«ՄԻ ԲԱՎԱՐԱՐՎԵՔ ԱՐԴԵՆ ԻՄԱՑԱԾՈՎ, ԴՈՒՔ ԱՐԺԱՆԻ ԵՔ ԱՎԵԼԻԻՆ». ԵՊՀ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԻ ՄՈՏԻՎԱՑԻՈՆ ԴԱՍԵՐՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ
Երևանի պետական համալսարանի դասախոսներն ու գիտաշխատողները ևս կողմ են այն գաղափարին, որ մոտիվացիան չափազանց կարևոր է: Նրանք էլ իրենց դասերն են տալիս ուսանողներին:
Մեր նվիրական և ցանկալի երազանքների իրագործման ճանապարհին, մեծ հաշվով, ամենախոշոր խանգարող հանգամանքը ծուլությունն է: Ծուլությունն անտեսել չի կարելի, բայց հաղթահարել կարելի է: Դրա համար ամենից արդյունավետ միջոցը մոտիվացիան է: Ուսումնական տարվա սկզբին «ysu.am»-ն հավաքել է մոտիվացիոն դասեր իր ուսանողների համար:
Հարվարդը, ինչպես հայտնի է, աշխարհի լավագույն համալսարաններից մեկն է: Նոբելյան մրցանակին արժանացած հարվարդցիների թիվը տպավորիչ է ՝ 30 դափնեկիր: Այս ուսումնական հաստատությունն ավարտած մարդկանցից ոմանք պատմություն կերտող դեմքեր են (Ջոն Քենեդի, Ֆրանկլին Ռուզվելտ), ոմանք անհավանական հաջողակ և հարուստ բիզնեսմեններ (Բիլ Գեյթս, Մարկ Ցուկերբերգ) և այլն:
Այսպիսով, ինչպե՞ս են Հարվարդի համալսարանի ուսանողները կարողանում այդքան աշխատել և իրագործել իրենց երազանքները: Ո՞րն է գաղտնիքը, իսկ ուսանողները պատասխանում են՝ մոտիվացիոն դասերը:
- Եթե դու հիմա քնես, երազումդ կտեսնես այն, ինչ ցանկանում ես: Բայց եթե արթուն մնաս և սովորես, ցանկությունդ կդարձնես իրականություն:
- Սովորելու համար տանջվելը ժամանակավոր է, տգիտության պատճառով տանջվելը՝ հավերժ:
- Ուսումը ժամանակը չէ, ուսումը ջանքերն են:
- Կյանքը միայն ուսումը չէ, բայց եթե դու չես կորողանում անցնել նրա նույնիսկ այս մասը, ինչպե՞ս ես հետո իմանալու, թե ինչի ես ընդունակ:
- Վայելիր մշտական աճելու հնարավորությունը:
- Այսօրը էլ երբեք չի կրկնվի:Չկա չարչարանք՝ չկա արդյունք:
- Ժամանակը երբեք չի կանգնում, բայց եթե դու ոչինչ չես անում, այն անցնում է աննկատ:
Այս խորհուրդները շատ վաղուց դադարել են լինել միայն հարվարդցիների սեփականությունը: Նրանցով է դաստիարակվում եվրոպական և ամերիկյան ուսանողությունը: Իսկ ի՞նչ խորհուրդներով են ուսուցանվում ԵՊՀ-ի ուսանողները:
Երևանի պետական համալսարանի դասախոսներն ու գիտաշխատողները ևս կողմ են այն գաղափարին, որ մոտիվացիան չափազանց կարևոր է: Նրանք էլ իրենց դասերն են տալիս ուսանողներին:
Սովորելը լոկ դասերը սերտելը չէ։ Այս բառը հարկավոր է բառացի հասկանալ. սովորել հավասար է սովոր լինել: Ինչն անսովոր է` անորոշ է, անհարմարավետ, տագնապալի։ Ինչը սովորական է` հանգիստ է, հարմարավետ, վարժ։ Այսինքն, եթե սովորում ես, ապա տիրապետում ես իրավիճակին, հարմարվում և հարմարեցնում ես աշխարհը, կարող ես փոխել ինչ-որ բան, ազդեցիկ լինել, վայելել հոգևոր ու նյութական բարիքները։ Մեծ հաշվով, եթե հավակնում ես մարդ լինելու առաքելությանը` աշխարհում քո ներկայությունը հաստատելուն, գոյատևման պայքարում հաղթանակելուն, քո թողած ժառանգության մեջ հարատևելուն, ապա սովորելուն առաջնահերթ կարևորություն պետք է տաս ...
Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի դոցենտ Հրաչյա Հովհաննիսյան
Գրականությունն օգնում է մեզ հնարավոր ու անհնարին ամբողջ բազմազանությամբ ու խորությամբ զգալ, ճանաչել ու վերապրել աշխարհը: Այն սովորեցնում է սիրել, ատել, տառապել, մտածել, հուզվել, զգալ. մարդը մարդ է դառնում կամ մարդ մնում այս ամենով: Ըստ այդմ էլ պետք չէ գոհանալ ձեր ունեցած գիտելիքներով, կարդացած գրքերով, մեկ մարդուն հասանելի զգացմունքներով ու փորձառությամբ. դուք արժանի եք ավելիին:
Հայ բանասիրության ֆակուլտետի դոցենտ Հայկ Համբարձումյան
Ամենաառաջնայինն այն է, որ համալսարանում ձեր (ուսանողի) հայտնվելը չպետք է դիտվի իբրև նպատակին հասնելու հանգրվան. բոլորովի՛ն: Համալսարանը մեկնարկ է բազում այլ մեկնարկների, բայց երբեք հանգրվան: Սա նաև նշանակում է, որ ձեր ունակությունները մեկընդմիշտ տրված կամ սահմանված չեն, այլ ենթակա են փոփոխության: Սա էլ իր հերթին նշանակում է, որ դուք ունեք ընտրելու հնարավորություն, և ցանկացած մարտահրավեր ընդամենը Ձեր ունակությունները փորձարկելու կամ կատարելագործելու, ինչպես նաև նոր գաղափարներ և տվյալներ բացահայտելու միջոց է:
Պատմության ֆակուլտետի պ.գ.թ. , դոցենտ Սմբատ Հովհաննիսյան
Ուսանողը պետք է լինի ակտիվ և նախաձեռնող: Շուտ հիասթափվելն անթույլատրելի է:
Կենսաբանության ֆակուլտետի դասախոս Կարեն Թռչունյան
Մարինե Առաքելյան