Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
  4. Ընտանիքի հոգեբանություն
  5. Ընդունելություն

Ընտանիքի հոգեբանություն

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Ընդունելության պահանջները

«Ընտանիքի հոգեբանություն» կրթական ծրագրի տևողությունը մեկ տարի է։ Ընդունելությունն իրականացվում է բանավոր քննության հիման վրա: Ուսման վարձը՝ 800 000 ՀՀ դրամ։

Կրթական ծրագրի ղեկավար՝ հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Նարինե Ասքանազի Հարությունյան։

Ծրագրի նպատակը

Ծրագրի նպատակն է նախապատրաստել ընտանեկան հոգեբանության և հոգեբանական խորհրդատվության ոլորտում տեսամեթոդաբանական և կիրառական խնդիրներով զբաղվող մասնագետներ, որոնք ունակ կլինեն գիտական տեսանկյունից ուսումնասիրելու ընտանիքի՝ որպես մեկ ամբողջության զարգացման օրինաչափությունները, կառուցվածքային բաղադրիչները, տիպերը, դերային համակարգը և այլն, ինչպես նաև կազմակերպելու հոգեբանական աջակցության ծառայություն՝ իրականացնելով ընտանեկան խնդիրների հոգեբանական խորհրդատվություն, վարքային և հուզական ոլորտների հոգեախտորոշիչ, հոգեկարգավորիչ, կանխարգելիչ և հոգեթերապևտիկ աշխատանքներ ընտանիքի անդամների, ամուսնական զույգի, ամբողջ ընտանիքի հետ:

Առավելությունները

Ծրագրի շրջանակում ստացած գիտելիքները և կարողությունները հնարավորություն են տալիս շրջանավարտներին իրականացնելու անհատական և (կամ) խմբային խորհրդատվական, հոգեախտորոշիչ և հոգեկանխարգելիչ աշխատանքներ։ Շրջանավարտները տարբեր հաստատություններում կարող են կատարել անհատական, ընտանեկան, խմբային խորհրդատվություն, ինչպես նաև իրականացնել ամուսնական հարաբերությունների, ծնող-երեխա հարաբերությունների հոգեբանական գնահատման և վերականգնողական աշխատանքներ և այլն։

Կարիերայի հնարավորությունները

«Ընտանիքի հոգեբանություն» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել որպես ընտանեկան հոգեբան-խորհրդատու, խմբային հոգեբան-խորհրդատու, ամուսնական հարաբերությունների հոգեբան-խորհրդատու, ծնող-երեխա միջանձնային հարաբերությունների հոգեբան-խորհրդատու, տարիքային տարբեր խմբերի անհատական խորհրդատվության մասնագետ, թրեյնինգավար, քոուչ հետևյալ հաստատություններում՝

  • պետական և ոչ պետական կառույցներում, որոնք ամբողջությամբ կամ մասնակի կապված են ընտանիքին հոգեբանական աջակցության՝ լայն կամ նեղ մասնագիտական ծառայությունների մատուցման հետ (հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն, տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցման կենտրոններ (ՏՄԱԿ), ՀՕՖ երեխաների աջակցության կենտրոն, «Հույսի կամուրջ» ՀԿ, Յունիսեֆ և ՄԱԿ միջազգային կազմակերպություններ, «ՍՕՍ մանկական գյուղեր», «Օրրան» բարեգործական ՀԿ, հանրակրթական միջնակարգ և ավագ դպրոցներ, նախակրթարաններ, սահմանափակ կարողություններով երեխաների խնամքի կենտրոններ, ծերերի խնամքի կենտրոններ),

  • կրթական հաստատություններում, որոնք պատրաստում են ընտանեկան հոգեբանական աջակցության ոլորտի մասնագետներ (ԵՊՀ, ՀՊՄՀ, ԵՊՀ ԻՄ, «Ուրարտու» համալսարան, Հայ-ռուսական համալսարան, Վանաձորի, Գյումրիի և Գորիսի համալսարաններ), գերատեսչական տարբեր պատկանելություն ունեցող  հոգեբանական խորհրդատվության կենտրոններում (ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության, ԿԳՄՍ նախարարության, առողջապահության նախարարության, արդարադատության նախարարության, արտակարգ իրավիճակների նախարարության, ՀՀ ոստիկանության ներքո գործող կենտրոններ),

