Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Քիմիայի ֆակուլտետ
  4. Քիմիա
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Քիմիա

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
053101.01.6 - Քիմիա
Մասնագիտացումը՝
053101.01.6 - Քիմիա
Շնորհվող որակավորումը՝
Քիմիայի բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ընդունելությունը կատարվում է ըստ «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրված կրթական ծրագրերի) կարգի»։
Ընդունելության համար դիմորդը հանձնում է ընդունելության քննություններ հետևյալ առարկաներից՝ «Քիմիա» պարտադիր, «Ֆիզիկա» կամ «Կենսաբանություն» կամընտրական:
2. Ծրագրի նպատակները
Պատրաստել քիմիայի ժամանակակից գիտատեխնիկական մակարդակին, տեսական, գործնական և մեթոդաբանական ժամանակակից մոտեցումներին համապատասխանող գիտելիքներով զինված և տնտեսության ու գիտության տարբեր ոլորտներում այդ գիտելիքների կիրառման հմտություններով օժտված մասնագետներ:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. Ներկայացնել քիմիայի հիմնական բաժինների հիմնարար սկզբունքները, օրենքներն ու հասկացությունները:
    2. Լուսաբանել քիմիական նյութերի կառուցվածքը, հատկությունները, դրանց սինթեզի ու անալիզի մեթոդները, մոդելավորման հիմնական սկզբունքները և քիմիական ռեակցիաների մեխանիզմները:
    3. Մատնանշել քիմիական լաբորատորիաներում քիմիական նյութերի, սարքերի և սարքավորումների հետ աշխատելու անվտանգության կանոնները:
    4. Տարբերակել քիմիայում կիրառվող փորձարարական մեթոդները, հետազոտական արդյունքների վերլուծության որակական և քանակական եղանակները:
    5. Ներկայացնել քիմիայի և հարակից մասնագիտությունների ոլորտներում քիմիական գիտելիքների կիրառման տեսական և գործնական հիմունքները:
    6. Բացահայտել հետազոտական և/կամ արտադրական խնդիրները՝ քիմիայի բաժինների տեսական հիմունքների կիրառմամբ:
    7. Ձևակերպել ընդհանուր մասնագիտական առարկաների յուրացման համար անհրաժեշտ մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի հիմնական հասկացությունները:
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. Մասնագիտական գործունեություն ծավալել գիտական կազմակերպություններում, արտադրական ձեռնարկություններում և լաբորատորիաներում։
    2. Կատարել հետազոտական աշխատանքներ քիմիայում օգտագործվող ժամանակակից փորձարարական և տեսական մեթոդների միջոցով:
    3. Համադրել քիմիայի բնագավառում փորձարարական և հաշվարկային մեթոդներով ստացված արդյունքները:
    4. Հավաքել քիմիայի և հարակից ոլորտներին առնչվող տեղեկատվությունը տարբեր հուսալի և հավաստի աղբյուրներից, ինչպես նաև մատչելի ներկայացնել արդի խնդիրները և դրանց լուծումները լայն հանրությանը:
    5. Կիրառել համակարգչային ծրագրային փաթեթները` քիմիական համակարգերը մոդելավորելիս:
    6. Օգտագործել տեսական և փորձարարական գիտելիքներն ու քիմիայի ոլորտի նորարարական և առաջադեմ մոտեցումները հետազոտական և արտադրական գործընթացների արդյունավետությունը ապահովելու համար
    7. ՈՒսումնասիրել քիմիական համակարգերում տեղի ունեցող գործընթացները, մեկնաբանել և տալ որակական ու քանակական գնահատական:
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. Իրականացնել ինքնուրույն և թիմային աշխատանքներ, ի մի բերել միջոլորտային հետազոտությունների արդյունքները:
    2. Գնահատել և բարձրացնել իր մասնագիտական, մտավոր ու ընդհանուր մշակութային մակարդակը, համադրել նոր տեղեկատվություն և գիտելիքներ նաև տարբեր գիտությունների ոլորտներից:
    3. Մշակել, վերլուծել և ներկայացնել հետազոտության արդյունքները, պատրաստել զեկուցումներ:
    4. Ստեղծագործաբար կիրառել ձեռք բերված գիտելիքներն ու հմտությունները և փոխանցել գործընկերներին, նպաստել աշխատանքի արդյունավետ կազմակերպմանն ու աշխատանքային մշակույթի բարձրացմանը, պահպանել մասնագիտական բարեվարքության նորմերը:
    5. Կիրառել քիմիայի գիտելիքները տարբեր ոլորտներում՝ կանխատեսելով մասնագիտական գործունեության սոցիալական և բնապահպանական հետևանքները։
4. Գնահատման ձևերը
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորության աստիճանը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4 խմբի՝
1) եզրափակիչ գնահատումով
2) առանց եզրափակիչ գնահատման
3) առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման
4) ստուգարքային

Ուսանողների գիտելիքները և իմացությունը գնահատվում են հետևյալ ձևերով/բաղադրիչներով.
