Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
  4. Միջազգային գործարար հաղորդակցման լեզվամշակույթ
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Միջազգային գործարար հաղորդակցման լեզվամշակույթ

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
023201.10.7 - Լեզվաբանություն
Մասնագիտացումը՝
023201.10.7 - Միջազգային գործարար հաղորդակցման լեզվամշակույթ
Շնորհվող որակավորումը՝
Լեզվաբանության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Տվյալ մասնագիտության շրջանակներում բակալավրի աստիճանի առկայության դեպքում ընդունելությունն անցկացվում է ըստ ամփոփիչ ատեստավորման գնա­հատականի և դիպ­լոմի հավելվածում գրանցված ՄՈԳ-ի: Ցածր ՄՈԳ և հարակից մասնագիտություն ունե­ցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է քննութ­յան արդյունքների հիման վրա՝ մրցու­թային հիմունքներով:
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է պատրաստել մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտի մասնագետներ, որոնք կունենան խորը տեսական և գործնական գիտելիքներ միջմշակութային գործարար հաղորդակցության հիմնախնդիրները հասկանալու և վերլու­ծելու համար, ունակ կլինեն անգլերեն գրավոր և բանավոր խոսքի գիտելիք­ներն ու հմտու­թյունները գործնականում կիրառելու գովազդային բնույթի տեղե­կատվություն կազմելիս, ինչպես նաև գործարար հաղորդակցության այլ իրադրություններում:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • Ա1. ներկայացնելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցման հենքը կազմող լեզվաբա­նական գիտակարգերի հիմնախնդիրները և գործարար դիսկուրսի համակարգային յուրա­հատ­կությունները,
  • Ա2. ներկայացնելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցման ոլորտում գրավոր, բանա­վոր և մեդիա ձևաչափերում անգլերենի գործառության լեզվագործաբանական առանձնա­հատկությունները,
  • Ա3.լուսաբանելու միջմշակութային գործարար հաղորդակցությունը արդյունավետ կառա­վարելու խոսքային ռազմավարությունները, հոգեբանական մեխանիզմները և բարեվար­քության հիմնադրույթները,
  • Ա4. ներկայացնելու վիզուալ տեղեկատվության տարատեսակների, PR գործիքների և տեխ­նոլոգիաների, ինչպես նաև շուկայագիտական մտածողության կիրառման առանձնա­հատկությունները մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտում,
  • Ա5. լուսաբանելու միջմշակութային իրազեկության լեզվաճանաչողական մեխանիզմները, վերլուծելու գործարար խոսքի կաղապարները՝ դրանք համադրե­լով սեփական լեզվա­մշակույթին,
  • Բ1. տարբերակելու մշակույթներին բնորոշ խոսքային և վարքագծային էթիկան և կիրառելու միջմշակութային հաղորդակցական բախումներից խուսափելու խոսքային ռազմավարութ­յունները հաղորդակցման տարբեր ձևաչափերում,
  • Բ2. կիրառելու համոզման մտաշահարկային գործիքակազմը և PR գործառույթ իրականա­ցնելու տեխնոլոգիաները` ելնելով համատեքստային պահանջներից և քաղաքավար խոս­­քի սկզբունքներից,
  • Բ3.կիրառելու ժամանակակից ինտերնետային տեխնոլոգիաները մարքեթինգային տեղե­կատվություն տարածելու նպատակով, կատարելու լեզվամշակութային և գովազդային-տե­ղե­կատվական խնդիրներ պարունակող գործնական աշխատանք,
  • Բ4. վերլուծելու տարբեր մշակույթներին բնորոշ լեզվական և արտալեզվական հաղորդա­կցման էթիկան և կիրառելու միջմշակութային հաղորդակցման հիմնական սկզբունքները գոր­ծա­րար շփման իրադրություններում,
  • Գ1. օգտվելու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, լեզվաբանական կորպուսներ, գիտական հոդվածներ),
  • Գ2. քննադատաբար ամփոփելու, համադրելու և համակարգելու մասնագիտական տեղե-կա­­տվու­թյունը և կատարելու հիմնավորված եզրահանգումներ,
  • Գ3. կատարելու թիմային աշխատանք, որը պահանջում է համագործակցային գործունեու­թյան հմտություններ:
4. Գնահատման ձևերը
Գնահատման համակարգը ենթադրում է ուսանողների գիտելիքների պարբերական ստուգման և գնահատման բազմագործոն համակարգ, որի նպատակն է կազմա­կերպել ուսումնառության համաչափ գործընթաց, խթանել ուսանողի ինքնուրույն աշխատանքը և գնահատումը օգտագործել որպես ուսումնառության շարունա­կական բարելավման միջոց։ Կիրառվում են գնահատման հետևյալ ձևերը.
ընթացիկ քննություն
ընթացիկ ստուգում
ինքնուրույն աշխատանք
եզրափակիչ քննություն
մասնակցություն
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Միջազգային գործարար հաղորդակցման լեզվամշակույթ» մագիստրոսական ծրագրի շրջանավարտները հնարավոր աշխատատեղեր կարող են զբաղեցնել հետևյալ ձեռնարկու-թյուններում և կազմակերպություններում.
· Գովազդային/մարքեթինգային գործակալություններ (օրինակ՝Backbone Branding, ABC Com­­mu­­nications, Marog),
· ԶԼՄ գովազդի բաժիններ (օրինակ՝Media International Service, PanArmenia Media Group),
· ՏՏ կազմակերպություններ (օրինակ՝ Publicis Hepta, Microsoft, VOLO, Synergy, Digitain, Krisp),
· Տուրիստական և ավիա գործակալություններ (օրինակ՝ Loca Travel, Globus Tours, Best Tour, One Way Tour),
· Միջազգային կազմակերպություններ և ընկերություններ (օրինակ՝ ՄԱԿ-ի հանրա­յին տեղեկատվության վարչություն, Բրիտանական խորհուրդ, Համաշխարհային բանկ),
· Դեսպանություններ (օրինակ՝ ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիա),
Բանկեր (օրինակ՝ HSBC, ACBA, Ամերիա բանկ):
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ծրագրի իրականացման համար ուսումնական ստորաբաժանումում առկա են անհրաժեշտ ուսումնական տարածքներ և գիտակրթական անհրաժեշտ սարքավորումներ: Ֆակուլտետի տարածքը բավարար է վերոնշյալ ծրագրի իրականացման համար: Ստորաբաժանումում առկա համակարգչային բազան (համակարգչային լսարան, պրոյեկտոր, էլեկտրոնային գրա-տախտակ, հեռուստացույց) ընդհանուր առմամբ բավարար է ծրագրի իրականացման համար: Ծրագիրն իրականացնող ուսումնական ստորաբաժանումում առկա է որոշակի գրականութուն, իսկ նոր նյութերի (տպագիր և էլեկտրոնային) ձեռքբերումն ու մշակումը իրականացվելու է ծրագրում ընդգրկված դասախոսական կազմի միջոցով:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Ծրագիրը մշակելիս որպես հիմք են ընդունվել ՀՀ բարձրագույն կրթության ՈԱՇ 2-րդ (մա-գիստրոսի) կրթական մակարդակի (որակավորման) համար պահանջվող նկարագրիչ-ները։
Ծրագիրն իրականացվել է նաև Եվրոպայի և Ասիայի առաջատար բուհերի տվյալ մասնա-գիտության ոլորտում առկա ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով (մասնավորապես՝Master in Business Communication, INSA Business, Marketing and Com­munication School, Barcelona, Spain; Master of Science in International Business Communications, Asia Pacific University of Technology and Innovation (APU), Kuala Lumpur, Malaysia):
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կա­րո­ղություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
· Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ո­լորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հա­ղորդումներ, զեկու­ցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կա­րողություն,
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարո­ղություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` միջմշակութային հաղորդակցության, լեզվաբանության, թարգմանաբանության ոլոր­տում),
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրա­կա­նացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
· Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
· Անգլերենի գերազանց իմացություն, անգլալեզու միջավայրում համա­պա­տասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջ­մշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից,
· Միջմշակութային գործարար հաղորդակցությանը առնչվող տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատա­րելու կարողություններ,
·Գիտական անգլերենի և գործարար անգլերենի ժանրային ընդհանրություններն ու տարբերությունները, միջմշակութային գործարար հաղորդակցման ոլորտում անգլե­րենի՝գրավոր, բանավոր և մեդիա ձևաչափերում գործառության լեզվագոր­ծա­բանական առանձնահատկությունները պարզաբանելու կարողություններ,
