Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Կենսաբանության ֆակուլտետ
  4. Բժշկական սնկաբանություն և կիրառական բուսաբանություն
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Բժշկական սնկաբանություն և կիրառական բուսաբանություն

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
051101.12.7 - Կենսաբանություն
Մասնագիտացումը՝
051101.12.7 - Բժշկական սնկաբանություն և կիրառական բուսաբանություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Կենսաբանության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
«Կենսաբանություն» կրթական ծրագրի վերջին երեք տարվա շրջանավարտները, որոնք ունեն 13-ից բարձր ՄՈԳ, կարող են ընդունվել առանց քննության, իսկ 13-ից ցածր ՄՈԳ ունեցող կամ այլ կրթական ծրագրերի շրջանավարտները պետք է
հանձնեն բանավոր քննություն:
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է.
· պատրաստելու ժամանակակից սնկաբանության և բուսաբանության ոլորտներում բարձրորակ, հիմքային գիտական բազա ունեցող մասնագետներ, որոնք կկարողանան վերլուծել և համակարգել տվյալ բնագավառներում կուտակված փորձը կիրառելով ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները,
· կիրառելու սնկաբանության և բուսաբանության ժամանակակից մեթոդները,
իրականացնելու դպրոցներում և բարձրագույն մասնագիտական հաստատություններում շրջանավարտների պատշաճ մանկավարժական գործունեություն:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. Ներկայացնելու բույսերի /դեղաբույսեր, օգտակար բույսեր/ և սնկերի /դեղասնկեր/ կարգաբանության, ձևաբանության, անատոմիայի առանձնահատկությունները, բազմացման մեխանիզմները, աշխարհագրական տարածվածությանը և էկոլոգիական հարմարվողականությանը վերաբերող հարցերը: Տարբերակելու բույսերի տեսակները և դրանք ճիշտ կիրառելու լանդշաֆտային ձևավորման և քաղաքների կանաչապատման գործում,
    2. Տարբերակելու ֆիտոպաթոգեն, օպորտունիստական սնկերը; ծանոթանալու դրանց ծագմանը, կառուցվածքին, սնկերի և բույսերի տեր-մակաբույծ փոխհարաբերություններին վերաբերվող հարցերին: Տալու գիտելիքներ մարդու և կենդանիների, բույսերի սնկային հիվանդությունների և դրանց տարածման մասին: Ծանոթանալու բորբոսասնկերի և խմորասնկերի կարևորագույն ներկայացուցիչների հետ,
    3. Լուսաբանելու սնկերը որպես հիմնարար գենետիկական հետազոտությունների մոդելային օրգանիզմներ, դրանց գենոմի կառուցվածքային առանձնահատկությունների և ուսումնասիրման դասական ու մոլեկուլային մեթոդները: Կիրառելու ֆիլոգենետիկական ծառերի կառուցման սկզբունքները, տարբերակելու կարգաբանական չափանիշները, իմանալու կարգաբանական նշանակության գեները,
    4. Ներկայացնելու սնկերի և բույսերի տարբեր կարգաբանական և էկոլոգիական խմբերի կառուցվածքների համեմատական և զարգացման առանձնահատկությունները, նշելով կենսաբազմազանության պահպանման գործում բույսերի և սնկերի կենսատեխնոլոգիայի նշանակությունը և հեռանկարները,
    5. Լուսաբանելու սնկերի և բույսերի տեսակների կիրառումը կենսատեխնոլոգիայում։ Տարբերակելու սնկերի աճեցման համար սննդարար միջավայրերը, աճեցվող սնկերի ուտելի և դեղաբանական նշանակություն ունեցող տեսակները: Կիրառելու ստացված գիտելիքները ուտելի սնկերի ցանքսային միցելիումի արտադրության և պահպանման գործում: Բացատրելու ստերիլ սպորային միցելիումի ստացման մեխանիզմները,
    6. Գործնականորեն կիրառելու բուսական և կենդանական ծագում ունեցող սննդամթերքների էկոլոգիական ռիսկերի գնահատման էքսպրես մեթոդները:
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. Պլանավորելու սնկաբանական և բուսաբանական դաշ­­տային և լաբորատոր հետա­զո­տու­թյունների ժամանակակից մեթոդ­ների կիրառումը մասնագիտական տարբեր բնագավառներում, օգտագործելու ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները բուսաբանության և սնկաբանության տարբեր բնագավառներում:
    2. Իրականացնելու միջոցառումներ մարդու համար վտանգավոր սնկերի տարածման, ախտորոշման և դրանց կողմից հարուցվող հիվանդությունների կանխարգելման ուղղությամբ:
    3. Կատարելու օգտակար բույսերի սերմերով և կտրոններով in vitro աճեցում:
    4. Կիրառելու կենսավնասմանը ենթարկված արդյունաբերական հումքից և արտադրանքից միկոդեստրուկտորների անջատման և աճեցման մեթոդները:
    5. Կիրառելու սնկերի ժամանակակից կարգաբանությունը, դասական, մոլեկուլային և կենսաինֆորմատիկայի մեթոդները, սնկերի առանձին բաժինների ժամանակակից կարգաբանական վերադասավորումները:
