- Գլխավոր
- Նորություններ
- ՀԱՐՑՈՒՄ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ. ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՎՈՒՄ Է ԿՈՎԿԱՍՈՒՄ, ՂԱԶԱԽՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎ ԹՈՒՐՔԻԱՅՈՒՄ ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ ԲԱՐԵՎԱՐՔՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Ապրիլ 04, 2019 | 17:25
Հասարակություն
ՀԱՐՑՈՒՄ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ. ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՎՈՒՄ Է ԿՈՎԿԱՍՈՒՄ, ՂԱԶԱԽՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎ ԹՈՒՐՔԻԱՅՈՒՄ ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ ԲԱՐԵՎԱՐՔՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Հայաստանում, Ադրբեջանում, Վրաստանում, Ղազախստանում և Թուրքիայում բարձրագույն կրթության ոլորտում ուսանողների գրագողության և ակադեմիական բարեվարքության քաղաքականության վերաբերյալ ուսումնասիրության շրջանակում այսօր ԵՊՀ մի շարք ուսանողների մասնակցությամբ տեղի ունեցավ խմբային քննարկում։
Ուսումնասիրության նպատակն է հետազոտել հաստատություններում ուսանողների կողմից գրագողության և ակադեմիական անազնվության (խարդախության) կանխարգելման և կառավարման նպատակ ունեցող քաղաքականության ու ընթացակարգերի ընկալումը։
Հետազոտությունը համակարգում է Չեխիայի Հանրապետության Բռնո քաղաքի Մենդել համալսարանի դոկտոր Թոմաշ Ֆոլթինեկը և Միացյալ Թագավորության Քովենթրի համալսարանից Այրին Գլենդինինգը։ Ծրագիրը ֆինանսավորվում է Եվրոպայի խորհրդի կողմից։
Հետազոտության նախագիծը վերանայվել և հաստատվել է Քովենթրի համալսարանի հետազոտական էթիկայի ընթացակարգերով։
Այսօր ԵՊՀ-ում տեղի ունեցած խմբային քննարկումը վարում էր Բռնոյի Մենդել համալսարանի ասիստենտ պրոֆեսոր Դիտա Դիաբոլովան, իսկ մասնակից ուսանողները ներկայացնում էին համալսարանի տարբեր ֆակուլտետներ:
Քննարկման ընթացքում ուսանողները պատմեցին իրենց փորձառության մասին և հնչեցրին կարծիքներ՝ կապված գրագողության, ակադեմիական անազնվության և ուսանողական հարցումների վերաբերյալ՝ փաստելով, որ բոլորն էլ առնչվել են այդ երևույթների հետ:
Ուսանողները քննարկեցին նաև, թե ինչպես են տեսնում խնդիրների լուծումները՝ շեշտելով, որ միայն ուսանողը չի կարող ոչինչ փոխել. պետք է երկկողմանի համագործակցություն:
Հանդիպման ավարտին Դիտա Դիաբոլովան ասաց, որ հիացած է ուսանողների ներգրավածությամբ. «Զարմացած եմ, որ այսքան ազնիվ եք, չեք կաշկանդվում և ներկայացնում եք այն ամենը, ինչ կա»:
Տեղեկացնենք, որ հետազոտության արդյունքները վերլուծվելու և ներկայացվելու են ծրագրի հաշվետվության ձևով։ Արդյունքները կարող են ներկայացվել գիտական համաժողովներին և հրապարակվել գիտական ամսագրերում։
Քնար Միսակյան