ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի կենդանաբանության ամբիոնի դասախոսները Գերմանիայի և Վրաստանի գործընկերների հետ համատեղ CABOL ծրագրի շրջանակում կազմակերպում են ուսումնական դասախոսություններ «Կենսաբազմազանության տաքսոնոմիական, մոլեկուլային և երկրաֆիզիկական շարժիչ ուժերը (և կենսաբազմազանության հետազոտությունները) Կովկասում» թեմայով։ Դասընթացներն անցկացվելու են անգլերենով:
Ուսուցման տևողությունը՝ 15 շաբաթ։
Դասախոսություն՝ 30 ժամ:
Ավարտական քննություն՝ 4 ժամ:
Ինքնուրույն աշխատանք՝ շաբաթական 2 ժամ։
Դասընթացի ավարտին մասնակից ուսանողները կստանան 6 կրեդիտ և մասնակցության հավաստագիր:
Դասընթացի ծրագիր
Բակալավրիատ, մագիստրատուրա
- Դասընթացի վերնագիրը՝ Կենսաբազմազանության տաքսոնոմիական, մոլեկուլային և երկրաֆիզիկական շարժիչ ուժերը (և կենսաբազմազանության հետազոտությունները) Կովկասում
- Դասընթացի տևողությունը՝ 1 կիսամյակ (15 շաբաթ)
- Հատկացվող կրեդիտները՝ 6 կրեդիտ
- Ժամերի բաշխում (դասախոսություններ, սեմինարներ, լաբորատոր աշխատանք, գործնական աշխատանք, միջանկյալ գնահատումներ, ավարտական քննություն, ինքնուրույն աշխատանքի վրա ծախսված ժամանակ և այլն)՝ ուսուցման գործընթացը՝ 15 շաբաթ։ Հաղորդակցության ժամերը՝ 34 ժամ, դասախոսություն՝ 30 ժամ, ավարտական քննություն՝ 4 ժամ: Ինքնուրույն աշխատանք՝ շաբաթական 2 ժամ։
- Դասախոսներ՝ Մարինե Առաքելյան, Նիլս Հեյն, Բյորն Ռուլիկ, Դավիթ Թարխնիշվիլի, Լևան Մումլաձե, Կարեն Մանվելյան, Գիորգի Ջապոշվիլի, Մարկ Քալաշյան, Ալեքսանդր Վելենբեկ, Մարինե Մուրցխվալաձե, Կոնստանտին Կերեսելիձե, Անուշ Ներսեսյան:
- Նախադրյալներ՝ բոլոր ուսանողները պետք է ունենան գրավոր և բանավոր անգլերենի նվազագույն հիմնարար իմացություն:
- Ուսուցման մեթոդները՝ դասախոսություններ:
- Դասընթացի նպատակը՝ հասկանալ աշխարհի կենսաբազմազանության թեժ կետերից մեկում կենսաբազմազանությունը խթանող հիմնական ուժերը: Բացի դրանից՝ կատարել ներդրում կենսաբազմազանության ժամանակակից հետազոտություններում:
- Հիմնական թեմաները՝ Կենսաբազմազանությունը և դրա շարժիչ գործընթացները:
- Դասընթացի նպատակները, ուսուցման արդյունքներ և կարողություններ (ընդհանուր և մասնագիտական)՝ ուսանողները կսովորեն կենսաբազմազանության ժամանակակից հետազոտության հիմնական սկզբունքները։ Ուշադրության կենտրոնում կլինեն կենսաբազմազանության ամենակարևոր շարժիչ ուժերը, օրինակ՝ երկրաֆիզիկական, տաքսոնոմիական և գենետիկական գործընթացները՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով աշխարհի կենսաբազմազանության թեժ կետերից մեկին՝ Կովկասին: Այս դասընթացը հնարավորություն կտա ուսանողներին կապելու կենսաբազմազանության տարածական և ժամանակային օրինաչափությունները որոշակի գործընթացների հետ և բացահայտելու բնապահպանական խնդիրներն ու պահպանության ռազմավարությունները, օրինակ՝ գլոբալ և կլիմայական փոփոխությունները:
- Ուսանողի գիտելիքների գնահատման համակարգ՝ գնահատման սանդղակ.
