ԵՊՀ մագիստրատուրայի 2023/2024 ուսումնական տարվա առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով ընդունելության կարգ
ԵՊՀ մագիստրատուրայի 2023/2024 ուսումնական տարվա առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով ընդունելությանը հնարավորություն ունեն դիմելու ՀՀ պետական և ըստ մասնագիտությունների հավատարմագրված/ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում անցած ոչ պետական այլ բուհերի բակալավրի, մագիստրոսի կամ դիպլոմավորված մասնագետի որակավորում ունեցող շրջանավարտները:
ԵՊՀ մագիստրատուրայի 2023/2024 ուսումնական տարվա առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով ընդունելությունը կատարվելու է՝ համաձայն «ԵՊՀ մագիստրատուրայի (առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով) ընդունելության կարգ»-ի պահանջների:
ԵՊՀ մագիստրատուրայի ընդունելությունը կատարվում է առցանց եղանակով՝ admission.ysu.am կայքէջի միջոցով (տե՛ս՝ «Դիմում-հայտի լրացման կարգ» բաժնում):
Ընդունելության քննության անցկացման ձևաչափը՝ գրավոր:
Ընդունելության քննության հարցաշար
- Առաջարկ և պահանջարկ. առաջարկի և պահանջարկի ոչ գնային գործոնները, առաձգականություն
- Փողի տեսակները և գործառույթները. փոխարժեքի և գների մակարդակի ընդհանուր հավասարակշռությունը
- Բանկային համակարգ. կառուցվածքը, գործառույթները, գործունեության և կարգավորման առանձնահատկությունները
- Ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը, գործառույթները և խնդիրները
- Ձեռնարկատիրական գործունեության պլանավորումը և կազմակերպումը. բիզնես պլան
- Ձեռնարկատիրական գործունեության ռազմավարական կառավարման տրամաբանությունը և փուլերը
- Հարկերի էությունը և տեսակները
- Կազմակերպության աշխատանքային, ֆինանսական և նյութական ռեսուրսների կառավարում
- Կազմակերպության եկամուտները և ծախսերը. արտադրանքի ինքնարժեքը
- Կազմակերպության շահույթը, շահութաբերության ցուցանիշները
- Ռիսկերի էությունը, գնահատումը և նվազեցման եղանակները
- Մենեջմենթի դասական և ժամանակակից ուղղությունները
- Կառավարման էությունը և գործառույթները
- Կազմակերպությունների ներքին և արտաքին միջավայրի վերլուծություն
- Շուկայի ուսումնասիրություն և SWOT-վերլուծություն
- Մ. Պորտերի մրցակցային ուժերը և ռազմավարությունները
- Կառավարչական որոշումների ընդունման գործընթացը և փուլերը
- Առաջնորդությունը և իշխանության դրսևորման ձևերը կազմակերպությունում
- Հաղորդակցության ուղիները և դրանց արդյունավետության բարձրացման եղանակները
- Թիմեր, թիմերի տեսակները, թիմերի արդյունավետության բարձրացման եղանակները
- Մոտիվացիայի տեսությունները
- Շուկայի սեգմենտավորումը, սկզբունքները և չափանիշները
- Շուկայագիտության գործունեության ոլորտները. մարքեթինգային ռազմավարություններ
- Մարքեթինգային տեղեկատվության վերլուծության համակարգը
- Իրացման խթանման միջոցառումները, գնային քաղաքականություն, գովազդ
- Հոգեբանության ուսումնասիրման օբյեկտը և առարկան, հոգեբանության խնդիրների շրջանակը
- Հոգեբանության հիմնական բնագավառները` հիմնարար և կիրառական
- Հոգեբանության բնագավառների զարգացումը և ձևավորումը
- Հոգեբանության զարգացման պատմական պարբերացում
- Հոգեբանության մեթոդաբանությունը և հոգեբանական ուսումնասիրման հիմնական մեթոդները
- Փորձարարական հոգեբանության հիմնախնդիրները. գիտափորձը հոգեբանական հետազոտություններում
- Հոգեկանի կառուցվածքը (հոգեկան գործընթացներ, հոգեկան վիճակներ, հոգեկան հատկություններ)
- Անձի տեսություններ
- Սոցիալական դերերի տեսությունը
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
- Ավանեսյան Հ. Մ., Հովհաննիսյան Ս. Վ., Հովհաննիսյան Հ. Ռ., Ասրիյան Է. Վ., Հոգեբանություն (դեմքեր, փաստեր): Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, ԵՊՀ հրատ., Երևան, 2010:
- Արզումանյան Ս. Ջ. և հ/հ. Կիրառական հոգեբանության պրակտիկում, Երևան, 2002:
- Խաչատրյան Ն., Սահակյան Ն., Ձեռնարկատիրության հիմունքներ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2018:
- Մենքյու Գ., Մակրոտնտեսագիտություն, Երևան, 1997.
- Նալչաջյան Ա., Հոգեբանության հիմունքներ, Երևան, 1998:
- Макконел К. П., Брю С. Л., Макроэкономика, 21-е издание, 2021.
- Экономика предприятия. Под ред. Гришина В.И., Силина Я.П., М., 2019.
- Daft L. Richard, Management, Tenth edition, 2015.
- Kotler F., Keller K., Marketing Management, 15th edition, 2014.
- Kotler F., Arstrong G., Principles of Marketing, 13th edition, 2020.