Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
  4. Անգլերեն լեզու, ֆրանսերեն լեզու և հաղորդակցություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Անգլերեն լեզու, ֆրանսերեն լեզու և հաղորդակցություն

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
023201.10.6 - Լեզվաբանություն
Մասնագիտացումը՝
023201.10.6 - Անգլերեն, ֆրանսերեն և հաղորդակցություն
Շնորհվող որակավորումը՝
բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2023/2024
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
.Ծրագրին կարող են դիմել միջնակարգ, նախնական կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական ունեցող դիմորդները:
. Ընդունելությունը կատարվում է ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված «Հայաստանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգի», ՀՀ կառավարության որոշում ( 07.04.22 N 476-Ն):
.Դիմորդը հանձնում է հետևյալ ընդունելության քննությունները՝ օտար լեզու (ֆրանսերեն կամ անգլերեն գրավոր), հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր):
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է.
·պատրաստելու գործնական հաղորդակցության ոլորտի բարձրակարգ և մրցունակ մասնագետներ, որոնք ազատ կտիրապետեն ֆրանսերեն լեզվին, տվյալ լեզվով գործնական, միջմշակութային և միջանձնային հաղորդակցման մշակույթին,
·զարգացնելու ուսանողների ֆրանսերեն և անգլերեն հաղորդակցության իրազեկությունը իր բոլոր բաղադրիչներով՝ խոսքային, թարգմանչական, լեզվամշակութային և ճանաչողական,
.պատրաստելու մասնագետներ, որոնք կկարողանան աշխատել որպես թարգմանիչ (գրավոր և բանավոր), մանկավարժ, էքսկուրսավար։
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • քննարկելու հաղորդակցության տեսության, արդի լեզվաբանության, ֆրանսերենի և անգլերենի հնչյունաբանության, հաղորդակցական քերականության, բառագիտության, լեզվի պատմության, թարգմանաբանության հիմնարար հասկացությունները և խնդիրները,
  • ներկայացնելու ֆրանսերեն, անգլերեն և հայերեն քաղաքական, պատմամշակութային, գործնական հաղորդակցության ոլորտին առնչվող հարցերը և հիմնախնդիրները,
  • ճանաչելու և քննարկելու ֆրանկոֆոն ժողովուրդների լեզվամշակութային համայնքներում ընդունված վարքի կաղապարները, կենսակերպն ու ոճերը, սովորույթներն ու մշակույթի նորմերը` համեմատելով դրանք հայ ժողովրդի պատմամշակութային ավանդույթների հետ։
  • ճանաչելու հաղորդակցման տարբեր ոլորտներում ֆրանսերենի և անգլերենի գործառության առանձնահատկությունները, հաղորդակցության խոսքային և ոչ խոսքային միջոցները:
  • ներկայացնելու հիմնարար և համակարգված տեսական և մեթոդաբանական գիտելիքներ ուսումնասիրող գիտակարգերի, տեսության և պատմության վերաբերյալ։
  • արժևորելու լեզուն որպես աշխարհաճանաչողության միջոց, որն անքակտելիորեն կապված է բազմաբնույթ լեզվաբանական և ոչ լեզվաբանական գիտակարգերի և մարդկային հաղորդակցության հետ,
  • համակարգելու և ընդհանրացնելու ստացած տեսական գիտելիքները և գործնական հմտությունները՝ օգտագործելով դրանք մասնագիտական գործունեություն իրականացնելիս,
  • վերլուծելու լեզվի, գրականության, թարգմանության և հաղորդակցության տեսական և գործնական հիմնահարցերը,
  • կատարելու ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք գործնական հաղորդակցության և հարակից այլ ոլորտներում,
  • թարգմանելու տարաբնույթ տեքստեր՝ բացահայտելով դրանց առանձնահատկությունները, ենթատեքստերը, ներտեքստային կապերը, բառապաշարի շերտերը, տեքստերում առկա ազգայինի և համընդհանուրի դրսևորումները և այլ հարցեր:
  • օգտվելու հաղորդակցական-տեղեկատվական տարատեսակ աղբյուրներից,
  • վերլուծելու մասնագիտական փաստեր և կատարելու հետևություններ,
  • կիրառելու և զարգացնելու ձեռք բերած գիտելիքները,
  • կազմակերպելու ինքնուրույն և խմբային աշխատանքներ, թիմային քննարկումներ, մասնագիտական բանավեճեր և այլն,
  • ցուցաբերելու ստեղծագործական մոտեցում լեզուն և հաղորդակցության տարբեր ձևերը համադրելու գործում:
4. Գնահատման ձևերը
Ըստ ուսումնական պլանի նախատեսված դասընթացները տարբերակում են 4 տեսակի գնահատման ձև.
