
Էլեկտրադինամիկական պրոցեսների համակարգչային մոդելավորում և նմանակում
Մագիստրոսական ծրագիր
Էլեկտրադինամիկական պրոցեսների համակարգչային մոդելավորում և նմանակում
Ծրագրի նպատակը.
• պատրաստել ռադիոֆիզիկական երևույթների և էլեկտրոնային հեռահաղոր¬դակ-ցա¬կան սարքերի համակարգչային մոդելավորման և նմանակման ժամանակակից մեթոդներին տիրապետող որակյալ կադրեր՝ ունակ ներդնելու իրենց գիտելիքները հիմնարար և կիրառական ոլորտներում,
• ուսանողներին տրամադրել գիտելիք և հմտություններ ռադիոֆիզիկական խնդիր¬ների համակարգչային մեդելավորման և նախագծման սկզբունքների և դրանց առանձ¬նահատկությունների վերաբերյալ,
• ուսանողների մեջ զարգացնել մասնագիտական ամբողջական նախագծերի իրականացման հմտություններ:
Կրթական վերջնարդյունքները
Ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի.
- Տարբերակել և համակարգել ԳԲՀ տիրույթի հիմնական հաճախային տիրույթներն ու կիրառելիության սահմանները և դրանց նշանակությունը քաղաքացիական և ռազմական նպատակների տեսանկյունից,
- ձևակերպել ենթամիլիմետրային, տերահերցային և օպտիկական տիրույթներում էլեկտրամագնիսական ալիքների գեներացման, տարածման և դետեկտման առանձնահատկությունները, հիմնախնդիրները, մատնանշել դրանց լուծման ուղիները,
- ներկայացնել հիմնական կոմպոզիտային և անիզոտրոպ հաղորդականությամբ նյութերի տեսակներն ու առանձնահատկությունները միկրոալիքային և ՏՀց տիրույթներում և նրանցում ընթացող ֆիզիկական ու քիմիական երևույթների առանձնահատկությունները,
- լուսաբանել նյութի հետ սպեկտրի մետրային, սանտիմետրային և միլիմետրային տիրույթներում էլեկտրամագնիսական ալիքների փոխազդեցության առանձնահատկությունները և գիտության ու տեխնիկայի տարբեր բնագավառներում դրանց կիրառման հնարավորությունները,
- բացատրել տարբեր նյութերի կողմից ռադիոալիքների կլանման և ճառագայթման մեխանիզմները և առանձնահատկությունները, ռադիոտիրույթի աղբյուրների (գեներատորներ, ճառագայթիչ անտենաներ, ռեզոնատորներ և այլն), և ընդունիչների (դիոդներ, ընդունիչ անտենաներ, ալիքատարներ և այլն) գործողության սկզբունքները, տարբեր ալիքի երկարության մազերների և ֆոտոընդունիչների աշխատանքի սկզբունքը և առանձնահատկությունները,
- ներկայացնել կապի ժամանակակից համակարգերում օգտագործվող և նախատեսվող արձանագրությունները և ալգորիթմները,
- դասակարգել ինֆորմացիայի մշակման և հաղորդման տեսական հիմունքները, կոդավորման և մոդուլման եղանակները,
սահմանել նանոմասշտաբներում ընթացող էլեկտրամագնիսական, միկրոմեխանիկական և օպտիկական երևույթները, տեխնոլոգիական սահմանափակումները և մեխանիզմները:
Բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի.
- աշխատել գիտության, արտադրության, անվտանգության ու ռազմական ոլորտներում կիրառվող ռադիոհաճախային և տերահերցային տիրույթներում հեռազննումն ու հեռակառավարումն իրականացնող սարքերի հետ՝ գիտենալով դրանց գործողության սկզբունքները,
- ներդնել ռադիոֆիզիկական խնդիրների համակարգչային նմանակման մոդելները՝ օգտագործելով ժամանակակից համակարգչային փաթեթները,
- կիրառել համակարգչային մոդելավորման և նմանակման ծրագրային փաթեթները ԳԲՀ տիրույթի սարքերի արդիական հանգույցների (ալիքատարներ, ռեզոնատորներ, ֆիլտրեր և այլն) նախագծման և պահանջվող պարամետրերի ապահովման հարցերում,
- իրականացնել նախագծային սարքերում փոխհամաձայնության և համատեղելիության գնահատում,
- համադրել էլեկտրամագնիսական ալիքների տարածման առանձնահատկությունները ռադիոտիրույթում, բարելավել ռադիոընդունիչների, ճառագայթիչների հիմնական պարամետրերը հեռազննման և հեռակառավարման համակարգերի առանձին հանգույցներում, օգտագործել նանոմասշտաբային համակարգերի էլեկտրամագնիսական, միկրոմեխանիկական և օպտիկական հատկությունները էլեկտրաֆիզիկական, էլեկտրաքիմիական, կենսաբանական գործընթացներում տեխնոլոգիական բնույթի սահմանափակումների գնահատման և նոր մեխանիզմների մոդելավորման համար:
Գ. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի.
- օգտվելով տեղեկատվական ժամանակակից աղբյուրներից (տպագիր և առցանց գրականություն)՝ դասակարգել և վերլուծել տեղեկատվություն՝ գործնական խնդիրներ ձևակերպելու և գործնական լուծումներ առաջարկելու համար,
- վերլուծել և ներկայացնել գիտական հետազոտությունների արդյունքները, պատրաստել զեկուցումներ և վարել գիտական սեմինարներ,
- հաջողությամբ ինտեգրվել և աշխատել գիտահետազոտական խմբերում, ինչպես նաև ղեկավարել գիտաարտադրական միավորումներ, ուղղորդվել մասնագիտական էթիկայի կանոններով:
Կրթությունը շարունակելու հնարավորությունները
Շրջանավրտները հնարավորություն ունեն շարունակելու կրթությունը ինչպես նույն ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում, այնպես էլ այլ բուհերի և գիտահետազոտական ինստիտուտների ասպիրանտուրաներում։
Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
ՀՀ ԳԱԱ ռադիոֆիզիկայի և էլեկտրոնիկայի ինստիտուտ, «Նեյշնլ Ինսթրումենթս» ՓԲԸ-ի հայկական մասնաճյուղ, «ՅԵԱ ինջինիրինգ» ՓԲԸ, Հայկական բջջային կապի օպերատորներ և այլն։