Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
055101.07.7 - Ֆիզիկա
Մասնագիտացումը՝
055101.07.7 - Միջուկային ֆիզիկա և ատոմային էներգետիկա
Շնորհվող որակավորումը՝
ֆիզիկայի մագիստրոսի աստիճան
Ծրագրի ուստարին՝
2022/2023
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բակալավրի կամ դրան համարժեք որակավորում.
· տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
· տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագիրընպատակ ունի ուսանողներին տրամադրել.
· փորձարարական միջուկային ֆիզիկայի, արագացուց չային տեխնիկայի և ատոմային էներգետիկայի հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն:
· Միջուկային ֆիզիկայի, արագացուցչային տեխնիկայի և ատոմային էներգետիկայի բնագավառներում ուսումնասիրվող պրոցեսների մոդելավորման վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն, ինչպես նաև գործնական հմտություններ՝ դրանց նախագծման, մշակման, ինչպես նաև օպտիմալ աշխատանքային ռեժիմի ստացման վերաբերյալ
· Տվյալ ոլորտին առնչվող տվյալներիստացման, համակարգելու և վերլուծելու ունակություն:
գիտամեթոդական, գիտամանկավարժական աշխատանքներ, ինչպես նաև մանկավարժական աշխատանք ԲՈՒՀ-երի ուսումնական ծրագրերով կատարելու հմտություն, շարունակել ուսումն ասպիրանտուրայում:
· փորձարարական միջուկային ֆիզիկայի, արագացուց չային տեխնիկայի և ատոմային էներգետիկայի հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն:
· Միջուկային ֆիզիկայի, արագացուցչային տեխնիկայի և ատոմային էներգետիկայի բնագավառներում ուսումնասիրվող պրոցեսների մոդելավորման վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն, ինչպես նաև գործնական հմտություններ՝ դրանց նախագծման, մշակման, ինչպես նաև օպտիմալ աշխատանքային ռեժիմի ստացման վերաբերյալ
· Տվյալ ոլորտին առնչվող տվյալներիստացման, համակարգելու և վերլուծելու ունակություն:
գիտամեթոդական, գիտամանկավարժական աշխատանքներ, ինչպես նաև մանկավարժական աշխատանք ԲՈՒՀ-երի ուսումնական ծրագրերով կատարելու հմտություն, շարունակել ուսումն ասպիրանտուրայում:
3. Ծրագրի ուսուցման արդյունքները
- Արդի ֆիզիկայի, դրանում կիրառվող մաթեմատիկական ապարատի և արդի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և դրանց կիրառման եղանակների խոր իմացություն
- Խոր մասնագիտական գիտելիքներ ֆիզիկայի հիմնական սկզբունքների և տեսությունների վերլուծության, փորձարարական հետազոտությունների պլանավորման, մոդելավորման և իրականացման գործընթացների առանձնահատկությունների վերաբերյալ
- Արդի միջուկային ֆիզիկայի կարևոր ուղղությունների և հանգուցային հիմնախնդիրների իմացություն,
- Արդի ֆիզիկայի հայտնի տեսությունների կիրառման ոլորտների և տեխնոլոգիական իրականացման հնարավորությունների իմացություն,
- Ֆիզիկայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների տեխնոլոգիական կի- րառությամբ պայմանավորված բնապահպանական վտանգների և դրանց հետևանքների ու ռիսկերի գնահատման եղանակների իմացություն,դասավանդման ժամանակակից մեթոդների իմացություն,
- Հետազոտական գործունեության համար թվային մոդելավորման, պատկերների մշակման ծրագրային փաթեթների իմացություն, հիմնական ծրագրային փաթեթների կիրառամբ մասնագիտական ծրագրեր կազմելու, ինչպես նաև առկա համակարգչային ծրագրերը փոփոխելու և նոր ծրագրեր գրելու կարողություն,
- Տարբեր գիտակրթական ծրագրեր և առաջարկներ ներկայացնելու և իրա- կանացնելու ունակություն, գիտական զեկույցի, թեզիսի, հոդվածի, հաշվետվության մշակման, պատրաստման և ներկայացման եղանակների իմացություն,
- մասնագիտական գործունեության ընթացքում բազմակողմանիորեն գնահատել առաջացած խնդիրները, դրանց լուծման արդյունավետ տարբերակները և ընտրել համապատասխան միջոցները,
