Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Արևելագիտության ֆակուլտետ
  4. Ադրբեջանագիտություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Ադրբեջանագիտություն

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
022801.05.6 - Արևելագիտություն
Մասնագիտացումը՝
022801.05.6 - Ադրբեջանագիտություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Արևելագիտության բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Դիմորդների ընդունելությունն իրականացվում է ՀՀ Կառավարության հաստատած «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերի) կարգ»-ի համաձայն։
2. Ծրագրի նպատակները
1.պատրաստել ադրբեջաներենի և թուրքերենի գրական, գիտական, խոսակցական բառապաշարին տիրապետող մասնագետներ,
2.ձևավորել հստակ պատկերացում Ադրբեջանի, ինչպես նաև հարավկովկասյան և մերձավորարևելյան տարածագոտիների պատմության և արդի քաղաքականության հիմնահարցերի մասին
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • Լուսաբանելու թյուրքալեզու պետությունների Ադրբեջանի Հանրապետության պատմության հիմնահարցերը:
  • Քննարկելու թյուրքական ու մուսուլմանական մշակութային արեալի՝ միջգիտակարգային ուսումնասիրման ժամանակակից մեթոդաբանական մոտեցումները և ծառայեցնելու դրանք ՀՀ պետական շահերին:
  • Ներկայացնելու տեղեկատվություն թյուրքական լեզուների, մասնավորապես ադրբեջաներենի պատմության, հնչյունական, քերականական, բառապաշարային առանձնահատկությունների մասին:
  • Ներկայացնելու տեղեկատվություն գրականագիտության, համաշխարհային և թյուրքալեզու ժողովուրդների գրականության պատմության վերաբերյալ:
  • Ներկայացնելու գիտական տեղեկատվություն թյուրքական ժողովուրդների ծագումնաբանության, թյուրքալեզու պետությունների աշխարհագրական միջավայրի առանձնահատկությունների մասին:
  • Միջմշակութային և ազգամիջյան հարաբերությունների ներդաշնակման, ՀՀ համար առաջնահերթություն ներկայացնող խնդիրների ընկալման և համապատասխան նախադեպերի քննության հենքի վրա մասնակցելու «թյուրքական աշխարհի» և հայության հաղորդակցման մեխանիզմների մշակմանը:
  • Կիրառելու ադրբեջաներենի և թուրքերենի քերականական և հնչյունական համակարգերի ու բառապաշարի (մասնավորապես՝ եզրաբանության) առանձնահատկությունների իմացությունը:
  • Օգտագործելու ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները թյուրքագիտության տարբեր բնագավառներում:
  • Ծավալելու ինքնուրույն մասնագիտական (թարգմանչական) գործունեություն, ինչպես նաև իրականացնել հետազոտական ու վերլուծական աշխատանքներ ակադեմիական ոլորտում:
  • Ձևակերպելու բանավոր և գրավոր խոսքը հայերեն և ադրբեջաներեն (տրամաբանորեն ճիշտ, փաստարկված և հստակ):
  • Կիրառելու արևելագիտության (թյուրքագիտության) բնագավառի (Թուրքիայի, Ադրբեջանի, այլ թյուրքալեզու պետությունների և ժողովուրդների) պատմության, լեզուների, գրականության, մշակույթի, քաղաքական համակարգերի մասին հիմնարար գիտելիքները:
  • Վերլուծելու թյուրքալեզու ժողովուրդների գրականության (մասնավորապես օսմանյան և թուրքական գրականության) պատմության փուլերը:
  • Իրականացնելու ադրբեջաներենի և այլ թյուրքական լեզուների իմացություն և պրակտիկ հմտություններ պահանջող գիտամանկավարժական, թարգմանչական ու վերլուծական գործունեություն։
  • Տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվություն ստանալու և վերլուծելու` դրսևորելով քննադատական վերլուծություն,
  • Կիրառելու գիտելիքները պրակտիկայում, ձևակերպելու և լուծելու մասնագիտական խնդիրներ, ներկայացնելու հետազոտական աշխատանքների արդյունքները,
  • Կատարելու թիմային աշխատանք,
  • Պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերը:
4. Գնահատման ձևերը
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատես­ված դաս­­­ըն­­թաց­ների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածա­վալից, պա­­­րապ­­մունքի ձևից, դասավանդ­ման մեթոդներից և հաշվի առ­նե­լով դաս­ընթացի կա­րևո­րու­թյունը ուսանողի մաս­նա­գի­տա­կան գի­տելիք­նե­րի և կարողու­թյուն­ների ձևա­վորման մեջ՝ դաս­ըն­թացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1.եզրափակիչ գնահատումով,
2.առանց եզրափակիչ գնահատման,
3.առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
ԵՊՀ-ում ուսանողի ուսումնառության ար­դյունքների գնահատ­ման համար կի­րառվում է 20-միավորանոց սանդղակը:
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատ­կացվող միավորները (արտա­հայտված տոկոսներով) ընտրում է դասավանդող դասախոսը՝ ելնելով դաս­ընթացի դա­սա­վանդ­ման, ուսումնառության ձևերից ու ակնկալվող կրթա­կան վերջ­նարդ­յունքների բնույթից, և հաստատում է ամբիոնը: Գնահատումների և քննություն­ների անց­կաց­ման ձևերը նշվում են տվյալ կրթական ծրագրի մաս­նա­գրում՝ դասըն­թացի (ուսումնական մոդուլի) համառոտագրում: Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղա­դրիչ­ներ են 2 ըն­թացիկ և եզրափակիչ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթա­ցիկ ստու­գումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն մեկն ընտ­րում է դասա­վանդող դասախոսը: Առանց եզրափակիչ գնահատման կարող են լինել հիմնականում փոքրածավալ մասնա­գիտական դասընթացները: Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղա­դրիչներ են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթա­ցիկ ստուգումներ, ինք­նուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն եր­կուսն ընտ­­րում է դասավանդող դասախոսը: Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման կարող են լինել հիմնականում փոք­րածավալ մասնագիտական դասընթացները: Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի գնա­հատ­ման պարտադիր բաղա­դրիչ­ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղա­դրիչ­ներից (ընթա­ցիկ ստուգում­ներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցու­թյուն) առնվազն եր­կուսն ընտ­­րում է դասա­վան­դող դասախոսը:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Շրջանավարտները կարող են իրենց մասնագիտական գիտելիքները կիրառել և´ պետական, և´ մասնավոր սեկտորներում: Մասնավորապես` ՀՀ Նախագահի աշխատակազմում, ՀՀ արտաքին գործերի, պաշտպանության, սփյուռքի, մշակույթի նախարարություններում, ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայությունում, գիտական, վերլուծական ոլորտներում, հեռուստառադիոընկերություններում, տուրիզմի, բիզնեսի ոլորտում: Շրջանավարտների մի մասը հնարավորություն ունի գիտակրթական գործունեություն ծավալելու ՀՀ այնպիսի կարևոր գիտական կենտրոններում, ինչպիսիք են Գիտությունների Ազգային Ակադեմիան, Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանը, Երևանի պետական համալսարանը և այլ պետական ու մասնավոր բուհեր, գիտահետազոտական ինստիտուտներ:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսներն են տպագիր, էլեկտրոնային, համացանցային և տեսաձայնային նյութերը, ինչպես նաև այնպիսի տեխնիկական միջոցներ ինչպիսիք են էլեկտրոնային գրատախտակները, համակարգիչը, պրոյեկտորը, ձայնագրիչը, որոնցով ապահովված է Արևելագիտության ֆակուլտետը:
Ծրագրի իրականացումն առավել դյուրին և արդյունավետ կարող է դառնալ օտար լեզուների խորացված ուսումնասիրությունն ապահովող լինգոֆոնային լսարանի առկայության պարագայում։
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
1.ՀՀ բուհական համակարգում ներդրված և Բոլոնիայի գործընթացից բխող, Հայաստանում տեղայնացված չափորոշիչներ, ԵՊՀ զարգացման ռազմավարական ծրագիր (2016-2020թթ.):

2.Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին ՀՀ օրենքը (ընդունված է 2004 թվականի դեկտեմբերի 14-ին)

Բացի այդ, նեղ մասնագիտական առումով սույն ծրագրի մշակման և վերամշակման համար կիրառվել են՝
1. Концепции современного востоковедения, Санкт-Петербург, 2009.
2. Главы из истории московского востоковедения: Лазаревский институт, Московский институт востоковедения, МГИМО, Москва, 2015.
3. Симонян А., Сафарян А., Об изучении вопросов тюркской филологии в Армении, Актуальные вопросы отечественной и зарубежной иранистики международная научно-практическая конференция, Казань, 15-16 мая 2015 года, стр. 244-249.
4. Сафарян А., Мелконян Р., Погосян Н., О преподавании турецкого языка в Ереванском государственном университете, Язык и культура в эпоху интеграции наунного знания и профессионализации образования, Материалы международной наунно-практиеской конференции, Пятигорск, 2017, стр. 294-298.
5.Սաֆարյան Ա., Գալշոյան Ս., Հայ ուսանողներին թուրքերենի դասավանդման որոշ առանձնահատկությունների մասին, «Արևելագիտության հարցեր» գիտական հոդվածների ժողովածու, հատոր 13, Երևան, 2018:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
●Դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (լեզվական խմբերի համար՝ օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
●Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
●Տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
●Հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
●Լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
●Հետազոտական արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
●Օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B2 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
●Բազային համակարգչային հմտություններ (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում),
●Ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
●Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ։
Այլ կարողություններ
●Հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
●Թիմային աշխատանք կատարելու ունակություն։
Մասնագիտական կարողություններ
●Հումանիտար մտքի ուսումնասիրության ժամանակակից մեթոդներն ու մոդելները վերլուծելու կարողություն,
●Թյուրքագիտության՝ որպես հումանիտար մի շարք գիտակարգերի հետազոտական մոտեցումներն օրգանապես համակցող գիտության մեթոդաբանական հիմքերը, հայեցակարգերը, տարածաշրջանին առնչվող գլոբալ և լոկալ հիմնախնդիրները հետազոտելու կարողություն,
●Արևելագիտություն ու, մասնավորապես, թյուրքագիտության բնագավառները կազմող հիմնական գիտակարգերի և գիտական հարացույցների իմացություն,
●Տարածագոտու ընդհանուր պատմամշակութային, էթնիկ և սոցիոլեզվական պատմական ու ժամանակակից պատկերը վերլուծելու կարողություն,
●Թյուրքալեզու երկրների ու ժողովուրդների մշակութային արեալի՝ միջգիտակարգային ուսումնասիրման ժամանակակից մեթոդոբանական մոտեցումները հետազոտելու և տարածաշրջանային ինտեգրացին գործընթացների առանձնահատկությունները վերհանելու կարողություն,
●Թուրքերենի ու ադրբեջաներենի հնչյունաբանական, ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունների իմացություն (լեզվական դասընթացներում դասավանդողների համար),
●Թուրքերենի ու ադրբեջաներենի համաժամանակյա և/կամ հերթականությամբ թարգմանության կարողություն (լեզվական դասընթացներում դասավանդողների համար)։
2.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
●Գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտության (մասնավորապես՝ թյուրքագիտության) ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
●Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական հոդվածի հրատարակություն գրախոսվող պարբերականում և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
●Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների,
●Թուրքերենի ու ադրբեջաներենի դասավանդելու համար առնվազն C1 մակարդակին համապատասխան իմացություն։
Մանկավարժական փորձ
●Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
●Վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական և/կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
●Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ մասնագիտական կամ հարակից ոլորտներում։
Այլ պահանջներ
●Դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
Ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4.0 (գործող դասախոսների համար):

9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
ԵՊՀ թյուրքագիտության ամբիոնի դասախոսները, ասպիրանտները և ուսանողները համագործակցում են թյուրքալեզու պետությունների առաջատար համալսարանների (մասնավորապես Մահթումկուլիի անվան համալսարանի (Թուրքմենստան), Աստանայի Լ. Ն. Գումիլյովի անվան ազգային համալսարանի (Ղազախստան)) և ՌԴ առաջատար թյուրքագիտական կենտրոնների (Մ. Վ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարան, Սանկտ-Պետերբուրգի համալսարան, Կազանի դաշնային համալսարան), մշակութային կազմակերպությունների հետ:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am