Գիտական հետաքրքրություններ
- Կրթության կառավարում
- Մանկավարժական աքմեոլոգիա
- Երջանկության մանկավարժություն
- համեմատական մանկավարժություն
- մանկավարժական ֆուտուրոլոգիա,
- Հոգեբանություն
- Մարդու իրավունքներ
- Ֆրանսերենի դասավանդման մեթոդիկա
Կրթություն
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
Մանկավարժության ամբիոն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Ասպիրանտ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
ԵՊՀ հայ բանասիրության ֆակուլտետի ռոմանա-գերմանական բաժին
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Դիպլոմավորված մասնագետ
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ
Տարեթիվ
2002
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների դոկտոր
Մասնագիտություն
Մանկավարժական գիտություններ
Գիտական թեմա
«Հայ կրթական գործը սփյուռքում»
Հաստատություն
Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ
Տարեթիվ
1989
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների թեկնածու
Մասնագիտություն
Մանկավարժական գիտություններ
Գիտական ղեկավար
Արտավազդ Իգնատյան
Գիտական թեմա
«Առաքել Բահաթրյանի մանկավարժական հայացքները»
Լեզուների իմացություն
Հայերեն
Русский
Français
English
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
Պաշտոն
Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի տնօրեն
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
Պաշտոն
մանկավարժության ամբիոնի պրոֆեսոր
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
Պաշտոն
մանկավարժության ամբիոնի վարիչ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
մանկավարժության ամբիոնի դոցենտ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
մանկավարժության ամբիոնի դասախոս
Հաստատություն
Գյումրիի պետական մանկավարժական ինստիտուտ
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
ֆրանսերեն լեզվի և մանկավարժության դասախոս
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
մասնակցություն միջազգային գիտաժողովին
Ազգային ավիացիոն համալսարանի Կիրովոգրադի ավիացիոն ակադեմիա, Կրապիվնիցկի
Ուկրաինա
մասնակցություն միջազգային գիտաժողովին
Բ.Խմելնիցկու անվ. Չերկասի ազգային համալսարան
Ուկրաինա
մասնակցություն միջազգային գիտաժողովին
ք. Չերեպովեց
Ռուսաստանի Դաշնություն
մասնակցություն «Կրթության որակի ապահովում» միջազգային թրեյնինգներին
Լոնդոն
Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորություն
մասնակցություն Մանկավարժության կոնֆերանսին
Բեյրութ
Լիբանան
-
ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներ,1 ամիս, դասախոսություններ
Թեհրան
Իրանի Իսլամական Հանրապետություն
մասնակցություն միջազգային գիտաժողովին, Բուդապեշտ
ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարություն
Հունգարիա
-
4 ամիս դասախոսություններ
Հալեպի հայագիտական կենտրոն
Սիրիայի Արաբական Հանրապետություն
-
4 ամիս դասախոսություններ
Հայագիտական բարձրագույն հիմնարկ
Լիբանան
-
3 ամիս դասախոսություններ
Լոս Անջելեսի պետական համալսարան (UCLA)
Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներ
Անդամակցություն
Հաստատություն
<<Կրթության զարգացում>> ՀԿ-ի նախագահ
Ժամանակահատված
-
Հաստատություն
<<Կրթական հետազոտությունների եվրոպական ասոցիացիայի>> (EERA) անդամ
Ժամանակահատված
-
Հաստատություն
<<Կրթությունը 21-րդ դարում>> գիտամեթոդական, միջազգային հանդեսի գլխավոր խմբագիր
Ժամանակահատված
-
Հաստատություն
ԵՊՀ-ում գործող ԲՈԿ-ի գիտական աստիճաններ շնորհող Մանկավարժության 058 մասնագիտական խորհրդի նախագահ
Ժամանակահատված
-
Հաստատություն
ԵՊՀ Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի գիտական խորհրդի նախագահ
Ժամանակահատված
-
Հաստատություն
ԵՊՀ ռեկտորատի անդամ
Ժամանակահատված
-
