- Գլխավոր
- Նորություններ
- Քիմիան լավագույն ուսանողի աչքերով
Հունվար 08, 2024 | 17:00
Կրթություն
Մրցույթներ
Ուսանողական
Քիմիան լավագույն ուսանողի աչքերով
ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանող Արտյոմ Պետրոսյանը «Լավագույն ուսանող» մրցույթի հանրապետական (միջբուհական) փուլի արդյունքում բնագիտության ոլորտում 2-րդ տեղի մրցանակակիր է։ Նա արդեն երկրորդ անգամ է ՀՀ բուհերի լավագույն առաջադիմությամբ ուսանողների անվանական կրթաթոշակների տրամադրման մրցույթում մրցանակային տեղ զբաղեցնում։
Մեզ հետ զրույցում Արտյոմը նշեց, որ քիմիան՝ որպես գիտություն, այսօր զարգացման նոր փուլում է. հին, դասական մեթոդներն անընդհատ փոխարինվում են ժամանակակից և առավել արդյունավետ մեթոդներով: Նա ընդգծեց, որ քիմիայի բնագավառում մրցունակ մասնագետ դառնալու համար ԵՊՀ-ում ստացել է անհրաժեշտ տեսական և գործնական գիտելիքներ։
- Ըստ Ձեզ՝ Հայաստանում գիտության այս ճյուղը որքանո՞վ է համաշխարհային զարգացումներին համընթաց շարժվում։
- Աշխարհում մեծ թափով զարգանում է հաշվողական քիմիան․ քիմիական շատ գործընթացների ուսումնասիրությունը տեղափոխվում է հաշվողական տիրույթ՝ այդպիսով արագացնելով և հեշտացնելով աշխատանքը։ Վերջին տարիներին ՀՀ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի աշխատանքները և պետության կատարած ներդրումները քիմիայի ոլորտում հնարավորություն են տալիս կատարելու առաջատար հետազոտություններ և հետ չմնալու աշխարհի առաջատար գիտահետազոտական թիմերից։ Այս ներդրումների արդյունքը կտեսնենք մոտ ապագայում և կունենանք հզոր գիտություն, ինչը պետության զարգացման կարևորագույն հիմքերից մեկն է։
- Հետազոտական ի՞նչ աշխատանքներում եք ներգրավված։
- Դեռ առաջին կուրսից ներգրավված եմ Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոնի օրգանական քիմիայի ամբիոնի ասիմետրիկ կատալիզի գիտահետազոտական խմբի գիտական աշխատանքներում։ Այս պահին աշխատում ենք նոր ասիմետրիկ կատալիզատորների նախագծման, ստացման և դրանց հատկությունների ուսումնասիրման ուղղությամբ, որոնք կարող են օգտագործվել մի շարք կարևոր նշանակություն ունեցող նյութերի սինթեզում և կիրառվել դեղաբանության, նյութագիտության, ինչպես նաև սննդի տեխնոլոգիայի ոլորտներում։
Վերջին շրջանում աշխատում եմ նաև հնարավորինս շատ մասնակցել գիտական միջոցառումների, ինչը հնարավորություն է տալիս գիտակրթական նոր կապեր հաստատելու քիմիայի և հարակից ոլորտների տարբեր գիտնականների ու մասնագետների հետ։
- Հետազոտական աշխատանքների արդյունք են նաև գիտական հոդվածները: Ի՞նչ թեմաների եք անդրադարձել Ձեր հոդվածներում։
- Ունեմ հրապարակված մի շարք գիտական աշխատանքներ, որոնք վերաբերում են ասիմետրիկ կատալիզին, նոր օրգանական միացությունների սինթեզին և դրանց սինթեզի նոր մեթոդաբանությունների մշակմանը։ Հոդվածներս հրատարակվել են ԵՊՀ ՈՒԳԸ գիտական հոդվածների 2021 թ․ ժողովածուում։ Բացի դրանից՝ միջազգային գիտաժողովներում ներկայացրել եմ թեզիսներ ասիմետրիկ կատալիզի և օրգանական սինթեզների վերաբերյալ։
- Կրթության և գիտության բնագավառում ապագայի ի՞նչ ծրագրեր ունեք:
- Նախատեսում եմ ուսումս շարունակել ԵՊՀ-ում՝ «Քիմիա» մագիստրոսական ծրագրում։ Ցանկանում եմ մասնագիտանալ օրգանական սինթեզի և ասիմետրիկ կատալիզի բնագավառներում։ Կարծում եմ, որ ցանկացած մարդ հասարակությանը կարող է մեծ օգուտ տալ՝ սեփական աշխատանքը պատշաճ կատարելով:
- Ի՞նչ դերակատարում ունի ԵՊՀ-ն Ձեր հաջողություններում։
- Դեռևս դպրոցական տարիներից բազմիցս մասնակցել եմ Հայաստանի քիմիայի օլիմպիադային և զբաղեցնելով բարձր տեղեր՝ ընդգրկվել եմ Քիմիայի համաշխարհային օլիմպիադայի հայաստանյան թիմի կազմում։ 2020 թ․ արժանացել եմ բրոնզե մեդալների «Քիմիա» առարկայի Մենդելեևյան միջազգային օլիմպիադայում (IChMO) և Քիմիայի համաշխարհային օլիմպիադայում (IChO):
ԵՊՀ-ն մեծ դեր ունի իմ հաջողություններում, քանի որ հենց համալսարանում ստացածս հարուստ գիտելիքների շնորհիվ եմ կերտում իմ մասնագիտական ուղին: Համալսարանն ապահովում է նաև առաջընթացի համար անհրաժեշտ գիտական և ուսումնական բոլոր ռեսուրսները, ինչպես նաև սովորելու և աշխատելու համար հիանալի մթնոլորտը։ ԵՊՀ-ն միշտ խրախուսում և արժևորում է իր ուսանողներին, ինչն ավելի է ոգևորում և պարտավորեցնում։
Ուսանողական տարիներին քիմիայի և ընդհանրապես գիտության հանդեպ իմ պատկերացումներն ամբողջովին փոխվել են։ Մինչ հետազոտական աշխատանքներում ներգրավվելը, կարելի է ասել, գրեթե պատկերացում չունեի քիմիայի գործնական կողմի մասին և ունեի միայն որոշակի տեսական գիտելիքներ։ Ուսանողական տարիներին բացահայտեցի իրական` գործնական քիմիան և դրա խնդիրները, սովորեցի փնտրել և գտնել դրանց լուծման ուղիները։