(A) 91 – 100՝ գերազանց
(B) 81 – 90՝ շատ լավ
(C) 71 – 80՝ լավ
(D) 61 – 70՝ գոհացուցիչ
(E) 51 – 60՝ բավարար
(FX) 41 – 50՝ անբավարար. ուսանողին տրվում է լրացուցիչ հնարավորություն ինքնուրույն աշխատանքի միջոցով լրացուցիչ քննություն հանձնելու:
(F) 0 – 40՝ անհաջողություն և առավելագույն գնահատականների պակաս, ինչը նշանակում է, որ ուսանողի ջանքերը բավարար չեն, և նա պետք է կրկին սովորի առարկան:
Գնահատման չափանիշներ
Գնահատման ձև |
Գնահատման բաղադրիչներ |
Շեմ |
|
|
Միջանկյալ գնահատման նվազագույն շեմը՝ ... միավոր |
Ակտիվություն՝ 10 միավոր |
3 միավոր |
|
Քննադատական ակնարկ՝ 40 միավոր |
10 միավոր |
|
Քննություն՝ 50 միավոր |
20 միավոր |
|
|
|
|
Ավարտական գնահատում* |
Գրավոր քննություն՝ 50 միավոր |
|
Վերջնական գնահատումը՝ քննությունը դասընթացի պարտադիր բաղադրիչն է:
Գնահատման մեթոդներ՝ դասախոսություն, քննարկումներ, հոդվածի քննադատական ակնարկ, գրավոր քննություն
Գնահատման բաղադրիչներ
Գործունեություն՝ ուսանողները պետք է ակտիվորեն մասնակցեն խմբային աշխատանքներին (քննարկումներին):
10 միավոր. ուսանողը պետք է կարողանա մասնակցել յուրաքանչյուր քննարկմանը և լուծել բոլոր գործնական առաջադրանքները:
8-9 միավոր. ուսանողը պետք է կարողանա մասնակցել գրեթե յուրաքանչյուր քննարկմանը և լուծել առաջադրանքների մեծ մասը:
5-7 միավոր. ուսանողը պետք է կարողանա մասնակցել քննարկումների մեծամասնությանը և լուծել որոշ գործնական առաջադրանքներ:
3-4 միավոր. ուսանողը պետք է կարողանա մասնակցել քննարկումների մեծամասնությանը և մասամբ լուծել գործնական առաջադրանքները:
1-2 միավոր. ուսանողը պետք է կարողանա մասնակցել մի քանի քննարկումների, բայց գործնական առաջադրանքներից ոչ մեկը չի կարողանում լուծել:
0 միավոր. ուսանողը չի մասնակցել որևէ քննարկման:
Քննադատական ակնարկ
Ուսանողները պետք է գրեն մեկ հետազոտական հոդվածի քննադատական ակնարկ, որը վերաբերում է թեմայի հետ կապված հատուկ հետազոտական հարցի (առավելագույնը՝ 40 միավոր):
1-10 միավոր (1-2=վատ, 3-4=արդար, 5-6=միջին, 7-8=լավ, 9-10=գերազանց)՝ տեքստի ամփոփման համար:
1-10 միավոր. տեքստի վերլուծության ընդհանուր որակը:
1-10 միավոր. տեքստի կազմակերպման համար (օրինակ՝ ներածություն, մարմին, պարբերություններ և վերջաբան):
1-10 միավոր. քերականության և մեխանիկայի համար (օրինակ՝ հստակ նախադասություններ, առանց քերականական սխալների, մեջբերումները ներառված են ճիշտ ձևաչափով):
Ավարտական քննություն. անցկացվում է մեկ անգամ և բաղկացած է 15 և 3 միավորանոց և մեկ 5 միավորանոց առաջադրանքից:
Բալային 3 առաջադրանքները ստուգում են ուսանողի գիտելիքները: Ուսանողը կստանա 1 միավոր, եթե պատասխանը լիարժեք չէ կամ արել է չնչին սխալներ:
