Մասնագիտություն՝ Լրագրություն
- Ուսուցման ձևը՝ առկա
- Տևողությունը՝ 1 տարի
- Ուսման վարձի չափը՝ 650 000 ՀՀ դրամ
- Շնորհվող որակավորումը՝ Լրագրության մագիստրոս
Հարցաշարը
- Մեդիա. սահմանումը, էությունը, տեսակները
- «Տեսալսողական մեդիայի մասին» ՀՀ օրենքի հիմնադրույթները
- Տեղեկատվական (լրատվական) ժանրերը ժուռնալիստիկայում
- Վերլուծական-հրապարակախոսական ժանրերը ժուռնալիստիկայում
- Գեղարվեստական-հրապարակախոսական ժանրերը ժուռնալիստիկայում
- Հարցազրույցն իբրև ժանր և մեթոդ
- Ռեպորտաժի ժանրը. տեսակները
- Ակնարկը հեռուստատեսությունում. տեսակները
- Փափուկ և կոշտ տեղեկատվության առանձնահատկությունները, հասցեականությունը, տեխնոլոգիաները
- Հայաստանի հեռուստատեսության սկզբնավորումը, զարգացման շրջափուլերը
- Հեռուստատեսության հանրային և մասնավոր մոդելները
- Հեռուստատեսության գործառույթները
- Ռադիոյի սկզբնավորումը և զարգացման ընթացքը Հայաստանում
- Ռադիոյի հանրային և մասնավոր մոդելները
- «Էկրանի լեզու» հասկացության էությունը, բաղադրիչները. հեռուստատեսության առանձնահատկությունները
- Փաստերի որոնում, ստուգում, դասակարգում. փաստերի ստուգման գործիքները
- Հեռուստատեսությունն արտերկրում (ԱՄՆ, Գերմանիա, Ֆրանսիա, Անգլիա, Իտալիա)
- Հաղորդակցային նոր տեխնոլոգիաները և հեռուստատեսությունը
- Առցանց ռադիո- և հեռուստատեսություն. ընդհանուր բնութագիր
- Կաբելային և արբանյակային հեռուստատեսություն
- Լրատվական գործակալություններ. սկզբնավորումն ու զարգացման ընթացքը Հայաստանում
- Հ. Շմավոնյանի «Ազդարար» հանդեսը
- «Հյուսիսափայլ» ամսագիրը (Ստ. Նազարյան, Մ. Նալբանդյան)
- Գրիգոր Արծրունին և «Մշակը»
- Հայ ազգային-պահպանողական մամուլը 19-րդ դարի կեսին
- Սփյուռքահայ գրական մամուլը («Բագին», «Նաիրի», «Փյունիկ», «Հայրենիք»)
- Թուրքիայի հայկական մամուլը («Մարմարա», «Ժամանակ», «Ակոս»)
- Հայ քաղաքական մամուլի սկզբնավորումը
- Հայաստանի Հանրապետության մամուլը (1918-1920 թթ.)
- Տեղեկատվության ազատությունը և վկաների, տուժողների պաշտպանությունը
- Ժուռնալիստական էթիկայի հիմնարար սկզբունքները և տեսությունները
- Ժուռնալիստի էթիկական պատասխանատվության մեխանիզմները
- Տեղեկատվության ազատության իրավական կարգավորումը ՀՀ-ում
- Անմեղության կանխավարկածի իրավունքը և արտահայտվելու ազատությունը
- Անձնական կյանքի գաղտնիության իրավունքը և հանրային շահը
- Արտահայտվելու ազատության սահմանադրական երաշխիքները ՀՀ-ում
- Իրավական հասկացությունները ժուռնալիստիկայում. պատիվ և արժանապատվություն, դրանց պաշտպանությունը ՀՀ-ում
- Դատական նիստերի հրապարակայնության օրենսդրական կարգավորումը
- Դատական իշխանություն-մեդիա փոխառնչությունները
- Դատական փաստաթղթերի մատչելիությունը, տեսախցիկների և ձայնագրիչների առկայությունը դատարանում
- Քաղաքական տեխնոլոգիաների կիրառումը հայաստանյան մեդիադաշտում
- Տեղեկատվական պատերազմները արդի աշխարհում
- Տեղեկատվական անվտանգություն. ներքին և արտաքին սպառնալիքները
- Տեղեկատվական հասարակություն. բնորոշիչները
- Տեղեկատվական հասարակության ձևավորման նախադրյալներն ու ընթացքը
- Տեղեկատվական զենքեր. էությունը, տեսակները, բնորոշիչները
- Ռազմական իրավիճակներում տեղեկատվության հետ աշխատանքը
- Գլոբալացում և ավանդույթ
- Գլոբալ հաղորդակցային ցանցեր
- Տեղեկատվական հակամարտությունը սոցիալական ցանցերում
- Մշակութային գլոբալացում
- Քաղաքական մանիպուլյացիան և ԶԼՄ-ն
