Գիտական հետաքրքրություններ
- Պատմության տեսություն
- Քաղաքակրթությունների տեսություն
- Միջին դարերի պատմություն
- Հիշողություն և պատմություն
- Նշանագիտություն
Կրթություն
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
Համաշխարհային պատմության ամբիոն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Հայցորդ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
Պատմության ֆակուլտետ, Համաշխարհային պատմության ամբիոն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Մագիստրոս
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
Պատմության ֆակուլտետ
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Բակալավր
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Տարեթիվ
2013
Աստիճան/կոչում
Դոցենտ
Մասնագիտություն
Պատմական գիտություններ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Տարեթիվ
2010
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների թեկնածու
Մասնագիտություն
Պատմական գիտություններ
Գիտական ղեկավար
Ալբերտ Ա․ Ստեփանյան
Գիտական թեմա
Ֆրանսիական Աննալների պատմագիտական դպրոցը և XVII-XVIII դդ. հայ առևտրական կապիտալի հիմնախնդիրը
Լեզուների իմացություն
Русский
Français
English
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
Պաշտոն
Համաշխարհային պատմության ամբիոնի դոցենտ
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
Ազատությունների մեծ խարտիա - 800․ Երևույթ, մեկնություն, իմաստավորում
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
Անդամակցություն
Հաստատություն
Հայաստանի պատմության թանգարանի Գիտխորհուրդի անդամ
Ժամանակահատված
Հաստատություն
ԵՊՀ Պատմության ֆակուլտետի Մեթոդխորհրդի անդամ
Ժամանակահատված
Հաստատություն
ԵՊՀ Պատմության ֆակուլտետի գիտխորհրդի անդամ
Ժամանակահատված
Պետական մրցանակներ և պատվավոր կոչումներ
2005
ԵՊՀ Լավագույն ուսանող-2005 (Պատմության ֆակուլտետ)
Հրապարակումներ
Դասագիրք
Հայոց պատմություն։ 7-րդ դասարանի դասագիրք
2023
176
Հոդված
Աննալների դպրոցի հետպատերազմյան փորձառությունը (1945-1975)
Հոդված
Աննալների դպրոցը 21-րդ դարի շեմին․ «Քննադատական շրջադա՞րձ», թե՞ ճակատային վերադասավորում
Մենագրություն
Աննալների դպրոցը և պատմության գրության կերպերը
2022
324
Հոդված
Աննալների դպրոցի այլացումը. «Նոր պատմագիտություն»․ Մաս երրորդ։ «Մարդաբանական պատմության» և «հիշողության պատմության» հղացքները
Հոդված
Պետականակենտրոն և եկեղեցակենտրոն հարացույցներն ըստ Անգլիական և Կիլիկյան տիպաբանական առնչակցությունների (XII դարի վերջ-XIII դարի սկիզբ)
Հոդված
Ուսումնառության բարելավումը դասի առանցքային հարցադրումների տեսողականացմամբ՝ PowerPoint-ի միջոցով
Հոդված
Հիշողության հիմնախնդիրը Նիցշեի պատմասիրության ծիրում
Ֆրիդրիխ Նիցշե: Երկեր 5 հատորով:
2018
556-567
Հոդված
Մարկ Բլոկը և Աննալների դպրոցը. Մարդաբանական և համադրական պատմության մեթոդաբանությունը
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆԱԿԱՆ, ԿԱՄ ՊԱՏՄԱԲԱՆԻ ԱՐՀԵՍՏԸ
2018
V-XXXVIII
Հոդված
Հայոց պատմության դասագիրքն իբրև «մրցակցող հիշողությունների» տարածք
Հոդված
Հայ առևտրական կապիտակն իբրև «աշխարհ-տնտեսություն» և արդյունաբերական դարաշրջանի մարտահրավերները
Հոդված
ԹԱՐԳՄԱՆՈՒԹՅՈՒԹՅԱՆ ՊՈԵՏԻԿԱՆ ԵՎ ՇԵՔՍՊԻՐԻ ՆՈՐՈՎԻ ՄԵԿՆՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐԸ
Հոդված
ԱՆՆԱԼՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑԻ ԱՅԼԱՑՈՒՄԸ. «ՆՈՐ ՊԱՏՄԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»։ Մաս երկրորդ։ Մտակեցվածքների պատմություն. երեք հարացույց (կառուցվածքային, շարային կամ քանակային և համաբերական)
Մենագրություն
Գրամշիի Մարդկության շրջանակը և Հայաստանը
2016
156
Հոդված
Armenian World-Economy and the Challenges of the Industrial Era in the Light of Fernand Braudel's Civilization Theory
Հոդված
The Problem of Memory in the Context of Nietzsche’s Historical Theory
Հոդված
Պատմության պոետիկան և պատմական տեքստի հնարավորությունները
Հոդված
Examination of Armenian Trade Capital (16th-18th centuries) in Light of Fernand Braudel’s Civilization Theory