    6. Ծավալելու կազմակերպչական գործու­նեու­թյուն բնության պահպա­նու­թյան և ռացիոնալ բնօգտագործ­ման բնագավառներում:
    7. Գնահատելու մարդածին ազդեցության դերը շրջակա միջավայրի վրա, ճանաչելու ՀՀ-ում տարածված և ՀՀ Կարմիր գրքում գրանցված վտանգված տեսակները, գնահատելու այդ տեսակները ըստ IUCN 3.1 չափորոշիչների:
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. Նախագծելու և իրականացնելու սնկերի, սնկանման օրգանիզմների, բարձրակարգ բույսերի բազմազանությունը պահպանող միջոցառումների համալիր ծրագրեր, գնահատելու միկոբիոտայի և ֆլորայի վրա անթրոպոգեն ազդեցության հետևանքները:
    2. Մշակելու ծրագրեր սնկերը և բույսերը կիրառելու բժշկության, դեղագործության և կանաչապատման բնագավառներում և կենսատեխնոլոգիական արդյունաբերության մեջ
    3. Վերլուծելու և համակարգելու սնկերի և բույսերի կարգաբանությանը և էկոլոգիական ուսումնասիրություններին առնչվող տվյալները, բազմազանության պահպանության և վերարտադրության հետ կապված առանձնահատ­կու­թյունները՝ օգտվելով օտարալեզու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, տվյալների էլեկտրոնային բազա):
    4. Մշակելու և իրականացնելու հետազոտական աշխատանքների ծրագրեր` բժշկական սնկաբանության և կիրառական բուսաբանության ոլորտներում իրականացնելու բազմազանության պահպանմանն ուղղված միջոցառումներ, ձևակերպելու և լուծելու գիտահետազոտական և գիտամանկավարժական գործունեությունում ծագած խոր մասնագիտական գիտելիքներ պահանջող հիմնախնդիրներ:
    5. Պատրաստելու զեկուցումներ, գիտահետազոտական հրապարակումներ, ներկայացնելու հետազոտությունների արդյունքները, վարելու գիտական բանավեճեր, մշակելու և իրականացնելու հետազոտական ծրագիր բուսաբանական, սնկաբանական և բնապահպանական ոլորտներում:
4. Գնահատման ձևերը
Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսում­նա­կան մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստու­գում­ներ,
3. կրթական ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յու­րաց­­­ման ստուգում և գնահատում (ինք­նուրույն աշխա­տանք),
4. կրթական ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխա­տան­քի կատարման գնահատում (հե­տազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննա­շրջա­նում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահ­ման­ված կրթական վերջնադյունք­ների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատես­ված դաս­­­ըն­­թաց­ների (ուսում­նական մոդուլների) աշխատածա­վալից, պա­­­րապ­­մունքի ձևից, դասավանդ­ման մեթոդներից և հաշվի առ­նե­լով դաս­ընթացի կա­րևո­րու­թյունը ուսանողի մաս­նա­գի­տա­կան գի­տելիք­նե­րի և կարողու­թյուն­ների ձևա­վորման մեջ՝ դաս­ըն­թացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատ­կացվող միավորները (արտա­հայտված տոկոսներով) ընտրում է դասավանդող դասախոսը՝ ելնելով դաս­ընթացի դա­սա­վանդ­ման, ուսումնառության ձևերից ու ակնկալվող կրթա­կան վերջ­նարդ­յունքների բնույթից, և հաստատում է ամբիոնը: Գնահատումների և քննություն­ների անց­կաց­ման ձևերը նշվում են տվյալ կրթական ծրագրի մաս­նա­գրում՝ դասըն­թացի համառոտագրում:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Գիտահետազոտական ինստիտուտներ
· գիտական անձնակազմի աշխատակից:
Ուսումնական հաստատություններ
· Դասախոս նախնական /արհեստագործական/, միջին և բարձրագույն մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում:
· Չափագիտության ազգային ինստիտուտի Ուսումնական Կենտրոնում որպես բուսաբան-սնկաբան մասնագետ:
· Լաբորանտ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում:
Բնապահպանական կազմակերպություններ
· Ազգային պարկերի, արգելոցների, բուսաբանական այգիների, բնության թանգարանների, ինչպես նաև էկոտուրիզմի, քաղաքների և այլ բնակավայրերի կանաչապատման բնագավառում բուսաբան-սնկաբան մասնագետներ:
· էկոլոգիական ծառայությունների և կազմակերպությունների բուսաբան-սնկաբան մասնագետ:
· Մաքսային վերահսկման մարմիններում բուսաբան-սնկաբան մասնագետ:
· «ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԴԻԱԼՈԳ-ում» բուսաբան-սնկաբան մասնագետ:
Բժշկագիտական կազմակերպություններ
Բջջաբանական, հյուսվածաբանական, կլինիկական լաբորատորիաներում, գենետիկական ախտորոշիչ կենտրոններում` մասնագետների օգնականներ, իսկ համապատասխան որակավորում անցնելուց հետո` բուժանձնակազմում, կարանտինային հսկողության ծառայություններում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
ժամանակակից սարքավորումներով և ցուցադրական նյութերով ապահովված լաբորատորիաներ,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
· ՀՀ կրթության որակավորումների ազգային շրջանակ, հաստատված 2016 թ.-ի հուլիսի 7-ի՝ ՀՀ Կառավարության N 714-Ն որոշմամբ։
· ՀՀ կառավարության 2021թ. նոյեմբերի 30-ի որոշումը ՀՀ որակավորումների «Կենսաբանություն» ոլորտային շրջանակը հաստատելու մասին:
· Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, Որակի ապահովման ուղեցույց, 2016:
ԵՊՀ առկա և հեռակա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգեր:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· բուսաբանական և սնկաբանական տարբեր ոլորտներում ժամանակակից հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· ուսանողների գիտահետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն ակադեմիական մակարդակով։
ՏՀՏ կիրառություն
· համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ:
Այլ կարողություններ
· դասընթացներ կազմելու, կրթական վերջնարդյունքներ սահմանելու, դասավանդման և գնահատման եղանակներ ճիշտ ընտրելու գիտելիքներ,
· դասընթացի նյութերը արդյունավետ կազմելու կարողություն (դասընթացներ, տեղեկագրեր, ձեռնարկներ և այլն), ուսանողների հետաքրքրությունն ու ներգրավվածությունը ապահովելու ունակություն,
· ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողությունները և գիտելիքները ըստ ոլորտների
· ՀՀ կենսաբազամազնության և դրա պահպանության հիմնախնդիրների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· բույսի պաթոլոգիական պրոցեսի առանձնահատկությունների, սնկային հիվանդության ախտանիշների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· սնկային և բուսական օրգանիզմների բջջագենետիկական հիմնարար հետազոտությունների մեթոդների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· Հայաստանում տարածված դեղաբույսերի ճանաչման, որոշման և մարդու կյանքում դրանց նշանակության վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· մակրոսկոպիկ և միկրոսկոպիկ սնկերի արհեստական աճեցման պատմության և աշխարհում զարգացման, ինչպես նաև սնկաբուծության կիրառական նշանակության վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· օգտակար բույսերի սիստեմատիկական դիրքի, մորֆոկենսաբանական և էկոլոգիական առանձնահատկությունների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· մարդկանց և կենդանիների սնկային հիվանդությունների ախտորոշման մեթոդների և այդ հիվանդությունների դեմ պայքարի և բուժման միջոցների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· բուսաբանական այգիների, արգելոցների, արգելավայրերի և կարմիր գրքերի դերը հազվագյուտ և անհետացող բույսերի պահպանման վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· ջրիմուռների նույնականացման սկզբունքների և ջրիմուռների դերի, բնության մեջ և մարդու կյանքում նշանակության վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· սնկերի/բույսերի կարգաբանության և ֆիլոգենիայում կիրառվող մոլեկուլային, գենետիկական և կենսաինֆորմատիկայի մեթոդների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· սննդամթերքի նմուշառման, փորձարկումների նախապատրաստման և կատարման, արդյունքների և արձանագրությունների ձևակերպման պահանջների և ընթացակարգերի վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· կանաչ տնկարկների տեսակային բազմազանության անհրաժեշտության, գեղազարդ ծառերի, թփերի ու ծաղկաբույսերի տեսակների ճանաչման և որոշման վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· ռոկարիումների ինքնուրյուն կառուցման և յուրաքանչյուրի համար բույսերը և քարերը ճիշտ ընտրման վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· կենսավնասմանը ենթարկված արդյունաբերական հումքից, արտադրանքից միկոդեստրուկտորների անջատման և աճեցման մեթոդների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· կենսավնասում հարուցող սնկերի մորֆոլոգակուլտուրալ առանձնահատկությունների և դրանց իդենտիֆիկացիայի ենթարկելու վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· Հայաստանում տարածված թունավոր բույսերի և սնկերի ճանաչման և որոշման, ինչպես նաև մարդու կյանքում դրանց նշանակության վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում կենսաբանական գիտությունների ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման կազմակերպման և իրականացման առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ բուսաբանության և սնկաբանության ոլորտում:
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am