Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Աստվածաբանության ֆակուլտետ
  4. Կրոնական զբոսաշրջություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրոնական զբոսաշրջություն

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
101501.03.6 - Զբոսաշրջություն
Մասնագիտացումը՝
101501.03.6 - Կրոնական զբոսաշրջություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Զբոսաշրջության բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Հեռակա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա միջնակարգ, նախնական մաuնագիտական կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական։
Ընդունելությունը կատարվում է ըստ ՀՀ կառավարության հաստատած «Հայաստանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատու­թյուններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերի) կարգի»։
2. Ծրագրի նպատակները
· պատրաստել կրոնական զբոսաշրջության հիմնարար գիտելիքներով և հմտություն­ներով օժտված մասնագետներ,
· սովորեցնել կազմակերպել և իրագործել ուղևորություններ, շրջագայություններ կրո­նական զբոսաշրջության շրջանակներում՝ ներկայացնելով հայ կրոնամշակութային հարուստ ժառանգությունը,
· սովորեցնել կիրառել կրոնագիտական և աստվածաբանական գիտելիքները զբո­սա­շըր­­ջու­թյան ոլորտում, առաջադրել զբոսաշրջության զարգացման առավել հիմնարար ուղղություններ:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. ներկայացնել կրոնական զբոսաշրջության ներկա վիճակը, համաշխարհային փորձը, զարգացման հիմնական միտումները,
    2. հիմնավորել ՀՀ-ում կրոնական զբոսաշրջության զարգացման անհրաժեշտությունը
    3. դասակարգել հայոց հեթանոսական կրոնամշակութային ժառանգությունը, հուշարձանները, կոթողները, առասպելներն ու ավանդությունները
    4. ներկայացնել հայ քրիստոնեական մշակույթը, Հայ Առաքելական Եկեղեցու պատմությունը, տոները, ծեսերը, բանավոր և գրավոր ժառանգությունը, ավանդությունները, ճարտարապետությունը, խաչքարային արվեստը, եկեղեցական երաժշտությունը
    5. նկարագրել ներգնա և արտագնա զբոսաշրջության երթուղիները
    6. լուսաբանել Հայոց եկեղեցու մշակութային փոխառնչություններն այլ եկեղեցիների և կրոնների հետ
    7. ձևակերպել կրոնական զբոսաշրջությանն առնչվող արդիական հիմնախնդիրները և առաջարկել դրանց լուծման հնարավոր ուղիներ
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. կիրառել կրոնագիտական, աստվածաբանական, պատմագիտական, եկեղեցագիտական և մշակութաբանական սկզբունքները մասնագիտական հիմնախնդիրներ լուծելիս,
    2. իրականացնել զբոսաշրջային երթուղիների նախագծման և կազմակերպման աշխատանքներ՝ տեսական և գործնական գիտելիքների համադրմամբ
    3. իրականացնել զբոսավարական գործունեություն՝ օգտվելով տեղեկատվական զանազան աղբյուրներից և ցուցաբերելով կազմակերպչական հմտություններ
    4. հավաքագրել և մշակել մասնագիտական ոլորտին առնչվող քանակական և որակական տվյալներ, վերլուծելու և մեկնաբանելու դրանք
    5. գնահատել զբոսաշրջության զարգացման գործում կրոնական արժեքների, Հայ եկեղեցու պատմության, հայ արվեստի և մշակույթի դերն ու նշանակությունը
    6. տարբերակել հայաստանյան կրոնական կենտրոնները, սրբատեղիները, ազգային-եկեղեցական արժեքները, ավանդությունները, սովորույթները, հայ ժողովրդի կրոնամշակութային առանձնահատկությունները
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. օգտվել կրոնական զբոսաշրջությանն առնչվող տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ)
    2. ցուցաբերել անձնական պատասխանատվություն ազգի և պետության հանդեպ, հետամուտ լինելու ժողովրդավարական սկզբունքների իրագործմանը, ազգային և համամարդկայյինարժեքների տարածմանը
    3. հմտորեն հաղորդակցվել մայրենի և օտար լեզուներով, ձևակերպել և ներկայացնել բանավոր և գրավոր հստակ խոսք
    4. պահպանել մասնագիտական էթիկայի նորմերը և աշխատանքային անվտանգության կանոնները
4. Գնահատման ձևերը
ԵՊՀ-ում գործում է ուսանողների գիտելիքների պարբերա­կան ստուգ­­­­­ման և գնա­հատման բազ­մա­գործոն համակարգ:
Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
- դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիս­ամ­յակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
- դասընթացի (ուսում­նա­կան մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստու­գում­ներ կիսամյակի ընթացքում,
- ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յու­րաց­­­ման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինք­նուրույն աշխա­տանք),
- հետազոտական բաղադրիչով դասընթացի համար՝ ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխա­տան­քի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հե­տազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
- դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
- ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննա­շրջա­նում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահ­ման­ված կրթական վերջնադյունք­ների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատես­ված դաս­­­ըն­­թաց­ների (ուսում­նական մոդուլների) աշխատածա­վալից, պա­­­րապ­­մունքի ձևից, դասավանդ­ման մեթոդներից և հաշվի առ­նե­լով դաս­ընթացի կա­րևո­րու­թյունը ուսանողի մաս­նա­գի­տա­կան գի­տելիք­նե­րի և կարողու­թյուն­ների ձևա­վորման մեջ՝ դաս­ըն­թացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:

ԵՊՀ-ում ուսանողի ուսումնառության ար­դյունքների գնահատ­ման համար կի­րառվում է 20-միավորանոց սանդղակը:
Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը: Գնա­հատ­ման սանդ­ղակը ներ­կա­յաց­ված է ստորև.
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատ­կացվող միավորները (արտա­հայտված տոկոսներով) ընտրում է դասավանդող դասախոսը՝ ելնելով դաս­ընթացի դա­սա­վանդ­ման, ուսումնառության ձևերից ու ակնկալվող կրթա­կան վերջ­նարդ­յունքների բնույթից, և հաստատում է ամբիոնը: Գնահատումների և քննություն­ների անց­կաց­ման ձևերը նշվում են տվյալ կրթական ծրագրի մաս­նա­գրում՝ դասըն­թացի համառոտագրում:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Կրոնական զբոսաշրջություն» բակալավրի կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել.
· Հանրապետությունում գործող տուրիստական գործակալություններում,
· ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ենթակա մի շարք հիմնարկներում, մասնավորապես՝ թանգարաններում, գրադարաններում, գիտական և կրթական կենտրոններում, ինչպես նաև ՀՀ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեում և այլ հաստատություններում,
· սպասարկման ոլորտի հաստատություններում,
· ՀՀ Էկոնոմիկայի նախարարությունում, ՀՀ Զբոսաշրջության կոմիտեում:
«Կրոնական զբոսաշրջություն» բակալավրի կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել.
· Հանրապետությունում գործող տուրիստական գործակալություններում,
· ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ենթակա մի շարք հիմնարկներում, մասնավորապես՝ թանգարաններում, գրադարաններում, գիտական և կրթական կենտրոններում, ինչպես նաև ՀՀ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեում և այլ հաստատություններում,
· սպասարկման ոլորտի հաստատություններում,
· ՀՀ Էկոնոմիկայի նախարարությունում, ՀՀ Զբոսաշրջության կոմիտեում:
«Կրոնական զբոսաշրջություն» բակալավրի կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել.
· Հանրապետությունում գործող տուրիստական գործակալություններում,
· ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ենթակա մի շարք հիմնարկներում, մասնավորապես՝ թանգարաններում, գրադարաններում, գիտական և կրթական կենտրոններում, ինչպես նաև ՀՀ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեում և այլ հաստատություններում,
· սպասարկման ոլորտի հաստատություններում,
· ՀՀ Էկոնոմիկայի նախարարությունում, ՀՀ Զբոսաշրջության կոմիտեում:


6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
· ժամանակակից սարքավորումներով ապահովված լսարաններ,
· ժամանակակից մասնագիտական գրականությամբ հագեցած հարուստ «Աճեմյան» գրադարան, և Հայ եկեղեցու պատմության և եկեղեցաբանության ամբիոնի մասնագիտական գրականություն,
· էլեկտրոնային, համացանցային և տեսաձայնային հարուստ ռեսուրսներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Կրթական չափորոշիչ
· Պետական կրթական չափորոշիչ «Կրոնական զբոսաշրջություն» մասնագիտությամբ,
Ծրագրային կողմնորոշիչներ
· Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղի տնտեսագիտության ֆակուլտետի «Զբոսաշրջություն» կրթական ծրագիրը,
· Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի սոցիալական գիտությունների և սերվիսի ֆակուլտետի «Սերվիս» կրթական ծրագիրը,
· Եվրոպական համալսարանի «Սերվիս» (զբոսաշրջություն) կրթական ծրագիրը:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· մասնագիտական մանկավարժական գիտելիքների և հմտություննների լիարժեք տիրապետում (ըստ հաստատված առարկայական ծրագրի), նյութի պարզ և հասկանալի մատուցում, դասավանդման գործընթացում նորարական և ինտերակտիվ մեթոդների կիրառում,
· ուսանողների հետ հաղորդակցման ունակություն, մասնագիտական հմտությունների, վերլուծական մտածողության և ինքնուրույնության զարգացում,
· առարկայական ծրագրեր, հավելյալ օժանդակ նյութեր մշակելու հմտություններ և ըստ ուսումնական գործընթացի ժամանակացույցի՝ դրանք իրականացնելու պատասխանատվություն:
Հետազոտական
· «Կրոնական զբոսաշրջության» և դրան հարակից ոլորտներում հետազոտական աշխատանքներ կատարելու հմտություններ (տպագրված հոդվածներ, միջազգային գիտաժողովներում զեկույցներ, դրամաշնորհներ),
· հետազոտական մեթոդների իմացություն, գիտական նորույթների վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքում և վերլուծում, հետազոտական աշխատանքի արդյունքի և արդիականության կանխատեսում, ստացված արդյունքների օգտագործում ուսումնական գործընթացում, ուսանողների ներգրավում գիտահետազոտական աշխատանքներում,
· «Կրոնական զբոսաշրջության» և դրան հարակից մասնագիտական ոլորտներում ավարտական աշխատանքներ, մագիստրոսական թեզեր, ուսանողական գիտական աշխատանքներ և ատենախոսական աշխատանքներ ղեկավարելու կարողություններ:
Հաղորդակցման
· հայերենի գերազանց իմացություն, հստակ բանավոր և գրավոր խոսքի, առնվազն մեկ օտար լեզվի տիրապետում (անգլերենի A2 կամ B1 մակարդակին համապատասխան),
· հաղորդակցման հմտությունների տիրապետում, միջանձնային հաղորդակցման մեթոդների կիրառում,
· թիմում աշխատելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ, նախագծեր, ծրագրեր մշակելու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, հաղորդակցման տարբեր իրավիճակներում համապատասխան որոշումներ կայացնելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· «Կրոնական զբոսաշրջության» ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից օգտվելու հմտություններ (ինտերնետ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ), դրանք գիտական աշխատանքում, դասընթացներում կիրառելու ունակություն,
· ՏՀՏ-ների համակողմանի կիրառում՝ գիտական հետազոտություն կատարելու և նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու համար:
Այլ կարողություններ
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների ծրագրման և կառավարման կարողություն:
Հաղորդակցման
· հայերենի գերազանց իմացություն, հստակ բանավոր և գրավոր խոսքի, առնվազն մեկ օտար լեզվի տիրապետում (անգլերենի A2 կամ B1 մակարդակին համապատասխան),
· հաղորդակցման հմտությունների տիրապետում, միջանձնային հաղորդակցման մեթոդների կիրառում,
· թիմում աշխատելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ, նախագծեր, ծրագրեր մշակելու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, հաղորդակցման տարբեր իրավիճակներում համապատասխան որոշումներ կայացնելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· «Կրոնական զբոսաշրջության» ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից օգտվելու հմտություններ (ինտերնետ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ), դրանք գիտական աշխատանքում, դասընթացներում կիրառելու ունակություն,
· ՏՀՏ-ների համակողմանի կիրառում՝ գիտական հետազոտություն կատարելու և նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու համար:
Այլ կարողություններ
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների ծրագրման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· իրազեկվածություն «Կրոնական զբոսաշրջության» արդի հիմնախնդիրներին, ձեռքբերումներին, նորագույն մոտեցումներին, զբոսաշրջության և կրթության ոլորտներում ներդրվող ծրագրերին,
· համագործակցություն օտարերկրյա բուհերի «Կրոնական զբոսաշրջության» և հարակից մասնագիտական ստորաբաժանումների պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի հետ (համատեղ գիտական հոդվածներ, ուսումնական ձեռնարկներ, դասագրքեր),
· «Կրոնական զբոսաշրջության» ոլորտում նոր գաղափարների, մտահղացումների մշակում՝ հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու և դրանց ներդնելու, ինչպես նաև նոր համագործակցություններ հաստատելու ուղղությամբ,
· մասնագիտական գործունեության ոլորտում օգտագործվող մեթոդների իմացություն, հայթայթված տեղեկատվության վերլուծման, եզրահանգման և մեկնաբանման հմտություն,
· զբոսաշրջության ոլորտում աշխատելու կանոնների ու պայմանների պահպանում և ուսանողներին իրազեկում:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· պատմության կամ հարակից ոլորտներում գիտական աստիճանի առկայություն կամ դասավանդման փորձի բացակայության դեպքում՝ այդ ոլորտում առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ:
Մանկավարժական փորձ
· առնվազն 2 տարվա մանկավարժական փորձ (ասպիրանտական տարիներին հատկացված դասաժամեր կամ գործնական աշխատանքների դասավանդման) կամ առնվազն 3 տարվա պասիվ պրակտիկ գործունեություն,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· զբոսաշրջության ոլորտում, գիտահետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում, կրթական հաստատություններում առնվազն 3 տարվա պրակտիկ աշխատանքային փորձ:

9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Պետք է նկատի ունենալ, որ ծրագրի մասնագիրը տալիս է ծրագրի հիմնական բնութագրերի համառոտ նկարագրությունը և այն կրթական վերջնարդյունքները, որոնք ենթադրվում է, որ ձեռք կբերի ուսանողը, եթե նա լիարժեք կերպով օգտվի ծրագրի ընձեռած ուսումնառության հնարավորություններից։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am