Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
  4. Կրթության կազմակերպում
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթության կազմակերպում

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
011101.04.7 - Կրթական գիտություններ
Մասնագիտացումը՝
011101.04.7 - Կրթության կազմակերպում
Շնորհվող որակավորումը՝
Կրթության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Մագիստրոսական ծրագրում ընդունելությունն անցկացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ ընդհանուր մանկավարժությունից:
2. Ծրագրի նպատակները
Կրթական ծրագրի նպատակն է հանգամանորեն ներկայացնել ՀՀ հանրակրթության և բարձրագույն կրթության համակարգերի կառուցվածքը, կրթական քաղաքականության նպատակը, խնդիրները, ռազմավարությունը և իրականացման ուղիները, կրթության համակարգի գործունեության իրավական դաշտը, կրթությունը խթանող գործոնները և կառավարման հիմնահարցերը:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • Ա1. ներկայացնել կրթության կառավարման տեսություններում ներառված այն հիմնարար գաղափարները, որոնք հիմք են հանդիսանում արդյունավետ կառավարման և պլանավորման համար,
  • Ա2. սահմանել կառավարման սկզբունքները, գործառույթները, մեթոդները և հաղորդակցման ոճերը, էթիկայի նորմերը՝ վերարտադրելով կառավարման տարբեր իրողություններ,
  • Ա3. կանխատեսել այն դժվարությունները, որոնք կարող են ծագել ուսումնական ծրագրերի կազմման, պլանավորման, կառավարման գործընթացում և տալ համապատասխան լուծումներ,
  • Ա4. ճանաչել և քննարկել կրթության կառավարչական գործընթացները, դրանցում եղած գործոնները՝ ներկայացնելով տարբեր երկրների փորձը,
  • Ա5. հիմնավորել կրթության կառավարման արդյունավետության հարցում կրթության բարձր որակի ապահովման խնդիրը՝ կանխատեսելով կրթության ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերները կրթական քաղաքականության պլանավորման և իրականացման արդյունքում,
  • Ա6.կրթության արդյունավետ կառավարման համակարգում կարևորել կրթության ներքին և արտաքին որակի ապահովման և վերահսկողության հարաբերակցությունը:
  • ադյունավետ կիրառել կրթության կառավարման մեթոդներն ու միջոցները՝ հաշվի առնելով կառավարման իրավիճակային մոտեցման տեսությունը
  • Բ2. կանխատեսել և վերլուծել այն դժվարությունները, որոնք կարող են ծագել կառավարման գործընթացում, տալ համապատասխան լուծումներ՝ հաշվի առնելով ռիսկերը,
  • Բ3. վերլուծել կրթական քաղաքականության իրականացման արդյունավետ մեխանիզմները, գնահատման ժամանակակից միջոցներ,
  • Բ4. ճիշտ արժևորել և գնահատել կոլեկտիվի անդամների ներուժը, առկա խնդիրները և ըստ այդմ էլ իրականացնել կառույցի աշխատանքների պլանավորման, կազմակերպման, վերահսկման, կարգավորման և կոորդինացման գործառույթներ,
  • Բ5. կազմել և գործնականում կիրառել կրթական հետազոտությունների իրականացման տարատեսակ գործիքակազմեր:
  • Գ1. արդյունավետ պլանավորել ժամանակն ու ռեսուրսները կրթության կառավարման գործում,
  • Գ2. կիրառել ստացած գիտելիքները պրակտիկ գործունեության մեջ,
  • Գ3. հաղորդակցվել օտար լեզվով մասնագիտական ոլորտում,
  • Գ4. կիրառել ՏՀՏ-ները մասնագիտական խնդիրներում:
4. Գնահատման ձևերը
Ծրագրի յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման համար նախատեսվում է` Դասընթացն առանց ընթացիկ գնահատման.
· Ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 8 միավոր
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր
Դասընթացն եզրափակիչ գնահատմամբ
1-ին ընթացիկ քննություն՝ իրականացվում է գրավոր ձևաչափով, քննական տոմսերով: 4 առավելագույն միավոր,
· 2-րդ ընթացիկ քննություն 4 առավելագույն միավոր,
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ իրականացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ քննական տոմսերով: Յուրաքանչյուր քննական տոմս պարունակում է 3 հարց՝ 3-ական միավորներով: Առավելագույնը 9 միավոր
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
· կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել կրթության կազմակերպիչներ հանրակրթության ոլորտում,
կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել կրթության կազմակերպիչներ բարձրագույն կրթության ոլորտներում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Դասընթացների վերաբերյալ մասնագիտական գրականություն, էլեկտրոնային դասախոսությունների փաթեթներ,ուսումնական թղթապանակներ, սլայդներ,ուսումնական ձեռնարկներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Մասնագիտական կրթական ծրագիրը մշակելիս օգտագործվել են հետևյալ կրթական չափորոշիչները կամ կողմնորոշիչները.
§ ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ. հուլիսի 7-ի N714-ն որոշմամբ,
§ Երևանի պետական համալսարանի մագիստրոսի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը՝ հաստատված 2016 թ.-ին ԵՊՀ գիտական խորհրդում,
Երևանի պետական համալսարանի առկա/հեռակա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի 2016/2017 ուստարվա ընդունելության կանոնակարգ՝ հաստատված ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2015թ. մարտի 31-ի նիստի № 6/5 որոշմամբ:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Դասավանդման/մանկավարժական
Դասընթացի ուսումնական ծրագիր կազմելու հմտություն,
Մեթոդական զինվածություն /դասավադման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների, տեխնոլոգիաների տիրապետում/:
Հետազոտական
Ընդհանուր հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտություն:
Մանկավարժական ախտորոշման գործառույթների տիրապետում:
Հաղորդակցման
Հաղորդակցական, որն անհրաժեշտ է ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և կառուցողական փոխառնչությունների համար
Լսարանը կառավարելու կարողություններ,
Օտար լեզվի իմացություն /հավաստված վկայականով/:
ՏՀՏ կիրառություն
Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ:
Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
Կառավարման էթիկայի իմացություն :
Կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն:
Մասնագիտական կարողություններ
• Կրթության համակարգերի զարգացման աշխարհում ընդունելի էքստենսիվ և ինտենսիվ ուղիների և դրանց կիրառման մեխանիզմների իմացություն և կիրառման կարողություն:
• Կառավարման գիտության հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետում:
• Կրթության կառավարման տեսություններում ներառված գաղափարները վերլուծաբար մեկնաբանելու կարողություն:
• Կառավարման սկզբունքների, գործառույթների, մեթոդների և ոճերի իմացություն և դրանց կիրառման կարողություն:
• Կրթության ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերների կանխատեսման կարողություն:
• Կառավարման իրավիճակների, պրակտիկ հետազոտությունների վերլուծման, կանխատեսման և իրականացման կարողություններ:
• Կառավարման ընթացքում նախագծերի մշակման կարողություն:
• Կրթության արդյունավետ կառավարման գործընթացում կրթության բարձր որակի ապահովման խնդրի հիմնավորման կարողություն:
• Կրթության կառավարման համակարգում կրթության որակի ներքին և արտաքին ապահովման և վերահսկողության հարաբերակցության ներկայացման կարողություն:
• Կրթության կառավարման ոլորտում ինովացիաների իմացություն և կիրառման կարողություն:
• Հանրակրթության և բարձրագույն կրթության համակարգերի մաս կազմող ենթահամակարգերը և մարդկային ռեսուրսները կառավարող սուբյեկտների կառավարչական աշխատանքների առանձնահատկությունները և արդյունավետությունը վերլուծաբար ներկայացնելու կարողություն:
• Կրթության կառավարման տարբեր երկրների առաջավոր փորձի իմացություն և դրանք վերլուծաբար մեկնաբանելու կարողություն:
• Կրթական վերջնարդյունքներին առարկայական ուսումնական ծրագրերի վերջնարդյունքների համապատասխանեցման կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ

Գիտական աստիճան
• Որակավորում /գիտական աստիճան, կոչում/:
• Դասախոսի գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքները /տարին նվազագույնը մեկ հոդված/:
• Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:

Մանկավարժական փորձ
• Մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն / նվազագույնը 3 տարի/:
• Կարգավիճակն ուսումնական գործընթացում /դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ, պրոֆեսոր/:
• Մասնակցություն դասախոսի որակավորման բարձրացման դասընթացներին /5-ամյա ժամանակահատվածում/:

Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
• Մասնագիտական գործունեության փորձառություն նվազագույնը 3տարի:
Այլ պահանջներ
• Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
• Դիստանցիոն ուսուցման տեխնոլոգիայի տիրապետում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Առաջիկայում նախատեսվում է կազմակերպել <<Կրթության կազմակերպում>> մագիստրոսական կրթական ծրագրի հեռավար ուսուցում:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am