Հաստատություն
ԵՊՀ Գիտական խորհրդի անդամ
Ժամանակահատված
-
Պետական մրցանակներ և պատվավոր կոչումներ
2016
Երևանի Պատվավոր մանկավարժի հուշամեդալ
2016
ԵՊՀ Ոսկե մեդալ
2014
ՀՀ նախագահի կողմից «ՀՀ վաստակավոր մանկավարժի» կոչման մեդալ
2014
ՀՀ վարչապետի «Հուշամեդալ»
2009
ՀՀ ԿԳ նախարարության «Հուշամեդալ»
Այլ տեղեկություններ
Մասնակցություն ԿԳՄՍ նախարարության Գիտության կոմիտեի թեմատիկ ֆինանսավորման մրցույթներին՝ 4 անգամ։
Հեղինակ է 115 գիտական հոդվածների՝ տպագրված Հայաստանում և արտասահմանյան տարբեր երկրներում։
Համագործակցություն․
• Համագործակցություն Մոսկվայի պետական մանկավարժական համալսարանի հետ (փոխադարձ այցելություններ)
• Համագործակցություն Թբիլիսիի պետական համալսարանի մանկավարժության դեպարտամենտի հետ (փոխադարձ այցելություններ, գիտաժողովի մասնակցություն)
• Համագործակցություն Ուկրաինայի Կիրովագրադի Ավիացիոն ակադեմիայի մանկավարժության ամբիոնի հետ (փոխադարձ այցելություններ, գիտաժողովի մասնակցություն)
• Համագործակցություն Ուկրաինայի Չերկասիի Բոգդան Խմելնիցկու անվան համալսարանի մանկավարժության ամբիոնի հետ (փոխադարձ այցելություններ, գիտաժողովի մասնակցություն)
• Համագործակցություն Լեհաստանի Վարշավայի պետական համալսարանի մանկավարժության ամբիոնի հետ (փոխադարձ այցելություններ)
• Համագործակցություն Ավստրիայի Գրացի համալսարանի հետ (գիտաժողովների մասնակցություն)։
Հրապարակումներ
Հոդված
ПРОБЛЕМА ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ВЫСШИХ ШКОЛАХ ФИНЛЯНДИИ
Հոդված
«ՈՒՍՈՒՑՉԱԿԱՆ ԱՌԱՋՆՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ «ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԲՈԼՈՐԻ ՀԱՄԱՐ» ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՇԱՐԺՄԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ
Հոդված
THE ACMEOLOGICAL DESIGN OF ANDRAGOGICAL EDUCATIONAL SPACE
Հոդված
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ԻՏԱԼԻԱՅԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Հոդված
ԵԱՏՄ ԱՆԴԱՄ ԵՐԿՐՆԵՐԻ՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ, ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ, ԲԵԼԱՌՈՒՍԻ ԵՎ ՂԱԶԱԽՍՏԱՆԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
Հոդված
ՁԱԽԼԻԿՈՒԹՅԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՈՒՄԸ ԵՎ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՁԵՌՔԸ ՈՐՈՇԵԼՈՒ ՈՒՂԻՆԵՐԸ
Հոդված
Գարեգին Առաջին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի փիլիսոփայական մոտեցումներն անձի ինքնաճանաչման հարցերին և դրանց կրոնական մեկնությունները
Հոդված
A COMPARATIVE ANALYSIS OF HIGHER EDUCATION SYSTEMS MANAGEMENT OF ARMENIA AND FINLAND
Հոդված
PEDAGOGICAL FUTUROLOGY: 21ST CENTURY PROSPECTS
Հոդված
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
Հոդված
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՂԱԶԱԽՍՏԱՆԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
Հոդված
FUNDAMENTAL PRINCIPLES OF THE PEDAGOGUE’S QUALITY EDUCATION
Հոդված
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ԲԵԼԱՌՈՒՍԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
Հոդված
АНТРОПОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЕДАГОГИКИ СЧАСТЬЯ
Հոդված
АКМЕОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОВРЕМЕННОГО ПЕДАГОГА
Մենագրություն
ՀԱՅ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՆՐԱԳԻՏԱՐԱՆ/ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԲԱՌԱՐԱՆ/ ԳԻՐՔ Գ
2018
248
Հոդված
Անգլիայի կրթության զարգացման պատմությունը 6-ից 11-րդ դարերում
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Սոցիալական մանկավարժություն
2017
336
Հոդված
Բարձրագույն կրթության կառավարման մարտահրավերները