Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
  4. Ուսուցչական առաջնորդություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Ուսուցչական առաջնորդություն

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
011301.05.7 - Ընդհանուր մանկավարժություն
Մասնագիտացումը՝
011301.05.7 - Ուսուցչական առաջնորդություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Մանկավարժության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Հեռակա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Մագիստրոսական ծրագրում ընդունելությունն անցկացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ <<Ընդհանուր մանկավարժություն>> առարկայից:
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է.
· պատրաստել որակյալ մանկավարժներ՝ առաջնորդ-ուսուցիչներ (միջին և ավագ դպրոցների համար), ովքեր կունենան մասնագիտական կոմպետենցիաներ վերափոխելու Հայաստանի հանրակրթությունը՝ լինելով կրթական հավասարության ջատագովներ և տիրապետելով առաջնորդության մեխանիզմների։
ապագա մանկավարժներին տրամադրել ակադեմիական և գործնական գիտելիքների հիմնարար բազա ոչ միայն ուսուցման կազմակերպման ձևերի, ուսուցման սկզբունքների և ուսուցման նորարարական մեթոդների, ժամանակակից տեխնոլոգիաների, ուսուցման պլանավորման ու գնահատման վերաբերյալ, այլև առաջնորդության մոդելների, առաջնորդության զարգացման մեխանիզմների, առաջնորդական արժեքների, վարքի ու տեխնիկաների վերաբերյալ, որը կծառայի Հայաստանի դժվար հասանելի, չափազանց սուղ ռեսուրսներ ունեցող գյուղական համայնքների հանրակրթական դպրոցներում ու տեղի համայնքներում փոփոխությունների իրագործմանը։
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. ներկայացնել կրթության ոլորտում ծառացած արդիական հիմնախնդիրները և դիտարկել դրանք ՀՀ դպրոցների օրինակով,
    2. սահմանել կրթության մեթոդաբանական տեսությունները, դրանցից բխող մոտեցումներն ու ռազմավարությունները,
    3. սահմանել ուսուցման հիմնական հասկացությունները, հայեցակարգային մոտեցումները, տեսակետները, որոնք ընկած են մասնագիտական գործունեության հիմքում՝ հաշվի առնելով սովորողների տարիքային և հոգեբանամանկավարժական առանձնահատկությունները,
    4. դասակարգել ուսուցման նորարարական մեթոդներն ու ժամանակակից տեխնոլոգիաները, ինչպես նաև ընտրել ուսումնական առարկայի դասավանդման արդյունավետ մեթոդիկա,
    5. ներկայացնել առաջնորդության մոդելները, տեսակները ու մեկնաբանել դրանց առանձնահատկությունները,
    6. քննարկել ծրագրի պլանավորման, նպատակների սահմանման և գնահատման առանձնահատկությունները, ինչպես նաև յուրացնել սոցիալական ազդեցություն ունենալու մեխանիզմները։
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. դուրս բերել կրթության հիմնախնդիրներով պայմանավորված ուսուցչի գործնական քայլերի մոդելները և դրանց հիմքում եղած պատճառահետևանքային կապերը, ինչպես նաև գործնականում կիրառել կրթական հիմնախնդիրների լուծման գործողություններ,
    2. ստեղծել քայլաշար՝ դասարանային դրական մշակույթ ունենալու համար և գործնականում կիրառել սոցիալ-հուզական ուսումնառությունը (ՍՀՈՒ), դրա զարգացման պլանը դասավանդման պրակտիկայում,
    3. փաստարկել ու քննարկել առաջնորդական գործողությունները որոշումների կայացումից մինչև ազդեցության վերլուծություն ու վիզուալիզացիա՝ գործնականում կիրառելով առաջնորդության մեխանիզմներն ու համապատասխան տեխնիկաները. քոուչինգ, խորհրդատվություն, մենթորություն, ներազդում, համոզում, ներշնչում,
    4. ստեղծել նախագծի մանրամասն ծրագիր՝ ֆինանսական պլան/բյուջե, ժամանակացույց, ակնկալվող արդյունքները։ Ներկայացնել ծրագրի գործնական ամփոփումը և փիչինգը,
    5. կիրառել կրթական արդի տեխնոլոգիաներն ու դասավանդման մեթոդները մասնագիտական գործունեության մեջ,
    6. կազմել երկարաժամկետ թեմատիկ պլան՝ օգտագործելով ուսումնառության թեմատիկ պլանավորման գործիքը։ Կիրառել գնահատման վերլուծության արդյունքները հետագա աշխատանքները պլանավորելիս։
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. կշռադատել հանրակրթության ոլորտում հիմնախնդիրների լուծման ճանապարհները՝ հենվելով մեթոդաբանական կայուն գիտելիքների վրա:
    2. պատրաստել զեկուցումներ, ներկայացնել ինքնուրույն վերլուծությունների և հետազոտությունների արդյունքները, վարել քննարկումներ և բանավեճեր,
    3. կիրառել ստացած գիտելիքները պրակտիկ գործունեության մեջ՝ օգտվելով տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից, համացանցային, էլեկտրոնային միջոցներից,
    4. համակարգել այն հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են ուսուցչական առաջնորդության արդյունավետության գնահատման ու վերլուծման համար,
    5. պատրաստել ուսումնագիտական զեկույցներ, ներկայացումներ, դասընթացի պլաններ,
    6. կիրառել ՏՀՏ-ներն ուսուցման գործընթացում:
4. Գնահատման ձևերը
Ծրագրի յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման համար նախատեսվում է` Դասընթացն առանց ընթացիկ գնահատման.
· Ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 8 միավոր
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր
Դասընթացն եզրափակիչ գնահատմամբ
1-ին ընթացիկ քննություն՝ իրականացվում է գրավոր ձևաչափով, քննական տոմսերով: 4 առավելագույն միավոր,
· 2-րդ ընթացիկ քննություն 4 առավելագույն միավոր,
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ իրականացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ քննական տոմսերով: Յուրաքանչյուր քննական տոմս պարունակում է 3 հարց՝ 3-ական միավորներով: Առավելագույնը 9 միավոր
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Մագիստրոսական կրթական ծրագրի շրջանավարտները, ստանալով ուսուցչի որակավորում, կարող են աշխատել որպես ուսուցիչ Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական բոլոր դպրոցներում՝ միջին և ավագ:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
- ծրագրի դասընթացների վերաբերյալ մասնագիտական գրականություն,
- էլեկտրոնային դասախոսությունների փաթեթներ,
- սահիկաշարեր,
- տեսագրություններ,
էլեկտրոնային հանձնարարություններ ԵՊՀ ուսուցման կառավարման moodle/e-learning հարթակով։
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Մասնագիտական կրթական ծրագիրը մշակելիս օգտագործվել են հետևյալ կրթական չափորոշիչները կամ կողմնորոշիչները.
§ ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ. հուլիսի 7-ի N714-ն որոշմամբ,
§ Երևանի պետական համալսարանի մագիստրոսի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը՝ հաստատված 2016 թ.-ին ԵՊՀ գիտական խորհրդում,
§ Երևանի պետական համալսարանի առկա/հեռակա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի 2020-2021 ուստարվա ընդունելության կանոնակարգ՝ հաստատված է ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2020թ. մայիսի 26-ի նիստում
/ որոշում № 13/2 /:
§ Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթության պետական կրթակարգ՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2004 թվականի մայիսի 27-ի N 20 որոշմամբ:
Հանրակրթության պետական չափորոշիչ՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2021թ. փետրվարի 4-ի N 136 որոշմամբ:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ

Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Մեթոդական զինվածություն /դասավադման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների, տեխնոլոգիաների տիրապետում/:
Հետազոտական
· Ընդհանուր հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտություն:
· Մանկավարժական ախտորոշման գործառույթների տիրապետում:
Հաղորդակցման
· Հաղորդակցական, որն անհրաժեշտ է ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և կառուցողական փոխառնչությունների համար,
· Լսարանը կառավարելու կարողություններ,
· Օտար լեզվի իմացություն /հավաստված վկայականով/:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ:
· Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):

Այլ կարողություններ
· Մանկավարժական էթիկայի իմացություն:
· Հանրակրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն:
1. Մասնագիտական կարողություններ
1.Ընդհանուր մանկավարժության հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետում:
2.Նպատակներին և խնդիրներին մեթոդական տեսության համապատասխանությունը գնահատելու կարողություն։
3.Մասնագիտական գործունեության հիմքում ընկած ուսուցման հիմնական հասկացությունների, հայեցակարգային մոտեցումների, տեսակետների սահմանման կարողություն՝ հաշվի առնելով սովորողների տարիքային և հոգեբանական առանձնահատկությունները:
4.Ուսուցման մեթոդիկաները դասակարգելու և դասավանդման արդյունավետ մեթոդիկայի ընտրության կարողություն:
5.Ուսուցման գործընթացում ժամանակակից մեթոդների և տեխնոլոգիաների կիրառման կարողություն:
6.Ուսուցման գործընթացում միջառարկայական կապեր ստեղծելու կարողություն։
7.Մեթոդական խնդիրը ձևակերպելու, լեզվական նյութեր և ուսուցման միջոցներ ընտրելու կարողություն։
8. Շարժասահիկներով դասերի նյութեր պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն և հմտություն։
9. Տարբեր երկրների մեթոդական առաջավոր փորձի իմացություն և կիրառման կարողություն;
10.Կրթական վերջնարդյունքներին առարկայական ուսումնական ծրագրերի վերջնարդյունքների համապատասխանեցման կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· Որակավորում /գիտական աստիճան, կոչում/մանկավարժության ոլորտում:
· Դասախոսի գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքները /տարին նվազագույնը մեկ հոդված/:
· Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
· Մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն / նվազագույնը 3 տարի/:
· Կարգավիճակն ուսումնական գործընթացում /դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ, պրոֆեսոր/:
· Մասնակցություն դասախոսի որակավորման բարձրացման դասընթացներին /5-ամյա ժամանակահատվածում/:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· Մասնագիտական գործունեության փորձառություն նվազագույնը 3տարի:
Այլ պահանջներ
· Դասապրոցեսի իրականացում Moodle ծրագրով:
Դիստանցիոն ուսուցման տեխնոլոգիայի տիրապետում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
«Ուսուցչական առաջնորդություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի ապագա ուսանողները միաժամանակ հանդիսանում են «Դասավանդի’ր, Հայաստան»-ի ծրագրի մասնակիցներ։ Սա ենթադրում է, որ բոլոր ուսանողները մագիստրոսական ծրագրի մեկնարկից գործող ուսուցիչներ են ՀՀ տարբեր համայնքներում և իրենց սովորած գիտելիքներն ու հմտությունները գործնականում կիրառելու հնարավորություն ունեն։ Այսպիսով, մագիստրոսական կրթական ծրագիրը խթանում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության մոդելի՝ «սովորել աշխատելով» (work-based learning/ WBL) մոդելի կիրառում, որը ենթադրում է պրակտիկ կոմպետենցիաների ձեռքբերում՝ սովորելու ընթացքում աշխատելով։
Քանի որ մագիստրոսական կրթական ծրագրում ներգրավված ուսանողները լինելու են գործող ուսուցիչներ, ովքեր հիմնականում աշխատում են մարզային դպրոցներում և աշխատելուն զուգահեռ պետք է մասնակցեն դասերին, նպատակահարմար է ուսուցումը կազմակերպել հեռակա, իսկ դասերը՝ առցանց ձևաչափով։ Moodle էլեկտրոնային ուսուցման հարթակի միջոցով ոչ միայն կկազմակերպվեն առցանց դասերը, այլև ուսանողներին կտրամադրվեն ուսումնական նյութերը, ինչպես նաև առաջադրանքների հանձնարարումն ու հետադարձ կապի տրամադրումը, առաջադրանքների պատասխանների և ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքների ստացումը։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am