Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
  4. Բարոյագիտություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Բարոյագիտություն

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
022302.01.7 - Բարոյագիտություն
Մասնագիտացումը՝
022302.01.7 - Բարոյագիտություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Փիլիսոփայություն
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Մագիստրոսի ծրագրում ընդունելությունը իրականացվում է ըստ ԵՊՀ համապատասխան կանոնակարգի. նույն մասնագիտության շրջանակներում
ընդունելությունն անցկացվում է առանց քննությունների, իսկ հարակից մասնագիտություններով դիմորդները հանձնում են համապատասխան մասնագիտության բակալավրի ավարտական ամփոփիչ քննությունը:
2. Ծրագրի նպատակները
պատրաստել կրթության, գիտության և քաղաքացիական հասարակության կառույցներում փիլիսոփայության և բարոյագիտության մասնագետներ, որոնք
կվերլուծեն և կհհամակարգեն ժամանակակից քաղաքակրթական մարտահրավերների աշխարհայացքային,սոցիալ-փիլիսոփայական և բարոյական հիմնախնդիրները,
կկանխատեսեն փիլիսոփայական և բարոյական շարժառիթներ ունեցող ճգնաժամային երևույթները և կմշակեն դրանց հաղթահարման հայեցակարգերը։ Մեր մասնագոտները կարող են դասավանդել կրթական համակարգերում, աշխատել վերլուծական կենտրոններում և հասարակական կազմակերպություններում,
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. ներկայացնելու բարոյական հարաբերությունների տիպաբանությունը և բարոյագիտության տեսական ու կիրառական հիմունքները,
    2. նկարագրելու արդի ցանցային հասարակության էթիկայի, վիրտուալ հաղորդակցման և վիրտուալ նույնականության հիմունքները
    3. մատնանշելու ազգային ինքնության բարոյական և սոցիոմշակութային փոխակերպումների միտումները
    4. մատնանշելու բիզնես էթիկայի և քաղաքական էթիկայի խաղի կանոնները և քաղաքական մանիպուլյացիայի մոդելները
    5. ներկայացնելու ամբոխային վարքի, ցուցադրական սպառման և զվարճանքների կազմակերպման տեխնոլոգիաները
    6. մատնանշելու սիրո մետաֆիզիկայի, ընտանիքի պլանավորման և սիրո հոգեվերլուծության մեթոդներին ու հիմնախնդիրներին
    7. դիտարկելու հայոց ինքնության բարոյական նկարագիրը այլ, հատկապես դրկից ազգերի ինքնությունների համատեքստում
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. մասնակցելու ազգային անվտանգության սոցիոմշակութային և բարոյական հայեցակարգերի մշակման և արդիականացման աշխատանքներին
    2. կիրառելու տարատեսակ սոցիոմշակութային մեթոդներ և մշակել բարոյական կոնֆլիկտների հաղթահարման իրադրային մոդելներ
    3. առաջադրելու բարոյագիտական հիմնախնդիրներ, մշակել հետազոտական ծրագրեր և դրանց իրականացման մեթոդներ
    4. մեկնաբանելու հայ բարոյագիտական մտքի առանձնահատկությունները և առնչությունները արևելյան և արևմտյան բարոյագիտական մտքի հետ
    5. բացահայտելու բնագիտական և հումանիտար մշակույթների փոխպայմանավորվածության օրինաչափությունները և գիտության զարգացման բարոյագիտական հետևանքները
    6. տարանջատելու էականը անէականից և բացահայտել բարոյական փոխակերպումների հիմնարար միտումները արդի աշխարհում
    7. կազմակերպելու բարոյական պրոբլեմների հրապարակային քննարկումներ ու բանավեճեր և նպաստել հասարակական կարծիքի ձևավորմանը
    8. օժանդակելու երիտասարդության բարոյական դաստիարակության խնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպությունների աշխատանքներին
    9. կիրառելու բարոյական կոնֆլիկտների լուծման և հաղթահարման տեխնոլոգիաներ
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. օգտվելու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ)
    2. վերլուծելու առկա խնդիրները և գնահատելու դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները
    3. զբաղվելու մանկավարժական ու գիտահետազոտական աշխատանքներով
    4. պատրաստելու զեկուցումներ, ներկայացնել հետազոտությունների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր
    5. պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերը
4. Գնահատման ձևերը
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝ եզրափակիչ գնահատումով, առանց եզրափակիչ գնահատման, առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման, ստուգարքային։
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչներն են
• ընթացիկ գրավոր քննություններ (ենթադրում են ամփոփ վերլուծական պատասխաններ ըստ հարցատոմսի, կամ առաջադրանքների գրավոր կատարում (հետազոտական աշխատանք, հոգեախտորոշիչ մեթոդիկայի կիրառում և այլն), և/կամ ընթացիկ բանավոր քննությունները (ենթադրում են ծավալուն վերլուծական պատասխաններ ըստ հարցատոմսի, կամ էսսեների պատրաստում, ինքնուրույն և խմբային աշխատանքների կատարում և բանավոր ներկայացում), որը կարող է իրենից ներկայացնել «Հետազոտական բաղադրիչը»։
• ընթացիկ ստուգումներ (ենթադրում է սեմինարների ընթացքում ուսանողի կողմից հանձնարարությունների կատարում և նյութի ներկայացում),
• ինքնուրույն աշխատանք (ենթադրում է հանձնարարված թեմայով գրավոր կամ բանավոր վերլուծական աշխատանքի իրականացում և հանրային ներկայացում)
• մասնակցություն (ենթադրում է ֆիզիկական ներկայություն, դասախոսություններին և սեմինարներին հարց-պատասխանի ու քննարկումների ակտիվ մասնակցություն),
• եզրափակիչ բանավոր քննությունները (ենթադրում է հստակ, տրամաբանված, հիմնավորված և ամբողջական պատասխաններ քննական տոմսի հարցերին)։


5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Բարոյագիտություն» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել միջնակարգ և բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, վերլուծական կենտրոններում, հասարակական կազմակերպություններում, ԶԼՄ-ներում` զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
Միջնակարգ ուսումնական հաստատություններ
§ կազմակերպիչ,
§ բարոյագիտության, հասարակագիտության ուսուցիչներ:
Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ
§ դասախոս,
§ գիտաշխատող:
Զանգվածային լրատվամիջոցներ
§ հեռուստատեսություն,
§ PR մենեջեր,
§ գովազդային գործակալ,
§ լրագրող-հրապարակախոս:

Վերլուծական կենտրոններ
§ հետազոտող,
§ խորհրդատու,
§ փորձագետ:
Հնարավոր աշխատավայրերն են. Ավագ դպրոց, քոլեջ, վարժարան, բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ, վերլուծական կենտրոններ, ԶԼՄ-ներ, կրթական և սոցիալական ծրագրեր իրականացնող միջազգային կազմակերպություններ:
Ծրագրի շրջանավարտները կարողեն շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում և աշխատել գիտահետազոտական կենտրոններում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով
·ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ,
·ԵՊՀ գրադարան, ֆակուլտետի ընթերցասրահ,
·էլեկտրոնային ռեսուրսներ
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
· Կրթական ծրագիրը մշակելիս հիմք է ընդունվել ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակը,
·Մոսկվայի պետական համալսարանի «Բարոյագիտություն» մասնագիտացման մագիստրոսական ծրագիր
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման /մանկավարժական
· Դասընթացի աշխատանքային ծրագիր /օրացուցային պլան/ կազմելու հմտություն,
· Ուսանողի գիտելիքները օբյեկտիվ գնահատելու կարողություն
· Անհրաժեշտ մեթոդական նյութերի օգտագործման հմտություն
· Սեփական փորձն ու հմտությունները ուսանողներին փոխանցելու պատրաստակամություն
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
· Դասավանդման ընթացքում համակարգչային ծրագրերի իմացություն և դրանց կիրառման կարողություն։
Հետազոտական
· Գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, նաև ինտերնետային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· Փիլիսոփայական և սոցիոլոգիական հետազոտության իրականացման հմտություն
· Հետազոտական աշխատանքներ ղեկավարելու հմտություն։
·
Հաղորդակցման
· Բանավոր հաղորդակցման և արդյունավետ շփման հմտություն,
· Հռետորական ձիրք , գրավոր խոսքի հմտություն և մանկավարժին վայել պահվածք
· Օտար լեզվի իմացություն (բացի ռուսերենից նաև անգլերեն, ֆրանսերեն կամ գերմաներեն)
2. Մասնագիտական կարողություներ
· Փիլիսոփայական ուղղությունների և ժամանակակից հայեցակարգերի իմացություն
· Բարոյագիտական,սոցիոմշակութային և էթնոմշակութային հետազոտությունների և վերլուծությունների գնահատման և ախտորոշման կարողություն
· Պրոբլեմի ուսումնասիրման և հետազոտական աշխատանքի կազմակերպման հմտություն,
· Փիլիսոփայական և աշխարհայացքային շարժառիթներ ունեցող ճգնաժամային երևույթների կանխատեսման և հաղթահարման հայեցակարգեր մշակելու հմտություն,
· Հետազոտական աշխատանքներ ղեկավարելու հմտություն,
· Հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
Արդիականության մարտահրավերների համակարգման և ռազմավարության մշակման · կարողություն,
3. Ընդհանուր պահանջներ
· Մանկավարժական փորձ - առնվազն 5 տարի մանկավարժական փորձ (հատկապես բուհում)
· Մագիստրոսական ծրագրում դասավանդվող առարկային համապատասխան մենագրության կամ գիտական հոդվածների առկայություն
· Մասնագիտական վերապատրաստում յուրաքանչյուր 5 տարի
· Գիտական գործունեություն՝ հոդվածների հրապարակում, գիտաժողովների և գիտական սեմինարների կազմակերպում և մասնակցություն
· Աշխատանքային և կրթական ծրագրերի մշակում
· Ինքնակրթություն և շարունակական մասնագիտական աճ
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Պետք է նկատի ունենալ, որ ծրագրի մասնագիրը տալիս է ծրագրի հիմնական բնութագրերի համառոտ նկարագրությունը և այն կրթական վերջնարդյունքները, որոնք ենթադրվում է, որ ձեռք կբերի միջին բնութագրական ուսանողը, եթե նա լիարժեք կերպով օգտվի ծրագրի ընձեռած ուսումնառության հնարավորություններից։ «Բարոյագիտություն» կրթական ծրագրի ներմուծումը թույլ կտա նաև արդյունավետ միջազգային համագործակցություն հաստատել, քանի որ եվրոպական մի շարք առաջատար բուհերում (Մոսկվայի Մ. Վ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարան, Քեմբրիջի համալսարան, Oքսֆորդի համալսարան, Բելառուսի պետական համալսարան) տվյալ մասնագիտացումը կարևոր տեղ է գրավում, ինչը համահունչ է ԵՊՀ-ի ՌԾ-ով նախատեսված միջազգայնացման նպատակին: Ծրագրի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է գտնել ԵՊՀ դասընթացների տեղեկագրքում։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am