Լեզուների իմացություն
Հայերեն
English
Русский
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
բ.գ.թ., դոցենտ
Հրապարակումներ
Հոդված
«ՇՐՋՎԱԾ» ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ («ՇՐՋՎԱԾ ԼՍԱՐԱՆ» ՄՈԴԵԼԻ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐՆ ՈՒ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ)
Մենագրություն
Մեդիափոխակերպումներ և մեդիաազդեցություն. ժամանակակից պրակտիկաներ
2023
175
Հոդված
ՁԱԽՈՂՄԱՆ ԴԵՐՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ (ԻՆՉՊԵՍ «ԱՇԽԱՏԵԼ » ՍԽԱԼԻ ՀԵՏ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ)
Հոդված
Creative Efficiency in Online Learning Environment
Հոդված
ՄԵԴԻԱԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՋԻՆ ԴԵՄՔՈՎ
Հոդված
ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ (համագործակցային ակտիվ ուսուցման համատեքստում)
Հոդված
Տեսաձայնաշարային նյութին «ծանոթացնելու» մի քանի արդյունավետ մեթոդի մասին
Հոդված
ՈՃԱՅԻՆ ՀԵՂԱՓՈԽՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ՄԵԴԻԱՅՈՒՄ ԿԱՄ ՀԱՐՄԱՐԱՎԵՏ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏՔԵՐՈՎ
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Ռադիոժուռնալիստի վարպետություն
2016
44
ՈՒսումնական ձեռնարկ
ՀԵՌՈՒՍՏԱԺՈՒՌՆԱԼԻՍՏԻ ՎԱՐՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ-ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
2016
48