Կետային 5 առաջադրանքները ներառում են կարճ շարադրանք գրելը, որն առնչվում է որոշակի խնդրի՝ կապված կլիմայի փոփոխությունների հետ:
12. Տեքստեր և լրացուցիչ ռեսուրսներ՝ առաջնային գիտական գրականությունից հանձնարարված և լրացուցիչ ընթերցանության գրականությունը դասախոսները կտրամադրեն շաբաթական կտրվածքով:
13. Դասընթացի ժամանակացույց
Շաբաթ 1. 11.10.2023, ԵՊՀ - Ծանոթություն Կովկասի երկրաբանական անցյալին և կենսաաշխարհագրությանը - (դասախոսություն, 2 ժամ) Մարինե Առաքելյան
Շաբաթ 2. 18.10.2023, LIB – Կենսաբազմազանության երկրաֆիզիկական դրայվերներ (դասախոսություն, 2 ժամ) (Nils Hein)
Կենսաբազմազանությունը լեռնային շրջաններում. լեռնային տարածքները՝ որպես կենսաբազմազանության շարժիչ ուժ: Կովկասի կլիմատոլոգիա: Կովկասի էկոտարածաշրջաններ և լանդշաֆտներ
Շաբաթ 3. 25.10.2023, LIB – Կենսաբազմազանության ինտեգրացիոն հետազոտության մեթոդներ (դասախոսություն, 2 ժամ) (Բյորն Ռուլիկ)
Երկրային կենսաբազմազանության պլանավորում, նմուշառում, վերլուծություն և տվյալների կառավարում
Շաբաթ 4. 01.11.2023 - Կովկասի բույսերի բազմազանությունը I (դասախոսություն, 2 ժամ) (Կոնստանտին Կերեսելիձե)
Շաբաթ 5. 08.11.2023 - Կովկասի բույսերի բազմազանությունը II (դասախոսություն, 2 ժամ) (Անուշ Ներսեսյան)
Շաբաթ 6. 15.11.2023 - Կովկասի կենդանական բազմազանությունը - մաս I (Անողնաշարավոր կենդանիներ - միջատներ) (դասախոսություն, 2 ժամ) (Ջորջ Ջապոշվիլի)
Շաբաթ 7. 22.11.2023, SCZHE Animal Diversity of the Caucasus – մաս II (Անողնաշարավոր կենդանիներ - միջատներ) (դասախոսություն, 2 ժամ) (Մարկ Քալաշյան)
Շաբաթ 8. 29.11.2023 - Կովկասի կենդանական բազմազանությունը – մաս III (Անողնաշարավոր կենդանիներ, ոչ թե միջատներ) (դասախոսություն, 2 ժամ) (Լևան Մումլաձե)
Շաբաթ 9. 06.12.2023 - Կովկասի կենդանական բազմազանությունը – Մաս I (Ողնաշարավոր կենդանիներ) (Դավիթ Թարխնիշվիլի)
Շաբաթ 10. 13.12.2023, ISU Animal diversity of the Caucasus – Part II (Ողնաշարավոր կենդանիներ) (դասախոսություն, 2 ժամ) (Լեքսո Գավաշելիշվիլի, Դավիթ Թարխնիշվիլի)
Շաբաթ 11. 20.12. 2023, ISU – Մոլեկուլային մեթոդներ (Մարինե Մուրցխվալաձե)
Շաբաթ 12 10.01.2024, WWF - Հայաստան. պահպանության հեռանկարները Կովկասում (Դասախոսություն՝ 2 ժամ) (Կարեն Մանվելյան)
Շաբաթ 13. 17.01.2023 - Կենսաբազմազանության գնահատման մոտեցումներ բնական ռեսուրսների մոնիթորինգում (դասախոսություն, 2 ժամ) (Ալեքսանդր Ուելենբեկ)
Շաբաթ 14. 24.01.2023 - Սեմինար (Nils, David, կախված ուսանողների խմբավորումից՝ ըստ հետաքրքրությունների)
Շաբաթ 15. 31.01.2023 - Ավարտական քննություն (15 հատ 3 բալանոց հարց և մեկ 5 բալանոց հարց, առավելագույնը՝ 50)