- ներկայացնել նորարարական առաջարկներ՝կիրառական նշանակության գիտական արդյունքների ներդրման և առևտրայնացման վերաբերյալ, ձևակերպել հետազոտության նպատակը,
- բացահայտել և ձևակերպել մասնագիտական հիմնախնդիրներ, ամփոփել և քննաբար վերլուծել ու գնահատել առկա տեղեկույթը և գիտական նորույթները, ձևակերպել ու առաջարկել նոր վարկածներ
- կատարել մասնագիտական հետազոտություններ՝ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և իր մշակած ծրագրային բազաների ու փաթեթների արդյունավետ օգտագործմամբ վերլուծել և գնահատել մասնագիտական և/կամ միջմասնագիտական ոլորտներին առընչվող քանակական ու որակական տվյալները՝ ոչ ամբողջական կամ սահմանափակ տեղեկատվության պայմաններում եզրահանգումներ անելու կամ որոշումներ կայացնելու նպատակով
- վերլուծել, գնահատել և համակարգել ՏՀՏ միջոցների կիրառմամբ մասնագի- տական ոլորտի համապատասխան տեղեկատվությունը ըստ առաջնահերթության, ստեղծել և լրամշակել մասնագիտական ոլորտին անհրաժեշտ տվյալների հենքեր, ծրագրային փաթեթներ՝ համացանցային պաշարների արդյունավետ կիրառմամբ։ Բ6 պատշաճորեն ձևակերպել գիտական հոդվածները, ռեֆերատները, ելույթները, թեզերը, հաշվետվությունները, օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (համացանց, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ),
- պատշաճորեն ձևակերպել գիտական հոդվածները, ռեֆերատները, ելույթները, թեզերը, հաշվետվությունները, օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (համացանց, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ),
- պատրաստել զեկուցումներ ու գիտական հրապարակումներ՝ փորձարարական արդյունքների ու տեսական նյութի համակողմանի վերլուծությամբ ու ամփոփմամբ, վարել գիտական բանավեճեր, վերլուծել փաստերը և եզրակացություններ անել , մշակել մասնագիտական բիզնես ծրագրեր և ծավալել բիզնես գործունեություն:
- մասնագիտացման և/կամ ուսումառության ընթացքում դրսևորել բարդ ու անծանոթ աշխատանքային իրադրությունների կառավարման ու վերափոխման ռազմավարական, հմտություններ,
- խորությամբ գնահատել ֆիզիկայի բնագավառում գիտելիքի զարգացման դինամիկ բնույթը և արժևորել ֆիզիկայի տարբեր ոլորտների դերը գիտա- տեխնիկական առաջընթացում,
- գնահատել իր կրթական պահանջմունքներն ու մասնագիտական զարգացման կարիքները՝ ուսումնառությունը և ինքնակրթությունը տարբեր միջավայրերում շարունակելու նպատակով,
- զբաղվել մասնագիտական՝ գիտահետազոտական, կրթական կազմակերպ- չական գործունեությամբ՝ առաջնորդվելով սոցիալական պատասխանատվության սկզբունքով,
- ծավալել գիտական, դասախոսական ու նորարարական արդյունավետ գործու- նեություն,
- ներկայացնել առաջարկներ, ցուցաբերել նորարարական ու գյուտարարական հմտություններ՝ գիտափորձերի պլանավորման, սարքաշինության և արդյու- նաբերության տարբեր ոլորտներում աշխատանքների արդյունավետության բար- ձրացման նպատակով,
4. Գնահատման ձևերը
Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
Առանց եզրափակիչ գնահատուման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատուման դասընթացի համար
Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
11. Ստուգարք. անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
Առանց եզրափակիչ գնահատուման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատուման դասընթացի համար
Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։
Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
11. Ստուգարք. անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Միջուկային ֆիզիկա և ատոմային էներգետիկա» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել Միջուկային ֆիզիկայի և ատոմային էներգետիկայի ոլորտի Հայաստանի հանրապետության և արտասահմանյան երկրների ձեռնարկություններում` զբաղեցնելով տվյալ ձեռնարկության հաստիքացուցակով գործող համապատասխան պաշտոններ.
