Գիտական հետաքրքրություններ
- Մանկավարժական անտրոպոլոգիա
- Մանկավարժական ախտորոշում
- Սոցիալական մանկավարժություն
- Կառավարման հոգեբանություն
- Կառավարման տեսություններ
Կրթություն
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
Կենսաբանության ֆակուլտետ
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Դիպլոմավորված մասնագետ
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
ԵՊՀ
Տարեթիվ
2006
Աստիճան/կոչում
Դոցենտ
Մասնագիտություն
Մանկավարժական գիտություններ
Հաստատություն
Հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտ
Տարեթիվ
2000
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների թեկնածու
Մասնագիտություն
Մանկավարժական գիտություններ
Գիտական ղեկավար
Մանուկյան Ալեքսանդր
Գիտական թեմա
Ժառանգական հատկանիշների դերը անձի ձևավորման գործընթացում
Լեզուների իմացություն
Русский
Français
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական ակադեմիա
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
վերապատրաստող դասախոս
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
վերապատրաստող դասախոս
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի դոցենտ
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի դասախոս
Հաստատություն
Երևանի թիվ 104, թիվ 41, թիվ 159 դպրոցներում
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
կենսաբանության և քիմիայի ուսուցիչ
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
«Դասավանդման և ուսումնառության մեթոդներ» խորագրով թեմատիկ քննարկում
Հայաստանում Էրազմուս+ ազգային գրասենյակ
Հայաստան
-
«Բարձրագույն մանկավարժական կրթության հիմնախնդիրները և զարգացման հեռանկարները» միջազգային գիտաժողով
Խ.Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հայաստան
-
«Ժամանակակից ընտանիքի կրթական ներուժի զարգացումը բաց կրթական տարածքում» III Համառուսաստանյան գիտագործնական կոնֆերանս միջազգային մասնակցությամբ
Պերմի պետական հումանիտար մանկավարժական համալսարան
Ռուսաստանի Դաշնություն
-
«Ավանդույթներ և նորարարություններ ուսուցչի մասնագիտական վերապատրաստման և գործունեության» միջազգային գիտաժողով
Տվերի պետական համալսարան
Ռուսաստանի Դաշնություն
-
«Ուսանողակենտրոն ուսուցման մեթոդներ» դասընթաց /հավաստագիր/
Մեծ Բրիտանիայի դեսպանություն
Հայաստան
«Կրթության հիմնահարցերը 21-րդ դարում» միջազգային գիտաժողով
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
«Մանկության հիմնախնդիրը ժամանակակից հայ ընտանիքում.21-րդ դարի մարտահրավերները, կանխման և հաղթահարման ուղիները» միջազգային գիտաժողով
Խ.Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հայաստան
«Ներառական կրթության հիմնախնդիրները» հանրապետական գիտաժողով՝ նվիրված ՀՀ անկախության 25-ամյակին
ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՐԱԿԻ Մ. ՆԱԼԲԱՆԴՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ
Հայաստան
-
«Կրթության որակի չափման, գնահատման հիմնախնդիրները» միջազգային գիտաժողով
Խ.Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հայաստան
«Մանկավարժության արդի հիմնախնդիրները. մարտահրավերներ և լուծումներ» Հանրապետական գիտաժողով
Խ.Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հայաստան
-
«Մանկավարժության ժամանակակից հիմնախնդիրները» տարածաշրջանային միջազգային գիտաժողով
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
-
«ԸՆթացիկ գնահատում և թեստավորում հանուն արդյունավետ ուսուցման և ուսումնառության» դասընթացներ
Համաշխարհային բանկ
Հայաստան
Անդամակցություն
Հաստատություն
ԵՊՀ, 058 «Մանկավարժության մասնագիտական » խորհուրդ
Ժամանակահատված
-
Պետական մրցանակներ և պատվավոր կոչումներ
2014
ԵՊՀ բրոնզե մեդալ
2013
ԵՊՀ Ռեկտորի պատվոգիր
2012
ԵՊՀ Ռեկտորի պատվոգիր
Հրապարակումներ
Հոդված
ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԲԱԶԱՅԻՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԻ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՄՈԴԵԼՈՒՄ
Հոդված
ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱՑՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՎԱԼԵՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ
Հոդված
Վ.Պ. ԿԱՇՉԵՆԿՈՅԻ ՍՈՑԻԱԼ-ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՓՈՐՁԸ «ԱՌՈՂՋԱՐԱՆ-ԴՊՐՈՑ» ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՈՒՄ
Հոդված
GLOBALIZATION AND NATIONAL INDEPENDENCE
Հոդված
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԿԵՆՍԱԿԵՐՊԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՎԱԼԵՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ
Հոդված
НАРОДНЫЕ БАСНИ КАК ПРЕДПОСЫЛКИ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ АНТРОПОЛОГИИ
ТРАДИЦИИ И НОВАЦИИ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПЕДАГОГА
2022
210-214
Հոդված
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄԱՐԴԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Հոդված
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ
Հոդված
ФУНКЦИИ ЦИФРОВОГО ПЕДАГОГА-АНТРОПОЛОГА, ОСОБЕННОСТИ СОТРУДНИЧЕСТВА
Հոդված
ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ-ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻ ՊԱՀԱՆՋԱՐԿՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅՈՒՄ
Հոդված
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՄՏՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ «ՍԱՍՆԱ ԾՌԵՐ» ԷՊՈՍՈՒՄ
Հոդված
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՄԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹԸ ԴԱՍԱԽՈՍ-ՈՒՍԱՆՈՂ ՄԵՆԹՈՐԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ
Հոդված
ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ-ԱՆՏՐՈՊՈԼՈԳԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
Հոդված
ПРИМЕНЕНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЙ ФУНКЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕМ КАК ВАЖНЕЙШЕЕ УСЛОВИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Հոդված
ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԳԵՆԵՏԻԿԱԿԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ՝ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐՈՒՄ ՀԱՐՄԱՐՎԵԼՈՒ ՆԱԽԱՊԱՅՄԱՆ
Հոդված
АНТРОПОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
Հոդված
ПОЗНАНИЕ ФИЛОСОФСКОЙ И ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ АНТРОПОЛОГИИ В ПРОЦЕССЕ САМОРАЗВИТИЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Սոցիալական մանկավարժություն
2017
336
Մենագրություն
ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի 95-ամյա անցած ուղին:
2016
144
Հոդված
Մանկավարժական անտրոպոլոգիան մանկավարժական ախտորոշման մեթոդաբանական հիմք