● գրավոր կամ բանավոր ընթացիկ քննություններ
● գրավոր կամ բանավոր ընթացիկ ստուգումներ
● ինքնուրույն աշխատանք
● հետազոտական աշխատանք
● դասընթացին մասնակցության գնահատում
● եզրափակիչ բանավոր քննություններ
● զեկուցումներ
● ռեֆերատներ
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
ԵՊՀ բակալավրիատի «Քիմիա» կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել բնապահպանության, գյուղատնտեսության, արտակարգ իրավիճակների, էներգետիկայի և բնական պաշարների, կրթության և գիտության, առողջապահության նախարարությունների ստորաբաժանումներում, բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, ակադեմիական և այլ գիտահետազոտական ինստիտուտներում, սննդի և կոսմետալոգիայի արդյունաբերության հետ առնչվող տարբեր ձեռնարկություններում` զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
▪ գիտաշխատող,
▪ արտադրանքի մենեջեր,
▪ տեխնոլոգ,
▪ խորհրդատու,
▪ լաբորանտ
▪ քիմիայի ուսուցիչ հիմնական, ավագ և միջնակարգ դպրոցներում (լրացուցիչ «Մանկավարժական կրթաբլոկի» 30 կրեդիտ ստանալու պարագայում):
Բակալավրիատի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ քիմիայի և քիմիային հարակից մասնագիտացումներով մագիստրոսական ծրագրերում, ինչպես նաև արտասահմանյան բուհերում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
· ժամանակակից սարքավորումներով, համակարգիչներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ և լսարաններ, այդ թվում նաև անիմացիոն ծրագրեր
· էլեկտրոնային և տպագիր ռեսուրսներ:
Ուսանողները կարող են օգտվել նաև ամբիոնների փորձառու դասախոսական կազմի հեղինակած ուսումնամեթոդական աշխատանքներից, ուսումնական ձեռնարկներից, թեմատիկ ցուցադրական նյութերից: Ուսանողների տրամադրության տակ են նաև ուսումնական և գիտահետազոտական աշխատանքների իրականացման համար անհրաժեշտ սարքերով ու սարքավորումներով, համակարգիչներով և համապատասխան ծրագրային փաթեթներով ապահովված ուսումնական և գիտական լաբորատորիաները: Ամբիոններում կազմակերպվում են խորհրդատվական ծառայություններ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Ներկայացվող ծրագիրը կազմելու համար օգտագործվել է ֆակուլտետի բակալավրի մասնագիտական ծրագրի տարիների փորձը: Ուսումնասիրվել են նաև ՌԴ-ի (Մոսկվայի պետական համալսարանի, Սանկտ Պետերբուրգի պետական համալսարանի և ՌԴ-ի այլ բուհերի), ինչպես նաև Եվրոպայի (Ֆրանսիայի Մոնպելյեի, Գերմանիայի Բոխումի, Կարլսրուհեի, Զաարլանդի, Ռոստոկի, Իտալիայի Բոլոնիայի) և ԱՄՆ-ի մի շարք համալսարանների ծրագրերը: Հիմք ընդունելով վերը նշված ծրագրերի հիմնական դրույթները, կազմվել է սույն ծրագիրը, որը նախատեսում է պատրաստել ավելի խորը գիտելիքներով բարձրորակ մասնագետներ, ովքեր կարող են աշխատել տարբեր ուսումնագիտական և արտադրական ոլորտներում: Քիմիա բակալավրի կրթական ծրագրի վերջնարդյունքները մշակելիս օգտագործվել են ՀՀ որակավորումների ոլորտային շրջանակի նկարագրիչները:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
• Մասնագիտական մանկավարժական գիտելիքների և հմտություննների լիարժեք տիրապետում (ըստ հաստատված առարկայական ծրագրի), առարկայի կոնցեպտուալ հիմքերի գիտակցում, նյութի պարզ և հասկանալի մատուցում, դասավանդման գործընթացում նորարական և ինտերակտիվ մեթոդների կիրառում,
• դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն,
• ուսանողների հետ հաղորդակցման ունակություն, նրանց մոտ մասնագիտական հմտությունների, վերլուծական մտածողության և ինքնուրույնության զարգացում,
• առարկայական ծրագրեր, հավելյալ օժանդակ նյութեր մշակելու հմտություններ և ըստ ուսումնական գործընթացի ժամանակացույցի դրանք իրականացնելու պատասխանատվություն:
Հետազոտական
• Քիմիայի և դրան հարակից ոլորտներում հետազոտական աշխատանքներ կատարելու հմտություններ (տպագրված հոդվածներ, միջազգային գիտաժողովներում զեկույցներ, դրամաշնորհներ),
• տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություններ,
• հետազոտական մեթոդների իմացություն, գիտական նորույթների վերաբերյալ ինֆորմացիայի հավաքում և վերլուծում, հետազոտական աշխատանքի արդյունքի և արդիականության կանխատեսում, ստացված արդյունքների օգտագործում ուսումնական պրոցեսում, ուսանողների ներգրավում գիտահետազոտական աշխատանքներում,
• քիմիայի և դրան հարակից մասնագիտական ոլորտներում ավարտական աշխատանքներ, մագիստրոսական թեզեր, ուսանողական գիտական աշխատանքներ, ատենախոսական աշխատանքներ ղեկավարելու կարողություններ:
Հաղորդակցման
• լսարանի հետ բանավոր /գրավոր հաղորդակցվելու ունակություն,
• հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, հստակ բանավոր և գրավոր խոսք,
• առնվազն մեկ օտար լեզվի տիրապետում (առնվազն անգլերենի A2 մակարդակին համապատասխան),