- Ժամանակակից ԶԼՄ-ի գործառութային փոխակերպումները և լսարանային առանձնահատկությունները
- Գլոբալացման տեսությունները
- Սոցիալական խմբերի առանձնահատկությունները՝ ըստ ԶԼՄ-ի արտապատկերումների
- Գիտակցության տրանսֆորմացիան նորագույն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում
- Էլեկտրոնային զանգվածային տեղեկատվամիջոցներ և սպառողականություն
- Սոցիալական ցանցերի նշանակությունը տեղեկատվական միասնական դաշտ ձևավորելու գործում
- Նոր աշխարհի տեղեկատվական և հաղորդակցական կարգը. էությունը, խնդիրները
- Մեդիատեխնոլոգիաները 19-21-րդ դարերում, հարամիտման տեսակները, մեդիագրագիտություն
- «Հաղորդակցություն» հասկացության սահմանումը, տեսակները, հիմնական մոդելները
- Մեդիաազդեցությունների ժամանակակից տեսություններ և մեթոդներ
- Տեղեկատվական հասարակություն. հայաստանյան յուրահատկությունները
- «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքի հիմնադրույթները
- Էթիկական հիմնախնդիրները հայաստանյան գովազդներում
- Լրատվամիջոցների հետ հարաբերությունների սկզբունքները
- Հանրային կարծիք և լրատվամիջոցներ
Գրականության ցանկ
- Բայադյան Հ., Երևակայելով անցյալը. խորհրդահայ արդիականության պատումներ, Երևան, 2020:
- Կասկածիր, համեմատիր, ճշտիր․ ինչպե՞ս բացահայտել և ստուգել կեղծ տեղեկությունները, ՄՆԿ, 2019:
- Հայ մամուլի պատմություն, հեղինակային կոլեկտիվ, հատոր 1, 2004:
- Հայ մամուլի պատմություն, հեղինակային կոլեկտիվ, հատոր 2, 2015:
- Պատկերների ստուգման ուղեցույց, ՄՆԿ, 2017:
- Տեղեկությունների ստուգման համառոտ ուղեցույց լրագրողների համար, ՄՆԿ, 2017:
- Տեղեկությունների ստուգման համառոտ ուղեցույց. – Եր.։ Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2017:
- Տեղեկությունների ստուգում: Բուհական դասընթացի մեթոդական ուղեցույց.- Եր.: Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2019:
- Տեղեկությունների ստուգում․ բուհական դասընթացի մեթոդական ուղեցույց, ՄՆԿ, 2019:
- Дули Р., Нейромаркетинг, Как влиять на подсознание потребителя, 336 с., 2017.
- Кармин А. С., Психология рекламы и PR, Из-во ДНК, Санкт-Петербург, 2000.
- Коновалова О., Основы журналистики, М.; Ростов-на-Дону, 2005.
- Мясникова М. А., Жанровая структура телевидения в свете проблемы его восприятия // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры, 2008, Вып. 24, № 60.
- Трайндл А. – Нейромаркетинг, Визуализация эмоций, Москва, «Альпина», 2016.
- Baran S. J. (2019), Introduction to Mass Communication Theory: Media Literacy and Culture, New York, NY: McGraw-Hill Education.
- Hanson R. E. (2019), Mass Communication: Living in a Media World, Los Angeles: Sage.
- Joseph Turow, Media Today: Mass Communication in Converging World, 2020.
- McQuail D. (2005), Mass Communication Theory (5th ed.), London: Sage.
- Miller C., Marshal H., Green L., Creating TV Formats (From Inception to Pitch), New York, 2023.
- Paul Long, Tim Wall (2009), Media Studies, Texts, Production and Context, Pearson Education Limited, England.
- Sparks G. G. (2014), Media Effects Research: A Basic Overview, USA, Cengage Learning.
- Stephen W. Littlejohn, Karen A. Foss, John G. Oetzel (2017), The Theories of Human Communication, USA, by Waveland Press.