ա) Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող ինստիտուտներում`
· փորձարարական հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր, ավագ, առաջատար և այլն)
· ֆիզիկական պրոցեսների մոդելավորման ոլորտում հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր , ավագ , առաջատար և այլն)
· փորձարարական հետազոտությունների արդյունքների մշակմամբ զբաղվող գիտաշխատող, վերլուծաբան
· Որոշակի ուղղվածությամբ հետազոտական թեմատիկ ծրագրեր իրականացնող ստորաբաժանումների կամ խմբերի ղեկավար
բ ) ատոմային էներգետիկայի ոլորտի այլ ձեռնարկություններում`
· Ատոմային էներգիայի արտադրության մեջ զբաղված ճարտարագետ
· Ռեակտորային արտադրամասի հերթապահ և պետ
· Ճառագայթային անվտանգության և ռիսկերի գնահատման մասնագետ
· Շրջակա միջավայրի ռադիոակտիվ աղտոտվածության և ճառագայթային մոնիթորինգի հարցերով զբաղվող մասնագետ
գ ) Մասնագետների պատրաստման բնագավառում
· դասախոս, ասիստենտ,
· ավագ դպրոցներում` ուսուցիչ, մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատու: Հնարավոր աշխատավայրերն են`
· ԵՊՀ Միջուկային ֆիզիկայի ամբիոնը
· CANDLE հետազոտական կենտրոնը
· «Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան Հայաստանի ազգային լաբորատորիա» հիմնադրամը
· «Հայատոմ» Փակ բաժնետիրական ընկերություն գիտահետազոտական կենտրոնը,
· Հայկական ատոմային էլեկտրակայանը
· Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանը
· Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող պետական և մասնավոր այլ ձեռնարկություններ
· Բնական գիտությունների ուղղվածությամբ ավագ դպրոցներ
ա) Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող ինստիտուտներում`
· փորձարարական հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր, ավագ, առաջատար և այլն)
· ֆիզիկական պրոցեսների մոդելավորման ոլորտում հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր , ավագ , առաջատար և այլն)
· փորձարարական հետազոտությունների արդյունքների մշակմամբ զբաղվող գիտաշխատող, վերլուծաբան
· Որոշակի ուղղվածությամբ հետազոտական թեմատիկ ծրագրեր իրականացնող ստորաբաժանումների կամ խմբերի ղեկավար
բ ) ատոմային էներգետիկայի ոլորտի այլ ձեռնարկություններում`
· Ատոմային էներգիայի արտադրության մեջ զբաղված ճարտարագետ
· Ռեակտորային արտադրամասի հերթապահ և պետ
· Ճառագայթային անվտանգության և ռիսկերի գնահատման մասնագետ
· Շրջակա միջավայրի ռադիոակտիվ աղտոտվածության և ճառագայթային մոնիթորինգի հարցերով զբաղվող մասնագետ
գ ) Մասնագետների պատրաստման բնագավառում
· դասախոս, ասիստենտ,
· ավագ դպրոցներում` ուսուցիչ, մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատու: Հնարավոր աշխատավայրերն են`
· ԵՊՀ Միջուկային ֆիզիկայի ամբիոնը
· CANDLE հետազոտական կենտրոնը
· «Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան Հայաստանի ազգային լաբորատորիա» հիմնադրամը
· «Հայատոմ» Փակ բաժնետիրական ընկերություն գիտահետազոտական կենտրոնը,
· Հայկական ատոմային էլեկտրակայանը
· Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանը
· Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող պետական և մասնավոր այլ ձեռնարկություններ
· Բնական գիտությունների ուղղվածությամբ ավագ դպրոցներ
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
1. Ժամանակակից սարքավորումներով համալրված լաբորատորիաներ,
2. էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
Հայաստանի հանրապետությանև հետազոտական այլ կենտրոնների փորձարարական բազաները
1. Ժամանակակից սարքավորումներով համալրված լաբորատորիաներ,
2. էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
Հայաստանի հանրապետությանև հետազոտական այլ կենտրոնների փորձարարական բազաները
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
· Պետական կրթական չափորոշիչ «Միջուկային ֆիզիկայի և ատոմային էներգետիկայի» մասնագիտությամբ
«ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղեցույց», Երևան, 2016.
