 թ.-ի «Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգ»-ի։
Ելնելով բանավոր կրթական ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են չորս խմբի՝
· եզրափակիչ գնահատումով դասընթացներ,
· առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացներ,
· առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացներ,
· ստուգարքային դասընթացներ։
Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) արդյունարար գնահատականը /միավորը հաշվարկվում է որպես գնահատման առանձին բաղադրամասերով վաստակած միավորների գումար՝ ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն, եզրափակիչ քննություն։ Մեկ մոդուլի առավելագույն արդյունարար գնահատականը 20 միավոր է, իսկ գնահատման դրական նվազագույն շեմը 10 միավոր։ Ընդհանուր կրթական կառուցամասի մոդուլները, այդ թվում նաև պրակտիկաները, գնահատվում են ստուգարքի ձևով։ Ավարտական աշխատանքը գնահատվում է 20 միավորանոց սանդղակով։
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Ելնելով աշխատաշուկայի առկա պահանջարկից, շրջանավարտների համար պոտենցիալ գործատուներ են համարվում`
Շրջակա միջավայրի նախարարությունը,
Տնտեսական զարգացման և բարեփոխումների նախարարությունը
Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը
Էկոնոմիկայի նախարարությունը
Տարածաշրջանային հետազոտական կենտրոնները,
Մարզպետարանները, քաղաքապետարանները և համայնքապետարանները,
Բարձրագույն և միջնակարգ ուսումնական հաստատությունները:
Շրջանավարտները համապատասխան նախարարությունների ստորաբաժանումներում և կազմակերպություններում կարող են զբաղեցնել հետևյալ պաշտոնները`
գործադիր տնօրեն, բաժնի վարիչ,գլխավոր մասնագետ (լանդշաֆտների, տարածքային պլանավորման զարգացման և կառավարման, տարածաշրջանային քաղաքականության, էկոլոգիայի, լանդշաֆտային պլանավորման և կառավարման, ուրբանիստիկայի, կլիմայի, անապատացման դեմ պայքարի և այլն),թիմի ղեկավար, փորձագետ (լանդշաֆտների, տարածքային զարգացման և կառավարման, տարածաշրջանային քաղաքականության, էկոլոգիայի, լանդշաֆտային պլանավորման և կառավարման, տարածքային պլանավորման և զարգացման, ուրբանիստիկայի, կլիմայի, անապատացման դեմ պայքարի և այլն), դասախոս:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի մագիստրատուրայում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ծրագրի սպասարկման համար ԵՊՀ աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետում առկա են բարձր որակավորմամբ և անհրաժեշտ թվակազմով դասախոսական անձնակազմ (թվով 32, որից՝ 5 պրոֆեսոր, 12 դոցենտ, 9 ասիստենտ և 6 դասախոս: Անձնակազմի ցուցակը և CV-ները կցված են) :
Միաժամանակ առկա են նաև ուսումնառության համար անհրաժեշտ ռեսուրսներ, մասնավորապես` քարտեզագրության և ջրաօդերևութաբանության լաբորատորիաներ, որոնք կահավորված են ժամանակակից սարքավորումներով և համապատասխան ծրագրերով, կաբինետներ, որոնք ունեն տպագիր և էլեկտրոնային հարուստ գրականություն, բազմաթիվ դիդակտիկ նյութեր,համակարգչային լսարաններ, դաշտային պրակտիկաների համար նախատեսված ուսումնական բազաներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Որպես կրթական չափորոշիչներ և ծրագրային կողմնորոշիչներ կիրառվել են`
Բարձրագույն մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչ
«Աշխարհագրություն» մասնագիտության, 2011թ.,
«ԵՊՀ Կրթական ծրագրերի մշակման ղեկավար ձեռնարկ», 2013 թ.,
«ԵՊՀ Կրթական ծրագրերի հաստատման կարգը», 2014 թ.,
«ԵՊՀ բակալավրի կրթական ծրագրերի կառուցվածքը և բովանդակությունը», 2017 թ.,
«ԵՊՀ կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, 2014 թ.,
Մոսկվայի պետական համալսարանի աշխարհագրության ֆակուլտետի կրթական ծրագրերը, https://www.msu.ru/
Բեռլինի Հումբոլդտի համալսարանի «Աշխարհագրության ինստիտուտի» կրթական ծրագրերը, https://www.hu-berlin.de/de
Արդյունահեն դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում, դա­սա­խոսի ձեռնարկը (Ա.Բուդաղյան, Ա.Գրիգորյան, Ե. 2017)
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Ընդհանրական կարողություններ.
