Մեզ հետ զրույցում Արթուր Ավագյանը փաստեց, որ Ավստրիայում տեղի ունեցած վերապատրաստման ծրագրի ընթացքում քննարկել են դասախոսի՝ որպես էլեկտրոնային մոդերատորի և ռեֆլեկտիվ իրականացնողի դերի առանձնահատկությունները, ինչպես նաև դրա հետ կապված, սեփական լսարանում կիրառվող մեթոդների յուրահատկությունները, որոնք էլ իր կողմից անցկացվող 5-օրյա վերապատրաստման դասընթացի շրջանակում կներկայացնի գործընկերներին:
Գործընկերների հետ առաջին հանդիպման ժամանակ Արթուր Ավագյանը խոսեց համակցված ուսուցման և դասավանդման մասին՝ փաստելով, որ տեխնոլոգիաների վրա հիմնված ուսուցումը ձգվում է զուտ «դեմառդեմ» ուսուցումից մինչև ամբողջովին առցանց ծրագրեր, և յուրաքանչյուր դասախոս ինքը պետք է որոշի, թե կոնկրետ որ հատվածում պետք է իր կուրսը կամ ծրագիրը լինի:
«Խառը կամ համակցված դասընթացի դեպքում ուսուցման ձևաչափերից ընտրում ենք այն մեթոդները, որոնք առավել արդյունավետ են: Այդ ուսուցմանն անցնելու դեպքում պետք է վերանայել նաև դրան աջակցելու համար անհրաժեշտ հարմարությունները»,- փաստեց Արթուր Ավագյանը:
Բանախոսը գործընկերներին ներկայացրեց նաև լսարանային, համակցված և առցանց դասընթացների հիմնական տարբերությունները, ապա միասին քննարկեցին առավելություննեն ու թերությունները:
Արթուր Ավագյանն ասաց, որ վերապատրաստման դասընթացի հետագա հանդիպումներում նախատեսվում է, որ կքննարկվեն դասախոսի՝ որպես էլեկտրոնային մոդերատորի աշխատանքները, կմանրամասնեն, թե ինչպես պետք է աշխատել ուսանողի հետ:
«Օրինակ՝ ուսանողի հետ աշխատելու համար առաջարկվում է 5 քայլից բաղկացած մի մոդել, որը հնարավորություն է տալիս մոտիվացնելու, ուսուցողական միջավայրում ներգրավելու, ապա սոցիալականացնելու և, ըստ այդմ, օգնելու, որ ուսանողները տեղեկություններ փոխանակեն: Մոդելի 4-րդ քայլը նպաստում է, որ ուսանողն աստիճանաբար կարողանա վերահսկել իր ուսուցումը: Նա կդառնա գիտելիք գեներացնող համայնքի ինտեգրված անդամ և կարժևորի իր դերն այդ խմբում: Իսկ վերջին քայլով նա արդեն կգնահատի իր անցած ճանապարհն ու կձգտի ավելի զարգանալ»,- պարզաբանեց Արթուր Ավագյանը:
Նրա հավաստմամբ՝ գործընկերներին ծանոթացնելու է թվային գործիքներին, որոնք նպատակահարմար է կիրառել ուսուցման գործընթացում, պատմելու է առցանց պորտֆոլիոների առկայության անհրաժեշտության մասին և փոխանցելու է առցանց դասախոսություններ պատրաստելու գործիքակազմի ու հնարավորությունների մասին գիտելիքներ:
«Վերապատրաստման դասընթացի ավարտին մասնակիցներից յուրաքանչյուրը պատրաստելու է ծրագիր, որով ներկայացնելու է, թե ինչ քայլեր և մեխանիզմներ են կիրառվելու հետագայում՝ համակցված ուսուցում կազմակերպելու համար»,- ասաց Արթուր Ավագյանը: