Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
  4. Սոցիալական մանկավարժություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Սոցիալական մանկավարժություն

Բակալավրի կրթական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
011301.03.6 - Ընդհանուր մանկավարժություն
Մասնագիտացումը՝
011301.03.6 - Սոցիալական մանկավարժություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Մանկավարժության բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Բակալավրի կրթական ծրագրում ընդունելությունն անցկացվում է ըստ Հայաստանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգի՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշմամբ (2023-2024 ուստարվա դիմորդներն ընդունելության միասնական քննություններ կարող են հայտագրել և հանձնել 2 անգամ՝ հունվարին և հունիսին): Ծրագրում կարող են ուսումնառել միջնակարգ և միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող անձինք, որոնք հաջողությամբ կհաղթահարեն ընդունելության որակի չափորոշչային շեմը:
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է.
պատրաստել համակարգված գիտելիքների տեր որակյալ սոցիալական մանկավարժներ՝ հանրակրթական դպրոցներում և երեխաների զարգացման, խնամքի ու աջակցության կենտրոններում սոցիալ-մանկավարժական արդյունավետ գործունեություն իրականացնելու համար:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. .ներկայացնել կրթության կառավարման տեսություններում ներառված այն հիմնարար գաղափարները, որոնք հիմք են հանդիսանում արդյունավետ կառավարման և պլանավորման համար,
    2. Մեկնաբանել սոցիալական մանկավարժության հայեցակարգային մոտեցումները, տեսակետները, մասնագիտական հասկացությունները, միջգիտական կապերը, որոնք ընկած են մասնագիտական գործունեության հիմքում:
    3. Ներկայացնել երեխաների սոցիալականացման օրինաչափությունները, փուլերը, այդ գործընթացի վրա ազդող ներքին /հոգեբանական/ և արտաքին /ազգային, համամարդկային, սոցիալ-մշակութային, տնտեսական/ գործոնները՝ հիմք ընդունելով երեխաների հոգեբանամանկավարժական, տարիքային և անհատական առանձնահատկությունները:
    4. Ներկայացնել երեխայի իրավունքներն ու պարտականությունները, երեխայի և հասարակության, երեխայի և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները կարգավորող կանոններն ու իրավական նորմերը:
    5. Մեկնաբանել սոցիալական մանկավարժի մասնագիտության հիմնական բովանդակությունը, մասնագիտական գործունեության կառուցվածքը, տարբեր մասնագետների, սոցիալական ինստիտուտների և ծառայությունների, հասարակական կազմակերպությունների հետ համագործակցության բովանդակությունը և ուղիները՝ իրականացնելով ախտորոշիչ, վերականգնողական, դաստիարակչական և կանխարգելիչ գործառույթներ:
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. Կիրառել սոցիալական մանկավարժության հիմնարար սկզբունքները, մեթոդները, տեխնոլոգիաները և միջոցները մասնագիտական գործունեության ընթացքում՝ տարբեր ոլորտներում (ընտանիք, դպրոց, հատուկ հաստատություններ):
    2. Կիրառել սոցիալ-մանկավարժական մասնագիտական աշխատանքում երեխաների առողջ ապրելակերպի, առողջության պահպանման գիտելիքներն ու կարողությունները և կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների հետ աշխատանքի կազմակերպման մեթոդներն ու ձևերը:
    3. Կիրառել ստացած գիտելիքները պրակտիկ գործունեության մեջ և ինֆորմալ կրթությամբ նպաստել մասնագիտական գործունեության զարգացմանը:
    4. Վերլուծել և համադրել սոցիալական մանկավարժության առկա հիմնախնդիրների պատճառահետևանքային կապերը և ռիսկերը:
    5. Ցուցաբերել նորովի մոտեցում սոցիալական դաստիարակության բաղադրիչներին՝ մեկնաբանելով աքսելերացիայի և տարիքային ճգնաժամերի հիմնախնդիրները երեխայի զարգացման գործընթացում:
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. Օգտվել տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներից, ծրագրերից /Word, Excel, Power Point/`պահպանելով տեղեկատվական աղբյուրների օգտագործման բարոյական և իրավական նորմերը, ակադեմիական ազնվության չափանիշները:
    2. Կիրառել տարատեսակ տեղեկատվական աղբյուրներ /գրադարաններ /նաև էլեկտրոնային/, համացանցային ռեսուրսներ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ/ և ՏՀՏ տեխնոլոգիաներ՝ դրսևորելով դրանցից օգտվելու ունակություններ, տեղեկատվական գրագիտություն /որոնել, ընտրել և մշակել անհրաժեշտ տեղեկատվություն/:
    3. Կողմնորոշվել տեղեկատվական հոսքերում՝ դրսևորելով տեղեկատվական աղբյուրների նկատմամբ քննադատական և ստեղծագործական մոտեցում ( տեղեկույթի հավաքում, մշակում, համակարգում, կիրառում, տպագիր և էլեկտրոնային տեքստերով աշխատանքի հմտություններ):
    4. Արդյունավետորեն հաղորդակցվել և համագործակցել ինչպես անհատապես, այնպես էլ տարբեր խմբերում։
    5. Տարանջատել վերբալ և ոչ վերբալ հաղորդակցման տեսակները (մայրենի և օտար լեզվով)՝ դրսևորելով հոգեբանամանկավարժական պատշաճ գրագիտություն:
    6. Զարգացնել մասնագիտական կոմպետենցիաները ժամանակակից հասարակության կրթական պահանջմունքներին, սոցիալ-տնտեսական և գիտամշակութային զարգացումներին համընթաց:
    7. Ցուցաբերել նախաձեռնություն տարբեր մարտահրավերների ժամանակ՝ հիմք ընդունելով ազգային և համամարդկային արժեքները:
4. Գնահատման ձևերը
Գիտելիքների գնահատումն իրականացվում է ըստ՝
· ԵՊՀ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգի, 07․04․2022թ․
· Երևանի պետական համալսարանում բակալավրի ավարտական աշխատանքի պատրաստման և գնահատման կարգի:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատես­ված դաս­­­ըն­­թաց­ների (ուսում­նական մոդուլների) աշխատածա­վալից, պա­­­րապ­­մունքի ձևից, դասավանդ­ման մեթոդներից և հաշվի առ­նե­լով դաս­ընթացի կա­րևո­րու­թյունը ուսանողի մաս­նա­գի­տա­կան գի­տելիք­նե­րի և կարողու­թյուն­ների ձևա­վորման մեջ՝ դաս­ըն­թացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
ԵՊՀ-ում ուսանողի ուսումնառության ար­դյունքների գնահատ­ման համար կի­րառվում է 20-միավորանոց սանդղակը:
Մասնագիտական ծրագրի ավարտին ներկայացվում է պաշտպանության ավարտական հետազոտական աշխատանք:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Բակալավրիատի կրթական ծրագրի շրջանավարտները, ստանալով սոցիալական մանկավարժի որակավորում, կարող են աշխատել որպես սոցիալական մանկավարժ Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական բոլոր դպրոցներում և Երեխաների աջակցության և խնամքի կենտրոններում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
- ծրագրի դասընթացների վերաբերյալ մասնագիտական գրականություն,
- էլեկտրոնային դասախոսությունների փաթեթներ,
- սահիկաշարեր,
- տեսագրություններ,
էլեկտրոնային հանձնարարություններ ԵՊՀ ուսուցման կառավարման moodle/e-learning հարթակով։
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Մասնագիտական կրթական ծրագիրը մշակելիս օգտագործվել են հետևյալ կրթական չափորոշիչները կամ կողմնորոշիչները.
§ ՀՀ որակավորումների ոլորտային շրջանակը:
§ Հայաստանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշմամբ:
§ Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթության պետական կրթակարգ՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2004 թվականի մայիսի 27-ի N 20 որոշմամբ:
§ Հանրակրթության պետական չափորոշիչ՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2011թ. հուլիսի 28-ի N 1088-Ն որոշմամբ:
Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգ` հաստատված ԵՊՀ ԳԽ 2022 թ. Ապրիլի 7-ի թիվ 8 նիստում:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Մեթոդական զինվածություն /դասավանդման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների, տեխնոլոգիաների տիրապետում/:
Հետազոտական
· Ընդհանուր հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտություն:
· Մանկավարժական ախտորոշման գործառույթների տիրապետում:
Հաղորդակցական
· Հաղորդակցական, որն անհրաժեշտ է ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և կառուցողական փոխառնչությունների համար,
· Լսարանը կառավարելու կարողություններ,
· Օտար լեզվի իմացություն /հավաստված վկայականով/:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ:
· Ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն:
· Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· Մանկավարժական էթիկայի իմացություն:
· Ներառական ուսուցմամբ երեխաների հետ աշխատելու կարողություն:
2 . Մասնագիտական կարողություններ
· Սոցիալական մանկավարժության հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետում:
· Սոցիալական մանկավարժության դասավանդման մեթոդների տիրապետում:
· Սոցիալական մանկավարժության ոլորտում ինովացիաների իմացություն:
· Մասնագիտական սոցիալ-մանկավարժական պրակտիկ հետազոտությունների իրականացման կարողություններ /մասնավոր գիտական հետազոտությունների իրականացում և արդյունքների հրապարակում/:
· Սոցիալական մանկավարժի գործառույթների իրականացման մեխանիզմների տիրապետում՝ հետազոտող, կանխատեսող, ախտորոշող, հաղորդակցական, վերահսկող, դաստիարակչական-խորհրդատվական, հոգեթերապևտիկ, վերականգնողական, կոնֆլիկտների հաղթահարման, կանխարգելող, կազմակերպող:
· Կրթական վերջնարդյունքներին առարկայական ուսումնական ծրագրերի վերջնարդյունքների համապատասխանեցման կարողություն:
Ընդհանուր պահանջներ
3․Գիտական աստիճան
· Որակավորում /գիտական աստիճան, կոչում/:
· Դասախոսի գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքները /տարին նվազագույնը մեկ հոդված/:
· Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
· Մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն / նվազագույնը 3 տարի/:
· Կարգավիճակն ուսումնական գործընթացում /դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ, պրոֆեսոր/:
· Մասնակցություն դասախոսի որակավորման բարձրացման դասընթացներին /5-ամյա ժամանակահատվածում/:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· Մասնագիտական գործունեության փորձառություն նվազագույնը 3 տարի:
Այլ պահանջներ
· Դասագործընթացը Moօdle ծրագրով իրականացում:
Հեռավար ուսուցման տեխնոլոգիայի տիրապետում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Սոցիալական մանկավարժություն կրթական ծրագրի կարևորությունը և անհրաժեշտությունը պայմանավորված է ոչ միայն պահանջարկ-առաջարկով, այլև 2004թ.-ին Կառավարության կողմից ընդունված ՀՀ Հանրակրթության պետական կրթակարգով, որտեղ ամրագրված է, որ ՀՀ բոլոր դպրոցները պետք է ունենան սոցիալական մանկավարժի հաստիք՝ դպրոցում առկա սոցիալ-մանկավարժական տարաբնույթ խնդիրները լուծելու համար:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am