Դասավանդման/մանկավարժական՝
· Դասավանդվող առարկաների ծրագրերի, օրացույցային պլանների կազմման հմտություններ,
· Դասավադման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
Հետազոտական՝
· Գրական աղբյուրները մշակելու և ստացվող արդյունքների գիտական հիմնավորման հմտություն,
· Մասնագիտական ոլորտում խնդիրներ առաջադրելու և լուծելու հմտություններ,
Հաղորդակցման՝
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու բավարար հմտություն,
· Հետազոտության արդյունքները ներկայացնելու, վերլուծելու և քննարկելու կարողություն,
Օտար լեզվի իմացություն՝
ՏՀՏ կիրառություն՝
· MS Office փաթեթի (Word, Exsel, PowerPoint) տիրապետում,
· Մասնագիտական ժամանակակից ծրագրերի (ArtGIS, AutoCAD) օգտագործման հմտություններ,
· Դասավանդվող նյութերի պատրաստման և հեռավար մատուցման կարողություն
Այլ կարողություններ՝
· Նոր գաղափարներ առաջարկելու կարողություն
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Ժամանակային ռեսուսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ՝
· ներկայացնել աշխարհագրական տեսական և գործնական հետազոտությունների հիմնարար և արդի մեթոդները,
· հիմնավորել աշխարհագրական տարածքային համակարգերի ձևավորման և զարգացման գործընթացները
· ճշգրիտ և պարզ կերպով ներկայացնել աշխարհագրական թաղանթի ոլորտային կառուցվածքը, դրանցում ընթացող աշխարհագրական գործընթացները, դրանց փոխկապակցվածությունը,
· լուսաբանել մարդ-բնություն փոխհարաբերությունների, բնական երևույթների ընթացքը, հասարակության տարածքային կազմակերպման և զարգացման մեխանիզմները և հասարակության կայուն զարգացման գործընթացը,
· հիմնավորել համամոլորակային և առկա տարածաշրջանային հիմնախնդիրների աշխարհագրական ասպեկտները և գնահատելու դրանց էությունը, մատնանշելու լուծման,
· նկարագրել ծրագրավորման կամ ծրագրային ապահովման լեզուները, աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգեր (ԱՏՀ), աէրոտիե­զերական ուսումնասիրման մեթոդները,
· կատարել դաշտային հետազոտություններ, հավաքել, մշակել և վերլուծել աշխարհագրության նյութը,
· կիրառել ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները աշխարհագրական հետազոտություններ կատարելու համար,
· դիտարկել բնական և հասարակական երևույթների փոփոխությունները, կատարել համապատասխան վերլուծություններ և առաջարկություններ,
· մշակել «մարդ-բնություն» փոխհարաբերության տարածքային ներդաշնակ համակարգերի և հասարակության տարածքային կազմակերպման մոդելներ,
· համակարգչային ծրագրերի կիրառմամբ կառուցել բնական և հասարակական աշխարհագրական երևույթների բազմաֆունկցիոնալ կապեր, մշակել առաջադրված խնդիրների լուծման մոդելներ և կատարել կանխատեսումներ,
· աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգերի օգնությամբ կազմել
· աշխարհագրական բազմաշերտ քարտեզներ,
· ծավալել ինքնուրույն մասնագիտական և մանկավարժական գործունեություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ՝
· Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան կամ կոչում աշխարհագրության կամ հարակից մասնագիտական ոլորտում, կամ մագիստրոսի կոչում,
· Վերջին հինգ տարվա ընթացքում 3 գիտական կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների կամ դասավանդման առնվազն 3 տարվա փորձ,
· Վերջին 5 տարվա ընթացքում որակավորման բարձրացման դասընթացների մասնակցություն:
Այլ պահանջներ
· Դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
Ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը լինի առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար):
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
ԵՊՀ աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետը միակն է ՀՀ-ում, որտեղ
«Աշխարհագրություն» մասնագիտությունն ունի և՛ հետազոտական, և՛ մանկավարժական ուղղվածություն:
Բացի այդ, միայն ԵՊՀ-ում է, որ շրջանավարտներն ուսումնառության վերջին 2 տարում կարող են ընտրել հետևյալ մասնագիտացումները՝ ֆիզիկական աշխարհագրություն և ջրաօդերևութաբանություն, սոցիալ-տնտեսական աշխարհագրու­թյուն , որոնք շարունակվում են նաև մագիստրատուրայում և միակն են ՀՀ-ում

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am