Ծրագրային այլ կողմնորոշիչներ
· Մ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ուսումնառության ծրագիր (ՌԴ)
· Մ Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի Ֆիզիկա-տեխնիկական ինստիտուտի ուսումն առության ծրագիր (ՌԴ)
· «Կուրչատովյան կենտրոն» հետազոտական համալիրի ուսումնառության ծրագիր (ՌԴ)
Ատոմային էներգետիկայի միջազգային գործակալության կողմից մշակված կրթական և վարժանքային ծրագրերը
«ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղեցույց», Երևան, 2016.
Ծրագրային այլ կողմնորոշիչներ
· Մ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ուսումնառության ծրագիր (ՌԴ)
· Մ Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի Ֆիզիկա-տեխնիկական ինստիտուտի ուսումն առության ծրագիր (ՌԴ)
· «Կուրչատովյան կենտրոն» հետազոտական համալիրի ուսումնառության ծրագիր (ՌԴ)
Ատոմային էներգետիկայի միջազգային գործակալության կողմից մշակված կրթական և վարժանքային ծրագրերը
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ Դասավանդման/մանկավարժական
• դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն
• դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
• տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
• ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն:
Հետազոտական
• տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
• մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
• հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն: Հաղորդակցման
• լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
• հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
• օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1մակարդակին համապատաս- խան)։
ՏՀՏ կիրառություն
• բազային համակարգչային (MS Office փաթեթիազատտիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
• ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
• մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն: Այլ կարողություններ
• հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն
• անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
• ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն 11.Մասնագիտական կարողություններ
• Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
• հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
• մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրակա- նացնելու կարողություն:
• ֆիզիկայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական և քննական վերլուծություններ իրականացնելու և գնահատելու կարողություն,
• ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
• ֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան
կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
• հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
• մասնագիտական գիտաժողովների և կրթական միջոցառումների կազմակերպման և անցկացման ընթացքում լրատվական և հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
• մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
• սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
2. Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան
• գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
• վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
• վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա- տաժողովների։
Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ
• մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
• վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Այլ պահանջներ
• դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
• ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար)։
• դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն
• դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
• տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
• ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն:
Հետազոտական
• տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
• մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
• հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն: Հաղորդակցման
• լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
• հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
• օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1մակարդակին համապատաս- խան)։
ՏՀՏ կիրառություն
• բազային համակարգչային (MS Office փաթեթիազատտիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
• ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
• մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն: Այլ կարողություններ
• հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն
• անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
• ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն 11.Մասնագիտական կարողություններ
• Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
• հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
• մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրակա- նացնելու կարողություն:
• ֆիզիկայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական և քննական վերլուծություններ իրականացնելու և գնահատելու կարողություն,
• ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
• ֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան
կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
• հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
• մասնագիտական գիտաժողովների և կրթական միջոցառումների կազմակերպման և անցկացման ընթացքում լրատվական և հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
• մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
• սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
2. Ընդհանուր պահանջներ Գիտական աստիճան
• գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
• վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
• վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա- տաժողովների։
Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ
• մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
• վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Այլ պահանջներ
• դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
• ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Ներկայացվող «Միջուկային ֆիզիկա և ատոմային էներգետիկա» ծրագիրը ԵՊՀ-ի ֆիզիկայի ֆակուլտետում երկար տարիների ընթացքում հաջողությամբ գործած «Միջուկային ֆիզիկա և ատոմային էներգետիկա» ծրագրի օրգանական շարունակությունն է: