Գիտական հետաքրքրություններ
- մանկան և դեռահասի հոգեբանություն և հոգեթերապիա, այցելուակենտրոն հոգեթերապիա, ստեղծարարություն, ավազանկարչություն, ավազաթերապիա, արտթերապիա
Կրթություն
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
փիլիսոփայության և հոգեբանության
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Ասպիրանտ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
փիլիսոփայության և հոգեբանության
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Մագիստրոս
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
փիլիսոփայության և հոգեբանության
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Բակալավր
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարան
Տարեթիվ
2022
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների թեկնածու
Մասնագիտություն
Հոգեբանական գիտություններ
Գիտական ղեկավար
Իրինա Խանամիրյան
Գիտական թեմա
Ավազանկարչությունը՝ որպես կրտսեր դպրոցականների ստեղծարարության խթանման միջոց
Լեզուների իմացություն
Հայերեն
Русский
English
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
''Կենաց ծառ'' հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Ժամանակահատված
Պաշտոն
հոգեբան-խորհրդատու, համահիմնադիր
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան, փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ, Անձի հոգեբանության ամբիոն
Ժամանակահատված
Պաշտոն
դասախոս, ամբիոնի ասիստենտ
Հաստատություն
Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ, Հատուկ կրթության ֆակուլտետ, Լոգոպեդիայի և վերականգնողական թերապիայի ամբիոն
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
դասախոս
Հաստատություն
Մանկական զարգացման և արտ-թերապիայի ''Սենդ Լենդ'' կենտրոն
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
հոգեբան, հիմնադիր
Հաստատություն
Ավազանկարչության և արտ-թերապիայի ''Սենդ պրո'' կենտրոն
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
հոգեբան
Հաստատություն
ԵՊՀ կիրառական հոգեբանության կենտրոն
Ժամանակահատված
Պաշտոն
հոգեբան-խմբավար
Հաստատություն
''Շիրակացու ճեմարան'' միջազգային գիտակրթական համալիր
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
դպրոցի հոգեբան
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
-
Բալինտյան խմբային աշխատանք
Հոգեսոմատիկայի և հոգեվնասվածքաբանության տարածաշրջանային ինստիտուտ
Գերմանիա
Անդամակցություն
Հաստատություն
Մանկական և կրթության հոգեբանների հայկական ասոցիացիա
Ժամանակահատված
Հրապարակումներ
Հոդված
Ստեղծարարության խթանումը ավազանկարչության համակարգված ազդեցության միջոցով (ծրագրի նկարագրություն)
Հոդված
ԱՎԱԶԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ԵՐԵՎԱԿԱՅՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԽԹԱՆԻՉ