Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
031804.01.7 - Հասարակայնության հետ կապեր
Մասնագիտացումը՝
031804.01.7 - Հասարակայնության հետ կապեր
Շնորհվող որակավորումը՝
Հասարակայնության հետ կապերի մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
Ընդհանուր կրթական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
2201 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
· ձևավորել պատկերացում մարքեթինգի տեխնոլոգիական լանդշաֆտի վերաբերյալ,
· ներկայացնել թվային մարքեթինգում տվյալների հավաքման և վերլուծության գործիքակազմն ու դրա հնարավորությունները, · ներկայացնել արդի տեխնոլոգիաները, որոնց կիրառությունը փոխում է մարքեթինգի ոլորտը (LLM և generative կոնցեպտով աշխատող արհեստական բանականություն), · ծանոթացնել վիզուալ հաղորդագրություն և ստեղծագործական կոնտենտ ստեղծելու համար նախատեսված և մասնագիտական լայն կիրառություն ունեցող ծրագրերին։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. պատկերացում կազմել թվային մարքեթինգի տեխնոլոգիական լանդշաֆտի վերաբերյալ, 2. կցել վերլուծական գործիքները (այդ թվում նաև manual tracking) կայքին և կատարել հավաքված տվյալների վերլուծություն, համադրել ու ցուցադրել դրանք Looker Studio-ի միջոցով, 3. ստեղծել գովազդային արշավներ սոցիալական ցանցերում և որոնողական համակարգերում, 4. Կիրառել արհեստական բանականության գործիքակազմը մարքեթինգային գործընթացների օպտիմալացման նպատակով, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. Google Analytics 6. Google Looker Studio 7. Google Tag Manager 8. Adobe CC (ներածական) 9. Meta business (Instagram + Facebook գովազդներ և հաշիվների կառավարում) 10. Midjourney generative AI 11. Chat GPT 12. Google Bard 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ձևավորել պատկերացում մարքեթինգի տեխնոլոգիական լանդշաֆտի վերաբերյալ,
· ներկայացնել թվային մարքեթինգում տվյալների հավաքման և վերլուծության գործիքակազմն ու դրա հնարավորությունները, · ներկայացնել արդի տեխնոլոգիաները, որոնց կիրառությունը փոխում է մարքեթինգի ոլորտը (LLM և generative կոնցեպտով աշխատող արհեստական բանականություն), · ծանոթացնել վիզուալ հաղորդագրություն և ստեղծագործական կոնտենտ ստեղծելու համար նախատեսված և մասնագիտական լայն կիրառություն ունեցող ծրագրերին։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. նախագծային մեթոդ
2. համագործակցային ուսուցում 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. 1-ին ընթացիկ հարցում. անցկացվում է համակարգչով, հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը`համապատասխանաբար 1,1,1,1 միավոր:
2. 2-րդ ընթացիկ հարցում. անցկացվում է համակարգչով, հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը`համապատասխանաբար 1,1,1,1 միավոր: 3. Ստուգարքային գնահատումն իրականացվում է 2 ընթացիկ հարցումների արդյունքների հիման վրա 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Մարքեթինգի տեխնոլոգիական լանդշաֆտի ներկայացում
2. վերլուծական գործիքակազմի ներկայացում 3. Վերլուծական գործիքների կցում 4. Manual tracking-ի ստեղծում GTM-ի միջոցով 5. GTM-ի փոփոխականների (variables), ձգանների (triggers), պիտակների (tags) ներկայացում 6. Թվային մարքեթինգի տերմինաբանական բառարանի ներկայացում 7. Տվյալների վերլուծույթուն 8. LLM կոնցեպտը արհեստական բանականությունում 9. Generative AI կոնցեպտը արհեստական բանականությունում 10. Մարքեթինգային ռազմավարության և տարբեր տեքստերի մշակումը՝ արհեստական բանականության օգնությամբ 11. Տեսողական կոնտենտի ստեղծում՝ արհեստական բանականության միջոցով։ |
||
2201 | Կարիերայի կառավարում | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1306/Մ04
1. Դասընթացի նպատակ
· Ծանոթացնել ուսանողներին կարիերայի կառավարման սոցիալական հոգեբանության ոլորտի հիմնական հասկացությունների հետ։
· Ձևավորել անձնային աճի տեսանկյունից կարիերայի նշանակության և կարիերայի կառուցման հնարավոր պրակտիկայի մասին ամբողջական պատկերացում։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Բովանդակային առումով սահմանելու և մեկնաբանելու այնպիսի հասկացություններ ինչպիսիք են՝ կարիերան, կառավարումը, կարիերայի կառավարումը՝ հոգեբանական տեսանկյունից։ 2. Վերլուծելու կարիերայի այն գործընթացների և գործոնների յուրահատկությունը, որոնք ազդեցիկ են կարիերայի ընթացքի վրա։ 3. Իմանալու կարիերայի կառավարման ուսումնասիրման հիմնական ուղղությունները 4. Հասկանալու կարիերայի գործընթացի մեխանիզմները և հաջող կարիերա կառուցելու միջոցները և մեթոդները։ 5. Հասկանալու կարիերայի պլանավորման հոգեբանական օրինաչափությունները, կարիերային աճի հաջողության/ անհաջողության պատճառները և պայմանները։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. Նախագծելու կարիերայի կառավարման մեխանիզմները կազմակերպությունում տարանջատելու։ 2. Կայացնելու որոշումներ կարիերայի կառավարման տեսանկյունից բարդ իրավիճակներում՝ հոգեբանության շրջանակում։ (կոնֆլիկտ, անորոշություն, ժամանակի սահմանափակում և այլն) 3. Անցկացնելու հետազոտություններ կարիերայի կառավարման ոլորտում գ. ընդհանրական կարողություններ 1. Աշխատելու փոքր խմբերի հետ 2. Անցկացնելու անձի կարիերայի աճի հոգեբանական դիագնոստիկա 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· Ծանոթացնել ուսանողներին կարիերայի կառավարման սոցիալական հոգեբանության ոլորտի հիմնական հասկացությունների հետ։
· Ձևավորել անձնային աճի տեսանկյունից կարիերայի նշանակության և կարիերայի կառուցման հնարավոր պրակտիկայի մասին ամբողջական պատկերացում։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· գործնական պարապմունքներ
· սեմինար-քննարկումներ · գրականության ինքնուրույն վերլուծություն · վարժություններ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Ներածություն.կարիերայի կառավարման ուսումնասիրման համակարգային մոտեցում։
2. Կարիերայի գործոնների ուսումնասիրում. սոցիալ-հոգեբանական դիտանկյուն։ 3. Ծանոթություն գործնական կարիերայի կառավարման մեթոդների և մեխանիզմների հետ. անձնակազմի կառավարում։ 4. Գործնական կարիերայի կառավարում. կարիերայի անհատական պլանավորում։ 5. Կարիերայի կողմնորոշման դիագոնստիկայի մեթոդներ և կարիերայի ուղեկցման և զարգացման տեխնոլոգիաներ |
||
2201 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2203/Մ02
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին տրամադրել տեսական և կիրառական գիտելիքներ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ,
· ուսուցանել սոցիոլոգիական հետազոտության քանակական և որակական տեղեկատվության ստացման մեթոդները և տվյալների վերլուծության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու հետազոտության մեթոդները՝ ըմբռնելով դրանց իմացաբանական, տեսական և մեթոդաբանական առանձնահատկությունները և կիրառման դեպքերը, 2. ընտրելու համապատասխան մեթոդներ` կախված հետազոտության հիմնախնդրից և նպատակից, 3. մատնանշելու սոցիոլոգիական հետազոտության մեթոդներով ստացվող տեղեկատվության վերլուծության ընթացակարգն ու ռազմավարությունը. բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. կառուցելու հետազոտական ծրագիր, մշակելու հետազոտության իրականացման և կազմակերպման սկզբունքները, ախտորոշելու սոցիոլոգիական հիմնախնդիրները, 2. ճշգրտորեն ընտրելու հետազոտական համապատասխան մեթոդաբանություն, գրագետ համադրելու հետազոտության նպատակից բխող մեթոդներ, ձևավորելու հետազոտության ընտրանք, մշակելու դիտարկման միավորների ընտրության չափանիշներ, 3. կիրառելու սոցիոլոգիական տեղեկատվության հավաքման քանակական և որակական մեթոդներ, վերլուծելու և մեկնաբանելու սոցիոլոգիական տեղեկատվությունը, կազմելու հետազոտության արդյունքների ամփոփ հաշվետվություններ. գ. ընդհանրական կարողություններ 1. նախագծելու սոցիոլոգիական հետազոտության ծրագիր, 2. վերլուծելու փաստեր և կատարելու հետևություններ, ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու ունեցած գիտելիքները: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին տրամադրել տեսական և կիրառական գիտելիքներ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ,
· ուսուցանել սոցիոլոգիական հետազոտության քանակական և որակական տեղեկատվության ստացման մեթոդները և տվյալների վերլուծության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություններ և գործնական պարապմունքներ,
· ուսուցողական պրակտիկ նպատակ հետապնդող ոչ ծավալուն դաշտային աշխատանքների իրականացում, · լսարանային և արտալսարանային ծանրաբեռնված աշխատանք, որը ներառում է հանձնարարված գրականության ընթերցում, մասնակցություն քննարկումներին, վերլուծություններ, հետազոտության ծրագրի մշակում և ներկայացում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Հետազոտության հասկացությունը և տեսակները:
2. Հետազոտական ծրագրի մշակման առանձնահատկությունները: 3. Հետազոտության նպատակի սահմանումը: 4. Սոցիալական երևույթների չափելիությունը. հետազոտական ինդիկատորները: 5. Վերլուծական միավորների ընտրությունը և ընտրանքը: 6. Քանակական և որակական մեթոդների առանձնահատկությունները: 7. Տեղեկատվության մշակումը, վերլուծությունը: 8. Տեղեկատվության մշակման մեթոդները և գործիքները (SPSS, Nvivo և այլն): 9. Հաշվետվության կառուցվածքը և կազմելու առանձնահատկությունները: |
||
2201 | Ձեռնարկատիրություն | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1005/Մ05
1. Դասընթացի նպատակ
· տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև բիզնեսի զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ և իմացություն,
· ուսուցանել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմունքներն ու բիզնեսի վարման հմտությունները, · տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության վերլուծական, բիզնես պլանների մշակման և այլ կարևոր կարողություններ, որոնք կարող են օգտակար լինել շրջանավարտի մասնագիտական կարիերայի ընթացքում: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· սահմանելու ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և հիմնական հասկացությունները, բիզնեսի համակարգային առանձնահատկությունները և մոդելային բնորոշիչները, բիզնեսի փուլային զարգացման բնորոշիչները և առանձնահատկությունները, · ներկայացնելու ձեռնարկատիրական գործունեության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման ինչպես տեսա-գործնական, այնպես էլ կիրառական ասպեկտները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · վերլուծելու և տարբերակելու բիզնեսի համակարգերն ու տիպերը, գտնելու բիզնեսի զարգացման համարժեք մոտեցումները, ընտրելու ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմքերը և դրանց կիրարկման ձևերը, · գնահատելու ՀՀ-ում բիզնես իրավիճակը և գործարար միջավայրը, ներկայացնել բիզնեսի զարգացման հնարավորությունները և խնդիրներն ու ռիսկերը, կանխատեսելու բիզնեսի զարգացման հնարավորություններն ու հեռանկարները, · օգտվելու բիզնես-պլանների մշակման գործիքներից, օգտվելու Պորտերի մրցակցային հինգ ուժերի և SWOT վերլուծական գործիքներից և կատարելու բիզնես նախագծի արդյունավետության և նպատակահարմարության գնահատում, կատարելու բիզնես հաշվարկներ, գնահատելու հնարավոր ֆինանսավորման աղբյուրները, ներկայացնելու բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման իրավական, կազմակերպա-տնտեսական, կառավարչական մեխանիզմները, · գործնականում մշակելու անհատական բիզնես պլաններ և նախագծել start-up բիզնեսներ, կատարելու դրանց գործնական կիրառման հնարավորությունների գնահատում ՝ կոնկրետ դեպքի համար։ գ. ընդհանրական կարողություններ · օգտվելու տեղեկատվական-վերլուծական տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, միջազգային կազմակերպությունների տարեկան զեկույցներ, կատարել անհրաժեշտ վերլուծություններ և այլն, · իրականացնելու գործարարության խաղարկային ներկայացումներ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև բիզնեսի զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ և իմացություն,
· ուսուցանել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմունքներն ու բիզնեսի վարման հմտությունները, · տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության վերլուծական, բիզնես պլանների մշակման և այլ կարևոր կարողություններ, որոնք կարող են օգտակար լինել շրջանավարտի մասնագիտական կարիերայի ընթացքում: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություններ
· սեմինարներ · քննարկումներ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Ձեռնարկատիրության էությունը և ձեռնարկատիրության տեսության զարգացման փուլային բնորոշիչները: 2. Ձեռնարկատիրության որոշումների կայացման գործընթացը. ձեռնարկատիրական հաշվարկներ: 3. Ձեռնարկատիրական գործունեության ֆինանսավորման աղբյուրները և ձևերը: 4. Ձեռնարկատիրական գործունեության համընդհանուր բնույթը և տրամաբանությունը: 5. Ձեռնարկատիրական գործողությունների տրամաբանությունը և ձեռնարկատիրական գործընթացը: 6. Ձեռնարկատիրության տեսակները և դրանց չափորոշիչները: 7. Բիզնեսի ռազմավարական զարգացումը և բիզնես ռազմավարությունը: 8. Բիզնեսի ռազմավարական կառավարումը. էությունը և իրագործման փուլային առանձնահատկությունները: 9. Ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպում. բիզնես պլան: |
||
2201 | Նախագծերի կառավարում և գնահատում | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ03
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային,
· սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, · ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. բացատրելու նախագծերի կառավարման մեթոդները 2. հիմնավորելու նախագծերի պլանավորման վերաբերյալ մոտեցումները, 3. ներկայացնելու նախագծերի գնահատման չափորոշիչները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. իրականացնելու կարիքների գնահատում, 5. իրականացնելու նախագծի հայեցակարգի, գործընթացի և արդյունքների գնահատում, 6. իրականացնելու ՈՒԹՀՌ (SWOT) և ճեղքվածքի (Gap) վերլուծություն, 7. մշակելու նախագծեր, գ. ընդհանրական կարողություններ օգտագործելու կարիքների և նախագծերի գնահատման արդյունքները հասարակության զարգացման և կատարելագործման ուղղությամբ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային,
· սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, · ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· Դասախոսություն · Սեմինար · Անհատական հանձնարարություններ և համակարգչային ներկայացումներ։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Փոփոխությունների տեսլական
2. Ռազմավարական պլանավորում 3. Նախագիծ և ծրագիր 4. Նախագծի մեյնսթրիմինգներ 5. Նախագծի պլանավորման, կառավարման և գնահատման շրջափուլը 6. Նախագծի իրականացման այլընտրանքները 7. Ռիսկերի գնահատումը 8. Շահագրգիռ կողմերի գնահատում 9. Նախագծի արդյունքները՝ Output, Outcome, Impact 10. Նախագծի տրամաբանական շրջանակը 11. Նախագծի կառավարման փուլերը 12. Նախագծերի գնահատումը, գնահատման չափորոշիչները 13. Գնահատման հավաստիությունը և հուսալիությունը 14. Գնահատման դժվարությունները 15. Կառուցողական գնահատում և մոնիթորինգ 16. Մոնիթորինգի ցուցիչների մշակում 17. Մարդկանց թրաֆիքինգի ցուցիչներ 18. Input, Activity, Output, Outcome, Impact ցուցիչներ 19. Հանրագումարային գնահատում 20. Նախագծի գործընթացի գնահատում 21. Նախագծի ազդեցության գնահատումը 22. Պլանավորման-գնահատման շրջափուլը 23. Գնահատման մշակույթը և էթիկական 24. Մոնիթորինգի և գնահատման սինթեզը նախագծի ցիկլի հետ 25. Մոնիթորինգի և գնահատման համար տվյալներ. տվյալների պահանջ և օգտագործում, տվյալների աղբյուրներ, ընթացիկ մշտադիտարկման տվյալների օգտագործում 26. Տվյալների հավաքման մեթոդներ 27. Տվյալների վերլուծություն և վիզուալիզացիա |
Մասնագիտական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
2201 | Հասարակայնության հետ կապերի տեսություն և մեթոդաբանություն | 6 |
1 ին՝աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ02
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք հասարակայնության հետ կապերի որպես առանձին մասնագիտական ոլորտի առաջացման նախադրյալների, զարգացման պատմության վերաբերյալ,
· ուսանողները տրամադրել գիտելիքներ գործառնության մոդելների վերաբերյալ, · ուսանողները տրամադրել գիտելիքներ ժամանակակից սոցիալական և PR տեսությունների, հայեցակարգերի և մեթոդաբանական սկզբունքների վերաբերյալ: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա.(մասնագիտական գիտելիք և իմացություն)
1. քննարկելու հասարակայնության հետ կապերի զարգացման և կայացման պատմական ընթացքի առանձնահատկությունները, 2. քննարկելու PR-ի ժամանակակից տեսությունների և մոդելների հիմնական մեթոդաբանական մոտեցումներն ու սկզբունքները, 3. մեկնաբանելու հասարակագիտական հիմնարար և մասնավոր` սոցիոլոգիական, մենեջմենթի, քաղաքագիտական, սոցիալ-հոգեբանական, սոցիալ-տնտեսական և այլն տեսությունները, որպես PR-գգործունեության տեսամեթոդաբանական հենք: բ.(գործնական մասնագիտական կարողություններ) 1. կիրառելու զանգվածային և հաղորդակցման գործընթացների, սոցիալական փոխգործունեության և դրսևորման ձևերի վերլուծության մեթոդները, 2. մշակելու և իրականացնելու ճգնաժամային, կոնֆլիկտային իրավիճակների կանխատեսում, ճգնաժամային իրավիճակների մեղմացման և հաղթահարմանն ուղղված հատուկ PR-միջոցառումներ, 3. տեղայնացնելու ժամանակակից տեսություններում և տարբեր PR-մոդելների շրջանականերում կիրառվող վերլուծական և մեկնաբանողական հնարքները գ. (ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ) 1. արդյունավետորեն օգտվելու տարատեսակ աղբյուրներից (գիտական գրականություն, ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և այլն) 2. ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները 3. գնահատել ընթացիկ տեղեկատվական և հաղորդակացական գործընթացները: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք հասարակայնության հետ կապերի որպես առանձին մասնագիտական ոլորտի առաջացման նախադրյալների, զարգացման պատմության վերաբերյալ,
· ուսանողները տրամադրել գիտելիքներ գործառնության մոդելների վերաբերյալ, · ուսանողները տրամադրել գիտելիքներ ժամանակակից սոցիալական և PR տեսությունների, հայեցակարգերի և մեթոդաբանական սկզբունքների վերաբերյալ: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն
2.քննարկում 3. պրեզենտացիաներ 4. ռեֆերատներ, զեկուցումներ, էսսեներ. 5. դերային խաղեր 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ բանավոր քննություն 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Յուրաքանչյուր հարցատոմս պարունակում է երեք հարց, որոնցից առաջին և երկրորդ հարցերը կարող են գնահատվել առավելագույնը 2 միավոր, երրորդը՝ 3 միավոր: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Երկու ընթացիկ քննություններ՝ գրավոր քննություն՝ յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով։ Միավորների քայլը՝ 0.5: 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1.Ներածություն: Մեթոդաբանության դերը գիտության կառուցվածքում: Սոցիալական գիտություններ՝ տեսական և պրակտիկ գիտելիք:
2. PR-ի առաջացման նախադրյալները և զարգացման պատմական ընթացքը. 3. PR-ի զարգացման ժամանակագրությունը ըստ Ջ.Գրունիգի և Թ.Հանտի. 4. PR- ի մենախոսական մոդելների էությունը՝ Publicity and News Agency մոդելները PR-ում` Փ.Բարնումի և Այվի Լիի ներդրումը մասնագիտության զարգացման գործում, 5. Հասարակայնության հետ կապերի երկխոսական մոդելների զարգացումը՝ երկկողմանի ասիմետրիկ և երկկողմանի սիմետրիկ մոդելները PR-ում. 6. Է.Բերնայսի ներդրումը PR-ի զարգացման հարցում: 7. PR-գործունեությունը մեկնաբանող ժամանակակից հաղորդակցման և սոցիալական տեսությունները: 8. PR - գործունեության մեթոդաբանական սկզբունքները: |
||
2201 | PR արշավների նախագծում | 6 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ3
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք PR-արշավների նախագծման, իրականացման, գնահատման մոտեցումների վերաբերյալ:
· ուսանողների մոտ զարգացնել PR-մասնագետի համար անհրաժեշտ պրակտիկ հմտություններ՝ PR - նախագծի (միջոցառման, լրատվամիջոցնարի հետ աշխատանքի, հետազոտության) պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման միջոցով: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա.(մասնագիտական գիտելիք և իմացություն)
1. քննարկելու և վերլուծելու PR-ի հիմնական հասկացությունները, 2. մեկնաբանելու կազմակերպությունների և հասարակայնության միջև արդյունավետ հաղորդակցությունների հաստատմանն ուղղված PR-ռազմավարությունների մշակման, PR-նախագծերի պլանավորման և ներկայացման սկզբուներն ու մոտեցումները, բ. (գործնական մասնագիտական կարողություններ) 1. մշակելու կազմակերպությունների կատարած աշխատանքների և ծրագրերի վերաբերյալ լայն հասարակայնության տեղեկացմանն ուղղված PR ծրագրեր 2. մշակելու և ներկայացնելու կազմակերպությունների և հասարակայնության միջև արդյունավետ հաղորդակցությունների հաստատմանն ուղղված PR-ռազմավարություններ, պլանավորելու PR-նախագծեր, 3. գործնականում իրականացնելու տարբեր բնույթի PR-արշավներ 4. մշակելու տեղեկատվական փաթեթներ (PR-փաստաթղթերի) և կազմակերպել համապատասխան միջոցառումներ` ուղղված կազմակերպությունների կատարած աշխատանքների և ծրագրերի վերաբերյալ լայն հասարակայնության տեղեկացմանը, գ.(ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ) 1. աշխատելու և իրականացնելու թիմային աշխատանք, 2. իրականացնելու ծրագրերի պլանավորում` գնահատելով անհրաժեշտ ռեսուրսները, 3. իրականացնել ժամանակային ռեսուրսների պլանավորում և կառավարում 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք PR-արշավների նախագծման, իրականացման, գնահատման մոտեցումների վերաբերյալ:
· ուսանողների մոտ զարգացնել PR-մասնագետի համար անհրաժեշտ պրակտիկ հմտություններ՝ PR - նախագծի (միջոցառման, լրատվամիջոցնարի հետ աշխատանքի, հետազոտության) պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման միջոցով: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն
2. քննարկում 3. պրեզենտացիաներ 4. պրակտիկ նախագծեր 5. դերային խաղեր 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ բանավոր քննություն 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Յուրաքանչյուր հարցատոմս պարունակում է երեք հարց, որոնցից առաջին և երկրորդ հարցերը կարող են գնահատվել առավելագույնը 2 միավոր, երրորդը՝ 3 միավոր: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Երկու ընթացիկ քննություններ՝ գրավոր քննություն՝ յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով։ Միավորների քայլը՝ 0.5: 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ 4. Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Ներածություն: PR արշավի ընթացակարգերն ու փուլերը, PR-առաջարկի ձևակերպում:
2 PR - նախագծի նախնական պլանավորում, ժամանակացույցի ստեղծում, հիմնախնդրի սահմանում: Հասարակայնության տարբեր խմբերի տիպաբանում, թիրախային լսարանի առանձնացում. 3. PR -միջոցառումների կազմակերպում` կոնֆերանսների, շնորհանդեսների, մամլո-ասուլիսների կազմակերպման հիմնական սկզբունքները.. 4. Զանգվածային հաղորդակցություն և զանգվածային լրատվության միջոցների` տպագիր և էլեկտրոնային մեդիայի հետ աշխատելու սկզբունքներն ու ձևերը: 5. Տեղեկատվա-լրատվական նյութերի տրամադրման ձևերը` մամլո-ասուլիսի, շնորհանդեսի, մամլո-հաղորդա•րության պատրաստման, հատուկ հոդվածների (positon-paper, by-liner և այլն), հարցազրույցների իրականացման սկզբունքներն ու հմտությունները: 6. Առաջխաղացման ապահովումը համացանցում`. PR և Internet : |
||
2201 | Հետազոտությունները PR -ում և մարքեթինգում /անգլերեն լեզու/ | 6 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2203/Մ4
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին տրամադրել տեսական և կիրառական գիտելիքներ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ,
· ուսուցանել սոցիոլոգիական հետազոտության քանակական և որակական տեղեկատվության ստացման մեթոդները և տվյալների վերլուծության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. թվարկել հետազոտության մեթոդները՝ ըմբռնելով դրանց իմացաբանական, տեսական և մեթոդաբանական առանձնահատկությունները և կիրառման դեպքերը, 2. կախված հետազոտության հիմնախնդրից և նպատակից որոշել և ընտրել համապատասխան մեթոդներ, 3. որոշակիացնել սոցիոլոգիական հետազոտության մեթոդներով ստացվող տեղեկատվության վերլուծության ընթացակարգն ու ռազմավարությունը: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. պլանավորել և նախագծել հետազոտական ծրագիր, մշակել հետազոտության իրականացման և կազմակերպման սկզբունքները, ձևավորել հետազոտության ընտրանք, մշակել դիտարկման միավորների ընտրության չափանիշներ, 5. կիրառել սոցիոլոգիական տեղեկատվության հավաքման քանակական և որակական մեթոդներ, 6. վերլուծել և մեկնաբանել սոցիոլոգիական տեղեկատվությունը, կազմել հետազոտության արդյունքների ամփոփ հաշվետվություններ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 7. մասնակցել խմբային քննարկումներին՝ հիմնավորելով դիրքորոշումները, ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու ունեցած գիտելիքները: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին տրամադրել տեսական և կիրառական գիտելիքներ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ,
· ուսուցանել սոցիոլոգիական հետազոտության քանակական և որակական տեղեկատվության ստացման մեթոդները և տվյալների վերլուծության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. Դասընթացը բաղկացած է կիսով չափ դասախոսություններից և կիսով չափ գործնական պարապմունքներից:
2. Դասընթացի ենթադրում է ուսուցողական պրակտիկ նպատակ հետապնդող ոչ ծավալուն դաշտային աշխատանքների իրականացում: 3. Դասընթացը ենթադրում է լսարանային և արտալսարանային ծանրաբեռնված աշխատանք, որի ներառում է հանձնարարված գրականության ընթերցում, մասնակցություն քննարկումներին, վերլուծություններ, հետազոտության ծրագրի մշակում և ներկայացում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ բանավոր քննություն 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Յուրաքանչյուր հարցատոմս պարունակում է երեք հարց, որոնցից առաջին և երկրորդ հարցերը կարող են գնահատվել առավելագույնը 2 միավոր, երրորդը՝ 3 միավոր: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Երկու ընթացիկ քննություններ՝ գրավոր քննություն՝ յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով։ Միավորների քայլը՝ 0.5: 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Ի՞նչ է հետազոտությունը, որո՞նք են հետազոտության տեսակները, ո՞վ է հետազոտողը
2. Հետազոտական ծրագրի մշակման առանձնահատկությունները 3. Հետազոտության նպատակի սահմանում 4. Սոցիալական երևույթների չափելիություն. հետազոտական ինդիկատորներ 5. Վերլուծական միավորների ընտրություն և ընտրանք 6. Քանակական և որակական մեթոդների առանձնահատկությունները 7. Հարցման մեթոդ. տարատեսակները և կիրառման առանձնահատկությունները 8. Փաստաթղթերի վերլուծություն (ավանդական և կոնտենտ), ինտերնետը որպես փաստաթուղթ 9. Դիտարկման մեթոդ. տարատեսակները և կիրառման առանձնահատկությունները 10. Գիտափորձի իրականացման առանձնահատկությունները հասարակական գիտություններում 11. Հետազոտության իրականացման առանձնահատկություններ 12. Ինֆորմացիայի մշակում, վերլուծություն 13. Ինֆորմացիայի մշակման տեխնիկաներ, մեթոդներ և գործիքներ (SPSS, Nvivo և այլն) 14. Ինֆորմացիայի վերլուծության սկզբունքներն ու առանձնահատկությունները 15.Հաշվետվության կառուցվածքը և կազմելու առանձնահատկությունները |
||
2201 | Էլեկտրոնային մարքեթինգ և գովազդային հաղորդակցություն | 6 |
1-ին՝աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/ Մ 5
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին ծանոթացնել ժամանակակից էլեկտրոնային մարքեթինգի առանձնահատկություններին,
· ծանոթացնել էլեկտրոնային մարքեթինգի գոյություն ունեցող տեխնիկաներին, դրանց կիրառման առանձնահատկություններին, ժամանակակից էլեկտրոնային մարքեթինգի նպատակներին և խնդիրներին, էլեկտրոնային մարքեթինգի դրսևորման եղանակներին և օպտիմալ կիրառման հնարավորություններին, ներկայացնել գովազդի շրջանառման սխեմաները, գովազդային ժամանակակից հաղորդակցությունների կառոցվածքը: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա.(մասնագիտական գիտելիք և իմացություն)
1. ներկայցնել էլեկտրոնային մարքեթինգի և գովազդի հետ կապված խնդիրները, դրանք ուսումնասիրելու համար կիրառվող մեթոդները, տեսական ուղղությունները: 2. նկարագրել էլեկտրոնային մարքեթինգի և գովազդի տեխնիկաներն և գործիքները, դրանց սահմանափակումներն ու առավելությունները: բ.(գործնական մասնագիտական կարողություններ) 1. կիրառել էլեկտրոնային մարքեթինգի գոյություն ունեցող տեխնիկաները և գործիքները 2. կազմակերպել էլեկտրոնային մարքեթինգային և գովազդային արշավներ և վերլուծել արդյունքները: գ.(ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ) 1. հանդես գալ որպես խորհրդատու տարբեր գործունեության ոլորտներ ունեցող կազմակերպությունների, խմբերի և անհատների համար: օգտագործել համացանցային հարթակները սոցիալ-տնտեսական գործունեություն կազմակերպելիս և իրականացնելիս 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին ծանոթացնել ժամանակակից էլեկտրոնային մարքեթինգի առանձնահատկություններին,
· ծանոթացնել էլեկտրոնային մարքեթինգի գոյություն ունեցող տեխնիկաներին, դրանց կիրառման առանձնահատկություններին, ժամանակակից էլեկտրոնային մարքեթինգի նպատակներին և խնդիրներին, էլեկտրոնային մարքեթինգի դրսևորման եղանակներին և օպտիմալ կիրառման հնարավորություններին, ներկայացնել գովազդի շրջանառման սխեմաները, գովազդային ժամանակակից հաղորդակցությունների կառոցվածքը: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ,
2. անհատական առաջադրանքներ, 3. խմբային քննարկումներ 4. բանավեճեր 5. առանձին դեպքերի վերլուծություն 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ բանավոր քննություն 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Յուրաքանչյուր հարցատոմս պարունակում է երեք հարց, որոնցից առաջին և երկրորդ հարցերը կարող են գնահատվել առավելագույնը 2 միավոր, երրորդը՝ 3 միավոր: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Երկու ընթացիկ քննություններ՝ գրավոր քննություն՝ յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով։ Միավորների քայլը՝ 0.5: 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Էլեկտրոնային մաքեթինգի սահմանումը, ուղղվածությունը և նպատակները:
2. Անցումը դեպի էլեկտրոնայինի՝ մարքեթինգի զարգացումը: 3. Էլեկտրոնային մարքեթինգի կիրառման աճը պայմանավորող գործոնները: 4. Գովազդի մշակում և փորձարկում, գովազդային արշավներ: 5. Էլեկտրոնային գովազդ: 6. Էլ-փոստային և ֆորումային մարքեթինգ: 7. Բրենդինգը և բրենդի առաջխաղացումը համացանցում: 8. PR-ը և հեղինակության կառավարումը համացանցում: 9. Կայքերի մարքթինգային կառուցվաձքի մշակում: 10. Գործընկերային /աֆիլիատ/ մարքեթինգ, գործընկերային ծրագրերի կազմումը: 11. Էլեկտրոնային մարքեթինգը սոցիալական ցանցերում: 12. SEO օպտիմալացում (որոնողական համակարգերի օպտիմալացում) 13. Նախաարշավային հետազոտություններ: 14. Էլեկտրոնային արշավների ռազմավարությունները և իրականացումը: 15. Օնլայն շտեմարաններ և բազաներ: 16. Բլոգի ստեղծում և կառավարում: |
||
2201 | Ժամանակակից սոցիալական տեսություններ | 3 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2203/Մ6
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին ծանոթացնել Հասարակայնության հետ կապեր մասնագիտության արդի հիմնախնդիրներին,
· ուսանողների մոտ զարգացնել մեթոդաբանական պահանջներին և տեսական մտածողության ունակություններ: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ուսանողները ձեռք կբերեն գիտելիքներ մասնագիտության արդի հիմնախնդիրների վերաբերյալ, 2. ուսանողները ձեռք կբերեն գիտելիքներ տեսական սկզբունքների և մեթոդաբանական մշակումների վերաբերյալ, 3. ուսանողները ձեռք կբերեն գիտելիքներ տեսական մշակումների կիրառման հնարավորությունների և սահմանափակումների վերաբերյալ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ տարբեր իրավիճակների վերլուծության 1. տարբեր իրավիճակների վերլուծության միջոցով կզարգացնեն էմպիրիկ հետազոտությունների համար անհրաժեշտ իրենց ունակությունները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 1. օժտված կլինեն տեսական գիտելիքները պրակտիկորեն կիրառելու ունակությամբ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին ծանոթացնել Հասարակայնության հետ կապեր մասնագիտության արդի հիմնախնդիրներին,
· ուսանողների մոտ զարգացնել մեթոդաբանական պահանջներին և տեսական մտածողության ունակություններ: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ
2. ուսուցման ակտիվ մեթոդներ՝ անհատական առաջադրանքներ, խմբային քննարկումներ և այլն/ 3. Բանավեճ 4. Զեկուցում Պրեզենտացիաներ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ բանավոր քննություն 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Յուրաքանչյուր հարցատոմս պարունակում է երեք հարց, որոնցից առաջին և երկրորդ հարցերը կարող են գնահատվել առավելագույնը 2 միավոր, երրորդը՝ 3 միավոր: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Երկու ընթացիկ քննություններ՝ գրավոր քննություն՝ յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով։ Միավորների քայլը՝ 0.5: 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Թեմա 1. «Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրներ» դասընթացի առարկայական տիրույթը
Թեմա 2. Յ. Բոդրիյար. սպառողական հասարակություն, նշան և սիմուլյակր Թեմա 3. Մ. Ֆուկո. կառուցվածք, իշխանություն, սեքսուալություն Թեմա 4. Պ. Բուրդյե. սոցիալական կապիտալ, մրցակցություն, սոցիալական շերտավորում, դասակարգ, էլիտա Թեմա 5. Պ. Բերգեր, Թ. Լուկման. սոցիալական ինստիտուտներ, մշակույթ, կրոն Թեմա 6. Մ. Կաստելս. ցանցային հասարակություն, հանրություն, մասմեդիա Թեմա 7. Ն. Լուհման. համակարգ, հաղորդակցություն Թեմա 8. Ու. Բեկ. ռիսկ, աշխատանք և տնտեսություն |
||
2201 | Քաղաքական PR և իմիջմեյքինգ | 6 |
2 րդ՝գարնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ7
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք քաղաքական PR-ի հիմնական հասկացությունների, իմիջագիտության, քաղաքական մարքեթինգի վերաբերյալ,
· ծանոթացնել քաղաքական իմիջի ձևավորման տեխնոլոգիաներին, քննարկել իմիջի տեսակները, տիպաբանությունը, դրանց առանձնահատկությունները, քննարկել քաղաքական կուսակցությունների հեղինակության և վարկանիշի բարելավմանն ուղղված առաջարկների և հանձնարարականների մշակման ռազմավարությունները: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա.(մասնագիտական գիտելիք և իմացություն)
1. մեկնաբանելու քաղաքական PR-ի զարգացման և կայացման պատմական ընթացքի առանձնահատկությունները, հանրահայտ պատմական քաղական PR-արշավների մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները, 2. քննարկելու քաղաքական առաջնորդների, քաղաքական կուսակցությունների, պետությունների իմիջի ձևավորման տեխնոլոգիաները 3. մեկնաբանելու և վերլուծելու քաղաքական հաղորդակցությունը և քաղաքական միֆերը դիտարկող տեսական մոտեցումները բ. (գործնական մասնագիտական կարողություններ) 1. կիրառելու քաղաքական առաջնորդների, կուսակցությունների, շարժումների իմիջների ձևավորման տեխնոլոգիաները, 2. իրականացնելու քաղաքական ճգնաժամային, կոնֆլիկտային իրավիճակների կանխատեսում, ճգնաժամային իրավիճակների մեղմացման և հաղթահարմանն ուղղված հատուկ PR-միջոցառումներ, 3. մշակելու առաջարկներ և հանձնարարականներ՝ ուղղված ռազմավարությունները քաղաքական կուսակցությունների հեղինակության և վարկանիշի բարելավմանը 4. մշակելու քաղաքական PR-արշավի ռազմավարություն գ. (ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ) 1. վերլուծելու ընթացիկ քաղաքական իրադարձությունները, քաղաքական հաղորդակցությունը, դիսկուրսը, կիրառելու արդյունավետ ինքնաներկայացման և սեփական իմիջի ձևավորման հմտությունները 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին տրամադրել համակողմանի համակարգված գիտելիք քաղաքական PR-ի հիմնական հասկացությունների, իմիջագիտության, քաղաքական մարքեթինգի վերաբերյալ,
· ծանոթացնել քաղաքական իմիջի ձևավորման տեխնոլոգիաներին, քննարկել իմիջի տեսակները, տիպաբանությունը, դրանց առանձնահատկությունները, քննարկել քաղաքական կուսակցությունների հեղինակության և վարկանիշի բարելավմանն ուղղված առաջարկների և հանձնարարականների մշակման ռազմավարությունները: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն
2. քննարկում 3. բանավեճ 4. պրեզենտացիաներ 5. պրակտիկ հետազոտական կամ վերլուծական նախագծեր 6. ռեֆերատներ, զեկուցումներ, էսսեներ. դերային խաղեր 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Երկու ընթացիկ քննություն՝ առավելագույնը 4 միավոր։ Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. ընթացիկ ստուգում - առավելագույնը 2 միավոր 3. ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 8 միավոր դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 2 միավոր 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Ներածություն: Քաղաքական PR-ը և քաղաքական մարքեթինգը որպես քաղաքական գործընթացի հիմք. քաղաքական PR-ի նկարագիրը, նպատակները և խնդիրները:
Քաղաքական շուկայի հասկացություն քաղաքական PR-ում: Քաղաքական PR-ի տեսակները: Քաղաքական տեխնոլոգիաների էությունը, մշակման և իրականացման փուլերը: PR-արշավի միջոցառումներ` նախընտրական հանդիպումներ, ՙդռնից դուռ՚, միջնորդավորված ակցիաներ, հանդիպումներ մամուլի հետ, հանրահավաքներ: PR-ի հիմնական տեխնիկական սխեման: Քաղաքական իմիջագիտություն: Իմիջ հասկացության սահմանման խնդիրը և մոտեցումները: Իմիջի կառուցվածքը և գործառույթները: Քաղաքական իմիջի առանձնահատկությունները. Երկրի իմիջ. կուսակցության իմիջ: Քաղաքական իմիջի ձևավորման հիմնական սկզբունքները: Հաբիտար, վերբալ և կինետիկ իմիջ: PR-ը քաղաքական հաղորդակցման համատեքստում: ԶԼՄ-ների դերը քաղաքական PR-ում: Քաղաքական գովազդ: |
||
2201 | Վիզուալ հաղորդակցություն | 3 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ8
1. Դասընթացի նպատակ
· ծանոթացնել ուսանողներին վիզուալ սոցիոլոգիայի, նշանաբանության և գունաբանության հիմնական տեսությունների հետ,
· սովորեցնել վիզուալ արտահայտման առկա ձևերի՝ տեսանյութ, պատկեր, թատրոն, ճարտարապետություն և այլն, սոցիոլոգիական վերլուծության մոտեցումները, սովորեցնել օգտագործել տեսողական ընկալման առանձնահատկությունները և վիզուալ հնարքները հասարակայնության հետ կապերի ոլորտում: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կատարել վիզուալ նյութի սոցիոլոգիական վերլուծություն, 2. կիրառել նշանաբանության օրինաչափությունները, 3. կիրառել վիզուալ սոցիոլոգիայի գիտելիքները բրենդինգային գործունեության ընթացքում: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. տարանջատել վիզուալ պատկերների կոնոտատիվ և դենոտատիվ իմաստները, 2. վերլուծել վիզուալ պատկերները և դրանց մշակութային համատեքստը, դիտարկել դրանց փոխակերպումը, 3. ստեղծել պատկերներ՝ օգտագործելով տարբեր վիզուալ հնարքներ, իմաստավորել և իմաստափոխել առկա և նոր վիզուալ պատկերները: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 1. վերլուծել քաղաքային, ճարտարապետական միջավայրը վիզուալ սոցիոլոգիայի համատեքստում, 2. վերլուծել սոցիալական և գործարար վիջավայրում վիզուալ հնարքների կիրառման առանձնահատկությունները, արդյունավետ հաղորդակցվել վիզուալ պատկերների միջոցով՝ համապատասխանեցնելով պատկերը, նշանը և իմաստը թիրախային լսարանի փորձին և ընկալութմներին: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ծանոթացնել ուսանողներին վիզուալ սոցիոլոգիայի, նշանաբանության և գունաբանության հիմնական տեսությունների հետ,
· սովորեցնել վիզուալ արտահայտման առկա ձևերի՝ տեսանյութ, պատկեր, թատրոն, ճարտարապետություն և այլն, սոցիոլոգիական վերլուծության մոտեցումները, սովորեցնել օգտագործել տեսողական ընկալման առանձնահատկությունները և վիզուալ հնարքները հասարակայնության հետ կապերի ոլորտում: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ
2. անհատական աշխատանք 3.խմբային նախագիծ 4.դեպքերի վերլուծություններ, այլ ինտերակտիվ մեթոդներ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Ընթացիկ ստուգում՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով։ Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Ներածություն. Վիզուալ սոցիոլոգիայի մեթոդաբանական հիմքերը: Վիզուալ հաղորդակցման բովանդակությունը և կառուցվածքը: Տեսողական ընկալման առանձնահատկությունները: Պատկերի սոցիոլոգիական վերլուծության հնարավորությունները: Պատկերի գործառույթները: Ռ. Բարտի սեմիոլոգիական համակարգը: Նշանների դենոտատիվ և կոնոտատիվ իմաստներ: Կոդավորումը և դեկոդավորումը վիզուալ սոցիոլոգիայում: Գույների նշանակությունը: Նշանների տիպաբանումն ըստ Չ. Պիրսի: Սիմուլյակր և սիմուլյացիա ըստ Ժ. Բոդրիարի: Գեշտալտ-տեսության սկզբունքները: Նշանների միջև սինտագմատիկ և պարադիգմատիկ կապերը ըստ Ֆ. Դե Սոսսյուրի:
|
||
2201 | Հաղորդակցությունների տեսություն | 3 |
2-րդ կիսամյակ
30
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ09
1. Դասընթացի նպատակ
• ուսանողներին փոխանցել գիտելիքներ հաղորդակցման սոցիալական և սոցիալ-հոգեբանական գործառույթների, հաղորդակցման տարբեր տեսակների, հաղորդակցման գործընթացի վրա ազդող սոցիալական, հոգեբանական, մշակութային և այլ գործոնների, հաղորդակցման ուսումնասիրման մեթոդաբանական հիմքերի վերաբերյալ,
• ծանոթացնել միջանձնային և ներխմբային հաղորդակցման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև արդյունավետ հաղորդակցման տեխնիկաների հետ։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու հաղորդակցման տեսությունները, տարրերը և մոդելները; 2. վերլուծելու հաղորդակցման վրա ազդող սոցիալական և ժողովրդագրական գործոնները; 3. նկարագրելու հաղորդակցման դերը սոցիալական ինքնության ձևավորման գործընթացում; 4. ներկայացնելու հաղորդակցման նոր տեսակները գլոբալացվող և փոխակերպվող աշխարհում։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. օգտագործելու հաղորդակցման արդյունավետ հմտություններ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 6. աշխատելու թիմում; վերլուծելու հաղորդակցման թեմաների վերաբերվող սոցիալ-հոգեբանական գիտափորձեր: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
• ուսանողներին փոխանցել գիտելիքներ հաղորդակցման սոցիալական և սոցիալ-հոգեբանական գործառույթների, հաղորդակցման տարբեր տեսակների, հաղորդակցման գործընթացի վրա ազդող սոցիալական, հոգեբանական, մշակութային և այլ գործոնների, հաղորդակցման ուսումնասիրման մեթոդաբանական հիմքերի վերաբերյալ,
• ծանոթացնել միջանձնային և ներխմբային հաղորդակցման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև արդյունավետ հաղորդակցման տեխնիկաների հետ։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. Դասընթացը բաղկացած է դասախոսություններից և սեմինար պարպմունքներից:
2. Դասընթացը ենթադրում է լսարանում ուսանողների թե´ պասիվ ունկնդրում, թե´ մասնակցություն քննարկումներին, թե´ խմբային աշխատանքներ: 3. Դասընթացը ենթադրում է հանձնարարված գրականության արտալսարանային ընթերցում և խմբային զեկույցների նախապատրաստում ու ներկայացում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Եզրափակիչ քննություն՝ 7 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը՝ 0.5:
2. Ընթացիկ ստուգում՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ 3. Ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով։ Մասնակցություն՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Հաղորդակցությունների և ԶԼՄ-ի սոցիոլոգիան` սոցիոլոգիայի համատեքստում. ծագումը, առարկան, նպատակը:
2. Հաղորդակցումը որպես գիտական հայեցակարգ և հաղորդակցման գործընթացի էվոլյուցիան 3. Հաղորդակցման տեսությունները և հաղորդակցման ուսումնասիրության մեթոդանական հիմքերը 4. Հաղորդակցական գործընթացի կառուցվածքը, մոդելները 5. ԶԼՄ-ների գործառույթները, զարգացման և փոխլրացման միտումները 6. Տեխնոլոգիական դետերմինիզմի տեսության առանձնահատկությունները 7. Կուլտիվացիայի տեսության առանձնահատկությունները 8. Սոցիալական ուսուցման տեսության մոտեցումները 9. Ստ. Հոլլի քննադատական տեսությունը 10. «Ֆրեյմինգ» գործառույթի առանձնահատկությունները ԶԼՄ-ներում. ֆրեյմինգի տարատեսակները, դրա հետ կապված հիմնախնդիրները 11. Օրակարգի ձևավորման տեսության առանձնահատկությունները 12. «Լռության պարույր» տեսության առանձնահատկությունները 13. Վիրտուալ տիրույթում օգտատերերի հաղորդակցական մոդելները 14. Տեղեկատվական ակտիվության միտումները սոցիալական ցանցերում 15. Մեդիա միջավայր 16. Կեղծ լուրերի հիմնախնդիրը: |
Կրթական այլ մոդուլներ
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
2201 | Մասնագիտական պրակտիկա | 3 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
90
6 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/ Մ14
1. Դասընթացի նպատակ
· գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու մասնագիտական աշխատանքի հիմնական առանձնահատկությունները, 2. բացատրելու հաղորդակցությունների ոլորտի հիմնական խնդիրները, 3. թվարկելու հասրակայնության հետ կապերի, հաղորդակցության ոլորտի մասնագետի հիմնական գործառույթները, 4. բացատրելու հաղորդկացության գործիքների և հարթակների կիրառման նպատակաուղղվածությունը, օրինաչափություններն ու արդյունավետությունը։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. գործնականում կիրառելու ստացած տեսական գիտելիքները, 2. իրականացնելու PR-արշավ, 3. կազմելու PR-արշավի ռազմավարություն, 4. մշակելու առաջարկություններ։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. համակարգելու սոցիալական ոլորտի վերաբերյալ տվյալները, 2. մեկնաբանելու գիտահետազոտական աշխատանքի արդյունքները, եզրակացություններ և ամփոփումներ անելու 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. այցեր սոցիալական ծառայություններ մատուցող կազմակերպություններ
2. քննարկում, 3. պրեզենտացիաներ, 4. պրակտիկայի օրագիր/հաշվետվություն։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով։ Պրակտիկան դրական (ստուգված) է գնահատվում այն դեպքում, եթե ուսանողը մասնակցել է պրակտիկային, կատարել է ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները, սահմանված ժամկետում ներկայացրել պրակտիկայի օրագիրը, որը պետք է ներառի հետևյալ բաժինները՝
1. Պրակտիկայի վայրի անվանումը, հասցեն և հեռախոսահամարը, 2. Պրակտիկայի ղեկավարի ազգանունը, անունը, հայրանունը, 3. Կատարված գործողությունները ըստ առնվազն 10 այցելությունների, 4. Եզրակացություն։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Ծանոթացում պրակտիկայի անցկացման վայրի աշխատանքային առանձնահատկություններին,
2. Կատարելիք աշխատանքի հստակ նպատակադրում, 3. Կատարելիք աշխատանքի ժամանակացույցի կազմում, 4. Ըստ ժամանակացույցի անհրաժեշտ աշխատանքների կատարում, 5. Վերջնարդյունքների ամփոփում և գնահատում։ |
||
2201 | Մագիստրոսական թեզ | 12 |
1-ին և 2-րդ կիսամյակ
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ 360 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2201/Մ15
1. Դասընթացի նպատակ
· ձևավորել հասարակայնության հետ կապերի ոլորտում ինքնուրույն տեսական և էմպիրիկ հետազոտություն կատարելու ուսանողի հմտությունները,
· ձևավորել հասարակայնության հետ կապերի ոլորտին վերաբերող գիտական հետազոտության արդյունքները գրավոր և բանավոր ներկայացնելու հմտությունները, · ձևավորրել սեփական գիտական աշխատանքը հրապարակային պաշտպանելու և փաստարկելու հմտությունները։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. ինքնուրույն մշակելու մասնագիտական գրականություն, 2. ինքնուրույն կատարելու հետազոտական աշխատանք, 3. կիրառելու սոցիալական հետազոտության մեթոդները, 4. մշակելու հետազոտական տվյալները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. ամփոփելու հետազոտության արդյունքները, 2. ներկայացնելու հետազոտության արդյունքները մասնագիտական հանրությանը, 3. մշակելու կիրառական առաջարկություններ, 4. կատարելու հղումներ։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ձևավորել հասարակայնության հետ կապերի ոլորտում ինքնուրույն տեսական և էմպիրիկ հետազոտություն կատարելու ուսանողի հմտությունները,
· ձևավորել հասարակայնության հետ կապերի ոլորտին վերաբերող գիտական հետազոտության արդյունքները գրավոր և բանավոր ներկայացնելու հմտությունները, · ձևավորրել սեփական գիտական աշխատանքը հրապարակային պաշտպանելու և փաստարկելու հմտությունները։ 4. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Աշխատանքի արդիականությունը - առավելագույնը՝ 2 միավոր
2. Հետազոտության իրականացումը և արդյունքները - առավելագույնը՝ 6 միավոր 3. Աշխատանքի շարադրումը և ձևավորումը - առավելագույնը՝ 4 միավոր 4. Աշխատանքի հրապարակային պաշտպանությունը - առավելագույնը՝ 8 միավոր 5. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս, որը ներառում է երկու տեսական գլուխներ և մեկ գլուխ, որտեղ ուսանողը ներկայացնում է կատարված հետազոտության ծրագիրը և արդյունքները Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ Մագիստրոսական թեզը պետք է համապատասխանի ԵՊՀ մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգին։ |