  • երեխաների և ընտանիքի աջակցման սոցիալ-բժշկական և հոգեբանական կենտրոններում («Շենգավիթ» բժշկական կենտրոն, Մոր և մանկան առողջության պահպանման գ/հ կենտրոն, Մուրացանի հիվանդանոց՝ շաքարային դիաբետ ունեցող երեխաների ընտանիքներ, Արյունաբանական կենտրոն՝ քաղցկեղով հիվանդ երեխաների կենտրոն, պալիատիվ խնամքի համակարգում),

  • կազմակերպություններում, որոնք մշակում և իրականացնում են սոցիալական բնույթի նախագծեր ժամանակակից ընտանիքներին օգնելու և աջակցելու նպատակով (Հոգեսոցիալական վերականգնողական կենտրոն, «Ռեքավերի» քոլեջ, Կանանց իրավունքների պաշտպանության կենտրոն, Ընտանեկան բռնության կանխարգելման կենտրոն),

  • ընտանիքի տարաբնույթ հիմնախնդիրների վերաբերյալ հետազոտական աշխատանքներ իրականացնող հաստատություններում (ԵՊՀ անձի և մասնագիտական գործունեության գ/հ լաբորատորիա, ԵՊՀ փորձարարական հոգեբանության գ/հ լաբորատորիա, ԵՊՄՀ հոգեբանամանկավարժական գ/հ լաբորատորիաներ):

Ծրագրի շրջանավարտները հնարավորություն ունեն շարունակելու իրենց ուսումը ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում։

Հարցաշար

1. Հոգեբանության գիտության զարգացումը, հիմնական փուլերը և ժամանակակից ուղղությունները

2. Հոգեկանի զարգացումը, կառուցվածքը, գործառույթները, հոգեկան երևույթներ և գործընթացներ, արտացոլման մեխանիզմները

3. Գիտակցության էությունը, ֆունկցիաները, բովանդակային կառուցվածքը

4. Զգայությունները՝ որպես իմացության առաջին փուլ, զգայությունների տեսակները և հիմնական հատկությունները

5. Ընկալման գործընթացը, տեսակները, հատկությունները

6. Ուշադրության ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները, գործառույթները, տեսակները

7. Հիշողություն․ առանձնահատկությունները և գործընթացները

8. Մտածողություն․ մտածողության օպերացիաները և մտային խնդրի լուծման փուլերը

9. Խոսքի տեսակները․ ներքին խոսքի հոգեֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները

10. Երևակայության տեսակները և հնարները, երևակայության զարգացման հիմնախնդիրը

11. Խառնվածքը որպես անհատական առանձնահատկություն. հիմնական եզրակացություններ (Ռուսալով, Ստրելյաու, Մեռլին, հոգեգենետիկ և լոնգիտյուդ ուսումնասիրություններ)

12. Բնավորության կառուցվածքի բաղկացուցիչները, բնավորության գծեր

13. Ընդունակությունները որպես անհատական առանձնահատկություն. տեսակները և զարգացման մակարդակները (օժտվածություն, տաղանդ, հանճար)

14. Հույզերի և հուզական վիճակների տեսակները, հույզերի դասակարգումը

15. Սթրեսի բնութագիրը, գործառույթները և մեխանիզմները

16. Կամային գործունեություն, կամային ակտի փուլեր

17. «Անձ» հասկացության մեկնաբանությունները հոգեբանական տեսություններում․ անհատ, անձ, անհատականություն հասկացությունների փոխհարաբերակցությունը

18. Հոգեբանական խորհրդատվության խնդիրները, սկզբունքները, փուլերը

19. Հոգեբանական հետազոտությանը ներկայացվող պահանջները և չափանիշները

20. Փորձարարական հետազոտության կառուցվածքը և փուլերը

21. Հոգեբանական հետազոտության բարոյագիտական պահանջները

22. Հոգեբանական թեստերի դասակարգումը և դրանց ներկայացվող պահանջները

23. «Տարիք» հասկացությունը և տարիքային պարբերացման հիմնախնդիրը, չափանիշները: Տարիքային ճգնաժամերը՝ որպես անձի զարգացման գործոն

24. Սոցիալական խմբեր. ձևավորման գործոնները, տեսակները

25. Անձի սոցիալականացման գործոնները և փուլերը

26. Շփումը որպես եռակողմ գործընթաց (կոմունիկատիվ, ինտերակտիվ, պերցեպտիվ)