1.Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
2.Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
3.Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց
4.Ստուգարքային դասընթաց:
Գնահատման արդյունարար առավելագույն միավորը 20-ն է, նվազագույնը՝ 10.
18-20 միավոր՝ գերազանց,
14-17 միավոր՝ լավ,
10-13 միավոր՝ բավարար,
0-9 միավոր` անբավարար:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում և եզրափակիչ քննություն: Հաշվի է առնվում նաև մասնակցությունը:
1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
2-րդ ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
Ընթացիկ ստուգումն անց է կացվում գրավոր և բանավոր, որը գնահատվում է 3 առավելագույն միավոր:
Մասանկցությանը տրվում է 2 միավոր:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 7 միավոր առավելագույն արժեքով:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Գնահատման մեթոդները և չափանիշներն են.
1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
2-րդ ընթացիկ քննությունն անց է կացվում բանավոր, որը գնահատվում է 4 առավելագույն միավոր:
Ընթացիկ ստուգումն անց է կացվում գրավոր և բանավոր, որը գնահատվում է 8 առավելագույն միավոր:
Ինքնուրույն աշխատանքին տրվում է 2 միավոր:
Մասանկցությանը տրվում է 2 միավոր:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Շրջանավարտները երկու եվրոպական լեզուներով հաղորդակցվելու ժամանակակից հմտությունների և համապատասխան ռազմավարության կիրառման շնորհիվ կկարողանան դիմակայել շուկայական մրցակցությանը և իրենց տեղն ապահովել ժամանակակից աշխատաշուկայում:: Շրջանավարտները կարող են աշխատել մասնագիտական ուղղվածություն ունեցող տարբեր հաստատություններում.
·ՀՀ-ում դիվանագիտական ներկայացչություններ,
·տուրիստական գործակալություններ,
·թարգմանչական գրասենյակներ,
· կրթական հաստատություններ,
·ՀՀ Արտաքին գործերի նախարարություն,
·«Մատենադարան» Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտ,
·թանգարաններ,
·մշակութային միություններ,
·հրատարակչություններ (օր.՝ «Զանգակ», «Անտարես»)
դասավանդել ֆրանսերեն կամ անգլերեն (ըստ ընտրության) հանրակրթական դպրոցներում և տարբեր կրթական հաստատություններում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ծրագրի իրականացման համար ուսումնական ստորաբաժանումում առկա են անհրաժեշտ ուսումնական տարածքներ և գիտակրթական անհրաժեշտ սարքավորումներ: Ստորաբաժանումում առկա համակարգչային բազան ընդգրկում է համակարգչային լսարան, պրոյեկտոր, էլեկտրոնային գրատախտակ, հեռուստացույց: Առկա է նաև համապատասխան գրականութուն, իսկ նոր նյութերի (տպագիր և էլեկտրոնային) ձեռքբերումն ու մշակումը իրականացվելու է ծրագրում ընդգրկված դասախոսական կազմի միջոցով: Ուսումնառության համար անհրաժեշտ ռեսուրսները ձեռք են բերվել Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության հայկական գրասենյակի ֆինանսավորմամբ։ Ծրագիրն իրագործելու նպատակով ուսանողների համար հասանելի են ուսումնառության տարբեր ռեսուրսներ (հարուստ մասնագիտական գրականություն, էլեկտրոնային, համացանցային, տեսաձայնային տարբեր ռեսուրսներ): Ծրագրի հաջող իրականացման համար կարևորվում են դասավանդման և ուսումնառության նորարարական եղանակները՝ հաղորդակցական, ինտերակտիվ մեթոդները և այլն:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Ծրագիրը կազմված է եվրոպական բակալավրատի ծրագրերին համապատասխան՝ հաշվի առնելով, իհարկե, նաև տեղական կրթական գործոնները:
Ծրագրային կողմնորոշիչներն են՝
·ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016 թ. հուլիսի 7-ի N714-Ն որոշմամբ:
·Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, 2017:
·ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ: Երևան, 2010:
·ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2012 թ. ապրիլի 26-ի N597-Ն որոշմամբ:
· Երևանի պետական համալսարանի բակալավրի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը:
· Արդյունահեն դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում, Բուդաղյան Ա., Գրիգորյան
Ծրագիրը իրականացվել է նաև տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա միջազգային ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով` հիմնված եվրոպական, ամերիկյան, համալսարանների ուսումնական ծրագրերի վրա, մասնավորապես Լիլի համալսարան (Կիրառական օտար լեզուներ), Մոնպելիե 3 Պոլ Վալերի համալսարան (Արվեստ, բանասիրություն, օտար լեզուներ), Էքս Մարսել համալսարան (Ֆրանսերենի դասավանդումը որպես օտար լեզու), Ֆրանշ- Կոնտե, Բեզանսոնի համալսարան (Կիրառական լեզուներ; Լեզու, գրականություն, եևկրագիտություն), Մոսկվայի Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարան (Բանասիրություն՝օտար լեզուներով)և այլն։
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Ընդհանրական կարողություններ Դասավանդման/մանկավարժական · դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն, · լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն, · կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում, · դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն, · համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում, · տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն: Հետազոտական · տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն, · տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն, · գիտական խոսույթի բովանդակային վերլուծության կարողություն, · գիտական տեքստերի լեզվաոճական առանձնահատկությունների տիրապետում և վերլուծության կարողություն, · գիտական աշխատանքները խմբագրելու և ղեկավարելու կարողություն Հաղորդակցման · լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն, · համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն: ՏՀՏ կիրառություն · բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ, · սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն, · օնլայն խմբերի կառավարում, · թվային տեխնոլոգիանների կիրառման հմտություն: Այլ կարողություններ · մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն հաղորդակցությունների ոլորտում, · մնհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն, · ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն: Մասնագիտական կարողություններ · ֆրանսիական բանասիրության ոլորտում գիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու կարողություն, · հարակից մասնագիտությունների մասին իմացություն (հոգեբանություն, լեզվահոգեբանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, թարգմանություն և այլն), · տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու և դրանք մատուցելու կարողություն, · լեզվաբանության և հաղորդակցության ժամանակակից տեսությունների հիմնադրություները ներկայացնելու կարողություն, · մասնագիտական փաստերի վերլուծություն և հետևություններ անելու կարողություն, · օտար լեզուների դասավանդման նորագույն մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները լսարանին մատուցելու կարողություն։ Ընդհանուր պահանջներ գիտական աստիճան, · գիտական աստիճան և/կամ կոչում հումանիտար և հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում, · վերջին 3 տարում առնվազն 3 գիտական կամ/և մեթոդական հրատարակությունների առկայություն։ Մանկավարժական փորձ · մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն, · վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների, · պրակտիկ աշխատանքի փորձ, · նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ տվյալ ոլորտում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Նախկին ծրագիրը վերանայելու արդյունքում, աշխատանքային խմբի առաջարկությամբ, ԵԼՀ ֆակուլտետի դեկանի և համալսարանի ղեկավարության համաձայնությամբ, որոշում ընդունվեց.
6-րդ կիսամյակից ծրագրում ներառել կառուցամաս՝Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն (ֆրանսերեն) և Անգլերեն և քաղաքակրթություն։ Ուսանողները Registrar համակարգով կընտրեն այս կառուցամասերից մեկը (ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ)։
Ծրագրի շրջանակներում ուսանողները կարող են վճարովի հիմունքներով, լրացուցիչ 30 կրեդիտի համարժեք դասընթաց ընտրել՝ մանկավարժի որակավորոմամբ, ինչն էլ հանրակրթական դպրոցներում աշխատելու հնարավորություն կընձեռի ։
Ուսումնառության ընթացքում արտերկրից պարբերաբար հրավիրվում են մասնագետներ՝ դասախոսություններ, գիտամեթոդական սեմինարներ և քննարկումներ անցկացնելու համար: Ֆրանսիական բանասիրության ամբիոնը Ֆրանսիայի դեսպանության և ֆրանկոֆոնիայի համալսարանական գործակալության երևանյան մասնաճյուղի աջակցությամբ կազմակերպում է հատուկ դասընթացներ՝ առկա և հեռավար, դասախոսների մասնագիտական որակները բարձրացնելու նպատակով։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am