• թիմում աշխատելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ, նախագծեր, ծրագրեր, մշակելու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, հաղորդակցման տարբեր իրավիճակներում համապատասխան որոշումներ կայացնելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
• հեռաուսուցման համակարգերի տիրապետում,
• հիմնական համակարգչային հմտություններ (Word, Excel, Power Point),
• ժամանակակից համացանցային շտեմարաններից (ինտերնետ, Web of Science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
• մասնագիտացմանը անհրաժեշտ ծրագրային փաթեթների կիրառման հմտություններ,
• ՏՀՏ-ների համակողմանի կիրառում՝ գիտական հետազոտություն կատարելու և նոր գիտելիքներ ստեղծելու համար:
Այլ կարողություններ
• Էթիկայի նորմերի կրող, մարդասիրություն դրսևորող, ինքնակատարելագործման ձգտող, ազգային մշակույթի, համամարդկային արժեքների պահպանող,
• անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
• ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ

• Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
• հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
• մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրականացնելու կարողություն,
• քիմիայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական և քննական վերլուծություններ իրականացնելու և գնահատելու կարողություն,
• քիմիայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և նրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
• քիմիայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
• հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
• մասնագիտական գիտաժողովների և կրթական միջոցառումների կազմակերպման և անցկացման ընթացքում լրատվական և հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
• մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
• սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
• մասնագիտական գործունեության ոլորտում օգտագործվող եղանակների իմացություն, ժամանակակից սարքավորումների և գործիքների լիարժեք օգտագործելու, ձեռք բերած տեղեկատվության վերլուծության, եզրահանգման և մեկնաբանության հմտություն,
• լաբորատորիաներում աշխատելու անվտանգության կանոնների պահպանում ու ուսանողներին իրազեկում:

3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
• գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ առնվազն 3 տարվա պրակտիկ աշխատանքային փորձ,
• վերջին 5 տարում առնվազն 2 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն:
Մանկավարժական փորձ
• առնվազն 2 տարվա մանկավարժական փորձ (ասպիրանտական տարիներին հատկացված դասաժամեր կամ լաբորատոր աշխատանքների դասավանդման) կամ առնվազն 3 տարվա պասիվ պրակտիկ գործունեություն,
• վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման
դասընթացների:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Ներկայումս ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետը այն միակ կրթօջախն է, որն իրականացնում է «Քիմիա» մասնագիտությամբ բակալավրիական ծրագիրը: Ծրագրի իրականացման նպատակահարմարությունը պայմանավորված է ֆակուլտետում նյութական և ժամանակակից տեխնիկական բազայի առկայությամբ: Բացի այդ, ծրագրի իրականացմանը ներգրավված են առաջատար մասնագետներ ԵՊՀ-ից, ովքեր պարբերաբար մասնակցում են որակավորման բարձրացման դասընթացներին և կարող են ապահովել միջազգային ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների պահանջները տվյալ մասնագիտության համար։
Ծրագրի կարևոր առաձնահատկության, դրա դերի ու նշանակության մասին հավաստում են շարունակական գիտական և ուսումնական աշխատանքների ուղղվածությամբ համագործակցությունը Գերմանիայի Դաշնության Ռոստոկի և Զաարլանդի համալսարանների, Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվայի Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարան հետ և այլն: Ուսանողների մասնագիտական պատրաստվածությունը բարձրացվում է նաև ծրագրի արտասահմանյան գործընկերների կողմից: Պարբերաբար անց են կացվում դասախոսկան կազմի և բարձր առաջադիմություն ունեցող ուսանողների փոխանակում, ավարտական և գիտական աշխատանքների համատեղ իրականացում:
Վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ քիմիայի ֆակուլտետի շրջանավարտները հիմնականում աշխատում են ըստ մասնագիտության: Մեծ է հետազոտման տարբեր եղանակների տիրապետող բարձր որակավորմամբ մեր շրջանավարտների պահանջարկը նաև հարակից մասնագիտությունների գծով: Միաժամանակ պետք է նշել ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի շրջանավարտները ցանկալի մասնագետներ են նաև արտերկրի բազմաթիվ համալսատաններում և գիտական կենտրոններում: Նրանցից շատերը սովորել և ավարտել են Եվրոպայի, ԱՄՆ, Կանադայի, Հարավային Կորեայի, Հոնկոնգի, Էստոնիայի առաջատար համալսարանների մագիստրատուրաներ, այժմ էլ աշխատում են այդ երկրներում:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am