27. Ընտանիքի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները

28. Ընտանիքի կենսական ցիկլի փուլերը

29. Ընտանեկան դերեր, ընտանիքում դերային փոխհարաբերություն

30. Ընտանեկան համատեղելիության ձևերը

31. Ընտանեկան հարմարում

32. Ծնողական վերաբերմունքի ձևերը, ծնողավարություն, ծնող և երեխա փոխհարաբերություններ

33. Ընտանիքի թերապիայի ժամանակակից մոտեցումները

34. Հոգեկան առողջության չափանիշները

35. Կոնֆլիկտի տեսությունները, դասակարգումը և դինամիկան: Կոնֆլիկտների հաղթահարման ռազմավարություն

36. Ինքնակարգավորման մեթոդները: Հոգեկարգավորում, ինքնաներշնչում և ինքնակառավարում

37. Հոգեբանական ներազդման տեսակները՝ համոզում, դիրքորոշում, սոցիալական և հոգեբանական ներգործություն

38. Նորածնության շրջանի և վաղ մանկության տարիքի հոգեբանությունը առանձնահատկությունները

39. Նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական տարիքի հոգեբանական բնութագիրը

40. Դեռահասի հոգեբանական առանձնահատկությունները: Դեռահասության տարիքի հոգեբանական նկարագիրը

41. Ինքնագիտակցության զարգացումը դեռահասության և պատանեկության տարիքում: Անձի զարգացումը և կենսագործունեության հիմնախնդիրները միջին և հասուն տարիքում

42. Դեռահասների անձի շեշտվածության ուսումնասիրությունը և տիպաբանությունը (Լիչկո)

43. Հոգեկան զարգացման հիմնախնդիրները հասունության շրջանում: Ծերերի հոգեբանություն, խնամք և սոցիալական աջակցություն

Գրականություն

1. Ավանեսյան Հ. Մ., Փորձարարական հոգեբանություն: Ուսումնական ձեռնարկ, Էդիթ Պրինտ, Երևան, 2010:

2. Հարությունյան Ն. Ա., Ընտանիքի կայունության հոգեբանական հիմքերը: Մենագրություն, Էդիթ Պրինտ, Երևան, 2018։

3. Գալստյան Ա., Ստեփանյան Ռ., Հոգեդիագնոստիկա։ Ուսումնական ձեռնարկ, ԵՊՀ հրատ., 2012, 210 էջ:

4. Алахвердов В. М., Опыт теоретической психологии. – СПб.: 1993.

5. Андреева Г. М., Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений, М.: Аспект Пресс, 1998.

6. Вилюнас В., Психология эмоций, СПб.: Питер, 2008, 496 с.

7. Гудвин Дж., Исследование в психологии: методы и планирование. – СПб.: Питер, 2004.

8. Годфруа Ш., Что такое психология. Учебник в 2-х т. – М.: Мир, 1996.

9. Естественнонаучные основы психологии. Под ред. А. А. Смирнова, А. Р. Лурия, В. Д. Небылицина. – М.: Педагогика, 1978.

10. Ждан А. Н., История психологии. От античности до наших дней., М., Изд-во Московского уни-та, 1990․

11. Изард К. Э., Психология эмоций. – СПб.: Питер, 2002.

12. Ильин Е. П., Психология воли, СПб.: Питер, 2002, 288 с.

13. Кочюнас Р., Основы психологического консультирования, М., 1999.  

14. Крайг Г., Психология развития. — СПб.: Питер, 2000.

15. Крысько В. Г., Социальная психология. М., 2001.

16. Леонтьев А. А., Психология общения. М., 1999

17. Маклаков А. Г., Общая психология. – СПб. : Питер, 2006.

18. Малкина-Пых И. Г. , Семейная психотерапия  . – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 960 с.

19. Нартова-Бочавер С. К., Дифференциальная психология, М., 2001.

20. Обухова Л. Ф., Возрастная психология, М., 2007.

21. Парыгин Б. Д., Социальная психология. СПб, 1999.

22. Столяренко Л. Д., Основы психологии: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2003.

23. Хрестоматия по психологии: Учебное пособие. – М: Просвещение, 1987.

24. Ярошевский М., История психологии, М., 1985.

Կոնտակտներ

Կրթական ծրագրի ղեկավար՝ հ․գ․թ․, դոցենտ Նարինե Ասքանազի Հարությունյան

Phone (+374)96-800-845
Envelope narine.harutyunyan@ysu.am

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am