· Միջմշակութային գործարար հաղորդակցության և հարակից լեզվաբանական գիտա­կարգերի հիմնախնդիրները ներկայացնելու և գիտահետազոտական աշխատանք ղեկավարելու հմտություններ,
· Միջմշակութային գործարար հաղորդակցման հիմնարար սկզբունքների, ձևերի ու առանձ­նահատկությունների և գործարար հաղորդակցական խոչընդոտները հաղ­թահարելու օպտիմալ ուղիները ներկայացնելու և վերլուծելու կարողություններ,
· Ելնելով համապատասխան համատեքստի և հարատեքստի պահանջներից՝ միջ­անձնյա և կորպորատիվ գործարար շփման իրադրություններում համոզման միջ­մշակութային գործաբանական գործիքակազմի կիրառման կարողություններ:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպ­քերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատա­րակութ­յունների առկայություն և / կամ ոլորտում նվազագույնը 3 տարվա փորձ,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշ­խա­տա­ժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերա­պատ­րաս­տումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերա­պատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրաց­ման դասըն­թացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարա­կից ո­լորտ­ներում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Սույն մագիստրոսական ծրագիրը ներդրվել և 5 տարի (2017/2018 ուստարվանից առ այսօր) հաջողությամբ իրականացվել է ԵՊՀ Ռոմանագերմանական բանասիրության (ներկայումս՝ Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության) ֆակուլտետի Միջմշակութային հաղոր-դակցության անգլերենի ամբիոնում: Մինչ այդ և այժմ ՀՀ բուհական համակարգում հա-մանման կրթական ծրագիր չի իրականացվել և այս առումով ԵՊՀ-ն առաջատար դիրքերում է: Ինչ խոսք, գործարար հաղորդակցումը նախ և առաջ եղել է ուսումնական դասընթաց, որը վաղուց ի վեր դասավանդվել և այժմ էլ դասավանդվում է տնտեսագիտության և կառա-վարման մասնագետներ պատրաստող բոլոր բուհերում և ֆակուլտետներում (նաև`ԵՊՀ-ում): Ժամանակակից տնտեսագիտության, կառավարման ոլորտում և գործարար աշ-խարհում հաղորդակցական հմտությունների կարևորումը բերեց այն բանին, որ գործարար հաղորդակցման ուսուցումը դարձավ կրթական առանձին նպատակ, իսկ գլոբալ անգլերենի դերի մեծացմամբ սույն մասնագիտությունը միջազգային կարևորություն ստացավ: Համա-նման մագիստրոսական ծրագրերը բավականին տարածված են արտասահմանում և ընդ-գրկված են բազմաթիվ եվրոպական և ամերիկյան համալսարանների բակալավրի և մա-գիստրոսի պատրաստման կրթական ծրագրերում, օրինակ. Master in Business Communica-tion, INSA Business, Marketing and Communication School, Barcelona, Spain; International Master in Media and Communication Management, MIP Politecnico di Milano School of Management, Mi-lan, Italy; Media and Communication Management, Macromedia University of Applied Sciences, Munich, Germany; Master of Science in International Business Communications, Asia Pacific Uni-versity of Technology and Innovation (APU), Kuala Lumpur, Malaysia; Falmouth University MA in Marketing and Digital Communications, Falmouth, United Kingdom; MSc in Marketing Communi-cations Management, Oxford Brookes University, UK. Քանի որ սույն մասնագիտացումն իր մեջ ներառում է գիտելիքի երեք ոլորտ՝ տնտեսա­գիտություն և կառավարում, մարքեթինգային հաղորդակցություն, միջմշակութային հա-ղորդակցություն, ապա միջազգային ծրագրային պահանջները, նպատակները և վերջնար-դյունքները տարբեր են՝ կախված այն բանից, թե վերոնշյալ ոլորտներից որին է տրվում առաջնությունը: Տվյալ դեպքում նախապատվությունը առավելապես տրվելու է գործարար հաղորդակցության միջմշակութային հայեցակերպին:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am