Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
  4. Անգլերեն և գրականություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Անգլերեն և գրականություն

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
023102.02.7 - Օտար լեզու և գրականություն
Մասնագիտացումը՝
023102.02.7 - Անգլերեն և գրականություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Բանասիրության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Տվյալ մասնագիտության շրջանակներում բակալավրի աստիճանի առկայության դեպքում ընդունելությունն անցկացվում է առանց քննությունների /բարձր ՄՈԳ-ի դեպքում/, ցածր ՄՈԳ և հարակից մասնագիտություն ունեցող դիմորդները հանձնում են տվյալ մասնագիտության բակալավրի ավարտական ամփոփիչ քննությունը:
2. Ծրագրի նպատակները
· զարգացնելու ուսանողների մասնագիտական կարողությունները, տրամադրելով խորացված ուսուցում անգլիական բանասիրության ոլորտում,
· տրամադրելու խորը տեսական գիտելիք` լեզվաբանության ժամանակակից մեթոդները, հիմնախնդիրները և եղանակները հասկանալու, մեկնաբանելու և վերլուծելու համար:
· խթանելու ուսանողների մոտ քննադատական մտածողություն, տեսությունը և պրակտիկան համադրելու և գնահատելու ունակություն:
· փոխանցելու ուսանողներին այնպիսի գիտելիքներ ու կարողություններ, որոնք անհրաժեշտ են հասարակական գործունեության բազմազան ոլորտներում մասնագիտական գործունեություն ծավալելու համար:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • ներկայացնելու լեզվաբանության ժամանակակից տեսությունները, ճյուղերը, հիմնական հասկացությունները
  • քննարկելու լեզվաբանության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ասպարեզում ներկայումս իրականացվող հետազոտական աշխատանքները,
  • թվարկելու և նկարագրելու գոյություն ունեցող ժամանակակից լեզվաբանական համակարգերը
  • լուսաբանելու ժամանակակից լեզվաբանության հիմնահարցերը
  • ցուցաբերելու ստեղծագործական մոտեցում լեզվաբանության ոլորտի նոր մեթոդների ինքնուրույն ուսուցման և մշակման գործընթացում:
  • գնահատելու խոսքային գործընթացում հասարակական գործոնների դերը
  • վերլուծելու կրթական գործընթացի տեսական և գործնական հիմնահարցերը
  • կատարելու ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ) լեզվի տեսության տարբեր ոլորտներում
  • իրականացնելու լեզվաբանական գիտելիքին առնչվող գործնական պարապմունքներ համապատասխան կրթական հաստատություններում (սեմինարների և գործնական պարապմունքների անցկացում բակալավրիատում, կուրսային աշխատանքների գրախոսում),
  • մշակելու և գործնականում կիրառելու ուսուցման համակարգչային մեթոդներ
  • իրականացնելու լեզվական նյութի սիստեմավորում
  • օգտագործելու և համադրելու լեզվական տարբեր ռեսուրսներից (բազմաբնույթ տեքստերի, բառարանների հնչյունական, բառային, տերմինաբանական տվյալների բազա) ստացված տվյալները լեզվաբանական քննության նպատակով
  • օգտվելու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, լեզվաբանական կորպուսներ, գիտական հոդվածներ),
  • վերլուծելու մասնագիտական փաստեր և կատարելու հետևություններ
  • կիրառելու ձեռք բերված տեսական գիտելիքը գործնականում, առաջադրելու հետազոտական նպատակներ և ընտրելու դրանց իրականացման օպտիմալ ձևեր ու միջոցներ (գիտական հոդվածներ, գրախոսություն, գիտաժողովի կազմակերպում)
  • ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները
4. Գնահատման ձևերը
Ուսանողի մասնագիտական գիտելիքը և իմացությունը գնահատվում են հետևյալ մեթոդներով.
1.Գրավոր կամ բանավոր ընթացիկ և եզրափակիչ քննություն,
2.Բազմակի ընտրության թեստեր,
3. Բանավոր ներկայացման կամ զեկույցի գնահատում
4.Ինքնուրույն աշխատանքի գնահատում:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Ծրագիրը նպատակ ունի պատրաստել մասնագետներ, որոնք իրենց լեզվական և լեզվի ուսուցման ժամանակակից հմտությունների և համապատասխան ռազմավարության կիրառման շնորհիվ կկարողանան դիմակայել շուկայական մրցակցությանը և իրենց տեղն ապահովել ժամանակակից աշխատաշուկայում: Կարևորվում և խրախուսվում են նաև քննադատական, վերլուծական, ուսումնական ծրագրերի մշակման հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ նախապայմաններ են հետագա աշխատանքային գործունեության համար: Շրջանավարտները կարող են աշխատել
·բուհում,
·ակադեմիական շրջանակներում,
·տեղական և միջազգային տարբեր կազմակերպություններում,
·լեզվի կենտրոններում,
·գովազդային գործակալություններում և այլն:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ծրագրի իրականացման համար ուսումնական ստորաբաժանումում առկա են անհրաժեշտ ուսումնական տարածքներ և գիտակրթական անհրաժեշտ սարքավորումներ: Ֆակուլտետի տարածքը բավարար է վերոնշյալ դասընթացների համար:
Ստորաբաժանումում առկա համակարգչային բազան
·համակարգչային լսարան,
·պրոյեկտոր,
·էլեկտրոնային գրատախտակ,
·հեռուստացույց,
·DVD նվագարկիչ
ընդհանուր առմամբ բավարար է ծրագրի իրականացման համար: Ծրագիրն իրականացնող ուսումնական ստորաբաժանումում առկա է համապատասխան գրականութուն, իսկ նոր նյութերի (տպագիր և էլեկտրոնային) ձեռքբերումն ու մշակումը իրականացվելու է ծրագրում ընդգրկված դասախոսական կազմի միջոցով:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Ծրագիրը իրականացվել է տվյալ մասնագիտության ոլորտում առկա միջազգային ծրագրային կողմնորոշիչների և չափորոշիչների հաշվառումով` հիմնված Լիդսի և Լանկաստերի (Մեծ Բրիտանիա), Կագլիարիի և Կա-Ֆոսկարիի (Եվրոպա), Բերկլիի և Կոլումբիայի (ԱՄՆ) համալսարանների ուսումնական ծրագրերի վրա:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
·դասընթացի առարկայական ծրագիր և օրացուցային պլան կազմելու հմտություն,
·յուրաքանչյուր առարկայից ակնկալվող վերջնարդյունքին համապատասխան դասավանդման ժամանակակից մեթոդների (օրինակ՝ ուսանողակենտրոն դասավանդում, ինտերակտիվ մեթոդ, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաներ և այլն) ընտրության կարողություն և կիրառման հմտություններ,
·էթիկայի կանոնների պահպանում, ուսանողների արժեքային բարձր համակարգի ձևավորման խթանում, ուսանողներից յուրաքանչյուրի հանդեպ հարգանքի դրսևորում, կրթական հավասար պայմանների ապահովում, գնահատման օբյեկտիվ մոտեցում,
·ուսանողների մասնագիտական կարողությունների ձևավորման հարցում աջակցության ցուցաբերում, նրանց ինքնուրույն աշխատանքի, գիտական և ստեղծագործական մտքի զարգացման խթանում՝ կանոնավոր խորհրդա­տվություններ, արտալսարանային հանդիպումներ կազմակերպելու միջոցով։

Հետազոտական
·տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
·գիտական աշխատանքի ղեկավարում և իրականացում. հոդվածների, մենագրության, դասագրքի, ձեռնարկի, ուղեցույցի հրատարակում (տարեկան առնվազն՝ 1 աշխատանք), գիտաժողովների մասնակցություն (նաև արտերկրում), հետազոտական նոր ծրագրերի մշակում, գիտական թեմատիկ սեմինարների վարում, մագիստրոսական և դիպլոմային աշխատանքների արդյունավետ ղեկավարում և այլն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ արդյունավետ հաղորդակցում իրականացնելու կարողություն, համոզիչ խոսք, ուսանողին մոտիվացնելու կարողություն,
·համագործակցային կարողությունների դրսևորում։
ՏՀՏ կիրառություն
·տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառում կրթական գործընթացում՝ ըստ դասընթացից բխող անհրաժեշտության և ուսանողի ուսումնական կարիքների, լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ:

Այլ կարողություններ
·դասընթացի նպատակի, նյութերի, գրականության, հարցման կարգի, գնահատման համակարգի, ակնկալվող արդյունքի մասին տեղեկության ապահովում,
·անհրաժեշտ ռեսուրսները կիրառելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:

2.Մասնագիտական կարողություններ
·բանասիրության բնագավառի արդի հիմնախնդիրների, զարգացման միտումների, միջգիտակարգային կապերի իմացության բարձր մակարդակ,
·անգլիական բանասիրության բնագավառի ուսումնասիրության մեթոդաբանության և գիտահետազոտական մեթոդների իմացություն, դրանց կիրառման և մասնագիտական փաստեր վերլուծելու կարողություն,
·գիտահետազոտական գործունեության արդյունքների ինտեգրում ուսումնական գործընթացի բովանդակության մեջ,
·հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն
·անգլերենի իմացության բարձր աստիճան (առնվազն C 1 կամ միջազ­գայնորեն ընդունված քննության համարժեք արդյունք)։
3.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
·գիտական աստիճան և կոչում բանասիրության ոլորտում,
·վերջին 5 տարում առնվազն 5 գիտական և մեթոդական հրատարակու­թյունների առկայություն, մասնակցություն գիտաժողովների կամ գիտական քննարկումների։
Մանկավարժական փորձ
·մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաս­տումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձ,
·վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
·7-10 տարվա մանկավարժական փորձ, պրակտիկ աշխատանքի փորձ ։
Այլ պահանջներ
·դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
·ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար):

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am